Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Η Σ. Αναγνωστοπούλου απαντά μέσω του esos στη Νέα Δημοκρατία για τα δίδακτρα στα Μεταπτυχιακά

Το ερώτημά μου, έτσι όπως σαφέστατα διατυπώθηκε στη Βουλή και στον Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο, αφορά το άναρχο τοπίο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ελλάδα
Δημοσίευση: 13/02/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για  υπονόμευση κάθε προσπάθειας ουσιαστικής μεταρρύθμισης καταγγέλλει τη Νέα Δημοκρατία η Αν. υπουργός Παιδείας   Σία Αναγνωστοπούλου με  δηλώσεις   στο esos και καλει την αξιωματική αντιπολίτευση αντί της ερώτησης που κατέθεσαν   οι 14 Βουλευτές  του κόμματος προς τον πρωθυπουργό Α. Τσίπρα στη Βουλή να απαντήσει:

1. Χρειάζεται ή όχι να πάρουμε θέση για τα δίδακτρα και τις αμοιβές;

2. Χρειάζεται ή όχι να καθορίσουμε μέσα από Διάλογο – τι εννοούμε και πως εννοούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία;

3. Χρειάζεται ή όχι να υπάρχουν τεκμηριωμένες θέσεις των Ιδρυμάτων για το αν και γιατί χρειάζονται δίδακτρα στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών;

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η Σία Αναγνωστοπούλου διευκρίνισε στο esos ότι η σχετική διάταξη για τα Μεταπτυχιακά δεν θα συμπεριληφθεί στο Σχέδιο Νόμου για την Ερευνα , που αναμένεται η κατάθεση στη Βουλή την άλη εβδομάδα,  καθώς  έχει τεθεί ως θέμα στον Εθνικό Διάλογο

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS Η ΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η Αν. υπουργός , σχετικά με τις χθεσινές της δηλώσεις στη Βουλή εξηγεί  στο esos  :
 
Α. Μίλησα για ένα ποσοστό αμειβόμενων από τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών που ζητούν δίδακτρα. Κάποια δεν έχουν δίδακτρα.

Β.  Η δήλωση όχι μόνο δεν αμαυρώνει τη φήμη και το κύρος των μελών ΔΕΠ, αντιθέτως αποδίδει δικαιοσύνη σε αυτή τη συντριπτική πλειονότητα των μελών ΔΕΠ που διδάσκουν σε Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών είτε χωρίς πρόσθετη αμοιβή για τους ίδιους είτε χωρίς δίδακτρα για τους φοιτητές. Μάλιστα πολλοί από αυτούς τους διδάσκοντες συνεισφέρουν από το υστέρημά τους για να καλυφθούν λειτουργικές δαπάνες των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.

Γ. Το ερώτημά μου, έτσι όπως σαφέστατα διατυπώθηκε στη Βουλή και στον Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο, αφορά το άναρχο τοπίο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ελλάδα: σε άλλα Ιδρύματα υψηλά δίδακτρα και αμοιβές διδασκόντων, σε άλλα χαμηλά δίδακτρα χωρίς αμοιβές και σε άλλα καθόλου δίδακτρα.

Δ.  Αυτό σημαίνει ότι έχουμε δύο ή τριών ταχυτήτων Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών και μέλη ΔΕΠ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS Η ΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Σχόλια (2)

 
Aporia
13 Φεβ 2016 22:04

Στον ίδιο ιστότοπο ο κ. Φίλης για το ΕΑΠ δηλώνει:
<<Β. Είναι μια προσπάθεια να διευρύνουμε τον αριθμό των παιδιών των πολιτών που θα πάνε στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, δεδομένου ότι υπάρχουν δίδακτρα, συνεπώς δεν υπάρχει δαπάνη για το δημόσιο.>>
και η Σία δεν θέλει δίδακτρα.
Τελικά ποια συμφέροντα θέλουν να εξυπηρετήσουν .........;
Ρητορική η ερώτηση γιατί είναι πολύ δύσκολη η απάντηση. Όσο για την Σία που πετάει λάσπη δεξιά και αριστερά, έκανε σπουδές, στο εξωτερικό και για αυτό -προφανώς- υπερασπίζεται την δωρεάν παιδεία στην Ελλάδα. Ας ρωτήσει κάποιο γονιό για να της πει για δωρεάν παιδεία.........! Στα λόγια όλα εύκολα και στην πράξη πάντα για τους άλλους και όχι για τον εαυτό μας.

 
Μέλος ΕΠ
13 Φεβ 2016 13:06

Εγώ προτείνω να διδάσκουν τα μέλη ΔΕΠ /ΕΠ εκτός ωραρίου τα απογεύματα /Σάββατα (συνήθως τέτοιες ώρες γίνονται τα μαθήματα σε ένα επιτυχημένο Μεταπτυχιακό που απευθύνεται σε στελέχη της αγοράς) χωρίς επιπρόσθετη αμοιβή και οι φοιτητές να έχουν δικαίωμα να δίνουν κάθε μάθημα 10-15 φορές όπως στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών πλέον (άλλη πρωτοποριακή μεταρρύθμιση).. Άλλωστε πλέον θα είναι χωρίς δίδακτρα σωστά; άρα φοιτητής προπτυχιακού για 10-15 χρόνια και μεταπτυχιακού στη συνέχεια για αλλά 5-10... Μειώνεται και η ανεργία!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ