Ερώτηση στη Βουλή για την κατάργηση και υποβάθμιση των Τμημάτων Ένταξης

Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη για την κατάργηση και υποβάθμιση των Τμημάτων Ένταξης, κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής ΝΔ Κώστας Κατσαφάδος.
Ο Βουλευτής κάνει λόγο για αντιπαιδαγωγική ρύθμιση που ακυρώνει την ουσιαστική δουλειά και προσφορά των εκπαιδευτικών στα Τμήματα Ένταξης, τα οποία αποτελούν τη μοναδική διέξοδο για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και τις οικογένειές τους και ζητεί από την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα την τροπολογία.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Κατσαφάδος, «η Κυβέρνηση αφήνει αβοήθητα πλέον αυτά τα παιδιά, τα εντάσσει σε τάξεις των 20 και 25 μαθητών και σε ένα περιβάλλον που δύσκολα μπορούν να ανταποκριθούν», προσθέτοντας πως «οι ελλείψεις και τα κενά που υπάρχουν στα Τμήματα Ένταξης δεν αποτελούν δικαιολογία για να καταργηθεί μια δομή ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.»
Η ερώτηση του κ. Κώστα Κατσαφάδου έχει ως εξής:
Η ΕΡΩΤΗΣΗ
«Κύριε Υπουργέ
Η κυβέρνηση , κατά τη συνήθη της πρακτική , επιλέγει άσχετα νομοσχέδια για να εισάγει με τη μορφή τροπολογιών καταστροφικές παρεμβάσεις στο χώρο της εκπαίδευσης.
Στο νομοσχέδιο με την επωνυμία «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» εισήχθη τροπολογία που ουσιαστικά καταργεί τα Τμήματα Ένταξης.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι «ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους και η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.»
Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση προχωρά απροκάλυπτα στην κατάργηση των Τμημάτων Ένταξης, κάτι που αποκαλύπτει την αντίληψη που έχει για την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση.
Η αντιπαιδαγωγική αυτή ρύθμιση έρχεται να ακυρώσει την ουσιαστική δουλειά και προσφορά των εκπαιδευτικών στα Τμήματα Ένταξης, που αποτελούν τη μοναδική διέξοδο για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και τις οικογένειες τους.
Τα τμήματα αυτά αποτελούσαν μια δομή ενταγμένη στην συνολική σχολική μαθησιακή διαδικασία.
Ουσιαστικά η κυβέρνηση αφήνει αβοήθητα πλέον αυτά τα παιδιά, τα εντάσσει σε τάξεις των 20 και 25 μαθητών και σε ένα περιβάλλον που δύσκολα μπορούν να ανταποκριθούν.
Οι ελλείψεις και τα κενά που υπάρχουν στα Τμήματα Ένταξης δεν αποτελούν δικαιολογία για να καταργηθεί μια δομή ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός
1.Ποιοι λόγοι επέβαλλαν την κατάθεση της συγκεκριμένης τροπολογίας; Αντιλαμβάνεται ότι πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αφήνονται πλέον αβοήθητα και χωρίς στήριξη;
2. Με ποιο τρόπο προτίθεται να αναβαθμίσει τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τη στήριξη παιδιών με αναπηρία και με μαθησιακές δυσκολίες.
3. Ποιες είναι οι προθέσεις της κυβέρνησης σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Ο Ερωτών Βουλευτής
Κώστας Κατσαφάδος
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τριμελές όργανο για τις αμοιβαίες μετατάξεις
- Ματαιώθηκε διαγωνισμός απομαγνητοφώνησης συνεντεύξεων εκπαιδευτικών
- Καθιστική διαμαρτυρία θα κάνουν οι υπάλληλοι του υπ. Παιδείας για το κίνητρο ανταμοιβής
- Έκτακτη επιχορήγηση 709.228,00 € για σχολεία του εξωτερικού
- Live/ υπ. Παιδείας: Τι είναι, τι αξιολογεί και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το PISA
- Κ. Πιερρακάκης: Ξεκινά η διαβούλευση για τον νέο αθλητικό νόμο
- ΕΛΜΕ Πειραιά : Τι μας είπε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης
- Αναπληρωτές (Δ ' φάση) : Σήμερα οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων
- Νόμιμη η διαδοχική εναλλαγή της θέσης Πρύτανη στο ΑΠΘ υποστηρίζουν οι Απ. Αποστολίδης, Γ. Ζωγραφίδης. και Χ. Φείδας
- Ο ονομαστικός κατάλογος 195 υπαλλήλων φορέων του υπ. Παιδείας που θα λάβουν κίνητρο ανταμοιβής
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.