Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Με προσφυγή στη δικαιοσύνη απειλεί υποψήφιος Διευθυντής Εκπαίδευσης

Ένσταση για το 10,30 με άριστα το 15 της συνέντευξης
Δημοσίευση: 21/01/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Είμαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ την τιμή και την ανθρώπινη και επαγγελματική μου υπόληψη, ενώπιον κάθε Αρχής και Εξουσίας, στις οποίες προτίθεμαι νομίμως να προσφύγω ως έσχατο μέσον υπεράσπισης του εαυτού μου και παραπλεύρως των οικογενειακών μου συμφερόντων, όπου δεν έχω δικαίωμα να παραβλέψω.

Με αυτή την προειδοποίηση προς το Συμβούλιο Επιλογής   Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, κλείνει την ένστασή του ο υποψήφιος Διευθυντής Γιάννης Πλατάρος.

Ο κ. Πλατάρος, ο οποίος θεωρεί τον εαυτό του αδικημένο με τον βαθμό (10,30 μονάδες) που του έβαλε το Συμβούλιο στη Συνέντευξη, ζητά:

Α) Την αποκατάσταση της βαθμολογίας μου με τον πρέποντα βαθμό και σε κάθε περίπτωση εγγύτατα του άριστα 15 και πάντως, όχι κάτω του 13.

Β) Την παροχή των αναλυτικών όλων των βαθμολογιών όλων των μελών και για το πρόσωπό μου και για όλους τους υποψηφίους για την Διεύθυνση Δ.Ε. Μεσσηνίας, εφ΄ όσον έχω έννομο συμφέρον  και πρέπει να τηρηθεί η αρχή της αναλογικότητας την εφαρμογή της οποίας  προτίθεμαι να αναζητήσω δικαστικώς. Επίσης και τα σχετικά αρχεία ήχου των συνυποψηφίων μου, για δικαστική χρήση σε περίπτωση που η ένστασή μου δεν δίνει δεκτή επί του ουσιώδους αποτελέσματος των κρίσεων.

Γ) Την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψής μου η οποία ετρώθη με την δημοσιοποίηση του αποτελέσματος στο Πανελλήνιο και η οποία αποκαθίσταται Διοικητικά όπως έχετε την διακριτική ευχέρεια και εξουσία να ενεργήσετε  νομίμως διορθώνοντας την αδικία που διεπράχθη απέναντι στο πρόσωπό μου την καριέρα μου στην Εκπαίδευση και στην καλή φήμη που απολαμβάνω Πανελληνίως. Ευελπιστώ στο απλό λάθος, στην απλή παράληψη, στην απλή παράβλεψη λόγω ευλόγου φόρτου εργασίας, στην απλή παραδρομή και  στην διόρθωση της αδικίας.

Ο κ. Πλατάρος δημοσίευσε ολόκληρη την έντσαση στον προσωοπικό του ιστότοπο. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ

Σχόλια (19)

 
αξιοκρατίαVSκομματικής λογικής=0-5
29 Ιαν 2016 16:55

Όλα ξεκινούν από το τι Διευθυντή θέλουμε να βγάλουμε. Κι ύστερα να βρούμε το σύστημα που θα βγάζει σίγουρα αυτόν που θέλουμε. Στην περίπτωσή μας, το γκουβέρνο θέλει να βγάλει πάντα το δικό του σαν διευθυντή. Έ όσο και να σφιγγόσαστε, όσο και να τινάζεστε, δεν μπορεί να προκύψει σύστημα (που να επαναλαβάνεται κάθε φορά με την ίδια κίνηση των γραναζιών) , που να δέχεται οδηγίες με βάση την κοινή αξιοκρατική λογική και να εξάγει το κομματόπαιδο.
Επομένως.... δικά μας είναι, ότι θέλουμε κάνουμε!

ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ;
α) Η κατάργηση του κομματικού συνδικαλισμού
β) Τέρμα στο θέσφατο: Μια περιοχή, ένας πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός σύλλογος. κάθε περιοχή να έχει πολλούς συλλόγους εκπ/κών, με ελεύθερη συμμετοχή. Με ελάχιστο τα 10, μέλη. Με ελεύθερη δράση. Με ανταγωνισμό μεταξύ τους. Αυτό και μόνο θα γκρεμίσει τον τωρινό καθεστωτικό συνδικαλσμό και μέχρι να φτιαχτεί νέος καθεστωτικός συνδικαλισμός, θα περάσουν δεκαετίες! Έτσι θα ανασάνουν πραγματική αξιοκρατία (και δημοκρατία) οι εκπαιδευτικοί.

 
Εκπαιδευτικός (8)
26 Ιαν 2016 19:38

@ΠΕ19
Δε χρειαζόταν τόσο μακροσκελής απάντηση, για να μού πεις το αυτονόητο! Προφανώς είσαι κολλημένος με τις εμμονές σου και δε δίνεις σημασία σ' αυτό που διαβάζεις, για να προσέξεις ότι λέμε περίπου το ίδιο πράγμα! Ποτέ δεν απέρριψα τη συνέντευξη ως ιδέα, όσο κι αν αυτό σου προκαλεί έκπληξη που το λέω. Αλλά τη λογική όσων διαχειρίζονται αυτό το εργαλείο δυστυχώς δε γίνεται να την αλλάξουμε ποτέ!!! ΠΟΤΕ!!! Είτε ΣΥΡΙΖΑ τους λένε, είτε ΠΑΣΟΚ/ΝΔ. Δε συμφωνείς λοιπόν πως έτσι αυτό το θεωρητικά έξοχο εργαλείο μετατρέπεται αυτομάτως σε μηχανισμό αναξιοκρατίας;

 
Τeacher
26 Ιαν 2016 14:30

Mέχρι το 2010 γίνοταν Διευθυντές Λυκείων (εν προκειμένω ΕΠΑ.Λ) μέχρι και εκπαιδευτικοί εργαστηρίων - απόφοιτοι μέσης τεχνικής σχολής, οι οποίοι προϊσταντο διδακτόρων μηχανικών πολυτεχνείου. Με τον 3848/2010 η "κακιά" Διαμαντοπούλου κατάργησε αυτήν την υποκρισία και έκτοτε γίνονται Διευθυντές μόνο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ. Είναι μια πρόοδος. Μέσα στην επόμενη 10ετία τα πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (διδακτορικά και μεταπτυχιακά) θα αποτελέσουν κι αυτά ισχυρό πλεονέκτημα ίσως και η παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων Διευθυντών να θεωρηθεί κι αυτή απαραίτητη, όπως συμβαίνει στα προηγμένα κράτη. Μέχρι τότε, Κουράκηδες στο Παιδείας, μην περιμένετε άλματα. Ασκηθείτε στην υπομονή.

 
geo
26 Ιαν 2016 08:59

Συμφωνώ με τον ΠΕ19, με την επιφυλαξη οτι αν αρχισουν οι αγωγες και οι καταγγελιες, δεν θα εχουν τελειωμο. Ο καθε πικραμενος θα αποδιδεται σε δικαστικους αγωνες, ταλαιπωρωντας εαυτον και αλληλους. Υποψιαζομαι οτι μπορει και να βρεθουμε προ της καταστασης να ψαχνουμε με το κυαλι μελη για επιτροπες επιλογης-συνεντευξης...

 
Τσιωτάκης Παναγιώτης
26 Ιαν 2016 08:53

Πρόταση για τις συνεντεύξεις:
1. Οι οποιεσδήποτε -ολιγομελείς- επιτροπές συνεντεύξεων παίρνουν ημιδομημένες συνεντεύξεις (υπάρχει φόρμα ερωτημάτων) που απομαγνητοφωνούνται σε έντυπα πρακτικά. Τα μέλη των επιτροπών έχουν επιμορφωθεί για τη διαδικασία λήψης συνεντεύξεων.
2. Με τυχαία τυφλή κρίση και με χρήση ειδικής φόρμας (ρουμπρίκας) αξιολόγησης, βαθμολογούνται οι συνεντεύξεις από 2 τυχαία μέλη επιτροπών σε όλη την Ελλάδα χωρίς είναι γνωστό σε ποιον ανήκουν (τυχαία επιλογή από όλη την Ελλάδα). Βαθμός της συνέντευξης είναι ο μέσος όρος των 2 βαθμών.
3. Η βαθμολόγηση να επιδέχεται ένστασης/επανεξέτασης, και τότε ο βαθμός της συνέντευξης είναι ο μέσος όρος των δύο καλύτερων βαθμών.

Η επιλογή στελεχών είναι πολύ σημαντική διαδικασία.

 
ΠΕ19
25 Ιαν 2016 23:21

@εκπαιδευτικός (8)
Αγαπητέ μου η Συνέντευξη είναι άριστο εργαλείο για την επιλογή στελεχών αρκεί οι συνεντευξιάζοντες να κάνουν σωστά την δουλεία τους. Οι κριτές να σταθμίζουν τα μη μοριοδοτούμενα προσόντα καθώς και την παρουσία ενός υποψηφίου ( για οποιαδήποτε θέση) και να βαθμολογούν δεόντως. Αν δεν την κάνουν να κριθούν και να υποστούν τις συνέπειες. Αν δεν ήμασταν Μπανανία ο οποιοσδήποτε έχει αδικηθεί (ενδεχομένως ο κ. Πλατάρος αλλά υποπτεύομαι και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις) θα προσέφευγε σε ανώτερο βαθμό ή στην δικαιοσύνη, θα δικαιώνονταν και οι κύριοι ή κυρίες που βαθμολογούσαν με ιδιοτελή κριτήρια θα αντιμετώπιζαν της συνέπειες των πράξεων τους διοικητικά αλλά και νομικά. Δηλαδή λέω αν κριτές οι οποίοι βαζούν 10ρια σε ανθρώπους με πολλά προσόντα και 15ρια σε ανθρώπους με τα μισά προσόντα των προηγουμένων καταδικαζόταν για παράβαση καθήκοντος, συκοφαντική δυσφήμιση, ηθική βλάβη, κλπ έχαναν την θέση τους ή ακόμα και την δουλεία τους και πλήρωναν καμιά 50ρια χιλιάδες ευρώ να δεις αν το ξανάκανε κανένας και πως μια χαρά θα κρίνανε.
Αν δούλευε το σύστημα μια χαρά μέθοδος είναι η συνέντευξη για το απλούστατο λόγο ο άξιος και ικανός μπορεί να στραφεί προσωπικά δικαστικά εναντίων αυτού που τον βαθμολόγησε χαμηλά με ψηφοφορίες και ίντριγκες άντε να βρεις το δίκιο σου ακόμα και να είχες το καλύτερο δικαστικό και διοικητικό σύστημα.
Δεν είναι στραβός ο γιαλός μάλλον εμείς στραβά αρμενίζουμε.

 
Εκπαιδευτικός (8)
24 Ιαν 2016 22:29

Γνωρίζω από παλιά τη δράση και την αδιαμφισβήτητη διοικητική επάρκεια και εμπειρία του κ. Πλατάρου. Δε μ' ενδιαφέρει η κομματική του επιλογή, για να εκφράσω την εκτίμησή μου αυτή. Δυστυχώς όμως επιβεβαιώνεται αυτό που κάποιους σαν κι εμένα μας έβρισκε πάντα επιφυλακτικούς έως αρνητικούς με το ρόλο της "συνέντευξης" ως καθοριστικού παράγοντα επιλογής στελεχών διοίκησης. Δεν έχει σημασία ποιος έχει τον έλεγχο της εξουσίας κάθε φορά. Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ, παλιότερα οι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Σήμερα εξυπηρετεί κάποιους, χθες κάποιους άλλους. Το ίδιο και το αυτό συμβαίνει πάντα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!! Η συνέντευξη είναι το καταλληλότερο εργαλείο για την επιλογή των αρεστών! Γιαυτό και δεν πρέπει να υπάρχει! Αξιοκρατία και συνέντευξη στην Ελλάδα είναι έννοιες ασυμβίβαστες...

 
ΤΕΟΣ
24 Ιαν 2016 01:20

Αγαπητέ μου κ. Πλατάρο δε βλέπω να γίνεται τίποτα αγαπητέ. Βέβαια αν και άλλοι με παρόμοια επίδοση και παρόμοια προσόντα αρχίσουν τις ενστάσεις τις αγωγές και τα δικαστήρια και μετά 4-5 χρόνια δικαιωθείτε και κάποιοι "κριτές" πάνε σπίτι τους ή δώσουν ένα τεράστιο ποσό σε αποζημιώσεις τότε ίσως έχουμε περισσότερο αντικειμενικές κρίσεις. Πάντως βλέποντας τα αποτελέσματα βλέπω πάρα πολλούς σε πολύ χειρότερη μοίρα από σένα Διευθυντές πρώην δημοτικούς άρχοντες προέδρους ΕΛΜΕ Διδάκτορες να παίρνουν λιγότερο στην συνέντευξη από άλλους που έχουν πολύ λιγότερα προσόντα. Ίσως να βρεθείτε και να κάνετε τις δέουσες δικαστικές πλέον ενέργειες ?

 
GIANNIS
23 Ιαν 2016 22:11

κάπου, καποτε το 2004..έβαλαν σε κάποιον κύριο με όλη τη σημασία της λέξης στη συνέντευξη 5 με άριστα το 15 και σείς οδύρεστε που πήρατε 10 με άριστα το 15 ..

 
Mr Νίκος
22 Ιαν 2016 21:08

@Νίκος Μ.
ο κος Πλατάρος σίγουρα γνωρίζει να μιλάει και να γράφει. Προσωπικά, τον γνώρισα πριν χρόνια από τις δημοσιεύσεις του, όπου επώνυμα δεν δίσταζε να καταθέτει τις απόψεις του τόσο θετικά όσο και αρνητικά, για διάφορα επιστημονικά, παιδαγωγικά, διοικητικά, αλλά και θέματα της τότε επικαιρότητας. Μου έκανε μάλιστα μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι ανέλαβε θέση Διευθυντή Εκπαίδευσης και το θεώρησα πολύ προοδευτική κίνηση από την τότε ηγεσία, αφού πίστευα (και πιστεύω) ότι σοφότερο είναι να παραμένουμε ανώνυμοι και ασφαλέστεροι
Για να απαντήσω στο σχόλιο, μεταξύ των δημοσιευμάτων, ο κος Πλατάρος είχε από τότε εκδηλώσει πολιτικές προτιμήσεις, οι οποίες πιθανότατα είναι και τα "δικαιώματα" που αναφέρεις. Να μην ξεχάσω και παλαιότερες καταγγελίες συνδικαλιστικών οργανώσεων ότι ζητούσε να σταματήσουν οι καταλήψεις των σχολείων (!)

 
X
22 Ιαν 2016 20:47

Τι εννοειται δικαιωματα? Η χωρα εχει εννομη ταξη και δικαστηρια.

 
Ελεύθερος
22 Ιαν 2016 18:13

Στην τάξη γρήγορα! Εδώ, κύριε Πλάταρε, δεν έχουν πέραση οι "ρούμπρικες" και οι "σχάρες" που μας τσαμπουνούσατε με ύφος καρδιναλίου.

 
Νικος Μ.
22 Ιαν 2016 11:58

Η συνέντευξη νομίζω κάτι άλλο κρύβει, μήπως ο συγκεκριμένος ως ών Διε/ντης έχει δώσει δικαιώματα κατά τη θητεία του, και εδώ ισχύει ότι ένας άνθρωπος μπορεί να 'χει χίλιες άλλες ικανότητες αλλά για διοίκηση δεν κάνει...

 
Γιώργος Σ
22 Ιαν 2016 10:28

Θα ήθελα να ρωτήσω τον καταγγέλλοντα , που απ' ότι είδα είναι ο νυν Διευθυντής Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, αν με το ίδιο πάθος κατήγγειλε τις διάτρητες διαδικασίες και των προηγούμενων κρίσεων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης! Υ.Γ.: Δε δικαιολογώ , βέβαια, το σημερινό σύστημα επιλογής που απέχει πολύ απ' το να χαρακτηρισθεί αξιοκρατικό.

 
ΜΑΡΙΑ
22 Ιαν 2016 10:11

ΓΝΩΣΤΗ ΤΑΧΤΙΚΗ
Οι όποιες ενστάσεις θα πάνε στα σκουπίδια!
Kαι σε λίγο κανείς δεν θα θυμάται το θέμα. Ακόμα και στα Διοικητικά δικαστήρια να πάει κάποιος, ο χρόνος που θα εξεταστεί θα είναι στη καλύτερη περιπτωση μετά από 3 ή 4 ή 5 χρόνια. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη , σε αυτό το διαπλεκόμενο σύστημα.

 
"ημέτερος"
22 Ιαν 2016 08:45

Στράτο, συμφωνώ, αλλά κάποια στιγμή δεν πρέπει ν΄αλλάξει αυτή η καθεστωτική πρακτική;

 
Στράτος
21 Ιαν 2016 22:23

Κάθε υποψήφιος για κάποια θέση ευθύνης έχει οπωσδήποτε το δικαίωμα να υποβάλλει ενστάσεις ή να κάνει προσφυγές σε διοικητικά δικαστήρια. Ωστόσο δεν είναι αποδεκτό από τους περισσότερους εκπαιδευτικούς κάποιοι ανάμεσά τους να θεωρούν τους εαυτούς τους ως μόνους ικανούς να ασκήσουν τη διοίκηση της εκπαίδευσης.
Επιπλέον, όποιος συμμετέχει σε κάποια διαδικασία επιλογής γνωρίζει το ισχύον καθεστώς. Εάν δεν το θεωρεί σωστό και αξιοκρατικό (π.χ. λόγω της ύπαρξης συνέντευξης στη διαδικασία επιλογής) μπορεί να μην καταθέσει Αίτηση και να απέχει από τη διαδικασία.
Δεν διαφωνώ βέβαια ότι σε κάποιες περιπτώσεις η επιλογή των ημετέρων -και αυτή τη φορά, με το νέο τρόπο επιλογής - "βγάζει μάτι"....

 
ασεπιτης
21 Ιαν 2016 22:03

Πες τα κύριε Διευθυντά μπας και γίνει κάτι γιατί εδώ που φτάσαμε δεν μας σώζει κάτι άλλο παρά μόνο αυτές οι φωνές

 
"ημέτερος"
21 Ιαν 2016 21:24

Ρίξαμε μια ματιά στις επιμέρους βαθμολογίες σας και πράγματι διαπιστώνει κανείς ότι μάλλον έχετε δίκαιο. Είναι λοιπόν δικαίωμά σας να αποτανθείτε στη δικαιοσύνη.
Να ξέρετε επίσης ότι δεν είστε ο μοναδικός που αδικήθηκε στη συνέντευξη ...
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!

ΥΣ:Η αδικία ξεβράζεται σαν τα ψόφια ψάρια...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ