Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ξέσπασε ο υπουργός Παιδείας στη Βουλή καταγγέλλοντας εκπαιδευτικούς με 8 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα πλασματικά κενά

Τι είπαν στο esos οι πρόεδροι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ
Δημοσίευση: 09/02/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την  ύπαρξη πλασματικών κενών στα σχολειά της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας   εκπαίδευσης  αποκάλυψε  ο υπουργός  Παιδείας Νίκος  Φίλης κατά τη σημερινή  συνεδρίαση  της Eπιτροπής  Μορφωτικών  Υποθέσεων.

Συγεκριμέν αο υπουργός Παιδείας έκανε την ακόλουθη καταγγελία:‘Οσους διορισμούς κι αν κάνουμε-που είναι αναγκαίο-η εκπαίδευση θα μοιάζει ότι είναι ένα πιθάρι χωρίς πάτο αν δεν αντιμετωπίσουμε παθογένειες στη λειτουργία των σχολείων που αφορούν όχι τα πραγματικά κενά αλλά τα τεχνητά κενά.

Πριν από ένα μήνα ενάμιση είχα στείλει μία εγκύκλιο με την οποία ζητούσα από τους διευθυντές εκπαίδευσης να προσδιορίσουν τα κενά και τα ωράρια των εκπαιδευτικών μετά τρεις μήνες λειτουργίας των σχολείων. Χρειάστηκε να φύγουν λόγω των κρίσεων αρκετοί διευθυντές εκπαίδευσης για να απαντήσουν γρήγορα-γρήγορα και από τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει  προκύπτει ότι υπάρχουν:

α) 13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο της εκπαίδευσης.

β) Πάνω από 2000 ολιγομελή τμήματα, πολλά από τα οποία και με κάτω από 10 μαθητές. Πιστεύετε ότι μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση στο σχολειό με το να κρύβουμε αυτή την πραγματικότητα;

Έχω και άλλα στοιχεία να πω, περιφέρειες στην Αθήνα όπου ερχόντουσαν οι γονείς και λέγανε, οφείλεις να λύσεις το πρόβλημα του ολοήμερου σχολείου, μας το είπε ο διευθυντής εκπαίδευσης, εσύ θα το λύσεις, και τώρα που φεύγει ο διευθυντής εκπαίδευσης και αναγκάζεται, για να αποφύγει τα προβλήματα που θα προκύψουν, να μας δώσει μια κατάσταση, έχουμε πολλά κενά, πλασματικά κενά. Εκπαιδευτικούς με 10 ώρες εργασία, 8 ώρες εργασία, 15 ώρες εργασία, πολύ κάτω από το πραγματικό τους ωράριο.

Και καλά, ο διευθυντής εκπαίδευσης αυτό το πράγμα δεν το έβλεπε, οι σχολικοί σύμβουλοι δεν το βλέπανε; Και στη σχολική μονάδα, ο διευθυντής δεν το έβλεπε αυτό;

Δεν θέλω να κατηγορήσω συλλήβδην, αλίμονο, αλλά υπάρχει μία αντίληψη κακώς εννοούμενης αλληλεγγύης. Δεν είναι αλληλεγγύη, είναι κατά τη γνώμη μου η επιβίωση ενός πελατειακού κράτους και στο χώρο της εκπαίδευσης. Και έχουμε υποχρέωση απέναντι στην ελληνική κοινωνία, όλοι μαζί, και οι δυσφημούμενοι εκπαιδευτικοί από αυτές τις πρακτικές και συνολικά, ο ελληνικός λαός που πληρώνει για το δημόσιο σχολείο να δώσουμε μάχη και να αποκαταστήσουμε με τρόπο ουσιαστικό και όχι με τρόπο εντυπωσιοθηρικό , με ουσιαστικό τρόπο, γι αυτό δεν αρχίζω καταγγελίες τώρα, σας λέω στοιχεία όμως, να αποκαταστήσουμε τη λειτουργία του σχολείου, να αποκαταστήσουμε και να αξιολογήσουμε με θετικό τρόπο το δημόσιο σχολείο.

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

Ο υπουργός επανέλαβε το στόχο του για 20.000 διορισμούς εκπαιδευτικών μέχρι το 2018 λέγοντας :

-Για λόγους που έχω πει αναλυτικά και συμφωνούμε όλοι χρειαζόμαστε διορισμούς. Έχουμε επεξεργαστεί συγκεκριμένο πρόγραμμα, όχι λόγια, για το τι ζητάμε ακριβώς.

-Μία μελέτη που προβλέπει το μίνιμουμ στην τριετία 20000 διορισμούς, όσο μπορούμε πιο πολύ εμπροσθοβαρείς.

-Αυτός είναι ο στόχος μας. Και αυτό το συζητούμε ως κυβέρνηση και με τους θεσμούς, προκειμένου να μπορέσουμε από την επόμενη χρονιά, μετά 5 και 6 χρόνια αδιοριστίας, να έχουμε σημαντική προώθηση του στόχου των διορισμών.

ΟΟΣΑ

O κ. Φίλης κλείνοντας ανακοίνωσε ότι από τη διαπραγμάτευση με τον ΟΟΣΑ κατορθώθηκε η αλλαγή των όρων του μνημονίου σχετικά με την έκθεση του 2011.

Συγκεκριμένα ο υπουργός είπε :

-Κατορθώσαμε να αλλάξουμε τους όρους που είχαν τεθεί στο μνημόνιο. 

-Και να συμφωνήσουμε τον ΟΟΣΑ ότι η συζήτηση δεν πρέπει να είναι μία συζήτηση διεκπεραιωτική, μία συζήτηση που δεν λαμβάνει υπόψη την πραγματικότητα του σχολείου και που, όπως λέγεται στο μνημόνιο θα ήταν η αξιολόγηση της αξιολόγησης της έκθεσης του 2011.

-Γιατί η έκθεση Διαμαντοπούλου, όπως λέγεται, έκθεση του ΟΟΣΑ επί υπουργείας Διαμαντοπούλου, ήταν μία έκθεση-διαφωνεί, συμφωνεί κανένας είναι άλλο θέμα, έχουμε πολλές διαφωνίες, το ξέρετε αλλά το αφήνω αυτό στη μπάντα – που αξιολογούσε το σχολείο πριν από την κρίση. Ενώ εμείς είμαστε τώρα στο σχολείο στην καρδιά της κρίσης.

-Άρα, τα στοιχεία που πρέπει να αξιολογήσουμε είναι διαφορετικά, πρέπει να ανασύρουμε και από την έκθεση αλλά και από την εκπαιδευτική εμπειρία ποια στοιχεία πρέπει να συζητήσουμε.

-Όπως για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν στην ελληνική ιδιομορφία που έχουμε ένα εκτεταμένο σύστημα παραπαιδείας, να μην υπάρχει ούτε μία αναφορά για την παραπαιδεία στην έκθεση του 2011.

-Γι αυτό πιστεύουμε ότι η συζήτηση με τον ΟΟΣΑ, σε μία βάση κατά το δυνατόν ισοτιμίας και όχι σε μία βάση όπου επιβάλλει ο ένας απόψεις στον άλλον θα πρέπει να αντιμετωπίσει ζητήματα όπως: ο ενιαίος χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας, το Ολοήμερο Σχολείο, τα οικονομικά της Εκπαίδευσης, οι δείκτες επί των οποίων κάποιο αντικειμενικά θεσπιζόμενο όργανο στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης, επί τη βάσει του οποίου θα γίνεται η ουσιαστική αξιολόγηση, συνολικά του εκπαιδευτικού συστήματος.

Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΕ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΕΛΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΙΚΙΝΗΣ

Σχόλια (15)

 
Chris K.
13 Φεβ 2016 18:13

Θεωρώ ότι ο "γιγαντισμός" των σχολείων είναι μία καλή λύση.Λένε ότι θέλουν να τον αποφύγουν αλλά δεν έχουν επαρκή επιχειρήματα για αυτή την επιλογή.Κρύβονται πίσω από την λέξη "γιγαντισμός" την οποία με τέχνη χρωματίζουν αρνητικά και δίνουν στους πολίτες την εντύπωση ότι είναι κάτι δυσάρεστο.Δεν γίνεται σε σχολεία των 70 και 100 μαθητών να υπάρχουν ειδικότητες που διδάσκουν κάθε εβδομάδα δίωρα μαθήματα.Είναι λογικό να μην βγαίνει το πρόγραμμα,να μην προλαβαίνουν τα σχολεία,να μην προλαβαίνουν να μάθουν τα ονόματα των μαθητών τους,να μην αποκτούν δέσιμο με το σχολείο,τους συναδέλφους,τους μαθητές...Να είναι ξένο σώμα στην ουσία από το σχολείο και να θέτουν παράλληλα σε κίνδυνο την ζωή τους τρέχοντας από το ένα σχολείο στο άλλο για να προλάβουν να ξεκινήσουν εγκαίρως το μάθημά τους κτλ. Αυτό που γράφω αφορά κυρίως τις ειδικότητες στα δημοτικά,γιατί εκεί παρουσιάζεται το πρόβλημα.Στην 2οβάθμια είναι πιο μαζεμένα και ξεκάθαρα τα πράγματα,αλλά στην 1οβάθμια πρέπει να παρθούν κάποιες αποφάσεις,διότι υπάρχει πραγματικά σοβαρό πρόβλημα και οι ειδικότητες εργάζονται σε συνθήκες τριτοκοσμικές

 
petran
10 Φεβ 2016 22:53

Προς:ΠΟΛΙΤΗΣ
Ένας Μαθηματικός με 16 ώρες και επειδή τα Μαθηματικά είναι 4ωρο, θα μπορούσε να συμπληρώσει με μάθημα 2ης ανάθεσης (π.χ. Γεωγραφία- Γεωλογία) αρκει βέβαια να υποστηριχθεί επιμορφωτικά

 
maria
10 Φεβ 2016 21:38

Ξεσπασε ο Υπουργος που ευθυνεται πρωτος απο ολους για την ορθολογικη κατανομη του προσωπικου.... Ειναι η πρωτη χρονια φετος που δεν εγιναν αποσπασεις απο ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΕΣ σε ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΕΣ περιοχες. Το 2014-15 εγιναν 6 τετοιες φασεις. Όταν περισσευεις στη Διευθυνση σου και αιτεισαι οικειοθελως αποσπαση σε διευθυνση που εχει κενα, εξυπηρετεις πανω απο ολα το συμφερον της υπηρεσιας.
Προσωπικα εχω 6 ωρες διδασκαλιας σε 4 σχολεια και τις υπολοιπες σε γραμματειακη υποστηριξη. Εστειλα e-mail υποψη του Υπουργου, στους αιρετους του ΚΥΣΔΕ, στη γραμματεια του ΚΥΣΔΕ και τους γνωστοποιω το θεμα. Να διδαξω θελω και αιτουμαι αποσπαση σε διευθυνση που εχουν πολλα κενα στα σχολεια και προσελαβαν αναπληρωτες σε 4 φασεις παρακαλω αλλά φωνη βοωντος εν τη ερημω. Και τι αλλο μπορω να κανω ως εκπαιδευτικος δηλαδη; Έχουν κενό και δεν με στελνουν; Αφου πλεοναζουμε. Να με αποσπασει εκει που αιτουμαι κι εχει ενα σωρο κενα. Αλλά, ο Υπουργος ειναι σαν την καμηλα μου φαινεται, την δικια του την καμπουρα δεν την βλεπει... Επιρριπτει ευθυνες για την κατασταση, αλλα τις δικες του δεν τις αναγνωριζει...

 
@ ΠΟΛΙΤΗΣ
10 Φεβ 2016 18:27

Πολύ σωστά τα λέτε. Ας δει τις ουρές έξω από γραφεία διευθυντών από εκπαιδευτικούς που ...ψάχνουν δίωρα.

 
Άκης
10 Φεβ 2016 17:10

Σιγά τον πολυέλαιο.. Δεν είδα όμως κανέναν (ούτε τον τωρινό) να στέλνει κανέναν από τους "αξιολογημένους" διευθυντές εκπαίδευσης στον εισαγγελέα και στα πειθαρχικά...

 
Κατσανικος
10 Φεβ 2016 16:34

Σαφως και υπαρχει παραπληροφορηση οχι μονο για την κοινωνια αλλα και για εμας τους εκπαιδευτικους. Τεχνηεντως αναφερθηκαν 2 αριθμοι.
13.500 ωρες διοικητικου ωραριου και 2000 ολιγομελη τμηματα.
Ακουστε την πραγματικοτητα. Το 13.500 σαν αριθμος ειναι υπερβολικα μεγαλος αλλα...: 135.000 εκπαιδευτικοι. Εξ'αυτων ο 1 στους 10 αν δεν καλυπτει το ωραριο του για 1μονο ωρα το αποτελεσμα ειναι ο μαγικος αριθμος 13.500 ωρες. Ξαναδιαβαστε τι εγραψα και θα με θυμηθειτε..
Ολιγομελη: Σχολειο επαρχιας απομακρυσμενο με 40 μαθητες. 3 τμηματα. το 1 θεωρειται ολιγομελες <10 μαθητες. Βαλτε τα μαθηματα επιλογης και τις ξενες γλωσσες. Συνολο 6 τμηματα. Ετσι βγαινει ο μαγικος αριθμος 2000 αφου αν σκεφτουμε την ιδιαιτεροτητα της ορεινης και νησιωτικης χωρας ο αριθμος 2000 δεν ειναι μεγαλος αλλα μικρος. Αυτα προς ενημερωση ολων σας. Μην σας παραμυθιαζουν. Αυξηση ωραριου και εργαλειοθηκη οοσα. Αυτα θελουν να πετυχουν.
Τα τρακτερ σταματανε ή θα ανεβασετε το αφορολογητο στα 30 χιλ.?

 
ΠΟΛΙΤΗΣ
10 Φεβ 2016 10:56

Ο Υπουργός παραπληροφορεί, παραπληροφορημένος ων, από την αρχή της χρονιάς. Αν και πλέον οφείλει να γνωρίζει, οπότε μάλλον ηθελημένα παραποιεί την αλήθεια.

Γνωρίζει ο Υπουργός το θέμα των "αδυνατούντων"; Γνωρίζει ο Υπουργός ότι σε μεγάλη διεύθυνση , περίπου το 1% των εκπαιδευτικών είναι "αδυνατούντες" με ιατρικά δικαιολογητικά και βρίσκονται δικαίως εκτός τάξης με απόφαση του ΑΠΥΣΔΕ της ΠΔΕ και υπογραφή του Περιφερειακού Διευθυντή;

Γνωρίζει ο Υπουργός πόσες εκκρεμότητες "αδυνατούντων" υπάρχουν ακόμη στα σχολεία μας, με τους γονείς ξεσηκωμένους και τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς που "δεν μπορούν" στη γωνία και που προκειμένου να χρυσωθεί το χάπι και να κλείσουν στόματα, χορηγείται με ατομική ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης μια μείωση 2-6 ωρών ώστε να σπρωχτεί η χρονιά και του χρόνου φτου και από την αρχή προσπάθεια να τραβηχτούν κάποιοι σε διοικητικές υπηρεσίες, λες και οι διοικητικές υπηρεσίες είναι αποθήκες ψυχών.

Γνωρίζει ο Υπουργός ότι σε όλα σχεδόν τα σχολεία μας υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις γραμματέων και ότι τη δουλειά τους την κάνουν σχεδόν αποκλειστικά οι Διευθυντές των σχολείων που για να τα καταφέρουν απολαμβάνουν το "προνόμιο" του μειωμένου κατά 2-3 ώρες διδακτικού ωραρίου;

Γνωρίζει ο Υπουργός ότι δεν είναι δυνατόν εκπαιδευτικός που καλύπτει 16 διδακτικές ώρες σε 3-4 σχολεία της Δάφνης, του Βύρωνα, του Υμηττού να συμπληρώνει τις υπόλοιπες 2 ώρες στη Ν. Φιλαδέλφεια και να ζει ουσιαστικά στο δρόμο. Αλήθεια, ο Υπουργός δεν καταλαβαίνει ότι εκπαιδευτικός που απασχολείται σε περισσότερα από δυο σχολεία δεν μπορεί να παρέχει πραγματικά παιδαγωγικό έργο, αλλά απλώς βουλώνει διδακτικές τρύπες;

Γνωρίζει ο Υπουργός ότι όταν οι εκπαιδευτικοί πηγαίνουν σε 4-5 σχολεία, είναι αδύνατον να βγουν τα προγράμματα των σχολείων;

Γνωρίζει ο Υπουργός ότι μαθηματικός που καλύπτει σε γυμνάσιο 16 ώρες (4 τμήματα επί 4 ώρες το καθένα) είναι αδύνατο να συμπληρώσει σε άλλο γυμνάσιο γιατί δεν υπάρχει 2ωρο μάθημα (μπορούμε βέβαια και να μετακινηθεί και να πάρει και 2 ώρες υπερωρία οπότε όλα καλά).

Γνωρίζει ο Υπουργός ότι τον Ιανουάριο του 2016 με υπογραφή του φιλόλογοι πήγαν σε οργανισμούς του υπουργείου; Γνωρίζει ότι με υπογραφή του αποσπώνται Ιανουάριο μήνα εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό; Εύγε του και να χαρούμε προγραμματισμό.

Άντε Υπουργέ μας και του χρόνου κοιτάξτε να τους βάλετε όλους στην τάξη και να αυξήσετε και το ωράριο γιατί από ότι ακούγεται του χρόνου οι πιστώσεις για αναπληρωτές θα είναι ακριβώς οι μισές από ό,τι ήταν φέτος.

Θα πείτε βέβαια, του χρόνου ... ποιός ζει και ποιός πεθαίνει ..., ποιός θα έχει πάει σπίτι του και ποιός θα έχει μείνει να κάνει δηλώσεις. Σοφόν ...

 
melina
10 Φεβ 2016 10:33

Συμφωνώ με όλους όσους σχολίασαν παραπάνω . Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Απλώς, τα λόγια του υπουργού έχουν άλλο στόχο, όπως καταλαβαίνετε. Απευθύνονται σε όσους δε γνωρίζουν, για να προκύψουν στη συνέχεια συγχωνεύσεις και κατάργηση ολογομελών τμημάτων κλπ...που είναι και μνημονιακή υποχρέωση !

 
ΧΡΗΣΤΟΣ Σ.
10 Φεβ 2016 10:13

Η πολιτική "μόνο ψέμα" του ΣΥΡΙΖΑ είναι εφεύρεση του "αυριανιστή" κομματικού εκδότη της που στην ψωροκώσταινα που ζούμε έγινε υπουργός παιδείας. Το έχετε καταλάβει ότι ο κομματικός εκδότης της κυβέρνησης είναι ο υπουργός παιδείας. (Ο Τσίπρας ξεπέρασε σε αισχρότητα όλους τους προηγούμενους.) Παίζει και αυτός την καραμέλα ότι οι εκπαιδευτικοί δεν εργάζονται όλο το ωράριο τους.
Μα γιατί γίνονται όλα αυτά θα πει κάποιος; Ο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και όλοι οι άλλοι μνημονιακοί ψήφισαν το καλοκαίρι αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά τρεις επιπλέον ώρες. Δηλαδή ο εκπαιδευτικός θα ξεκινά με 28 ώρες διδακτικές της εβδομάδα. Για να το εφαρμόσει αυτό το κομματικός εκδότης κάνει προπαγάνδα του τύπου "διαίρειν και βασίλευε". Παραμυθιάζει την κοινωνία ότι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται λίγες ώρες οπότε η αδηφάγος μίζερη κοινωνία θα ζητήσει επιτακτικά την αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Ας ελπίσουμε ο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να μας "χαιρετήσει" γρήγορα. ΟΟΟΟΟΟχι γιατί θα αλλάξει κάτι αλλά γιατί τους βαρεθήκαμε με την πολιτική ανυπαρξία τους και την "μόνο ψέμα" τακτική τους. ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ.

 
loyk
10 Φεβ 2016 09:32

τα ολιγομελη τμηματα για να λειτουργησουν τα εγκρινει ο Περιφερειακος Δ/ντης και αυτος αν δεν κανω λαθος ειναι διορισμενος με κομματικα κριτιρια. επισης στο myschool ειναι καταχωρημενα ολα τα στοιχεια για να τα βλεπει και ο ΠΔΕ και το υπουργειο. τωρα το θυμηθηκε ο Φιλης για να ριξει λασπη σε απερχομενους Δ/ντες Εκπ/σης. Οσο για τους Δ/ντες Σχολειων μια και εκλεχτηκαν απο τους συναδελφους δεν νομιζω οτι μπορουν να κανουν πολλα πραγματα.

 
Γιώργος
10 Φεβ 2016 08:38

Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, παθογένειες στη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, και κυρίως στη Β/θμια υπάρχουν!
Εκατοντάδες αποσπασμένοι στα βουλευτικά γραφεία και σε διάφορους οργανισμούς. Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί "αδυνατούντες" που δεν μπορούν να προσφέρουν υπηρεσία για λόγους υγείας. Κάποιες εκατοντάδες εκπαιδευτικοί άντρες, "θηλάζουν" τα παιδιά τους. Στη δε Β/θμια γίνεται το "Έλα να δεις"! Όποιος δε συμπληρώνει ωράριο, το υπουργείο του δίνει το δικαίωμα να πάρει κάποιες ώρες προγράμματα για να συμπληρώσει το όριο ώστε να μη μετακινηθεί!!! Εκ των υστέρων έρχεται ο κ. υπουργός και διαμαρτύρεται γιατί δεν συμπληρώνονται τα ωράρια... Σκέτη μπανανία

 
aigaias pelagidis
09 Φεβ 2016 22:39

Την τελική ευθύνη για τη διαχείριση των πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού κια την αποδοχή των ωρών γραμματιακής υποστήριξης και ενισχυτικής διδασκαλίας την έχει -σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία- ο Περιφερειακός Διευθυντής.Αν δεν κάνω λάθος τους σημερινούς Περιφερειακούς Διευθυντές τους επέλεξε ο κ.Μπαλτάς.Γιατί ο κ.Φίλης δεν τους καλέι να τους ρωτήσει εάν έκανα σωστά τη δουλειά τους; Τι έκαναν για να προετοιμασθεί σωστά η έναρξη του σχολικού έτους; Αφού οι Περιφερειακοί Διευθυντές δεσμεύθηκαν στους συνδικαλιστέ της ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, να μην εφαρμόσουν το άρθρο του ν.3848/10 για τις μετακινήσεις των πλεονασματικών εκπαιδευτικών,είναι δυνατόν να μην υπάρχουν πλεονάσματα;.

 
patra
09 Φεβ 2016 22:19

Είπε ο κ, υπουργός προσπαθώντας να φορτώσει τα βάρη στους απερχόμενους διευθυντές εκπ/σης: "Χρειάστηκε να φύγουν λόγω των κρίσεων αρκετοί διευθυντές εκπαίδευσης για να απαντήσουν γρήγορα-γρήγορα και από τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει προκύπτει ότι υπάρχουν:
α) 13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο της εκπαίδευσης.
β) Πάνω από 2000 ολιγομελή τμήματα".
_ Κύριε υπουργέ εσείς και οι σύμβουλοί σας ΞΕΧΑΣΑΤΕ ότι, υπάρχει ένα πληροφορικό σύστημα όπου καταγράφονται ΟΛΑ τα δεδομένα του κάθε σχολείου, με ένα απλό και ταχύτατο τρόπο ΕΣΕΙΣ στα κεντρικά μπορείτε να γνωρίζετε τα πάντα!!!!
Στο σύστημα υπάρχουν τόσο ο αριθμός και τα ονόματα των μαθητών κάθε τμήματος του σχολείου όσο η βαθμολογία και οι απουσίες των μαθητών, πόσο μάλλον τα υπηρεσιακά στοιχεία του κάθε εκπαιδευτικού, που δε μπορούν να αποκρυφτούν αφού υπάρχει και το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου ανά τμήμα και εκπαιδευτικό!!!!!
Το σύστημα αυτό λειτουργεί δε αρκετά χρόνια και για να καταλάβει ο κάθε πικραμένος την αξιοπιστία του, αναφέρω ένα απλό παράδειγμα: σε περίπτωση μετάθεσης εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο εμφανίζεται ένας κωδικός που υπενθυμίζει στα σχολεία ότι πρέπει να αλλάξουν τα δεδομένα τους!!!!!!!
Με κάθε εκτίμηση στον κ. Υπουργό.

 
patra
09 Φεβ 2016 21:56

Είπε ο κ. υπουργός: "Και καλά, ο διευθυντής εκπαίδευσης αυτό το πράγμα δεν το έβλεπε, οι σχολικοί σύμβουλοι δεν το βλέπανε; Και στη σχολική μονάδα, ο διευθυντής δεν το έβλεπε αυτό;"
_ Κύριε υπουργέ ξεχνάτε μάλλον ότι, οι διευθυντές των σχολείων εκλέχτηκαν με τη σύμφωνη γνώμη - ψήφο- της πλειοψηφίας του κάθε συλλόγου, άρα είναι οι αρεστοί των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου! Να πάει κόντρα στις διαθέσεις των εκπαιδευτικών;;;;
Και συνεχίζετε λέγοντας: "Δεν είναι αλληλεγγύη, είναι κατά τη γνώμη μου η επιβίωση ενός πελατειακού κράτους* και στο χώρο της εκπαίδευσης...", ΝΑΙ σωστά το είπατε στο πελατειακό κράτος των διευθυντών σχολίων και διευθυντών εκπαίδευσης!!!!
Έργο σας!!!!!
* Και παλιά γινόταν αυτό αλλά από το υπ. συμβούλια με την ανοχή του κράτους!

 
teos
09 Φεβ 2016 21:42

Συγχαρητήρια στον πρόεδρο της ΔΟΕ. Άξιος εκπρόσωπος των δασκάλων. Αφού ο υπουργός έχει στοιχεία να τα ανακοινώσει για να μην καλύπτεται κανείς πίσω από τους διευθυντές εκπαίδευσης.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.