Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα περίεργα και τραγελαφικά του συστήματος επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 24/12/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos, κάνοντας ένα “κοσκίνισμα” του συστήματος με  το οποίο αυτές τις ημέρες κρίνεται η επιλογή των νέων προσώπων που θα καλύψουν  τις θέσεις Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διαπιστωσε τα εξής:

1. Κρίσεις με διαφορετικό θεσμικό πλαίσιο κάθε φορά.
Τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια, οι κρίσεις στελεχών γίνονταν με διαφορετικό θεσμικό πλαίσιο. Φέτος μάλιστα για τις κρίσεις των διευθυντών εκπαίδευσης άλλαξε το θεσμικό πλαίσιο δύο φορές. Μία την άνοιξη και μία τώρα.  α)  ν. 4327/2015 ( A; 50 ), και β) ν.4351/2015 ( Α΄ 164 ).

2. Ο παράλογος τρόπος αποτίμησης  των προσόντων.
•    Συρρίκνωση και άδικη αποτίμηση των επιστημονικών προσόντων.

Για παράδειγμα.

α. Μεταπτυχιακό 2,5 μόρια  διδακτορικό 4, δεύτερο πτυχίο 2.

Αλλά Μεταπτυχιακό και διδακτορικό 4 και μεταπτυχιακό και δεύτερο πτυχίο 4,5. Δηλαδή το δεύτερο πτυχίο ανώτερο του μεταπτυχιακού.

β. Μεταπτυχιακό και διδακτορικό μόρια 4. Μόνο διδακτορικό 4.

Δηλαδή κάποιος που έχει τόσο μεταπτυχιακό όσο και διδακτορικό ακόμη και  ανεξάρτητα μεταξύ τους αποτιμάται όσο και το διδακτορικό.

Δηλαδή στην περίπτωση αυτή το μεταπτυχιακό είναι σαν να μην υπάρχει.

γ. Μεταπτυχιακό και δύο γλώσσες επιπέδου ανώτερου του Β2, αποτιμάται με 4 μόρια, όσο και το διδακτορικό.

Αλλά μεταπτυχιακό και διδακτορικό πάλι 4 μόρια.

Δηλαδή σαφής υποτίμηση των διδακτορικών και γενικότερα των σπουδών υψηλού επιπέδου.

 Συρρίκνωση και άδικη αποτίμηση των προσόντων που απορρέουν από την άσκηση καθηκόντων σε θέσεις ευθύνης.

α. Αποτιμάται το ίδιο η άσκηση καθηκόντων ευθύνης είτε αυτά αφορούν τη θέση περιφερειακού διευθυντή, είτε διευθυντή εκπαίδευσης, είτε σχολικού συμβούλου είτε διευθυντή σχολείου. 0,5 μόρια κατ' έτος και μέχρι 3 ενώ η διδακτική εμπειρία αποτιμάται με 1 μόριο κατ' έτος και μέχρι 11.

β. Μοριοδοτείται η συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια και σε συμβούλια επιλογής στελεχών, μόνο για τα αιρετά μέλη, δηλαδή μόνο για τους συνδικαλιστές. Αντίθετα η συμμετοχή άλλων στελεχών στο ίδιο συμβούλιο δεν αποτιμάται καθόλου.

3. Ασφυκτικές προθεσμίες.

α. Η προκήρυξη έγινε το μεσημέρι της 10/12/2015 και η καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων ήταν η 15/12/2015. Με δεδομένο ότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο η προθεσμία ουσιαστικά ήταν 3 εργάσιμες ημέρες.

β. Προβλέπεται ψηφοφορία.

Ακόμη και αν δεχθεί κανείς τη λογική της ψηφοφορίας, που δημιουργεί σχέσεις εξάρτησης μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων, θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα οι ψηφίζοντες να μπορούν να γνωρίσουν τους υποψηφίους.

Πώς αυτό μπορεί να γίνει όταν οι υποψήφιοι ανακοινώθηκαν στις 23/12/2015, ημέρα που τα σχολεία έκλειναν για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και η ψηφοφορία προβλέπεται να γίνει στις 8 Ιανουαρίου 2016, ημέρα που τα σχολεία θα ανοίξουν και πάλι;

Για ποιό λόγο τόση βία;

Είναι αυτές διαδικασίες ενός ευνομούμενου κράτους;

Μάλιστα ο βουλευτής της  Ν.Δ. κ. Θ. Φορτσάκης έχει καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

4. Τα τραγελαφικά.

Στο Συμβούλιο επιλογής Διευθυντών εκπαίδευσης, μετέχει και ένας Σχολικός Σύμβουλος.

Με το νέο μισθολόγιο, κατά παράβαση κάθε έννοιας δικαίου και αξιοκρατίας, μειώθηκε το επίδομα ευθύνης των Σχολικών Συμβούλων, του σώματος εκείνου των εκπαιδευτικών με τα υψηλότερα κατά τεκμήριο προσόντα (μάλιστα με τροπολογία της τελευταίας στιγμής δόθηκε μειωμένο επίδομα, αφού αρχικά προβλεπόταν κατάργηση του σχετικού επιδόματος). 

Έτσι ο Σχολικός Σύμβουλος θα μετέχει σε ένα συμβούλιο που θα αξιολογεί Διευθυντές Εκπαίδευσης και υποψηφίους Διευθυντές εκπαίδευσης, αμειβόμενος χαμηλότερα, όχι μόνο από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους οποίους θα αξιολογεί αλλά και από υφισταμένους αυτών , όπως οι διευθυντές Λυκείων.

Και δεν είναι μόνο η μισθολογική υποβάθμιση αλλά κυρίως η συμβολική υποτίμηση των Σχολικών Συμβούλων και του ποιοτικού έργου που αυτοί επιτελούν. Η αποθέωση του παραλόγου αλλά και της αδικίας την οποία έχουν υποστεί οι Σχολικοί Σύμβουλοι.

 

Σχόλια (43)

 
Υποδιευθυντής
30 Δεκ 2015 21:20

Από άποψη δεν έχω ψηφίσει ποτέ Λευκό ή Άκυρο. Ποτέ! Σέβομαι τους πολίτες που οδηγούνται σ' αυτή την επιλογή, αλλά έχω τα δικά μου επιχειρήματα που δεν είναι του παρόντος ν' αναλύσω. Βεβαίως συμβαίνει -όλο και πιο συχνά δυστυχώς- να επιλέγω με δυσκολία, αλλά να επιλέγω. Διαβάζοντας, ακούγοντας, κρίνοντας, συγκρίνοντας. Τώρα με καλούν να ψηφίσω ανθρώπους που δεν έχω δει ποτέ μου, που δεν μπόρεσα ούτε το βιογραφικό τους να εντοπίσω, πολλώ μάλλον να μορφώσω άποψη. Άλλους τους έχω απλώς ακουστά, άλλους τους έχω δει μια δυο φορές, άλλοι μου είναι παντελώς άγνωστοι. Κι όχι μόνο σε μένα. Το μεγαλύτερο μέρος των συναδέλφων βρίσκεται στην ίδια κατάσταση. Κι αν για τους κομματικούς το πρόβλημα είναι ήδη λυμένο, για τους υπόλοιπους είναι ζήτημα προσωπικής αξιοπρέπειας αν και πώς θα πάρουν μέρος σε μια διαδικασία a priori υπονομευμένη. Και δεν είναι τα 1-2 μόρια που θα προσμετρήσει ο υποψήφιος που θα προηγηθεί αλλά το ηθικό πλεονέκτημα (ή η απαξία) που θα απονείμει ο κλάδος στους υποψήφιους. Μήπως ήρθε η ώρα για μια οργανωμένη αντίδραση από τους Συλλόγους;

 
Mary
28 Δεκ 2015 20:18

"Οπου οι υφιστάμενοι επιλέγουν τους προϊσταμένους λεφτά δεν υπάρχουν, θεσμοθετημένος εσωτερικος κανονισμος λειτουργιας δεν υπαρχει οι γονεις σε κανουν ανω κατω όποτε θελουν, η πολυνομια και η αντινομια ειναι παροιμιωδης, οι νομοι ισχυουν κατα περιπτωση (βλ. καπνισμα) και άλλα ων ουκ εστι αριθμος". Τι ωραία που τα γράφει ο geo... ακριβώς έτσι είναι...δεν υπάρχει θεσμοθετημένος κανονισμός λειτουργίας, πολυνομία και αντινομία,οι νόμοι ισχύουν κατά περίπτωση...αν δεν αλλάξουν όλα τα παραπάνω δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του δημόσιου σχολείου...

 
pe19
28 Δεκ 2015 10:38

@διαφόρους
Αγαπητοί συνάδελφοι δεν απάντησα σε προηγούμενες αναρτήσεις σας αλλά όπως βλέπω κάποιοι άλλοι συνάδελφοι κατάλαβαν τα λεγόμενά μου. Πράγμα που σημαίνει ότι αρκετοί έχουν την ευρύτητα πνεύματος να καταλάβουν το απλό, ότι αν μεγάλες τράπεζες δίνουν την δυνατότητα να διαχειριστεί τα λεφτά τους κάποιος που έχει σπουδάσει θεωρητική φυσική κλπ, είναι τουλάχιστον τρελό να λέμε ότι θα ήταν καλύτερα να έχει αποκτήσει ένα μεταπτυχιακό στην διοίκηση της εκπαίδευσης από το Juve XX πανεπιστήμιο .
Φυσικά ένα διδακτορικό όπως και ένα μεταπτυχιακό από μόνο του δεν λέει τίποτα (μήπως ο Bill Gates ή ο Steve Jobs είχαν ? ) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στατιστικά δεν βρίσκεις περισσότερους άξιους σε πληθυσμό έχει Δ.Δ και δη στις θετικές επιστήμες. Φυσικά μια παράμετρος που ενισχύει τον ισχυρισμό μου είναι αυτό που ανέφερε κάποιος άλλος προηγουμένως, ότι κάποιος που έχει διδακτορικό σε Μαθηματικά, Φυσική και γενικότερα επιστήμες έχει την εμπειρία να θέτει και να λύνει προβλήματα ( αφού το Διδακτορικό του είναι αυτής της φύσης).
Μακάρι να ήμασταν σε θέση ( με γραπτό διαγωνισμό, εξετάσεις, αξιολόγηση) να επιλέγουμε τον καλύτερο για Διοίκηση χωρίς χαρτολαγνεία. Αρκετοί επιτυχημένοι ηγέτες (σε πολλούς τομείς) δεν είχαν καν πανεπιστημιακούς τίτλους (αναφέρω τρανά παραδείγματα παραπάνω) . Αλλά βάλε, δυστυχώς, στην Ελλάδα επιτροπή να διαλέξει κάποιον για μια θέση ευθύνης χωρίς μετρήσιμα κριτήρια και θα δεις τι θα γίνει

 
Εκπαιδευτικός (8)
27 Δεκ 2015 19:23

"... ο κ. Φορτσάκης έχει καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή".
Μάλιστα! Ο κ. Φορτσάκης! Αυτός ο κύριος που τον κατήγγειλε η ίδια η νεολαία του κόμματός του .

 
Γιάννης Σαλονικίδης
27 Δεκ 2015 13:33

Ειδικά για την επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη δύο βασικά στοιχεια επιλογής, η συνέντευξη και γραπτές εξετάσεις. Εννοείται πως η συνέντευξη δεν θα πρέπει να είναι του "επιπέδου" πρόσφατων κρίσεων [τι χρώμα σου αρέσει, πώς σε λένε ....] αλλά να δίνει τη δυνατότητα να αποτυπωθεί η προσωπικότητα και η συγκρότηση του υποψηφίου.
Οι γραπτές εξετάσεις να αφορούν στην μελέτη περίπτωσης αλλά και τη γνώση υπηρεσιακών, νομικών ζητημάτων.
Οι σπουδές, οι τίτλοι και τα χρόνια υπηρεσίας δεν μας λένε πολλά πράγματα για την ικανότητα διοίκησης, που είναι το ζητούμενο.
Θα μπορούσαν όμως να οριστούν κάποια απ' αυτά ως προαπαιτούμενα.
Τέλος η ψηφοφορία ευνοεί τους υποψηφίους που ήδη είναι διευθυντές εκπαίδευσης για ευνόητους λόγους.
Δυστυχώς η διαδικασία επιλογής έχει πληγωθεί βάναυσα σε προηγούμενες κρίσεις και θα μας πάρει καιρό να αποδεχτούμε κρίσεις χωρίς αστερίσκους...

 
Τα ίδια και τα ίδια...
27 Δεκ 2015 12:18

Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια εδώ και χρόνια. Άλλος φωνάζει για το μεταπτυχιακό, άλλος για το διδακτορικό ότι και καλά ανοίγει το μυαλό (λες και όσοι δεν έχουν είναι εγκλωβισμένοι σε έναν μικρόκοσμο), άλλος για Δημόσια Διοίκηση, άλλος ΑΣΕΠ και πόσα άλλα. Ξεχνάτε προφανώς ότι κάποιοι Διευθυτές Εκπαίδευσης και Σχολείων τοποθετούνταν πριν λίγα χρόνια σε κάποια γραφεία τοπικής οργάνωσης. Μάλιστα χάλασαν και φιλίες ετών επειδή κάποιος είχε μεγαλύτερο πολιτικό μέσον από κάποιον άλλον. Από πέρσι είμαι συνταξιούχος και ποτέ δεν είχα τη διάθεση να αναλάβω διοίκηση σχολείου ή Εκπαίδευσης. Με εξίταρε η ιδέα που ήμουν με τα παιδιά, με τα δικά μου παιδιά στην αυλή (λόγω ειδικότητας). Γιατί τόση πρεμούρα για όλες αυτές τις θέσεις; Ξεχάσατε όλοι τι υπηρετείτε; Απλά όλοι εσείς με αυξημένα προσόντα (που σέβομαι τον κόπο σας) θα έπρεπε να είστε μάχιμοι και να μεταδώσετε τις παραπάνω γνώσεις σας στα παιδιά μας, στους μαθητές σας και όχι να "μαλώνετε" για το μισό μόριο που τυχόν χάσατε ή κέρδισαν κάποιοι άλλοι. Ο καθένας από την σκοπιά του θα μπορούσε να δει διαφορετικά τα πράγματα. Όλα είναι σωστά και όλα λάθος. Γιατί ας πούμε να μην μοριοδοτείτε η προπονητική εμπειρία σε σύλλογο; (παράδειγμα) Ανθρώπους διοικείς και εκεί και μάλιστα σε υψηλό και επιστημονικό επίπεδο με διακρίσεις και επιτυχίες. Και με πτυχίο διαφορετικό από αυτό που αποφοίτησες από το πανεπιστήμιο (δεν μιλώ για την ειδικότητα από ΤΕΦΑΑ). Καλές γιορτές σε όλους.

 
Γεράσιμος Γεωργάτος
27 Δεκ 2015 12:08

Στα όσα τραγελαφικά επισημαίνονται, επιτρέψτε μου να προσθέσω ότι για μια θέση αμιγώς διοικητική δεν λαμβάνεται υπόψη και δεν μοριοδοτείται η αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Ακύρωση χρόνου, γνώσεων και δεξιοτήτων που το ίδιο το κράτος έχει επενδύσει για την απόκτησή τους και την αξιοποίησή τους.
Γεράσιμος Γεωργάτος

 
marty
27 Δεκ 2015 01:07

@Ήμαρτον
Όταν πριν λίγο καιρό κάποιος διευθυντής έλεγε τα ίδια που γράφεις για τους ΤΕ που έγιναν ΠΕ τον κατήγγειλαν στην τοπική ΕΛΜΕ, της οποίας τα μέλη στην πλειονότητά της ήταν της τεχνικής εκπαίδευσης (ΤΕ δηλαδή που τους έκαναν ΠΕ). Μπορείς να καταλάβεις τι έγινε στη συνέχεια; Γι' αυτό να προσέχεις τι γράφεις! Πάντως στο σχολείο του εν λόγω διευθυντή, γενικής εκπαίδευσης και όχι κάποιο ΕΠΑΛ, διευθυντής εκλέχτηκε ένας τεχνολόγος ΤΕ που πρωτοστατούσε στις καταγγελίες.

 
@ΑΕΙ_ΤΕΙ
27 Δεκ 2015 00:16

Προκύπτει από το γεγονός, ότι στον ΑΣΕΠ (αν και όποτε γίνει) με τα μόρια δεν συνυπολογίζονται (πχ κάποιος αν έχει πτυχίο ΤΕΙ και πτυχίο Πανεπιστημίου) με το αιτιολογικό (ακόμα και στο 2015) "δεν ανήκουν στο ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης".

 
αγράμματος...
26 Δεκ 2015 21:08

@geo: Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει !

 
Apostolos
26 Δεκ 2015 17:27

Ένας αναγνώστης αναρωτιέται «Πού βοηθάει τη Διοίκηση το Διδακτορικό στους Πυρηνικούς Αντιδραστήρες ή στην Προϊστορική Αρχαιολογία;» Πριν πολλά χρόνια ένας λέκτορας μου είπε πως στην ΗΠΑ το διδακτορικό το εκλαμβάνουν ως πολύ σπουδαίο προσόν επειδή δείχνει πως κάποιος μπορεί να λύσει προβλήματα. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που άνθρωποι με διδακτορικό στη Φυσική, τα Μαθηματικά κ.λπ. βρίσκουν δουλειά στην Wall Street και αλλού. Αυτός είνια και ο λόγος που τα στελέχη πρέπει να έχουν... επίπεδο .

 
υποψηφια
26 Δεκ 2015 13:08

είναι δυνατον να μη βαθμολογούνται τα μεταπτυχιακα όταν είναι σε διαφορετικο πεδιο κια να βαθμολογούνται οι δυο ξενες γλώσες.
μεταπτυχιακο στη διοικηση και στα παιδαγωγικα = 2,5
ξενες γλωσσες....και τις δυο μόρια???
ελεος!

 
gakis
26 Δεκ 2015 11:54

Για την επιλογή των διευθυντών θα έπρεπε να ισχύουν από σταθερά μόρια μόνο τα χρόνια υπηρεσίας 40 μόρια. Τα υπόλοιπα προσόντα μπορούν συνυπολογιστούν με την ψηφοφορία 30 μόρια και με τη συνέντευξη 30 μόρια.

Καλή νύχτα και όνειρα γλυκά!!!

 
Ήμαρτον
26 Δεκ 2015 11:54

Μα ειλικρινά περιμένετε από έναν υπουργό, που δεν έχει πτυχίο πανεπιστημίου, να πριμοδοτήσει τις πανεπιστημιακές σπουδές όλων των επιπέδων; Εξάλλου μιλάμε για το μοναδικό υπουργείο όπου οι ΤΕ βαπτίζονται ΠΕ! Ακόμα δεν κλείσατε εισιτήριο για το εξωτερικό;

 
geo
26 Δεκ 2015 11:45

@ταπεινοτητα. Τα μεταπτυχιακουλια σας αν εχουν συναφεια απο το ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ ειναι ακριβως ισοτιμα. Τα παραπονα στο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.
@ΜΜ& αλλους. Φτανει πια με τα μεταπτυχιακα και τις σποδες στη Διοικηση. Τι θα διοικησετε; ενα τυπικο ευρωπαϊκο σχολειο ή το απιθανου παραλογισμου και εξαρτησης απο ξενους παραγοντες ελληνικο σχολειο; Οπου οι υφιστανενοι επιλεγουν τους προϊσταμενους λεφτα δεν υπαρχουν, θεσμοθετημενος εσωτερικος κανονισμος λειτουργιας δεν υπαρχει οι γονεις σε κανουν ανω κατω όποτε θελουν, η πολυνομια και η αντινομια ειναι παροιμιωδης, οι νομοι ισχυουν κατα περιπτωση (βλ. καπνισμα) και άλλα ων ουκ εστι αριθμος. Α, ξεχασα και την ανυπαρκτη αξιολογηση προσωπικου, δομων και εργου. Ας μπει σε συγχρονο πλαισιο το σχλειο μας και μετα ελατε εσεις οι ειδημονες στη Δ. Διοικηση λοιπον...

 
Νίκος
26 Δεκ 2015 11:30

Θέματα λυμένα εδώ και δεκαετίες στις μητροπόλεις παραμένουν άλυτα στην εξαρτημένη περιφέρεια, που δεν ξέρει τι θέλει... Η ευθύνη γι' αυτό μάς αφορά όλους, αφού κάθε "ιθαγενής" προσπαθεί να βολευτεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στο χρεωκοπημένο μικρό ή μεγάλο καβούκι του.
Θλίψη!

 
ΑΕΙ_ΤΕΙ
26 Δεκ 2015 02:33

@Μ Μάλλον έχετε μπερδευτεί. Από που προκύπτει ότι ένα πτυχίο ΤΕΙ είναι κατώτερο από πτυχίο Πανεπιστημίου?

Επίσης, πριν μόλις 14 χρόνια, τα ΤΕΙ ανήκουν στα ΑΕΙ (Τεχνολογικού Τομέα). Κάποια στιγμή θα το καταλάβετε.

 
ΜΜ
25 Δεκ 2015 22:12

@ΠΕ19 : Ελλείψει επιχειρημάτων σιωπή; Θα περιμέναμε ένα στοιχειώδη διάλογο, εκτός αν η αυθεντία σας δεν καταδέχεται τις ταπεινότητες μας :)

 
gest
25 Δεκ 2015 22:05

Από Περιφερειακό Διευθυντή που μαθεύτηκε το βιογραφικό του διαπιστώσαμε ότι έχει τα λιγότερα μόρια από όλους τους υποψήφιους διευθυντές στην Περιφέρειά του. Με δυσκολία δε θα κατάφερνε να γίνει διευθυντής σχολείου όπως φάνηκε. Ποιοι κρίνουν ποιους και που θα μπορούσε να είχε γίνει αυτό εκτός από την Ελλάδα. Ή καλύτερα που γίνεται στην Ευρώπη για να το μάθουμε και μεις δηλαδή!

 
Μ
25 Δεκ 2015 21:20

Μεγάλος υποβιβασμός στα μόρια ενός διδακτορικού. Έτσι εύκολα αποκτιέται ένα διδακτορικό; Επίσης γιατί να μοριοδοτείται ένα δεύτερο πτυχίο ΤΕΙ με 2 μόρια, ίσο δηλ μ' ενα ΑΕΙ, τη στιγμή που είναι εντελώς κατώτερο από το βασικό πτυχίο ενός εκπαιδευτικού; Από που και ως που να μοριοδοτούνται τα πτυχία των ΤΕΙ ως "προσόν", δεδομένου ότι βάσει κείμενης νομοθεσίας μοριοδοτούνται μόνο τα ανώτερα ή ίσα πτυχία με το βασικό πτυχίο του διορισμού,δηλ. ΑΕΙ βασικό ΑΕΙ και το δεύτερο. ΤΕΙ βασικό, ΤΕΙ και το δεύτερο. Και εκείνα πάλι τα 11 μόρια της πολυετίας που παίρνουν χωρίς κανένα κόπο; Πως να τα ανταγωνιστούν άλλοι με ουσιώδη προσόντα; Είναι πολύ άδικο.

 
Η ταπεινότης μου
25 Δεκ 2015 18:00

@ΠΕ19: Προκηρύσσει ο ΄....΄ θέση για το συνάφι μου (ΠΕ04,01). Συνυποψήφιός μου ΠΕ04,01 έχει διδακτορικό στην πληθυσμιακή σύνθεση της Νέας Νότιας Ουαλίας. Εγώ έχω ένα μεταπτυχιακούλι στο αντικείμενο της προκήρυξης. Η άποψή σου είναι ότι αυτός έχει/πρέπει να έχει περισσότερα μόρια από την ταπεινότητά μου;
Θα σου ήμουν ευγνώμων, αν μου εκμυστηρευόσουν την άποψή σου.

 
ΠΕ19
25 Δεκ 2015 12:42

@mm, Αγανακτισμένος,ΜΕΛΑΣ ΖΩΜΟΣ...
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε

 
Χρήστος
25 Δεκ 2015 10:21

1ον. Κακός λέγονται Μεταπτυχιακά. Πρέπει να λέγονται Master (Απλά Μάστορας…)
2ον Το δεύτερο ή και τρίτο πτυχίο είναι αυτό που θα έπρεπε να παίρνει μόρια. Το Μάστερ απλά δείχνει πόσο Μάστορας είσαι και αν είσαι!!! Το δεύτερο πτυχίο είναι πολύ δύσκολα να τα λάβει κάποιος.

 
loyk
25 Δεκ 2015 10:12

δεν πρεπει εστω και τωρα να μαθουμε τα προσοντα των ΠΔΕ? και επιπλεον ειναι δυνατον κομματικα επιλεγμενοι να επιλεγουν υπηρεσιακα στελεχη? ποτε ξαναγινε αυτο?

 
Αγανακτισμένος
25 Δεκ 2015 10:08

@ΠΕ19: Καταφανώς, είτε συγχισμένος (με -ι-) είτε συγχυσμένος (με -υ-) είσαι. Αυτά που γράφεις για τον @Παλιοσειρά δεν κολλάνε πουθενά. Ήτοι, άλλ΄ αντ΄ άλλων !

Καλές γιορτές.

 
ΜΕΛΑΣ ΖΩΜΟΣ...
25 Δεκ 2015 09:16

@ΠΕ19. Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ! Άλλα του λέει ο @Παλιοσειρά κι άλλα λέει αυτός. Αίσωποι, συμβούλια ΑΕΙ και άλλα ΜΗ συναφή...
Άντε, και σε τρία τέρμινα που θα κυβερνάς...και Υπουργός Παιδείας.

 
ΜΜ
25 Δεκ 2015 09:00

@ΡΕ19 ... έγραψες: " Σε πολλά ιδρύματα του εξωτερικού (Τράπεζες, Πανεπιστήμια κλπ), σε πολλές θέσεις ευθύνης αλλά και ιδιαίτερα χάραξης πολιτικής έχουν σε ιδιαίτερη εκτίμηση ανθρώπους με σπουδές στην θεωρητική φυσική και τα μαθηματικά με την λογική ότι ασχολούνται με ιδιαίτερα δύσκολα αντικείμενα και τα καταφέρνουν."

Δεν αναφέρεις όμως οτι οι θέσεις αυτές είναι είτε ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ, είτε θέσεις με ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (κυρίως θέσεις σε διοικητικά συμβούλια οργανισμών και όχι σε μονοπρόσωπα διοικητικά όργανα). Η δε διοίκηση, ασκείται από έμπειρα και διοικητικά καταρτισμένα στελέχη, τα οποία είτε έχουν εξέχουσα εμπειρία και αποδεδειγμένη απόδοτικότητα (μεσω έργων και επιτευγμάτων) σε θέματα διοίκησης είτε πιστοποιούν τη διοικητική τους ικανότητα με την κατοχή ενός 'conversion degree' (βλέπε πχ MBA), ειδικά εάν πρόκειται για θέσεις ηγεσίας (πχ CEOs).

Αυτά πρός αποκατάσταση της αλήθειας. Ο παλιοσειράς έχει περισσότερο δίκιο σε αυτά που λέει: δε θα βρείς κανέναν πυρηνικό φυσικό να διοικεί κανέναν οργανισμό με μόνο τον τίτλο του, αν δεν έχει τεκμηριωμένα διοικητικά προσόντα.

Και επιτέλους, ας πάψουμε να είμαστε τιτλολάγνοι και ας βλέπουμε αντικειμενικά τις ικανότητες του καθενός αξιολογώντας στην πράξη τις ικανότητες, τον χαρακτήρα και το έργο του καθενος!

 
Πέτρος
25 Δεκ 2015 08:59

Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα, με υγεία για όλο τον κόσμο.
Υπάρχει μία διάθεση από λίγους ευτυχώς να υποβαθμίσουν τα επιστημονικά προσόντα υποψηφίων, τα οποία αποκτήθηκαν με πολύ προσπάθεια και με κριτήρια, που δεν τα έχουν όλοι. Όπως βαθμός πτυχίου, ξένες γλώσσες, συγγραφική δραστηριότητα,κ.τ.λ. Από που και ως που κάποιος με εντελώς αυθαίρετο και υποκειμενικό τρόπο προσπαθεί όλα αυτά να τα υποβαθμίσει με αυθαίρετους ισχυρισμούς υποκειμενικού τύπου του στυλ « επειδή έχει όλα αυτά θα είναι καλός διευθυντής; Ο άλλος έχει ταλέντο στη διοίκηση και μεράκι και δημοκρατικό ήθος». Όλα αυτά δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική. Εξυπηρετούν μόνο προσωπικούς στόχους. Δυστυχώς ζούμε την επανάσταση των μετρίων. Όλα αυτά τα νομοθετήματα που σύντομα θα καταπέσουν, αφού γελοιοποιούν τη χώρα. Το μόνο που κάνουν είναι να χαϊδεύουν τα αυτιά εντελώς λαϊκίστικα και μικροπολιτικά των μετρίων χωρίς προσόντα. Έχουν περιγραφεί τόσα με όλα τα σχόλια που παρατέθηκαν, που δε νομίζω ότι αξίζει να πει κάτι περισσότερο κάποιος.Προσόντα σε ποσοστό 80% και εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ για το υπόλοιπο 20%, χωρίς συνεντεύξεις και αστείες προδήλως παράνομες ψηφοφορίες. Απλά πράγματα.

 
Kώστας
25 Δεκ 2015 00:31

Γιατί δεν λέτε για την αδικία της προσμέτρησης του Διδασκαλείου με 2 μόρια τη στιγμή που δεν υπάρχει πια και που δεν δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να το παρακολουθήσουν; (νέους δασκάλους και ειδικότητες)
Ως πότε αυτά τα παιχνίδια στις επιλογές στελεχών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Θα απαντήσει κάποιος από το ΥΠΕΘ;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ