Placeholder

Εθνικός Διάλογος

Α. ΛΙΑΚΟΣ: Τα στελέχη εκπαίδευσης πρέπει να κάνουν και μάθημα στη τάξη δυο φορές την εβδομάδα

“Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”.
Δημοσίευση: 09/03/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η άποψή μας είναι ότι oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη.

Τη θέση αυτή διατύπωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδείας Αντώνης Λιάκος, μιλώντας σε ημερίδα   των ΠΡΑΣΙΝΩΝ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για την μεταρρύθμιση στην παιδεία.

Παράλληλα ο κ. Λιάκος διερωτήθηκε: “Δεν είναι οξύμωρο οι Πρυτάνεις μεγάλων Πανεπιστημίων, που διαχειρίζονται  διοικητά και οικονομικά  θέματα , να μπαίνουν στο αμφιθέατρο για μάθημα,  και τα στελέχη εκπαίδευσης να μη μπαίνουν στην τάξη;”.  

“Κατά τη γνώμη μας θα πρέπει όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης  να μπαίνουν στην τάξη, τουλάχιστον με μειωμένο ωράριο μία ή δυο φορές την εβδομάδα”, σημείωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία.  

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΙΑΚΟΥ

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου μίλησε για επανεκκίνηση της προπανεπιστημιακής παιδείας, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, σημειώνοντας ότι: “Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΙΑΚΟΥ

Ο κ. Λιάκος ανέφερε επίσης ότι “αυτό που έχουμε προσέξει στο σχολείο είναι ότι η εκπαίδευση μιλάει για ηγέτες εκπαίδευσης και δασκάλους ως αναλώσιμα  .

Εχω παρατηρήσει κι εγω ο ίδιος οι ανώτατες βαθμίδες δηλαδή οι Διευθυντές , στελέχη υπουργείου , Σχολικοί Σύμβουλοι κι οι εκπαιδευτικοί, είναι σαν δύο φυλές . Η μια βλέπει τον άλλον μέσα από ένα  είδος που δε συγκροτεί κοινότητα.
 

 

 

Σχόλια (37)

 
Γιάννης
09 Μαρ 2016 23:49

Όταν άσχετοι αναλαμβάνουν να ρυθμίσουν έναν άγνωστο σε αυτούς χώρο, τέτοιες ανοησίες θα λένε...

 
Proin
10 Μαρ 2016 01:31

Δάσκαλε
πολυμιλείς κατέχεις ήντα λες ?
Τα στελέχη δεν μπαίνουν στην τάξη, ο Δάσκαλος έχει περάσει απ' έξω ? Φαντάζομαι τον Δ/ντη εκπαίδευσης να μπαίνει να κάνει Project στο Γυμνάσιο. Να σοβαρευτούμε λίγο, πολλές φορές το να φέρεις πρακτικές της Γ/μιας εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια (βλέπε ψηφοφορία) έχει καταστροφικά αποτελέσματα. Ο Πρόεδρος ενός τμήματος ίσως να κάνει κάποιο μάθημα αλλά έχει 4-5 γραμματείς που τον βοηθάνε (άσε που ελάχιστους πρυτάνεις και προέδρους τμημάτων βλέπω να κάνουν μάθημα) Ο Δ/ντης σχολείου τί έχει 5μηνίτη των 400 ευρώ ?
Επιτέλους να σοβαρευτούμε γιατί ο λαϊκισμός και η λάσπη στον ανεμιστήρα δεν κάνει καλό.

 
@Proin
10 Μαρ 2016 06:46

Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως ήτανε ίσως πριν 15 χρόνια :
"..Ο Πρόεδρος ενός τμήματος ίσως να κάνει κάποιο μάθημα αλλά έχει 4-5 γραμματείς που τον βοηθάνε (άσε που ελάχιστους πρυτάνεις και προέδρους τμημάτων βλέπω να κάνουν μάθημα)"
Στην τριτοβάθμια να σας ενημερώσω ότι δεν ισχύουν αυτά που ισχυρίζεστε (τουλάχιστον στον τεχνολογικό τομέα της Ανώτατης). Πλέον σε κάθε τμήμα υπάρχει 1 σπάνια 2 γραμματείς και ο πρόεδρος πέρα από το διοικητικό (και ερευνητικό έργο) κάνει το μισό ωράριο που του αντιστοιχεί ανά βαθμίδα συνήθως 5-6 ώρες την εβδομάδα + κάποιες ώρες σε μεταπτυχιακά (με πληρωμή συνήθως για αυτές).
Το να μπαίνει πάντως σε μια τάξη κάποιες ώρες δεν ακούγεται παράλογο, μάλλον θα βοηθήσει στη γενικότερη εικόνα (ίσως αποστειρωμένη σε κάποιες περιπτώσεις) έχει ένα "στέλεχος" για την τάξη..

 
Γεώργιος Παπαφώτης
10 Μαρ 2016 07:08

Στα γυμνάσια και τα λύκεία δεν υπάρχει κανένας γραμματέας. Τι γίνεται όταν ο διευθυντής έχει μάθημα και εκείνη την ώρα έλθει ένας γονιός για απουσίες ή για ένα άλλο σοβαρότερο θέμα που απασχολεί το παιδί του, τι γίνεται όταν έλθει, επιτέλους, ο υδραυλικός, ο ηλεκτροόγος, ο προμηθευτής; Τι γίνεται αν κτυπησεί το τηλέφωνο; Βλέπετε κ. καθηγητά όλα αυτά, και πολλά άλλα τα φροντίζει ο διευθυντής του σχολείου. Τα φροντίζει και ο κ. Πρύτανης;;;;

 
πρώην 2
10 Μαρ 2016 07:27

Σύντεκνε, δεν κατέχει πράμα ο δάσκαλος! Γι αυτό και πετάει τη μια ανοησία μετά την άλλη σε καθημερινή βάση. Κι αυτά από κάποιον που οι δάσκαλοι/-ες των Περιφερειών αρμοδιότητά του τον χαρακτήρισαν ως " σχολικό σύμβουλο των σχολείων κι όχι του Γραφείου". Ο άνθρωπος έχει αυτονομηθεί τελείως, λειτουργεί τελείως ααυθαίρετα, πετάει νούμερα και ποσοστά έτσι στην τύχη, απαξιώνει θεσμούς και εκπαιδευτικούς. Αλήθεια, τα άλλα μέλη της της Επιτροπής - όμότιμοι και εν ενεργεία καθηγητάδες οι πλείστοι εξ αυτών - της οποίας ο κ. Λιάκος προΐσταται δεν έχουν άποψη, δεν έχουν λόγο, δεν έχουν αντιρρήσεις; Η έχει "ελευθέρας" ο κ. Λιάκος να λέει και να κάνει ό,τι του κατέβει;

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Μαρ 2016 08:30

... Τα χαρτιά τα μαζεύαμε για να βγούμε από την τάξη...να καθοδηγούμε εκπαιδευτικά τους εκπαιδευτικούς... γι΄αυτό έχουμε και την ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ την ψηφοφορία - επιλεγόμαστε με τη ψήφο των συναδέλφων... και θα αξιολογούμε σωστά ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ...

 
Ιωάννης Κ.
10 Μαρ 2016 08:58

Δυστυχώς αυτά είναι τα...οράματα της ελληνικής παιδείας του 21ου αιώνα. Ο κόσμος προχωράει μπροστά με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και εμείς εδώ δεν μπορούμε ακόμη να χωρίσουμε από δύο γαϊδάρους το άχυρο.

 
Β. Μ.
10 Μαρ 2016 09:05

Συνδεθείτε με την πραγματικότητα! Μια μέρα παρουσίας σε ένα μεγάλο σχολείο προκειμένου να παρακολουθήσει κάποιος το φόρτο εργασίας και θα πάψει πλέον να μιλά απαξιωτικά για το δάσκαλο, ακυρώνοντας τον παιδαγωγικό του ρόλο: “Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”: οι νηπιαγωγοί καλοί, οι δάσκαλοι σχετικά καλοί, οι καθηγητές στο Γυμνάσιο και το Λύκειο μαύρα χάλια.
Ευχαριστούμε για την εκτίμηση, κύριε Πρόεδρε του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Ανταποδίδουμε τα σέβη μας. σεβαστείτε όμως κι εσείς τους δασκάλους όλων των βαθμίδων, γιατί χάρι σ΄αυτούς υπάρχει ακόμη Ελληνική Παιδεία. κόντρα σε όλες τις δυσκολίες. Η Πολιτεία και οι εκπροσωποί της σαν κι εσάς έχουν αποσυνδεθεί από τη πραγματικότητα και γι΄ αυτό μας κάνουν να πικρογελάμε με τα σχόλιά τους.....

 
Μανούσος
10 Μαρ 2016 09:27

Δεν εχουν επαφη με τη μαχιμη ταξη. Υποχρεωτικα μπαινουν τα στελεχη δυο φορες τη βδομαδα και κανουν μαθημα. Τωρα αν υπαρχουν ενας-δυο διευθυντες που εχουν βρει τροπο να λουφαρουν ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Για να μην πουμε οτι ο διευθυντης σχολειου ειναι γραμματεας, ψυχαναλυτης, γιατρος, μπομπ ο μαστορας, ηχοληπτης κλπ κλπ, καμια φορα και καθαριστρια, ανοιγει και κλεινει πορτες κλπ. Ισως θα επρεπε να εχει απαλλαγει εντελως απο τα μαθηματα και να ασκει και παιδαγωγικο ρολο εντος του σχολειου. Παντως κ. Λιακο βαλτε στους συμβουλους σας μηδεν και αποκτηστε επαφη με το τι γινεται στην πραξη

 
da
10 Μαρ 2016 09:38

ΜΟΝΟ............ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ..ΑΦΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ . ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ . ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 4. ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....... .Υ.Γ. .................. ΓΙΑ ΤΟΥΣ Σ.Σ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥME ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ; ΜΗΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ................. ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΟΥΝ;

 
APSEKASTOS
10 Μαρ 2016 09:58

Στα μικρά επαρχιακά σχολεία χωρίς υποδιευθυντή και με τους μισούς αναπληρωτές και διερχόμενους, να κάνει μάθημα ο Διευθυντής ε; ψάχνετε για κορόϊδα, ε; Και όλα αυτά για 250 ευρώ τον μήνα, ε; Μην φάτε, έχει γλαρόσουπα!

 
ασεπιτης
10 Μαρ 2016 10:17

Άλλος ένας που το όνομα του θα μπει με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ στους οραματιστές αλλά και ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ τελικά μεταρυθμιστές της έρημης Παιδείας μας.....

 
ΑΣΧΕΤΟΣ
10 Μαρ 2016 10:42

Ο Σχολικός Σύμβουλος μπαίνει στην αίθουσα διδασκαλίας για να κάνει δειγματικές διδασκαλίες. Μόνο έτσι βοηθάει τους συναδέλφους του και τον εαυτό του. Ξέρετε ποιοί θα γίνονται σχολικοί σύμβουλοι με αυτό τον τρόπο; Όσοι έχουν κάτι να προσφέρουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας. Οι άσχετοι θα παραιτούνται.

 
πέντε μέτριοι αναρωτιούνται...
10 Μαρ 2016 10:56

Είμαστε 5 μέτριοι στο γραφείο καθηγητών ενός Γυμνασίου και παρόλο που γνωρίζουμε την ιδιότητα σας, αναρωτιόμαστε.... "μα ποιος είσαι"???

 
DIOGENIS
10 Μαρ 2016 10:56

"Η άποψή μας" είναι ότι oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη: Ποιοι είναι οι έχοντες την άποψη ;
Διάλογος με αποφάσεις που φαίνεται να έχουν ήδη ληφθεί γίνεται ;
Διάλογος χωρίς τη δυνατότητα αντίλογου στην επιτροπή αφού ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, Ενώσεις στελεχών δεν συμπεριλήφθηκαν, γίνεται ;
Αξιοπρόσεκτη η εξομοίωση των Στελεχών της Α΄θμιας & Β΄θμιας Εκπ/σης με Πρυτάνεις. Θα ακολουθήσει και εξομοίωση μισθολογική, επίδομα βιβλιοθήκης, δυνατότητα άσκησης έργου και στον ιδιωτικό τομέα, συμμετοχή σε διδακτορικά,, κτλ. ;
Με την ευκαιρία, οι Πρυτάνεις έχουν στην περιοχή ευθύνης τους έως και την μισή Ελλάδα και κατά μέσο όρο περίπου 100 Σχολικές μονάδες ;
Αλλοίμονο ;

 
Γεώργιος Ο Συριζαίος
10 Μαρ 2016 11:30

Αγαπητέ Κ. Λιάκο
Θα πρέπει να γνωρίζεται ότι είναι άλλο το μάθημα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλο η διάλεξη που δίνουν οι καθηγητές πανεπιστημίου. Από τις δηλώσεις δείχνεται οτι αγνοείται βασικά πράγματα. Γιαυτό θα πρέπει να σεβαστείται τουλάχιστον, αυτό που υπάρχει και να μελετήσετε τι γινεται και στις αλλες χώρες.

 
Vicky
10 Μαρ 2016 12:11

Με βαση ποια έρευνα ή ποια αξιολόγηση ή τελος πάντων ποια ραδιο αρβύλα ο κύριος Λιάκος αποφαίνεται ότι έχουμε "καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα με τους καθηγητές". Θα μας διαφώτιζε η απάντησή του!

 
Αλέκος
10 Μαρ 2016 12:23

Μια πολύ λογική θέση του κ. Λιάκου. Επιτέλους. Το να μπαίνουν τα στελέχη της εκπαίδευσης μια φορά την εβδομάδα σε τάξη (έχοντας την ευθύνη της τάξης, όχι κάνοντας δειγματικές), θα αποτρέψει πολλούς από το να διεκδικούν αυτές τις θέσεις, για να γλυτώσουν από την τάξη στην οποία ενδεχόμενα δεν μπορούν να σταθούν με λειτουργικό τρόπο για αυτούς και για τα παιδιά. Η λύση στο υπαρκτό πρόβλημα του burn out δεν πρέπει να είναι η απόδραση προς θέση στελέχους της εκπαίδευσης.
Ακόμα, η ευθύνη μιας τάξης για λίγες ώρες την εβδομάδα θα καταστήσει πιο αυθεντική οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης των ίδιων των στελεχών και των υφιστάμενών τους. Δηλαδή το στέλεχος της εκπαίδευσης που θα κληθεί να αξιολογήσει τον εκπαιδευτικό στην τάξη, θα μπορεί να αξιολογηθεί και ο ίδιος για το ίδιο έργο, καθιστώντας την όλη διαδικασία και πιο δίκαιη και πιο ουσιαστική.

 
Νίκος
10 Μαρ 2016 12:46

Άλλο ένα πρόσωπο που αναλώνεται μέσα από τη φλυαρία, την άγνοια των συνθηκών, τα φληναφήματα, τα αναπόδεικτα θέσφατα, τις μαξιμαλιστικές ουτοπίες... Κρίμα!

 
geo
10 Μαρ 2016 13:07

Βασικα, αφου οι διευθυντες των σχολειων μπαινουν ηδη για μαθημα καθε εβδομαδα, προφανως εννοει τους Διευθυντες Εκπαιδευσης, τους Περιφερειακους Διευθυντες, κλπ. Τωρα, ποσο εφικτο ειναι αυτο, απο τεχνικης αποψης περισσοτερο, να τρεχει ο Διευθυντης Εκπαιδευσης απο το γραφειο του στο κοντινοτερο σχολείο, μονο ο κ. Λιακος το ξερει...

 
Spiros
10 Μαρ 2016 15:15

“Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λύκειο”. Δεν συνεχίζουμε την πρόταση; "Και κάκιστους, προέδρους εθνικού διαλόγου". Έτσι δεν πρέπει να καταλήξει ο κατήφορος; Και αν πρέπει τα στελέχη να κάνουν μάθημα, έστω μειωμένο, η προεδράρα δεν πρέπει να κάνει και αυτή; Και τότε να δούμε αν θα ξαναεκτοξεύσει τέτοια. Και αυτά από κάποιον που δεν είναι πλέον στέλεχος, αλλά ήταν. Εδώ ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δεν έχει χρόνο να κάνει τις υποχρεωτικές του ώρες, θα βρει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ή ο Σχολικός Σύμβουλος;
Παραθέτω αυτούσιο διάλογο διευθυντή με πρώην περιφερειακή διευθύντρια εκπ/σης σε συνάντηση εργασίας εντός ωραρίου.
ΠΔΕ: Οι Διευθυντές θα κάνουν οπωσδήποτε το υποχρεωτικό τους ωράριο και θα το ελέγξω προσωπικά.
Δ/ντής Σ.Μ. (ενώ σηκώνεται να φύγει): Εγώ κακώς ήρθα γιατί τώρα έχω διδακτικά καθήκοντα που άφησα για να είμαι παρών στην συνάντηση που γράφατε να παραβρεθώ υποχρεωτικά. Την επόμενη φορά που θα την ξαναστείλετε θα σας απαντήσω γραπτά ότι αδυνατώ λόγω διδακτικών καθηκόντων και ανυπομονώ να δω γιατί θα με ελέγξετε. Για μη παρουσία σε υποχρεωτική συνάντηση ή για μη εκτέλεση διδακτικών καθηκόντων;
Αυτά και τόσα άλλα που υπάρχουν, και που τα αναφέρουν οι προηγούμενοι στα σχόλιά τους, η προεδράρα τα σκέφτηκε;

 
Νίκος
10 Μαρ 2016 17:20

Αν σκεφτούμε ότι ο κ. Λιάκος αναφέρθηκε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με κατιούσα κλίμακα (καλούς, σχετικά καλούς, με πρόβλημα), μπορούμε να φανταστούμε τι πανεπιστημιακούς έχουμε. Ξέρετε, από αυτούς που (υποτίθεται ότι) θα φέρουν μια ακόμη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στη χώρα.

 
Φιλιππος
10 Μαρ 2016 17:29

Από πού προκύπτει ότι οι καθηγητές του Γυμνασίου και του Λυκείου έχουν πρόβλημα; Και ποιο εκριβώς είναι το πρόβλημα που έχουν ή προκαλούν στο εκπαιδευτικό σύστημα; Είναι πραγματικά εκπληκτικό πόσο εύκολα και χωρίς πολλές σκέψεις ο πρόεδρος του εθνικού διαλόγου για την παιδεία στιγματίζει εκπαιδευτικούς και δημιουργεί εντυπώσεις στην κοινωνία του τύπου ότι "για τα δεινά της εκπαίδευσης φταίνε οι καθηγητές Γυμνασίου και Λυκείου". Κύριε Λιάκο έχετε αντιληφθεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναπαράγετε και διαιωνίζετε στερεότυπα; (ο κακός, τεμπέλης καθηγητής).
Σχετικά με τα στελέχη της εκπαίδευσης, να ενημερώσω ότι οι διευθυντές ήδη κάνουν κάποιες ώρες μάθημα. Η άποψη του κ. Λιάκου αφορά μάλλον τους σχολικούς συμβούλους και δεν είναι καινούρια αλλά κι εδώ πρόκειται μάλλον για υποκρισία. Προφανώς το υπουργείο σκέφτεται να καλύψει μερικές τρύπες και κενά με την ανάθεση μικρού ωραρίου σε σχολικούς συμβούλους. Άλλος τρόπος θα είναι η μείωση γενικά των ωρών του σχολικού προγράμματος (βλέπε δηλώσεις υπουργού) κι έτσι μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: Εξαφανίζεται η ανάγκη κάλυψης αρκετών κενών με διορισμούς μονίμων ή αναπληρωτών και ταυτόχρονα, αφού τα παιδιά θα σχολάνε πλέον νωρίτερα (5ωρο ή 6ωρο φαντάζομαι) θα βρεθεί χρόνος για να κάνουν οι εκπαιδευτικοί την εσωτερική επιμόρφωσή τους και τις παιδαγωγικές τους συναντήσεις! (σύμφωνα με τον κ. Λιάκο βεβαίως, βεβαίως).

 
Lia
10 Μαρ 2016 17:49

Πώς βγήκε το συμπέρασμα ότι υπάρχει πρόβλημα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο; Απαξίωση για τον εκπαιδευτικό του Δημόσιου σχολείου που ακόμα αγωνίζεται! Λυπάμαι... Λυπάμαι πολύ...

 
Προβληματικός
10 Μαρ 2016 18:02

Έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα οι Εκπαιδευτικοί: άσχετους στο Υπ. Παιδείας.

 
Dionisis
10 Μαρ 2016 18:27

Πού τον βρήκαν ρε παιδιά;

 
aris
10 Μαρ 2016 18:32

Εχουμε ΚΑΛΟΥΣ καθηγητές ΚΑΙ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΥΣ στην πολιτική ηγεσία μια ζωή. Δε μας παρατατε .

 
ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΙΤΗ
10 Μαρ 2016 19:10

Η ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΩΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ, ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ ΛΙΑΚΟ): 1. ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΦΥΣΙΚΩΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΕΚΕΙ, ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ, ΤΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ. Η ΠΑΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΠΑΝΙΖΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. 2. ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Δ.Δ.Ε, ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΠΙΘΑΝΟ ΟΓΚΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ Σ.Μ ΠΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΟΥΝ. ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ Ή ΟΠΟΥ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΑΦΕΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΕΥΑΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ??? ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΔΙΟΤΙ, ΩΣ ΕΚ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ, ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ, Κκ ΛΙΑΚΟ: ΜΗ ΠΡΟΤΡΕΧΕΤΩ Η ΓΛΩΤΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ!!!

 
Tasos
10 Μαρ 2016 22:14

Άλλο να ισχυριστεί κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα στην δευτεροβάθμια και άλλο να πει πως οι εκπαιδευτικοί δεν είναι καλοί.Θέλω να πιστεύω πως δεν εννοούσε αυτό.Βέβαια για να το λέει αυτό μάλλον κάτι συγκεκριμένο θα έχει δει και καλό είναι να μας το πει και εμάς για να ξέρουμε;Εγώ εργάζομαι ως ειδικότητα δευτεροβάθμιας σε δημοτικά και βλέπω δασκάλους που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε τάξη,ενώ υπάρχουν ειδικότητες μουσικής,θεατρολογίας,εικαστικών,ξένων γλωσσών και πληροφορικής που κάνουν φοβερό μάθημα στους μαθητές του δημοτικού και τα παιδιά είναι ενθουσιασμένα. Η πλειοψηφία των δασκάλων χάνουν την μπάλα από ότι έχω διαπιστώσει στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού,γιατί τα παιδιά μπαίνουν στην εφηβεία σιγά σιγά και δεν ενδιαφέρονται πλέον να ακολουθήσουν το πρόγραμμα του δημοτικού.Έχουν άλλες μαθησιακές ανάγκες πλέον και οι δάσκαλοι δεν έχουν την κατάρτιση να αντεπεξέλθουν σε αυτές.Μία λύση θα ήταν κατά την γνώμη μου η ενσωμάτωση Νηπιαγωγείου-Δημοτικού όπως επίσης και η κατάργηση της διαφοράς Νηπιαγωγών-Δασκάλων. Ο νηπιαγωγός είναι και δάσκαλος και το αντίστροφο. Από την Ε' τάξη και μετά όμως δεν μπορούν να διδάσκουν μαθηματικά,γλώσσα,ιστορία,φυσική κτλ αποτελεσματικά.Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και το ελληνικό δημοτικό υστερεί πάρα πολύ σε αυτές τις τάξεις.Κατά την γνώμη μου πρέπει να ενσωματωθούν οι Ε' και ΣΤ' στο γυμνάσιο και οι μαθητές να μπουν σε μία άλλη εκπαιδευτική δαδικασία που θα ταιριάζει καλύτερα στην ηλικία τους.Εννοείται ότι και οι ειδικότητες είναι καλύτερα να ρίξουν ολο τους το βάρος σε αυτόν τον τύπο γυμνασίου και να μην σπαταλούνται διδακτικές ώρες προσπαθώντας να διδάσκουν ξένες γλώσσες,μουσική,ζωγραφική,τεχνολογία και θέατρο σε παιδιά 6-9 χρονών.Είναι νωρίς και δεν προσφέρει τίποτα.Σε ότι αφορά τις διδακτικές μεθόδους συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην 2οΒάθμια,υπάρχει πρόβλημα ως προς τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος γιατί μιλάμε απλά για ανθρώπους που γνωρίζουν άριστα το αντικείμενό τους αλλά δεν ξέρουν να το διδάξουν γιατί δεν έχουν μάθει να το κάνουν στην σχολή τους,δεν έχουν δηλαδή παιδαγωγική επάρκεια,δεν έχουν παρακολουθήσει μαθηματα διδακτικής,παιδαγωγικής,δεν έχουν κάνει σεμινάρια κτλ. Οι σχολές ξένων γλωσσών π.χ. έχουν και μαθήματα διδακτικής,παιδαγωγικής,γλωσσολογίας και σπάνια έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με αυτές τις ειδικοτητες.Στα μαθηματικά π.χ. μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί ποτέ τους δεν εκπαιδεύτηκαν ως φοιτητές στο πώς θα διδάξουν στους μελλοντικούς μαθητές τους άλγεβρα ή γεωμετρία και πώς πρέπει να σταθούν σε μία τάξη.Η μέθοδος "μαθαίνω στου κασιδιάρη το κεφάλι" είναι αυτή που επικρατεί αυτη την στιγμή για πολλές ειδικότητες και εκεί πρέπει να επιληφθούν του θέματος όλοι οι πρυτάνεις καθηγητικών σχολών προκειμένουν να βελτιωθεί το επίπεδο διδασκαλίας .

 
πρώην 2
10 Μαρ 2016 22:24

Θορυβοποιέ κ. Λιάκο,

επειδή το πράγμα αρχίζει να " χοντραίνει" επικίνδυνα, οφείλετε "εδώ και τώρα" που έλεγαν επί δυναστείας Παπανδρέου ΙΙ να καταθέσετε τα αποτελέσματα της έρευνας με βάση τα οποία οδηγηθήκατε στο συμπέρασμα ότι “ Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως, βεβαίως όλων εκείνων των στοιχείων που αφορούν στην εγκυρότητα και την αξιοπιστία της έρευνάς σας ( δείγμα / δείγματα, εργαλεία συλλογής των ερευνητικών στοιχείων/ στάθμισή τους, κριτήρια/ κλίμακες, στατιστικά μοντέλα επεξεργασίας των δεδομένων κ.λπ.) και λεπτομερή καταγραφή των συγκεκριμένων προβλημάτων που εντοπίσατε στην έρευνά σας στη Β/θμια Εκπαίδευση ( Γυμνάσιο και Λύκειο). Εάν όντως επιθυμείτε διάλογο, αλλιώς μονολογείτε συνειδητά με έναν και μόνο στόχο: Την απαξίωση των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους και αυτών της Β/θμιας ιδιαίτερα.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.