Placeholder

Εθνικός Διάλογος

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οι ren δεν θα θα πάνε τελικά απόψε στον Εθνικό Διάλογο

Μετά τη “θύελλα” αντιδράσεων, που προκάλεσε η πρότασή τους.
Δημοσίευση: 19/01/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos  η επταμελής ομάδα φοιτητών “REFORM EDUCATION NOW !”, αποφάσισε σήμερα το πρωί να μην ανταποκριθεί στην πρόσκληση του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου Αντώνη Λιάκου,    να παρουσιάσει  απόψε στο δημόσιο Εθνικό Διάλογο τη πρόταση που που έχει προκαλέσει "θύελλα" αντιδράσεων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μας η ομάδα φοιτητών κατέληξε σ αυτή την απόφαση μετά τη δημοσιοποίηση από το esos και στη συνέχεια από τα άλλα Μέσα Ενημέρωσης της πρότασης, σημεία της οποίας προκαλούν.

Η δημόσια συζήτηση, που έχει προγραμματιστεί να γίνει στο αμφιθέατρο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (συμβολή Λεωφόρου Αλεξάνδρας και Βασιλίσσης Σοφίας), προέβλεπε  είσοδο κοινού, μόνο κατόπιν ειδικής πρόσκλησης.

Αναμένεται η απόφαση από την πλευρά της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου, εάν τελικά θα ματαιωθεί η συζήτηση ή θα πραγματοποιηθεί με το ίδιο ή άλλο θέμα συζήτησης.

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Τις προτάσεις της  “Ομάδα REN - Reform Education Now!”-την οποία δημοσίευσε καταποκλειστικότητα το esos από το Σάββατο το πρωί , έχουν ως εξής:

 Η “Ομάδα REN - Reform Education Now!” στην πρόταση η οποία θα συζητηθεί την Τρίτη:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΤΕΙ  ως υβρίδια και προτείνει κάποια από αυτά να μετατραπούν σε Επαγγελματικές Σχολές.

ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ, μεταξύ άλλων, την ακόλουθη αναθεώρηση Συντάγματος:

- Το άρθρο 1 του Συντάγματος θα πρέπει να εμπλουτισθεί με εδάφιο που θα αναφέρει τα εξής όπως διατυπώνονται στο 43 παρ.2 του πορτογαλικού Συντάγματος: «To κράτος απαγορεύεται να χαράσσει πολιτική εκπαίδευσης και μόρφωσης με βάση φιλοσοφικές, αισθητικές, ιδεολογικές και θρησκευτικές αρχές». Αυτό μπορεί να προστεθεί μετά την εξασφάλιση της ελευθερίας της επιστήμης και των τεχνών.

- Όπου αναφέρεται η λέξη «Έλληνες» που περιορίζει τους έχοντες το δικαίωμα στην εκπαίδευση μόνο στους φορείς του νομικού δεσμού της ιθαγένειας, να αντικατασταθεί από την έκφραση «μόνιμοι και νόμιμοι κάτοικοι της Ελλάδος» δεδομένου του αυξημένου αριθμού των μεταναστών που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια ή όσων δεν επιθυμούν να την αποκτήσουν.

- Στην παράγραφο 2 η εθνική και θρησκευτική συνείδηση θα πρέπει να αντικατασταθεί από την πρόταση του ΠΑΣΟΚ όπως διατυπώθηκε το 2007: «καλλιέργεια ανθρωπιστικής, δημοκρατικής και κοινωνικής συνείδησης».

8:30 ΞΕΚΙΝΑ Η ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ

Στόχος του νέου συστήματος είναι ο εξορθολογισμός των ωρών διδασκαλίας στα ευρωπαϊκά πλαίσια, ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις (μείωση 5-10 διδακτικών ωρών τη βδομάδα). Η σχολική μονάδα ανοίγει στις 7:00 και η προσέλευση των εκπαιδευτικών και των μαθητών διαρκεί μέχρι τις 8:30 (Ελεύθερη Ώρα), οπότε και ξεκινούν τα μαθήματα. Η καθυστέρηση της έναρξης του πρωινού προγράμματος κατά 15-20 λεπτά γίνεται με βάση σειρά ερευνών που κατέδειξαν ότι μια τέτοια αλλαγή θα ευνοούσε πολλαπλά τους σύγχρονους νέους, που έχουν συνηθίσει να ζουν σε διαφοροποιημένα ωράρια.

ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Η διεξαγωγή πρωινής προσευχής είναι αρμοδιότητα της κάθε σχολικής κοινότητας.

ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ

Η συμμετοχή των σχολείων (Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια μόνο) σε παρελάσεις πραγματοποιείται μετά από συζήτηση και απόφαση της μαθητικής κοινότητας (πχ συζήτηση και ψηφοφορία σε Γενική Συνέλευση).

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Η σχολική μονάδα παραμένει ανοιχτή μέχρι τις 21:00, ούτως ώστε να εξυπηρετήσει μαθητές ή καθηγητές ή απλούς πολίτες, υπό την επίβλεψη σχολικού φύλακα. Στο διάστημα αυτό η σχολική μονάδα ενθαρρύνεται να φιλοξενήσει πολιτιστικές και άλλες τοπικές ή μεγάλες εκδηλώσεις. Αντίστοιχες εκδηλώσεις που θα αφορούν αποκλειστικά τους μαθητές μπορούν να πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του πρωινού προγράμματος με ευθύνη της Διεύθυνσης. Ενθαρρύνεται έτσι η συνεργασία με τους δήμους, τις Περιφέρειες και τους τοπικούς συλλόγους ή οργανώσεις.

ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

Τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή δεν πραγματοποιούνται μαθήματα, ενώ η σχολική μονάδα δύναται κατά περίπτωση να παραμένει ανοιχτή σε ώρες που βρίσκονται στην ευχέρεια της εκάστοτε Διεύθυνσης.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ  ΓΥΜΝΑΣΙΟ- ΛΥΚΕΙΟ

Περιέχονται παραδοσιακά μαθήματα, επεκτείνεται η διδασκαλία της Γεωμετρίας, αναμορφώνεται η διδασκαλία των Λατινικών στα πρότυπα των Αρχαίων, αυξάνονται οι ώρες της Πληροφορικής, ενώ μειώνεται ελάχιστα η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής, που θα περιλαμβάνει πλέον και κομμάτια του τυπικού της μέρους ως συμπλήρωμα του Γυμνασίου. Τα Θρησκευτικά αντικαθίσταται εν πολλοίς από το μάθημα «Ηθική & Φιλοσοφία», ενώ υπάρχει ως μάθημα επιλογής. Καταργούνται τα Project, καθώς η λογική τους εφαρμόζεται πλέον στο συνολικό πρόγραμμα. Η Κοινωνιολογία υπάρχει ως μάθημα κατεύθυνσης, αλλά επίσης εντάσσεται στα «Ηθική & Φιλοσοφία» και «Οικονομία & Πολιτική». Καθιερώνονται, τέλος, τα «Θέματα Τέχνης» και ως επιλογής η «Μουσική» και η «Θεατρική Αγωγή» ενώ για πρώτη φορά συγκροτείται διακριτή καλλιτεχνική κατεύθυνση. Στο πλαίσιο της ενοποίησης του Λυκείου, στα μαθήματα θα προστεθούν αντίστοιχες επαγγελματικές ενότητες ενώ καθιερώνεται η επιλογή επαγγελματικών μαθημάτων στη Β’ και Γ’ τάξη.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ  ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΑ

Παραπομπήμαθητή σε επανάληψη μιας τάξης γίνεται με εισήγηση στον Σύλλογο Διδασκόντων και απόφαση του Συλλόγου στο τέλος της χρονιάς, σε συνεννόηση με τον μαθητή και τους κηδεμόνες.

ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ

Η απόλυση από την Δευτεροβάθμια Β και κατ’ επέκταση από την Υποχρεωτική Εκπαίδευση πραγματοποιείται με την απόκτηση του «Απολυτηρίου Ενιαίου Λυκείου», στο οποίο περιλαμβάνονται συνοπτική έκθεση αξιολόγησης του μαθητή με αριθμητική βαθμολογία για κάθε μάθημα. Η έκθεση θα συνυπολογίζει όλα τα χρόνια φοίτησης, αλλά και τα αποτελέσματα τρίωρης γραπτής πανελλαδικής εξέτασης των μαθητών (σε ποσοστό 50%) στα παρακάτω μαθήματα: Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά Γενικής, Ιστορία Γενικής και στα μαθήματα κατεύθυνσης. Η εξεταστέα ύλη και η μορφολογία των εξετάσεων προσδιορίζεται από τους στόχους των Αναλυτικών Προγραμμάτων και τις νέες μεθόδους διδασκαλίας. Τα αποτελέσματα αναγράφονται στο απολυτήριο. Με αυτό τον τρόπο αναβαθμίζεται η αξία του απολυτηρίου (βλ. Εθνικό Πτυχίο Εκπαίδευσης), κάτι που επιτρέπει την αξιοποίησή του από τα ΑΕΙ στις διαδικασίες εισαγωγής και συνεπακόλουθα την κατάργηση του συστήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων για την είσοδο στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΑΕΙ

Κάθε ίδρυμα επιλέγει την διαδικασία που θεωρεί προτιμότερη και που μπορεί να λαμβάνει υπόψη της το «Εθνικό Πτυχίο Εκπαίδευσης» (π.χ. βαθμολογική βάση, συντελεστές βαρύτητας, συνέντευξη, ερωτηματολόγιο, εισαγωγικές εξετάσεις, συνδυασμός μεθόδων, ελεύθερη πρόσβαση κλπ) αλλά και άλλα στοιχεία όπως project, ενδιαφέροντα των μαθητών κ.α. Η διαδικασία πρόσβασης και εγγραφής πραγματοποιείται την περίοδο Gap Term. Κίνητρα και διευκολύνσεις για όσους φοιτούν σε άλλη σχολή του ίδιου ΑΕΙ ή σε σχολή ταυτόσημου αντικειμένου άλλου ΑΕΙ.
Εφόσον επιλέγεται η διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων, αυτές πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το Υπουργείο ώστε να διασφαλιστεί το αδιάβλητο. Τα μαθήματα εξέτασης δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα 3.

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

θεσμοθετείται επίσημα η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση καλείται να συντάσσει φάκελο στο τέλος κάθε χρονιάς, όπου θα αναφέρεται το έργο και η συμπεριφορά των εκπαιδευτικών, οι επιμορφώσεις που έγιναν, διάφορες εκδηλώσεις και δράσεις, οι υλικοτεχνικές υποδομές που αξιοποιήθηκαν ή δεν αξιοποιήθηκαν κλπ. Στην διαδικασία καλούνται να συμμετέχουν και οι μαθητές, γονείς αλλά και σχολικός σύμβουλος από την Διεύθυνση Παιδείας (π.χ. με αποστολή και συμπλήρωση ερωτηματολογίων). Ο φάκελος αυτός χρησιμοποιείται για τον προγραμματισμό και την προσαρμογή του εκπαιδευτικού έργου μέσα στη σχολική μονάδα. Το ΙΠΕΕ θα εκδώσει πρότυπα τέτοια έγγραφα που θα αναγράφουν τους δείκτες αξιολόγησης. Με βάση αυτά τα κριτήρια, θα διενεργεί δειγματοληπτικούς ελέγχους και αξιολογήσεις σε σχολεία, ούτως ώστε να κατευθύνει καλύτερα την έρευνά του σε τοπικό και εθνικό επίπεδο και να τηρεί στατιστικά αρχεία (διαμορφωτική – formative αξιολόγηση).

ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο τηρείται ημερήσιο απουσιολόγιο από τους καθηγητές και όχι από τους μαθητές όπως γίνεται μέχρι τώρα. Το όριο των αδικαιολόγητων απουσιών μειώνεται από 50 σε 20, ενώ το όριο των δικαιολογημένων απουσιών από 64 σε 50 και σε έκτακτες περιπτώσεις επεκτείνεται μέχρι 100 (βεβαίωση νοσοκομείου).  

ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ

Για να μπορεί πλέον ένας εκπαιδευτικός να διδάξει στο ελληνικό σχολείο θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον ένα κύκλο παιδαγωγικών σπουδών σε ειδικό μεταπτυχιακό επίπεδο (δωρεάν), κάτι που θα είναι η μοναδική οδός απόκτησης άδειας διδασκαλίας. Οι παιδαγωγικές σπουδές αναβαθμίζονται στοχεύοντας στην έρευνα, την πρακτική άσκηση και στις δεξιότητες πέραν των ακαδημαϊκών γνώσεων, με αυστηροποίηση των κριτηρίων εισαγωγής. Ταυτόχρονα, παρέχονται επιπλέον κίνητρα για μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.

Για την πλήρωση των διαθέσιμων θέσεων θα αξιολογείται επίσης το σύνολο των σπουδών καθώς και η διδακτική εμπειρία. Για τους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, η μεταβατική διάταξη θα περιλαμβάνει επιπλέον εντατική παιδαγωγική επιμόρφωση. Τα αυξημένα απαιτούμενα προσόντα θα οδηγήσουν ασφαλώς και σε βάθος χρόνου σε μισθολογικές αυξήσεις, ουσιαστικά αποκατάσταση των οικονομικών και επαγγελματικών αδικιών που υπέστησαν οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει κατά κύριο λόγο να γίνεται εσωτερικά, στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας (φάκελος αυτοαξιολόγησης) δίχως την παρέμβαση άλλων αρχών, αλλά και να συνδέεται με τις διαδικασίες επιμόρφωσης. Με αυτό τον τρόπο υποβοηθείται η εκπαιδευτική διαδικασία με σεβασμό στο κύρος των εκπαιδευτικών. Από την άλλη, συστηματοποιούνται και αυστηροποιούνται οι διατάξεις για τα πειθαρχικά παραπτώματα και εντάσσονται στον σχολικό κανονισμό. Μέσω της προώθησης εκπαιδευτικών από την Κεντρική Διοίκηση στις σχολικές μονάδες γίνεται προσπάθεια να μειωθούν φαινόμενα αποσπάσεων και αναγκαστικών μετακινήσεων.

Πλέον, απαραίτητη προϋπόθεση για την μετακίνηση εκπαιδευτικού θα είναι η εύρεση ατόμου που θα καλύψει άμεσα την κενή θέση.

Σημείωση: Οι εκλογές των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών δεν θα μπορούν να γίνονται σε ώρες που να διακόπτουν το πρωινό σχολικό πρόγραμμα.

ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Σταδιακή κατάργησή του με ενσωμάτωση των λειτουργιών του στα ΑΕΙ.

ΙΔΙΩΤΙΚΉ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια οφείλουν να τηρούν αυστηρά τα ωράρια που προβλέπονται για τους μαθητές των δημόσιων σχολείων, χωρίς «υπερωρίες» για τα παιδιά.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ -ΤΕΙ

Απευθύνονται σε κάθε ηλικία, με φυσική προϋπόθεση την κατοχή του Εθνικού Πτυχίου Εκπαίδευσης. Η πλειονότητα, αν όχι το σύνολο των ΤΕΙ αναβαθμίζονται σε ΑΕΙ, που αποτελούν πλέον τις μοναδικές δομές Ενιαίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Η διάρκεια σπουδών ορίζεται στα 5 ή 4 έτη, ενώ κάθε έτος διαιρείται σε 2 εξάμηνα. Τα Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία της χώρας τελούν στο σύνολό τους υπό δημόσιο έλεγχο, όπως προβλέπει το Σύνταγμα (Άρθρο 16, παράγραφος 5), ωστόσο είναι αυτοδιοίκητα, θα μπορούν να δέχονται εξωτερική χρηματοδότηση (δωρεά, χορηγία, έσοδα κλπ) υπό αυστηρούς όρους για την διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα τους. Το «υβρίδιο» των ΤΕΙ καταργείται, καθώς η δομή αναβαθμίζεται και εντάσσεται εξ’ ολοκλήρου στις δομές των ΑΕΙ και των Επαγγελματικών Σχολών. Επίσης, αναδιαρθρώνεται ο χάρτης των ΑΕΙ προκειμένου να αντισταθμιστεί ο άναρχος χαρακτήρας εξάπλωσής τους, να ισχυροποιηθούν τα ίδια τα τμήματα (π.χ. ενοποιήσεις σχολών παρόμοιου περιεχομένου στην ίδια πόλη, επανακαθορισμός και διευκρίνιση αντικειμένων), αλλά και να συνδεθούν υποστηρικτικά με την τοπική κοινωνία, τους φορείς και την κρατική διοίκηση. Προβλέπονται επίσης καλλιτεχνικά ΑΕΙ για να καλύψουν ειδικότητες που απουσιάζουν από την ανώτατη εκπαίδευση.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

 

Σχόλια (7)

 
Μανώλης
19 Ιαν 2016 09:40

Αχ ρε φίλε, Φίλη με τους σουαρέ διαλόγους σου!

 
geo
19 Ιαν 2016 09:53

Ευτυχως! Καλλιο αργα παρα ποτε. Υπαρχουν αρκετες εμπεριστατωμενες, λογικες και σε συνδεση με την πραγματικοτητα προτασεις, οι οποιες αξιζουν να γινουν αντικειμενο ευρυτερης συζητησης. Αυτους βρηκαν να καλεσουν; Ασε που το ονομα παραπεμπει σε αυτον που ευχηθηκε "καλο κουραγιο" σε ολους μας, στην αρχη των Μνημονιων. Μπρρρ...

 
ΠΤ
19 Ιαν 2016 11:15

Μα πως έγινε αυτό; είχαν εξεταστική (αφού είναι 7 φοιτητές) ;;;;

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
19 Ιαν 2016 11:43

Η γελοιοποίηση του διαλόγου αλλά και του υπουργείου σε όλο της το μεγαλείο. Μια επταμελής ομάδα φοιτητών καταθέτει τις απόψεις της (καλές ή κακές, αυτό είναι άλλο θέμα), δέχεται πρόσκληση από τον πρόεδρο της επιτροπής να τις παρουσιάσει, την οποία πρόσκληση και απορρίπτει. Με τέτοιους ανθρώπους θα κάνει το υπουργείο διάλογο; Για ποιο λόγο αγνοεί τα θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας (ΕΣΥΠ, ΣΑΤΕ, ΣΑΠΕ κλπ) αλλά δίνει πρόθυμα βήμα σε τέτοιες ομάδες;

Επίσης μήπως θα ήταν καλό να μαθαίναμε και τα ονόματα των μελών της συγκεκριμένης ομάδας αλλά και σε ποια τμήματα φοιτούν;
Το λέω αυτό διότι η άποψη τους ότι «η πλειονότητα, αν όχι το σύνολο των ΤΕΙ αναβαθμίζονται σε ΑΕΙ» μπορεί να σημαίνει δυο πράγματα:
α) είτε δεν γνωρίζουν ότι τα ΤΕΙ είναι ΗΔΗ ΑΕΙ
β) είτε φοιτούν σε πανεπιστημιακά τμήματα και δεν μπορούν να αποδεχθούν το γεγονός ότι σήμερα ΑΕΙ = Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
Η άποψη τους για την ανώτατη εκπαίδευση χωλαίνει και σε ένα άλλο σημείο.
Αφού τα ΤΕΙ μετατραπούν σε ΑΕΙ, στη συνέχεια προτείνουν την δημιουργία “καλλιτεχνικών” ΑΕΙ.
Δεν γνωρίζουν ότι στο ΤΕΙ Αθήνας υπάρχει ΗΔΗ Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών; Μήπως θα ήταν πιο εύκολο να δημιουργηθούν καινούργια τμήματα (αν αυτό κρίνεται σκόπιμο), παρά η διαδικασία που προτείνουν αυτοί;

 
BOSS
19 Ιαν 2016 13:55

ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗ ΚΡΙΝΕΙ ή ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΙΚΗ , ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΤΕ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ. ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΕΓΑΝ. << ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ, ΣΥΓΧΡΟΝΟ , ΝΕΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ....ΝΑ.....ΝΑ...... ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ >> ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ. ΒΗΜΑ 1ον , βημα 2ον κ.λ.π. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. ΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ !!!!!!!!!!! Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ Β/ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΠΑΡΤΕ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ , ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΤΗΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΓΩΪΣΜΟ ...... ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ......

 
Μάκης
19 Ιαν 2016 15:43

Επτά φοιτητές να πουν για την εκπαίδευση ! Τι άλλο θα δούμε από τον ΣΥΡΙΖΑ !

 
Νίκος
19 Ιαν 2016 21:41

Κι έλεγα ... Θα πάνε, δε θα πάνε;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ