Τελειώνουν τα μαθήματα στα Γυμνάσια και Λύκεια, στις 22 Απριλίου

Κι αυτό διότι το Πάσχα φέτος “πέφτει” την 1η Μαΐου και τα σχολεία θα κλείσουν για τις διακοπές, λόγω εορτών, την Παρασκευή 22 Απριλίου και θα ανοίξουν τη Δευτέρα 9 Μαΐου.

05/01/2016

Ενημερώθηκε: 05/01/2016, 14:22

Άκουσε το άρθρο

Πολύ νωρίς θα αποχαιρετήσουν φέτος εκπαιδευτικοί και μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων τις τάξεις καθώς η διδασκαλία μαθημάτων θα ολοκληρωθεί στις 22 Απριλίου.

Κι αυτό διότι το Πάσχα φέτος “πέφτει” την 1η Μαΐου  και τα σχολεία θα κλείσουν για τις διακοπές, λόγω εορτών, την Παρασκευή 22 Απριλίου και θα ανοίξουν τη Δευτέρα 9 Μαΐου.

Πέρσι, τα  Γυμνάσια και Λύκεια έκλεισαν στις 13 Μαίου, προκειμένου να διεξαχθούν οι ενδοσχολικές και Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Κάτι ανάλογο, αναμένεται να αποφασιστεί και φέτος.

Σημειώνεται ότι το τελευταίο τριήμερο πριν τη λήξη των μαθημάτων οι καθηγητές κάνουν   επαναλήψεις και ανακοινώνεται στους μαθητές το πρόγραμμα των εξετάσεων.

Βέβαια για πολλούς  μαθητές της Γ Λυκείου η παρουσία στο σχολείο αναμένεται να σταματήσει πολύ πριν το Πάσχα, καθώς όπως συμβαίνει κάθε χρόνο  αυτή την εποχή,   αρχίζει μια φάμπρικα απουσιών και δικαιολόγησης απουσιών ώστε αρκετοί μαθητές (όχι όλοι) να "κάνουν" τις 114 ή τις 164 απουσίες, τις οποίες "δικαιούνται".

Η“μαθητιώσα Ελλάδα” αρρωσταίνει και καταφθάνουν σωρεία δικαιολογητικών από κηδεμόνες και γιατρούς. 

Σχόλια (14)

Σοφια
|

Αναγκαίες είναι οι περισσότερες και ποιοτικότερες ώρες διδασκαλίας, Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι ανεπαρκές και απαράδεκτο! Απόδειξη είναι οι μαθητές της Γ λυκείου που εξαντλούν τις απουσίες τους ενώ θα έπρεπε να ξημεροβραδιάζονται μέσα στο σχολειο τους. Μεγάλη και η προσωπική ευθύνη των δασκάλων ...κρίμα...

Alekos
|

ο καθηγητης Γεωγραφιας του παιδιου μου (Γυμνασιο) επιμενει στη διδασκαλια της μεσω αναρτημενων χαρτων στον πινακα (Το αναλυτικο προγραμμα ...λεει). Καποιος πρεπει να τους μιλησει για τo google earth και τα smart phones

Κ.Μ.
|

Ο ενας μηνας εξετασεις στο Γυμνασιο οφειλεται στο γεγονος οτι οι καθηγητες του Γυμνασιου επιτηρουν τις Πανελλαδικες. Αν υπηρχε αλλη λυση γι αυτο, πραγματι θα μπορουσαν τα μαθηματα στα Γυμνασια να παρατεινονται. Ετσι κι αλλιως δεν ειναι καλο για τους μαθητες μας να υφιστανται το στρες των εξετασεων για εναν ολοκληρο μηνα. Δεν οφελει. Θα το διορθωσει αυτο το θεμα το Υπουργειο?

Μαθητρια
|

Βεβαια αξιζει να πουμε οτι οι μαθητες της γ λυκειου δεν εχουν αλλη επιλογη απο το να περασουν ετσι τον τελευταιο μηνα της χρονιας τους, απουσιαζοντας δηλαδη απο τα μαθηματα.Σε ενα σκαρτο εκπαιδευτικο συστημα που κανεις δεν ενδιαφερεται για το αν η υλη που θετει το υπουργειο ειναι ρεαλιστικη, οι μαθητες αναγκαστικα θα λειψουν αν θελουν να πετυχουν ενα στοχο στις εξετασεις και να μην διαλυθουν απο το αγχος, την πιεση και το διαβασμα ηδη απο τον μαρτιο. Ας μην γελιομαστε, σε αυτη τη χωρα που στα σχολειο δεν υπαρχουν καθηγητες για τα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα (το αναφερω γιατι δυστυχως στο σχολειο μου δεν υπαρχει καθηγητης πληροφορικης για τους μαθητες των οικονομικων κατευθυνσεων) ενα παιδι που δεν κανει φροντηστηρια, τρεχει με τους ολυμπιονικες χωρις προπονηση. Ενας μαθητης της γ λυκειου λοιπον θα σας ευγνωμονει για να κλεισει το σχολειο στις 22 απριλιου και να μην χρειαστει να καλυψει τις απουσιες μετα το πασχα.
Αντι ,επομενως, κυριε συνακτη να κατηγορειτε τους μαθητες που μια ζωη "εφταιγαν" για τις αποχες και τις καταληψεις και τις απωλειες μαθηματων και τις απουσιες, να κατηγορησετε τις εκαστωτε πολιτικες εξουσιες που αγνοουν επιδεικτικα την παιδεια τοσα χρονια και δεν ειναι ικανοι να διατηρησουν ενα συστημα σταθερο, γιατι υπερισχυουν οι προσωπικες φιλοδοξιες τους. Κατηγορειστε, επισης, τον εαυτο σας που οντας πολιτης δεν πετυχατε την σταθεροποιηση της παιδειας στη χωρα και αναλογιστειτε οτι οι γενιες των "απουσιων του τελευταιου μηνα" μεγαλωσε βλεποντας οτι για να πετυχει πρεπει πρωτα να χασει την πιστη στο εκπαιδευτικο συστημα. Τελος κατηγορειστε και ολους τους συμπολιτες σας που ανεχονται παθητικα τα κυβερνητικα καπριτσια και εμαθαν στην ευκολη λυση των φροντηστηριων, δημιουργωντας οικονομικους κολλοσους που το κρατος δεν μπορει να παρακαμψει με το <ετσι θελω>, γιατι απλουστατα τοσα χρονια εξυπηρετουσε τα συμφεροντα τους.

Πέτρος
|

Η παιδεία μπορεί να διαλύεται αλλά εμείς όλοι οι μαθητές ευτυχώς τα πάμε αρκετά καλά και είμαι σίγουρος πως μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση.

μικ
|

Έτσι λοιπόν, τελειώνουν τα μαθήματα Απρίλη; Και μετά λέμε: Τι μας φταίει, τι μας φταίει; Eτσι λοιπόν, ώστε έχουμε και δυνατότητα αδικαιολόγητων απουσιών, λες και είναι στρατιωτική θητεία το σχολείο και έχουμε ημέρες αδείας; Και μετά λέμε: Τι μας φταίει, τι μας φταίει;

Καθηγήτρια
|

Και το 2012-13 το Πάσχα ήταν 5 Μαΐου αν θυμάμαι καλά, ουσιαστικά τα μαθήματα σταμάτησαν τέλος Απριλίου και μόλις ανοίξαμε λειτουργήσαμε 3 μέρες για ύλη, πρόγραμμα και παρουσίαση σχολικών δραστηριοτήτων. Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο και δεν καταλαβαίνω γιατί έχει γίνει είδηση στις εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, που μάλιστα παρουσιάζεται σαν φέτος τα σχολεία να μένουν κλειστά για περισσότερο καιρό. Το πρόβλημα είναι ότι το γυμνάσιο έχει 1 μήνα εξεταστική, γι' αυτό τελειώνουν νωρίς τα μαθήματα και εξαιτίας των διακοπών του Πάσχα! Ύποπτο πάντως να διακινούνται ειδήσεις που αφήνουν την εντύπωση ότι στα σχολεία δεν γίνονται όσα μαθήματα χρειάζεται, και περίεργο το να δημοσιεύονται τέτοιου είδους "ειδήσεις" που δεν είναι ειδήσεις από εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.

Kostas
|

Aπό τη στιγμή που η ύλη είναι ατέλειωτη και απαιτήσεις των πανελληνίων τόσο υψηλές με υπερβολικά απαιτητικά θέματα λες και απευθύνονται σε φοιτητές και όχι μαθητές είναι επόμενο να συμβαίνει αυτό με τις απουσίες.

Stefania
|

Δε γινεται πρωτη φορα αυτο, δεν ειναι και τοσο τραγικο. Νομιζω ειχε γινει και η το 2002 ή 2003. Εδινα τοτε πανελλαδικές αλλα δε θυμαμαι αν ήταν όταν ήμουν Β ή Γ Λυκειου. Οσον αφορα τις πολλες απουσιες στο τελος, καλα κανουν τα παιδια, δεδομενου του σαπιου εκπαιδευτικου συστηματος. Τα τελευταια μαθηματα στο σχολειο δεν προσφερουν τιποτα, ενω οι επαναληψεις που κανουν τα παιδια τους ωφελουν πολυ.

GIANNIS
|

το πρόβλημα είναι ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι στημένο και εξαρτώμενο στις εξετάσεις . Η αξιολόγηση των μαθητών π.χ. στο Γυμνάσιο απαιτεί τα τελικά διαγωνίσματα που διαρκούν ένα και πλέον μήνα;;;; γιατί έτσι χάνεται πολύτιμος διδακτικός χρόνος για διδασκαλία με ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως εμβάθυνση ύλης, project σε ενότητες μαθημάτων κ.λπ.

ΧΡΗΣΤΟΣ
|

Δεν λύνουν το πρόβλημα οι περισσότερες ώρες, αλλά οι πιο ποιοτικές!!

Κώστας Μ.
|

@ προηγούμενο σχόλιο
Μεταρρύθμιση στην παιδεία είναι καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Αυτά επιτυγχάνονται με διάφορους τρόπους, και όχι απαραίτητα αυξάνοντας τις ώρες-ημέρες διδασκαλίας (που δεν είναι και λίγες).
Αν θέλουμε να βελτιώσουμε τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα θα πρέπει να ξεκινήσει τώρα μια μεταρρύθμιση με υποχρεωτική 2 ετή προσχολική αγωγή, 10 παιδιά σε κάθε νηπιαγωγό-δάσκαλο, ειδική αγωγή όπου απαιτείται, ουσιαστική συμπληρωματική-πρόσθετη διδασκαλία από το Δημοτικό και .....
Και μετά Μεταρρύθμιση στο Γυμνάσιο και τα λοιπά .....
Και αυτά για να δούμε αποτελέσματα μετά από 8 τουλάχιστον χρόνια.
Εκεί είναι η μεταρρύθμιση .... και να παίζουμε στην τύχη....

Βάνα Κίτσαλη
|

Μεταρρύθμιση στη παιδεία είναι περισσότερες ώρες διδασκαλίας και περισσότερες ημέρες εργασίας για τους καθηγητές.Είναι απαράδεκτο που το σχολικό έτος τελειώνει κάθε χρόνο με τη πρόφαση των εξετάσεων από τον Μάρτιο στην ουσία.Περιμένω από αυτήν την ηγεσία να σπάσει αυτό το κατεστημένο στη παιδεία.

Ιωάννης Κ.
|

Πολύ κακώς. Έπρεπε ήδη η διδασκαλία των μαθημάτων να είχε λήξει το Δεκέμβριο του 2015. Διαλυμένη παιδεία σε διαλυμένη χώρα, για ποιο λόγο να...ταλαιπωρείται τόσος κόσμος;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ