Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Μειώνεται η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων των ΕΠΑΛ

Οι τρεις εγκύκλιοι
Δημοσίευση: 05/02/2016
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά από εισηγήσεις του ΙΕΠ και τη σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε τρεις εγκυκλίους  προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τα Επαγγελματικά Λύκεια με τις οποίες γνωστοποιείται η μείωση της ύλης για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ΕΠΑΛ .

1. Τροποποίηση και συμπλήρωση της με αρ. πρωτ. Φ6/153686/Δ4/30-09-2015 Υ.Α. (Β΄ 2150) με θέμα: «Καθορισμός εξεταστέας ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων που θα διενεργηθούν το έτος 2016 με το καταργούμενο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τους αποφοίτους Ημερήσιου ή Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2014-2015 και προηγούμενων ετών»

Μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ (Πράξη 01/2016 του Δ.Σ.), τη σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.), όπως αυτή διατυπώθηκε με το υπ΄ αριθ. 40/22-01-2016 έγγραφό του, και το γεγονός ότι ειδικά για το τρέχον σχολικό έτος οι Πανελλαδικές εξετάσεις θα διενεργηθούν με δύο διαφορετικά συστήματα, σας ενημερώνουμε ότι η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ», «ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ II» και «ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ»» των αποφοίτων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2014-2015 και προηγούμενων ετών, όπως καθορίστηκε στη με αρ. πρωτ. Φ6/153686/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2150) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός εξεταστέας ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων που θα διενεργηθούν το έτος 2016 με το καταργούμενο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τους αποφοίτους Ημερήσιου ή Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2014-2015 και προηγούμενων ετών» τροποποιείται (μειώνεται).

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

2. Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 Υ.Α. (Β΄ 2149) με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016»

Μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ (Πράξη 01/2016 του Δ.Σ.), τη σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.), όπως αυτή διατυπώθηκε με το υπ΄ αριθ. 40/22-01-2016 έγγραφό του, και το γεγονός ότι ειδικά για το τρέχον σχολικό έτος οι Πανελλαδικές εξετάσεις θα διενεργηθούν με δύο διαφορετικά συστήματα, σας ενημερώνουμε ότι η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ», «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ», «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ», «ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ», «ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ» και «ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΑ» της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2015-2016, όπως καθορίστηκε στη με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2149) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016», τροποποιείται (μειώνεται).

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ  ΕΓΚΥΚΛΙΟ

3. Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. Φ6/153688/Δ4/30-09-2015 Υ.Α. (Β΄ 2175) με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016»

Μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ (Πράξη 01/2016 του Δ.Σ.), τη σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.), όπως αυτή διατυπώθηκε με το υπ΄ αριθ. 40/22-01-2016 έγγραφό του, και το γεγονός ότι ειδικά για το τρέχον σχολικό έτος οι Πανελλαδικές εξετάσεις θα διενεργηθούν με δύο διαφορετικά συστήματα, σας ενημερώνουμε ότι η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων «ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ», «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ», «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ», «ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ II» και «ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ» της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016, όπως καθορίστηκε στη με αρ. πρωτ. Φ6/153688/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2175) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016» τροποποιείται (μειώνεται).

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

 

Σχόλια (4)

 
Χρήστος
05 Φεβ 2016 21:23

Δηλαδή οι μαθητές των Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για εισαγωγή στα Τ.Ε.Ι & Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε. εξετάζονται και σε μαθήματα ειδικότητας; Από πότε ισχύει αυτό;

 
Κυριάκος
06 Φεβ 2016 00:14

Μόνο στις παραπάνω ειδικότητες χρειάζεται μείωση της ύλης? Στον τομέα υγείας και πρόνοιας έχουν προστεθεί κεφάλαια τα οποία ούτε καν τα έχουν διδαχθεί οι υποψήφιοι και παρόλα αυτά οφείλουν να τα γνωρίζουν!! Ζητώ αναθεώρηση των κατα ισχύον εγκυκλίων και την προσθήκη καθορισμού ύλης και των υπολοίπων τομέων, ανεξαρτήτως ειδικότητας! Που είναι το κράτος δικαίου και ή διασφάλιση ίσων ευκαιριών και αντιμετώπισης όλων των μαθητών κύριοι και κύριες? Ξαφνικά διαπιστώνεται ότι είναι υπερβολική ή ύλη στους παραπάνω τομείς και οφείλει να μειωθεί?

 
Cactuscritique
06 Φεβ 2016 19:21

Ε, να μην ζορίζονται τα "παιδιά". Να δούμε, όμως, που θα βρουν θέματα...

 
Giannis
07 Φεβ 2016 08:15

Υπήρχε εισήγηση Σχολικών Συμβούλων κλάδου ΠΕ12.10 Φυσικών Ρ/Η για περιορισμό της ύλης κατά 2 διδακτικές ενότητες, στο κεφάλαιο 7, στο μάθημα "Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών", στη κατεύθυνση των Ηλεκτρονικών των ΕΠΑΛ.ε΄θ

Η εισήγηση αυτή αγνοήθηκε και τώρα η ύλη θα ολοκληρωθεί στα σχολεία, λίγο πριν το Πάσχα. Επαναλήψεις δεν πρόκειται να γίνουν.
Απίστευτη ποσότητα ύλης, με εξεταστέα όλη τη διαδαχθείσα!

Και ενώ το ίδιο μάθημα, με το ίδιο βιβλίο δίνουν και οι μαθητές του Τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑΛ, οι μαθητές αυτοί έχουν λιγότερη ύλη κατά 30 σελίδες. Έχουν όμως τις ίδιες σχολές στο Μηχανογραφικό Δελτίο .

Η Φετινή Χρονιά θα μείνει στην Ιστορία των Πανελλαδικών των ΕΠΑΛ, ως η χρονιά του θυσιαστηρίου συγκεκριμένων ειδικοτήτων και μαθητών, στο βωμό της ανυπαρξίας οργάνωσης από πλευράς Υπουργείου και ΙΕΠ.

Λυπάμαι, διότι είχαμε εγκαίρως και πολλάκις ενημερώσει υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου, αλλά αυτοί δεν άκουγαν...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.