Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Προτάσεις για αλλαγές στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 13/01/2016
Παληγιάννης
Alt Text: 
Παληγιάννης
Title Text: 
Παληγιάννης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη

Με αφορμή την πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής υπηρεσιακών μεταβολών που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά και τη σημερινή συζήτηση στο Δ.Σ. της ΔΟΕ σχετικά με τις μεταθέσεις και αποσπάσεις, ως αιρετός του ΚΥΣΠΕ για άλλη μια φορά θέτω υπόψη της εκπαιδευτικής κοινότητας τις παρακάτω προτάσεις πιστεύοντας πως μπορούν να αποτελέσουν βάση συζήτησης αλλαγής του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου:

α) Μεταθέσεις

•    Σύσταση οργανικών θέσεων, με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης (ιδιαίτερα οι ειδικότητες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στον αέρα)

•    Αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων μετάθεσης (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση) για μια πιο δίκαια, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.

•    Άμεση ανάγκη τροποποίησης του άρθρου 13, Π.Δ. 50/96 για την επαναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και την ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με αυτές που υπάρχουν στη σχετική νομοθεσία, π.χ. με 40% αναπηρία λόγω ασθένειας WIILLEBRAND ή με 67% λόγω ασθένειας CROHN, ή με κώφωση στο αριστερό αυτί του παιδιού υπολογίζονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης και απόσπασης. Με εγκεφαλοπάθεια 90% αναπηρία ή βαρεία μυασθένεια 90% αναπηρία ή με παιδική σχιζοφρένεια 80% αναπηρία ή με 90% αναπηρία λόγω κινητικών προβλημάτων δεν υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης ή απόσπασης.

•    Αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Διαπολιτισμικά, Πειραματικά και Μειονοτικά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια αντίστοιχα της γενικής εκπαίδευσης.

•    Αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων. Η σημερινή μοριοδότηση δε στηρίζεται σε ενιαία κριτήρια, δημιουργεί μεγάλες αδικίες που καθιστούν επιτακτική την ανάγκη της άμεσης αναμοριοδότησης των συνθηκών διαβίωσης όλων των σχολικών μονάδων με ξεκάθαρα και αντικειμενικά κριτήρια

•    Αντιμετώπιση της πανσπερμίας νόμων, Π.Δ., υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων.

Είναι αδήριτη ανάγκη να προχωρήσουμε σ΄ ένα νομοθετικό πλαίσιο πιο απλό, πιο δίκαιο, πιο αντικειμενικό κι αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

β) Αποσπάσεις

•    Αναμοριοδότηση των κριτηρίων απόσπασης.

•    Επανεξέταση των κατά προτεραιότητα αποσπάσεων.

•    Οι αποσπάσεις σε Δ/νσεις, σε φορείς, Πανεπιστήμια και στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας να πραγματοποιούνται με μοριοδότηση από το ΚΥΣΠΕ.

•    Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που συνάδελφοί μας αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα, π.χ. αιφνίδιος θάνατος συζύγου, σοβαροί τραυματισμοί, κλπ. το συμβούλιο με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη πρόταση να μπορεί να εισηγείται την απόσπαση των συναδέλφων.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεων και αποσπάσεων θα πρέπει να πραγματοποιείται εγκαίρως ώστε να δίνεται η δυνατότητα του προσωπικού και οικογενειακού προγραμματισμού του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά και του καλύτερου προγραμματισμoύ λειτουργίας των σχολείων.

 

Σχόλια (1)

 
bgeorge
13 Ιαν 2016 13:06

υπάρχουν και μικρότερα ποσοστά αναπηρίας, όπως 67%, στις παθήσεις που αναφέρονται, που είναι κι όριο σε επιτροπές του ΚΕΠΑ, οι οποίες είναι εκτός ΠΔ 50/96.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ