Ποιοτικά Χαρακτηριστικά των υποψηφίων Διευθυντών Π.Ε και Δ.Ε

Με Διδακτορικό και Μεταπτυχιακό το 74% των υποψηφίων στη Δ.Ε. και το 80% στην Π.Ε.

04/01/2016

Άκουσε το άρθρο

Επιμέλεια: Καραγιάννης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03
                  Τσομαρέλη Τριανταφυλλιά, Μ.Ε.Ε.- Καθηγήτρια ΠΕ06

Α. Ποιοτικά Χαρακτηριστικά Σπουδών, Επιμόρφωσης και Ετών Προϋπηρεσίας των Υποψηφίων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
2015-2016

Ανάλυση-Συμπεράσματα

Οι υποψηφιότητες ( Όχι απαραίτητα ο αριθμός των υποψηφίων, ως φυσικά πρόσωπα, αφού έχουν διακαίωμα προτίμησης έως δύο (2) Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Επομένως οι υποψήφιοι είναι τουλάχιστον 153.) για την θέση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε 13 περιφέρειες εκπαίδευσης, στις οποίες συνολικά ανήκουν 57 Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 307. Από αυτές οι 75 (ποσοστό 24,43% ) είναι γυναίκες και οι 232 (ποσοστό 75,57% ) είναι άντρες.

Οι 96 υποψηφιότητες (ποσοστό 31,27%) έχουν Διδακτορικό Δίπλωμα, ενώ οι 130 (ποσοστό 42,36%) έχουν Μεταπτυχιακό Δίπλωμα. Ωστόσο από τους πίνακες δεν μπορούμε να συμπεράνουμε πόσες υποψηφιότητες διαθέτουν διαδακτορικό και μεταπτυχιακό δίπλωμα ταυτόχρονα ούτε αν διαθέτουν δύο (2) διδακτορικά ή/και μεταπτυχιακά ταυτόχρονα .

Οι 69 υποψηφιότητες (ποσοστό 22,48%) έχουν 2ο πτυχίο, ενώ οι 104 (ποσοστό 33,88%) έχουν πιστοποίηση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2.

Οι 254 υποψηφιότητες (ποσοστό 82,74%) έχουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ Α ́επιπέδου, χωρίς ωστόσο να μπορούμε να συμπεράνουμε πόσοι από αυτούς έχουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ Β ́επιπέδου .

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι υποψηφιότητες για τη θέση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διακρίνονται από σχετικά υψηλό επίπεδο σπουδών, επιμόρφωσης και είναι καταρτισμένοι σε μεγάλο ποσοστό στο αρχικό επίπεδο στις Νέες Τεχνολογίες, έχουν περαιτέρω σπουδές εκτός από το βασικό πτυχίο στο αντικείμενό τους και κατέχουν ξένη γλώσσα σε ικανοποιητικό βαθμό.

Οι 94 υποψηφιότητες (ποσοστό 30,62%) έχουν λιγότερα από 21 έτη διδακτικής υπηρεσίας ενώ οι 213 (ποσοστό 69,38%) έχουν τουλάχιστον 21 έτη διδακτικής υπηρεσίας. Επομένως συμπεραίνουμε ότι , στην μεγάλη πλειοψηφία τους, οι υποψήφοι για τη θέση του Διεθυντή Δευτεροβάθμιας Εκαπίδευσης είναι εκπαιδευτικοί με πολλάέτη διδακτικής υπηρεσίας (και προφανώς ακόμα περισσοτέρων ετών συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας). Επισημαίνεται επίσης η ικανοποιητική «προσδοκία» νεότερων εκπαιδευτικών, που στην πλειοψηφία τους έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα, να διεκδικήσουν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Β. Ποιοτικά Χαρακτηριστικά Σπουδών, Επιμόρφωσης και Ετών Προϋπηρεσίας των υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
2015-2016

Ανάλυση-Συμπεράσματα

Οι υποψηφιότητες ( Όχι απαραίτητα ο αριθμός των υποψηφίων,ως φυσικά πρόσωπα, αφού έχουν διακαίωμα προτίμησης έως δύο (2) Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Επομένως οι υποψήφιοι είναι τουλάχιστον 136. )για την θέση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε 13 περιφέρειες εκπαίδευσης, στις οποίες συνολικά ανήκουν 57 Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 272. Από αυτές οι 74 (ποσοστό 27,21%) είναι γυναίκες και οι 198 (ποσοστό 72,79%) είναι άντρες.

Οι 47 υποψηφιότητες (ποσοστό 17,28%) έχουν Διδακτορικό Δίπλωμα, ενώ οι 173 (ποσοστό 63,6%) έχουν Μεταπτυχιακό Δίπλωμα. Ωστόσο από τους πίνακες δεν μπορούμε να συμπεράνουμε πόσες υποψηφιότητες διαθέτουν διδακτορικό και μεταπτυχιακό δίπλωμα ταυτόχρονα, ούτε αν διαθέτουν δύο (2) διδακτορικά ή/και μεταπτυχιακά ταυτόχρονα .

Οι 128 υποψηφιότητες (ποσοστό 47,06%) έχουν 2ο πτυχίο, ενώ οι 146 (ποσοστό 53,78%) έχουν πιστοποίηση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2.

Οι 179 υποψηφιότητες (ποσοστό 65,81%) είναι απόφοιτοι Διδασκαλείου Εκπαίδευσης.

Οι 270 υποψηφιότητες (ποσοστό 99,26%) έχουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ Α ́επιπέδου, χωρίς ωστόσο να μπορούμε να συμπεράνουμε πόσοι από αυτούς
έχουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ Β ́ επιπέδου .

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι υποψηφιότητες για τη θέση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διακρίνονται από σχετικά υψηλό επίπεδο σπουδών, είναι καταρτισμένοι πλήρως στις Νέες Τεχνολογίες, έχουν περαιτέρω σπουδές εκτός από το αντικείμενό τους και κατέχουν ξένη γλώσσα με σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Διαθέτουν επίσης φοίτηση σε Διδασκαλείο Εκπαίδευσης στην μεγάλη πλειοψηφία τους.

Οι 84 υποψηφιότητες (ποσοστό 30,88 %) έχουν λιγότερα από 21 έτη διδακτικής υπηρεσίας ενώ οι 188 (ποσοστό 69,12 %) έχουν τουλάχιστον 21 έτη διδακτικής υπηρεσίας. Επομένως συμπεραίνουμε ότι, στην μεγάλη πλειοψηφία τους, οι υποψήφοι για τη θέση του Διεθυντή Πρωτοβάθμιας Εκαπίδευσης είναι εκπαιδευτικοί με πολλά έτη διδακτικής υπηρεσίας (και προφανώς ακόμα περισσότερων ετών συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας). Επισημαίνεται επίσης η ικανοποιητική «προσδοκία» νεότερων εκπαιδευτικών, που στην πλειοψηφία τους έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα, να διεκδικήσουν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

 

Σχόλια (6)

Πολυσπούδαστος...
|

@Dionisis
Εσύ, από όλο αυτό που έγραψα, αυτό κατάλαβες;

Dionisis
|

Κύριε Πολυσπούδαστε, πιστεύεις ότι μπορεί να διδάξει κάποιος σε τάξη του δημοτικού σχολείου ασχέτως εάν έχει πτυχίο, δηλαδή το απαραίτητο προσόν;
Γιατί τόσο μένος με τα προσόντα;
Εδώ δε κρίνεται η παραγωγικότητα στην τάξη, αλλά στη διοίκηση.

mnimoniakos
|

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΕ ΜΑΚΡΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ . ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ το κράτος. ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΣΠΑΤΑΛΕΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ..ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΝΕΑ ΦΟΥΡΝΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ...... ΒΕΒΑΙΑ....ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ......ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ...... ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ...500ΑΡΙΑ 300ΑΡΙΑ. 200ΑΡΙΑ ΣΤΡΑΤΙΑΣ . στελεχών.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑΙ ΟΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ..

ΔΙΟΝΥΣΗΣ
|

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ:
Οι 96 υποψηφιότητες (ποσοστό 31,27%) έχουν Διδακτορικό Δίπλωμα, ενώ οι 130 (ποσοστό 42,36%) έχουν Μεταπτυχιακό Δίπλωμα.
Οι 69 υποψηφιότητες (ποσοστό 22,48%) έχουν 2ο πτυχίο, ενώ οι 104 (ποσοστό 33,88%) έχουν πιστοποίηση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2.
Δηλαδή οι κάτοχοι μεταπτυχιακού-διακτορικού αθροιστικά 74%, ενώ οι κάτοχοι ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 σε ποσοστό 34% ................
80% με 54% αντίστοιχα για πρωτοβάθμια.
Δύσκολη η ξένη γλώσσα ..................

Πολυσπούδαστος...
|

Τέλος πάντων πολύς ντόρος με τα διδακτορικά.

Υπάρχουν διδακτορικά που τα τελειώνεις για πλάκα σε ένα έτος και υπάρχουν διδακτορικά που θες 4 και 5 χρόνια να τα τελειώσεις αφού σου φύγει πρώτα το κλαπέτο στη δουλειά. Για την "υπηρεσία" και τα δύο είναι τα ίδια...

Το ίδιο ισχύει και για τα μεταπτυχιακά. Το ίδιο είναι "μάστερ" σε τει στην αγουλινίτσα, το ίδιο μάστερ και στο καίμπριτζ. Όλα ίδια για την "υπηρεσία"...

Και τέλος πάντων η δουλειά που κάνουμε λέγεται εκπαιδευτικός. Μέχρι πότε θα καθορίζουν τα τυπικά προσόντα το πόσο καλός είναι κάποιος; Ακόμα και μετά από 30 χρόνια δουλειάς;

Δηλαδή στον ιδιωτικό τομέα η αξιολόγηση διατηρείται εσαεί στα τυπικά προσόντα; Δηλαδή πτυχία, διπλώματα κλπ; Ή από κάποια στιγμή μετράει το πόσο παραγωγικός και καλός είναι κάποιος στη δουλειά του; Όπως όλοι γνωρίζουμε το δεύτερο ισχύει, όχι όμως και για την "υπηρεσία" μας.

Δεν πα'να παίζεις πασιέντζα την ώρα του μαθήματος, εαν πήρες κάποτε "διδακτορικό" και παρακολουθείς μπόλικα "σεμιναριάκια" του τύπου "to know us better" είσαι ο πρώτος του χωριού, μέχρι και διευθυντής εκπαίδευσης θα γίνεις!

Εαν μοχθείς νυχθημερόν για τους μαθητές σου, προσαρμόζεις το μάθημα σου συνεχώς πάνω σε αυτούς και παλεύεις κάθε μέρα στην τάξη σε τρώει τελικά η μαρμάγκα.

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
|

Εξαιρετικοί δάσκαλοι για σχολικές αίθουσες!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ