Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Η ΝΔ φέρνει στη Βουλή τα κενά στα σχολεία

Δημοσίευση: 08/02/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

1.    Πόσα είναι αυτή την περίοδο τα υφιστάμενα κενά σε εκπαιδευτικούς στην Α/θμια και τη Δ/θμια εκπαίδευση;

2.    Ποιες ειδικότητες εκπαιδευτικών αφορούν και σε ποιους τύπους σχολικών μονάδων (Καλλιτεχνικά, Μουσικά, Ειδικής Αγωγής κλπ) υφίστανται;

3.    Ποιοί είναι οι λόγοι που εφέτος παρουσιάστηκαν τόσο τραγικές καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

4.    Ποια μέτρα προτίθεστε να λάβετε ώστε να μην επαναληφθεί το τραγικό φαινόμενο των κενών θέσεων διδασκαλίας στα σχολεία;

 Στα ερωτήματα αυτά καλείται να απαντήσει στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης , ύστερα από ερώτηση που κατέθσαν οι τέσσερις τομεάρχες της αξιωματικής αντιπολίτευσης Μάξιμος Χαρακόπουλος, τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων ΝΔ, Μαρία Αντωνίου, τομεάρχης Έρευνας και Καινοτομίας ΝΔ, Άννα Καραμανλή, τομεάρχης Αθλητισμού ΝΔ και Κώστας Γκιουλέκας, τομεάρχης Πολιτισμού ΝΔ, με δεδομένα:

α)τη δέσμευση του υπουργού ότι τα κενά αυτά θα είχαν καλυφθεί εντός του Νοεμβρίου και

β) ότι σε λιγότερο από τέσσερεις μήνες ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Στην ερώτηση οι τομεάρχες της ΝΔ τονίζουν τα εξής:

Α. Η φετινή σχολική χρονιά από την έναρξή της χαρακτηρίζεται από πρωτόγνωρα κενά σε διδακτικό προσωπικό. Το έντονο πρόβλημα φάνηκε με το «καλημέρα», καθώς ήταν πολλά τα σχολεία που χρειάστηκαν εβδομάδες ή και μήνες για να ξεκινήσουν κανονικά τη λειτουργία τους, ενώ σε πολλά ακόμη σχολεία εξακολουθούν να υφίσταται λειτουργικά κενά.    

Β. Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό που παρατηρούνται σε Γυμνάσια και Λύκεια, 5 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς,ξεπερνούν τις 1.000 σε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν πάνω από 2.500  κενά εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Γ. Όπως προκύπτει από καταγγελίες εκπαιδευτικών, κύρια αιτία των σοβαρών δυσλειτουργιών που παρουσιάζει φέτος η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι η πρωτοφανής ολιγωρία και η ανεπίτρεπτη ανοργανωσιά που έχει επιδείξει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας. Φαίνεται, μάλιστα, ο κύριος όγκος των εκπαιδευτικών να έφθασε στα σχολεία ύστερα από δύο μήνες από την έναρξη του έτους. Όπως είναι φυσικό η ανεπίτρεπτη αυτή κατάσταση συνεπάγεται χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, προς ζημίαν των μαθητών, αλλά και την ταλαιπωρία χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Δ. Οι εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας, που εμφανίζεται σταθερά καθησυχαστικό προς τους φορείς των εκπαιδευτικών αλλά και προς τους γονείς που βλέπουν τους μήνες να περνούν χωρίς να αποκαθίσταται η φυσιολογική εκπαιδευτική διαδικασία, μένουν μετέωρες, αν και οδεύουμε ταχέως ήδη στο δεύτερο ήμισυ του εκπαιδευτικού έτους. Ιδιαίτερα, διατυπώνονται καταγγελίες για ελλείψεις εκπαιδευτικών κυρίως στα Μουσικά σχολεία και στην εκπαίδευση της Ειδικής Αγωγής.

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ