Placeholder

Εθνικός Διάλογος

Α. ΛΙΑΚΟΣ: Τα στελέχη εκπαίδευσης πρέπει να κάνουν και μάθημα στη τάξη δυο φορές την εβδομάδα

“Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”.
Δημοσίευση: 09/03/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η άποψή μας είναι ότι oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη.

Τη θέση αυτή διατύπωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδείας Αντώνης Λιάκος, μιλώντας σε ημερίδα   των ΠΡΑΣΙΝΩΝ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για την μεταρρύθμιση στην παιδεία.

Παράλληλα ο κ. Λιάκος διερωτήθηκε: “Δεν είναι οξύμωρο οι Πρυτάνεις μεγάλων Πανεπιστημίων, που διαχειρίζονται  διοικητά και οικονομικά  θέματα , να μπαίνουν στο αμφιθέατρο για μάθημα,  και τα στελέχη εκπαίδευσης να μη μπαίνουν στην τάξη;”.  

“Κατά τη γνώμη μας θα πρέπει όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης  να μπαίνουν στην τάξη, τουλάχιστον με μειωμένο ωράριο μία ή δυο φορές την εβδομάδα”, σημείωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία.  

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΙΑΚΟΥ

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου μίλησε για επανεκκίνηση της προπανεπιστημιακής παιδείας, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, σημειώνοντας ότι: “Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΙΑΚΟΥ

Ο κ. Λιάκος ανέφερε επίσης ότι “αυτό που έχουμε προσέξει στο σχολείο είναι ότι η εκπαίδευση μιλάει για ηγέτες εκπαίδευσης και δασκάλους ως αναλώσιμα  .

Εχω παρατηρήσει κι εγω ο ίδιος οι ανώτατες βαθμίδες δηλαδή οι Διευθυντές , στελέχη υπουργείου , Σχολικοί Σύμβουλοι κι οι εκπαιδευτικοί, είναι σαν δύο φυλές . Η μια βλέπει τον άλλον μέσα από ένα  είδος που δε συγκροτεί κοινότητα.
 

 

 

Σχόλια (37)

 
Tasos
11 Μαρ 2016 20:08

Κύριε @Ιωάννης δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λέτε.Επιμένω όμως ότι οι δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού πρέπει να ενσωματωθούν στο γυμνάσιο και να φύγουν άμεσα οι ειδικότητες από το δημοτικό.Εργάζομαι ως ειδικότητα σε 4 δημοτικά αυτή την στιγμή και βλέπω ότι δεν τραβάει το πράγμα.Θα πρέπει μέχρι την Δ´ Δημοτικού να υπάρχει αποκλειστικά ο δάσκαλος της τάξης και να κάνει την δουλειά του όπως την έχει διδαχτεί στο παιδαγωγικό τμήμα.Γιατί μέχρι την Δ´ οι δάσκαλοι κάνουν καλή δουλειά,το βλέπω.Στην δευτεροβάθμια αν οι ειδικότητες δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια ή δεν έχουν διδακτική κατάρτιση δεν θα πρέπει να μπαίνουν σε τάξεις καθόλου.Δυστυχώς είναι πολλές αυτές οι ειδικότητες και από εκεί πηγάζουν τα προβλήματα και τα τραγελαφικά επεισόδια στα γυμνάσια και στα λύκεια.

 
Coriolano
11 Μαρ 2016 08:19

Βεβαίως επέκταση του σχολικής χρονιάς και τον Ιούλιο. Θα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα του κλιματισμού στις αίθουσες των σχολείων που βράζουν από το μήνα Μάιο φυσικά...

 
geo
11 Μαρ 2016 07:21

@Τasos
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Ιωαννη, τα εχεις ξαναγραψεις αυτα και μαλλον μου μυριζουν μεθοδο για να βγουν απο την ανεργια οι χιλιαδες μαθηματικοι και φιλολογοι που περιμενουν αδιοριστοι, παρα σαν μια προταση που εχει εστω ενα ελαχιστο ψηγμα παιδαγωγικου προβληματισμου. Συγγνωμη, τι δεν μπορει να διδαξει δασκαλος-α; Δυναμεις, κλασματα, αλγοριθμους των 4 πραξεων ή εμβαδα; Το οτι τα βιβλια, μαθηματικων κυριως, της Ε΄ αλλά και της Β΄, αποτελουν μνημεια προχειροτητας και αντιπαιδαγωγικης προσεγγισης, δε φαινεται να το λαμβανεις υποψιν σου. Το οτι οι δασκαλοι-ες τα διδασκουν οπως πρεπει, αλλά στο σπιτι ελαχιστοι ειναι οι γονεις που μπορουν να βοηθησουν τα παιδια τους, μαλλον το αγνοεις.
Εγω αντιθετα με εσενα θα προτεινα, μεχρι την ευαισθητη ηλικια των 12, τα παιδια στο δημοτικο να μαθουν πώς να μαθαινουν και να μην αναλωνονται στην κατακτηση μιας απεραντης υλης. Να προσεγγισουν βιωματικα τη μαθηση και οχι δασκαλοκεντρικα, οπως θες εσυ να γινεται στο γυμνασιο. Εχουν καιρο να χαθουν στις χιλιαδες σελιδες υλης, στις ταξεις του λυκειου.

 
tommy
11 Μαρ 2016 02:37

“Παράλληλα ο κ. Λιάκος διερωτήθηκε: “Δεν είναι οξύμωρο οι Πρυτάνεις μεγάλων Πανεπιστημίων, που διαχειρίζονται διοικητά και οικονομικά θέματα , να μπαίνουν στο αμφιθέατρο για μάθημα, και τα στελέχη εκπαίδευσης να μη μπαίνουν στην τάξη;”.

ΘΕΩΡΩ ΑΣΤΟΧΗ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Αφού μπαίνουμε σε τέτοιες σκέψεις, αναρωτιέμαι κι εγώ ( εννοείται με χιούμορ, για να μην παρεξηγηθώ): Δεν είναι οξύμωρο οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (οι διευθυντές σχολικών μονάδων) να αναπληρώνουν τους συναδέλφους τους που απουσιάζουν από την τάξη, ενώ οι Πρυτάνεις να μην αναπληρώνουν τους συναδέλφους τους στο αμφιθέατρο;

"oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη"

ΔΗΛΑΔΗ και οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης ; και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης;; (οι διευθυντές σχολείων κάνουν με το παραπάνω το ωράριό τους, ιδιαίτερα όταν απουσιάζουν εκπαιδευτικοί από το σχολείο)
Όταν λέτε στελέχη εκπαίδευσης μήπως εννοείτε μόνο τους σχολικούς συμβούλους; Μήπως πρέπει να ειπωθεί με ευθύτητα;
Έχουν διερευνηθεί οι συνέπειες αν "oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη";
ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ; ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ; Ή ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
Μήπως έχει κάτι ήδη αποφασιστεί;
Ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία έχει ολοκληρωθεί και άρχισαν οι διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα;

Σχετικά με το τι συγκροτεί κοινότητα, αναρωτηθήκατε τις συνέπειες από τη διαδικασία που έγιναν οι επιλογές των στελεχών της εκπαίδευσης ή καλύτερα οι εκλογές των στελεχών της εκπαίδευσης;

 
Ιωάννης
10 Μαρ 2016 23:10

Κύριε Tasos
Και οι δάσκαλοι δεν κάνουν για τις μεγάλες τάξεις και οι καθηγητές δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Οι μόνοι που κάνουν εξαιρετικό μάθημα είναι οι ειδικότητες. Επειδή τυγχάνει να είμαι διευθυντής θα μπορέσεις να μου πεις σε ποιους στηρίζεται ο Διευθυντής σου; ποιους αναζητούν οι γονείς των μαθητών; πότε υποφέρει το σχολείο όταν λείπει δάσκαλος ή όταν λείπει ειδικότητα; Μήπως μετά από μάθημα ειδικότητας ο δάσκαλος καλείται να κάνει μαθηματικά ή φυσικά σε μια τάξη ανάστατη; Έχω συναντήσει εξαίρετους και άχρηστους δασκάλους όπως αντίστοιχα δασκάλους ειδικοτήτων. Η αναλογία δεν έχει καμία διαφορά. Έχω 27 χρόνια στην τάξη.

 
Καθηγητής που σύμφωνα με τον Πρόεδρο αποτελεί πρόβλημα!
10 Μαρ 2016 23:05

Η εμπάθεια αντιμετωπίζεται με αδιαφορία.

 
Δημήτρης Κ
10 Μαρ 2016 22:28

Αν απαριθμήσω ό,τι κάνω σε μια μέρα ως διευθυντής, ο κ. Λιάκος θα ζαλιστεί, διότι ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ δεν έκανε ούτε θα κάνει τόσα, διαφορετικά, πολύπλοκα και απαιτητικά.
Προφανώς δεν γνωρίζει τι κάνει ένας διευθυντής (διδάσκει επίσης, αν δεν το γνωρίζει ο κ. Λιάκος) γι αυτό του συνιστώ να δαπανήσει μερικές μέρες από την πολύτιμη ζωή του και να γίνει σκιά ενός διεθυντή δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου (αδιάφορο). Ίσως αναθεωρήσει τη γνώμη του για πολλά πράγματα και για εκείνο το άλλο...οι διευθυντές και οι δάσκαλοι είναι δύο φυλές κτλ.
Δεν αναγνωρίζει σχολική ηγεσία και μάλλον είναι ή αδιάβαστος ή ταγμένος με μια ακραία άποψη περί "δημοκρατίας" που δεν λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι υπάρχουν και άλλες θεωρίες και κυρίως άλλες πρακτικές.
Το "χάλι" στα δευτεροβάθμια σχολεία (κυρίως στα λύκεια) το έχει δημιουργήσει η πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων που τα απαξίωσε, κάνοντας τα θαλάμους αναμονής φροντιστηρίων, απαξιώνοντας ταυτόχρονα τους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων. Τώρα περιμένουμε από τον κ Λιάκο, να αντιστρέψει την κατάσταση που επικρατεί στη δευτεροβάθμια. Να ξαναδώσει πίσω τη χαμένη (από την Πολιτεία) αξιοπρέπεια του εκπαιδευτικού, να ξαναδώσει πίσω τη χαμένη (από την Πολιτεία) αξιοπρέπεια του σχολείου, να ξανακάνει τα σχολεία χώρους μάθησης και όχι αναμονής. Περιμένουμε αλλά μάθαμε όπου ακούμε πολλά κεράσια να κρατάμε μικρό καλάθι.

 
πρώην 2
10 Μαρ 2016 22:24

Θορυβοποιέ κ. Λιάκο,

επειδή το πράγμα αρχίζει να " χοντραίνει" επικίνδυνα, οφείλετε "εδώ και τώρα" που έλεγαν επί δυναστείας Παπανδρέου ΙΙ να καταθέσετε τα αποτελέσματα της έρευνας με βάση τα οποία οδηγηθήκατε στο συμπέρασμα ότι “ Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως, βεβαίως όλων εκείνων των στοιχείων που αφορούν στην εγκυρότητα και την αξιοπιστία της έρευνάς σας ( δείγμα / δείγματα, εργαλεία συλλογής των ερευνητικών στοιχείων/ στάθμισή τους, κριτήρια/ κλίμακες, στατιστικά μοντέλα επεξεργασίας των δεδομένων κ.λπ.) και λεπτομερή καταγραφή των συγκεκριμένων προβλημάτων που εντοπίσατε στην έρευνά σας στη Β/θμια Εκπαίδευση ( Γυμνάσιο και Λύκειο). Εάν όντως επιθυμείτε διάλογο, αλλιώς μονολογείτε συνειδητά με έναν και μόνο στόχο: Την απαξίωση των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους και αυτών της Β/θμιας ιδιαίτερα.

 
Tasos
10 Μαρ 2016 22:14

Άλλο να ισχυριστεί κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα στην δευτεροβάθμια και άλλο να πει πως οι εκπαιδευτικοί δεν είναι καλοί.Θέλω να πιστεύω πως δεν εννοούσε αυτό.Βέβαια για να το λέει αυτό μάλλον κάτι συγκεκριμένο θα έχει δει και καλό είναι να μας το πει και εμάς για να ξέρουμε;Εγώ εργάζομαι ως ειδικότητα δευτεροβάθμιας σε δημοτικά και βλέπω δασκάλους που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε τάξη,ενώ υπάρχουν ειδικότητες μουσικής,θεατρολογίας,εικαστικών,ξένων γλωσσών και πληροφορικής που κάνουν φοβερό μάθημα στους μαθητές του δημοτικού και τα παιδιά είναι ενθουσιασμένα. Η πλειοψηφία των δασκάλων χάνουν την μπάλα από ότι έχω διαπιστώσει στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού,γιατί τα παιδιά μπαίνουν στην εφηβεία σιγά σιγά και δεν ενδιαφέρονται πλέον να ακολουθήσουν το πρόγραμμα του δημοτικού.Έχουν άλλες μαθησιακές ανάγκες πλέον και οι δάσκαλοι δεν έχουν την κατάρτιση να αντεπεξέλθουν σε αυτές.Μία λύση θα ήταν κατά την γνώμη μου η ενσωμάτωση Νηπιαγωγείου-Δημοτικού όπως επίσης και η κατάργηση της διαφοράς Νηπιαγωγών-Δασκάλων. Ο νηπιαγωγός είναι και δάσκαλος και το αντίστροφο. Από την Ε' τάξη και μετά όμως δεν μπορούν να διδάσκουν μαθηματικά,γλώσσα,ιστορία,φυσική κτλ αποτελεσματικά.Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και το ελληνικό δημοτικό υστερεί πάρα πολύ σε αυτές τις τάξεις.Κατά την γνώμη μου πρέπει να ενσωματωθούν οι Ε' και ΣΤ' στο γυμνάσιο και οι μαθητές να μπουν σε μία άλλη εκπαιδευτική δαδικασία που θα ταιριάζει καλύτερα στην ηλικία τους.Εννοείται ότι και οι ειδικότητες είναι καλύτερα να ρίξουν ολο τους το βάρος σε αυτόν τον τύπο γυμνασίου και να μην σπαταλούνται διδακτικές ώρες προσπαθώντας να διδάσκουν ξένες γλώσσες,μουσική,ζωγραφική,τεχνολογία και θέατρο σε παιδιά 6-9 χρονών.Είναι νωρίς και δεν προσφέρει τίποτα.Σε ότι αφορά τις διδακτικές μεθόδους συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην 2οΒάθμια,υπάρχει πρόβλημα ως προς τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος γιατί μιλάμε απλά για ανθρώπους που γνωρίζουν άριστα το αντικείμενό τους αλλά δεν ξέρουν να το διδάξουν γιατί δεν έχουν μάθει να το κάνουν στην σχολή τους,δεν έχουν δηλαδή παιδαγωγική επάρκεια,δεν έχουν παρακολουθήσει μαθηματα διδακτικής,παιδαγωγικής,δεν έχουν κάνει σεμινάρια κτλ. Οι σχολές ξένων γλωσσών π.χ. έχουν και μαθήματα διδακτικής,παιδαγωγικής,γλωσσολογίας και σπάνια έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με αυτές τις ειδικοτητες.Στα μαθηματικά π.χ. μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί ποτέ τους δεν εκπαιδεύτηκαν ως φοιτητές στο πώς θα διδάξουν στους μελλοντικούς μαθητές τους άλγεβρα ή γεωμετρία και πώς πρέπει να σταθούν σε μία τάξη.Η μέθοδος "μαθαίνω στου κασιδιάρη το κεφάλι" είναι αυτή που επικρατεί αυτη την στιγμή για πολλές ειδικότητες και εκεί πρέπει να επιληφθούν του θέματος όλοι οι πρυτάνεις καθηγητικών σχολών προκειμένουν να βελτιωθεί το επίπεδο διδασκαλίας .

 
ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΙΤΗ
10 Μαρ 2016 19:10

Η ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΩΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ, ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ ΛΙΑΚΟ): 1. ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΦΥΣΙΚΩΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΕΚΕΙ, ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ, ΤΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ. Η ΠΑΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΠΑΝΙΖΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. 2. ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Δ.Δ.Ε, ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΠΙΘΑΝΟ ΟΓΚΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ Σ.Μ ΠΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΟΥΝ. ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ Ή ΟΠΟΥ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΑΦΕΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΕΥΑΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ??? ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΔΙΟΤΙ, ΩΣ ΕΚ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ, ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ, Κκ ΛΙΑΚΟ: ΜΗ ΠΡΟΤΡΕΧΕΤΩ Η ΓΛΩΤΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ!!!

 
aris
10 Μαρ 2016 18:32

Εχουμε ΚΑΛΟΥΣ καθηγητές ΚΑΙ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΥΣ στην πολιτική ηγεσία μια ζωή. Δε μας παρατατε .

 
Dionisis
10 Μαρ 2016 18:27

Πού τον βρήκαν ρε παιδιά;

 
Προβληματικός
10 Μαρ 2016 18:02

Έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα οι Εκπαιδευτικοί: άσχετους στο Υπ. Παιδείας.

 
Lia
10 Μαρ 2016 17:49

Πώς βγήκε το συμπέρασμα ότι υπάρχει πρόβλημα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο; Απαξίωση για τον εκπαιδευτικό του Δημόσιου σχολείου που ακόμα αγωνίζεται! Λυπάμαι... Λυπάμαι πολύ...

 
Φιλιππος
10 Μαρ 2016 17:29

Από πού προκύπτει ότι οι καθηγητές του Γυμνασίου και του Λυκείου έχουν πρόβλημα; Και ποιο εκριβώς είναι το πρόβλημα που έχουν ή προκαλούν στο εκπαιδευτικό σύστημα; Είναι πραγματικά εκπληκτικό πόσο εύκολα και χωρίς πολλές σκέψεις ο πρόεδρος του εθνικού διαλόγου για την παιδεία στιγματίζει εκπαιδευτικούς και δημιουργεί εντυπώσεις στην κοινωνία του τύπου ότι "για τα δεινά της εκπαίδευσης φταίνε οι καθηγητές Γυμνασίου και Λυκείου". Κύριε Λιάκο έχετε αντιληφθεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναπαράγετε και διαιωνίζετε στερεότυπα; (ο κακός, τεμπέλης καθηγητής).
Σχετικά με τα στελέχη της εκπαίδευσης, να ενημερώσω ότι οι διευθυντές ήδη κάνουν κάποιες ώρες μάθημα. Η άποψη του κ. Λιάκου αφορά μάλλον τους σχολικούς συμβούλους και δεν είναι καινούρια αλλά κι εδώ πρόκειται μάλλον για υποκρισία. Προφανώς το υπουργείο σκέφτεται να καλύψει μερικές τρύπες και κενά με την ανάθεση μικρού ωραρίου σε σχολικούς συμβούλους. Άλλος τρόπος θα είναι η μείωση γενικά των ωρών του σχολικού προγράμματος (βλέπε δηλώσεις υπουργού) κι έτσι μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: Εξαφανίζεται η ανάγκη κάλυψης αρκετών κενών με διορισμούς μονίμων ή αναπληρωτών και ταυτόχρονα, αφού τα παιδιά θα σχολάνε πλέον νωρίτερα (5ωρο ή 6ωρο φαντάζομαι) θα βρεθεί χρόνος για να κάνουν οι εκπαιδευτικοί την εσωτερική επιμόρφωσή τους και τις παιδαγωγικές τους συναντήσεις! (σύμφωνα με τον κ. Λιάκο βεβαίως, βεβαίως).

 
Νίκος
10 Μαρ 2016 17:20

Αν σκεφτούμε ότι ο κ. Λιάκος αναφέρθηκε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με κατιούσα κλίμακα (καλούς, σχετικά καλούς, με πρόβλημα), μπορούμε να φανταστούμε τι πανεπιστημιακούς έχουμε. Ξέρετε, από αυτούς που (υποτίθεται ότι) θα φέρουν μια ακόμη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στη χώρα.

 
Spiros
10 Μαρ 2016 15:15

“Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λύκειο”. Δεν συνεχίζουμε την πρόταση; "Και κάκιστους, προέδρους εθνικού διαλόγου". Έτσι δεν πρέπει να καταλήξει ο κατήφορος; Και αν πρέπει τα στελέχη να κάνουν μάθημα, έστω μειωμένο, η προεδράρα δεν πρέπει να κάνει και αυτή; Και τότε να δούμε αν θα ξαναεκτοξεύσει τέτοια. Και αυτά από κάποιον που δεν είναι πλέον στέλεχος, αλλά ήταν. Εδώ ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δεν έχει χρόνο να κάνει τις υποχρεωτικές του ώρες, θα βρει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ή ο Σχολικός Σύμβουλος;
Παραθέτω αυτούσιο διάλογο διευθυντή με πρώην περιφερειακή διευθύντρια εκπ/σης σε συνάντηση εργασίας εντός ωραρίου.
ΠΔΕ: Οι Διευθυντές θα κάνουν οπωσδήποτε το υποχρεωτικό τους ωράριο και θα το ελέγξω προσωπικά.
Δ/ντής Σ.Μ. (ενώ σηκώνεται να φύγει): Εγώ κακώς ήρθα γιατί τώρα έχω διδακτικά καθήκοντα που άφησα για να είμαι παρών στην συνάντηση που γράφατε να παραβρεθώ υποχρεωτικά. Την επόμενη φορά που θα την ξαναστείλετε θα σας απαντήσω γραπτά ότι αδυνατώ λόγω διδακτικών καθηκόντων και ανυπομονώ να δω γιατί θα με ελέγξετε. Για μη παρουσία σε υποχρεωτική συνάντηση ή για μη εκτέλεση διδακτικών καθηκόντων;
Αυτά και τόσα άλλα που υπάρχουν, και που τα αναφέρουν οι προηγούμενοι στα σχόλιά τους, η προεδράρα τα σκέφτηκε;

 
geo
10 Μαρ 2016 13:07

Βασικα, αφου οι διευθυντες των σχολειων μπαινουν ηδη για μαθημα καθε εβδομαδα, προφανως εννοει τους Διευθυντες Εκπαιδευσης, τους Περιφερειακους Διευθυντες, κλπ. Τωρα, ποσο εφικτο ειναι αυτο, απο τεχνικης αποψης περισσοτερο, να τρεχει ο Διευθυντης Εκπαιδευσης απο το γραφειο του στο κοντινοτερο σχολείο, μονο ο κ. Λιακος το ξερει...

 
Νίκος
10 Μαρ 2016 12:46

Άλλο ένα πρόσωπο που αναλώνεται μέσα από τη φλυαρία, την άγνοια των συνθηκών, τα φληναφήματα, τα αναπόδεικτα θέσφατα, τις μαξιμαλιστικές ουτοπίες... Κρίμα!

 
Αλέκος
10 Μαρ 2016 12:23

Μια πολύ λογική θέση του κ. Λιάκου. Επιτέλους. Το να μπαίνουν τα στελέχη της εκπαίδευσης μια φορά την εβδομάδα σε τάξη (έχοντας την ευθύνη της τάξης, όχι κάνοντας δειγματικές), θα αποτρέψει πολλούς από το να διεκδικούν αυτές τις θέσεις, για να γλυτώσουν από την τάξη στην οποία ενδεχόμενα δεν μπορούν να σταθούν με λειτουργικό τρόπο για αυτούς και για τα παιδιά. Η λύση στο υπαρκτό πρόβλημα του burn out δεν πρέπει να είναι η απόδραση προς θέση στελέχους της εκπαίδευσης.
Ακόμα, η ευθύνη μιας τάξης για λίγες ώρες την εβδομάδα θα καταστήσει πιο αυθεντική οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης των ίδιων των στελεχών και των υφιστάμενών τους. Δηλαδή το στέλεχος της εκπαίδευσης που θα κληθεί να αξιολογήσει τον εκπαιδευτικό στην τάξη, θα μπορεί να αξιολογηθεί και ο ίδιος για το ίδιο έργο, καθιστώντας την όλη διαδικασία και πιο δίκαιη και πιο ουσιαστική.

 
Vicky
10 Μαρ 2016 12:11

Με βαση ποια έρευνα ή ποια αξιολόγηση ή τελος πάντων ποια ραδιο αρβύλα ο κύριος Λιάκος αποφαίνεται ότι έχουμε "καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα με τους καθηγητές". Θα μας διαφώτιζε η απάντησή του!

 
Γεώργιος Ο Συριζαίος
10 Μαρ 2016 11:30

Αγαπητέ Κ. Λιάκο
Θα πρέπει να γνωρίζεται ότι είναι άλλο το μάθημα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλο η διάλεξη που δίνουν οι καθηγητές πανεπιστημίου. Από τις δηλώσεις δείχνεται οτι αγνοείται βασικά πράγματα. Γιαυτό θα πρέπει να σεβαστείται τουλάχιστον, αυτό που υπάρχει και να μελετήσετε τι γινεται και στις αλλες χώρες.

 
DIOGENIS
10 Μαρ 2016 10:56

"Η άποψή μας" είναι ότι oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη: Ποιοι είναι οι έχοντες την άποψη ;
Διάλογος με αποφάσεις που φαίνεται να έχουν ήδη ληφθεί γίνεται ;
Διάλογος χωρίς τη δυνατότητα αντίλογου στην επιτροπή αφού ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, Ενώσεις στελεχών δεν συμπεριλήφθηκαν, γίνεται ;
Αξιοπρόσεκτη η εξομοίωση των Στελεχών της Α΄θμιας & Β΄θμιας Εκπ/σης με Πρυτάνεις. Θα ακολουθήσει και εξομοίωση μισθολογική, επίδομα βιβλιοθήκης, δυνατότητα άσκησης έργου και στον ιδιωτικό τομέα, συμμετοχή σε διδακτορικά,, κτλ. ;
Με την ευκαιρία, οι Πρυτάνεις έχουν στην περιοχή ευθύνης τους έως και την μισή Ελλάδα και κατά μέσο όρο περίπου 100 Σχολικές μονάδες ;
Αλλοίμονο ;

 
πέντε μέτριοι αναρωτιούνται...
10 Μαρ 2016 10:56

Είμαστε 5 μέτριοι στο γραφείο καθηγητών ενός Γυμνασίου και παρόλο που γνωρίζουμε την ιδιότητα σας, αναρωτιόμαστε.... "μα ποιος είσαι"???

 
ΑΣΧΕΤΟΣ
10 Μαρ 2016 10:42

Ο Σχολικός Σύμβουλος μπαίνει στην αίθουσα διδασκαλίας για να κάνει δειγματικές διδασκαλίες. Μόνο έτσι βοηθάει τους συναδέλφους του και τον εαυτό του. Ξέρετε ποιοί θα γίνονται σχολικοί σύμβουλοι με αυτό τον τρόπο; Όσοι έχουν κάτι να προσφέρουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας. Οι άσχετοι θα παραιτούνται.

 
ασεπιτης
10 Μαρ 2016 10:17

Άλλος ένας που το όνομα του θα μπει με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ στους οραματιστές αλλά και ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ τελικά μεταρυθμιστές της έρημης Παιδείας μας.....

 
APSEKASTOS
10 Μαρ 2016 09:58

Στα μικρά επαρχιακά σχολεία χωρίς υποδιευθυντή και με τους μισούς αναπληρωτές και διερχόμενους, να κάνει μάθημα ο Διευθυντής ε; ψάχνετε για κορόϊδα, ε; Και όλα αυτά για 250 ευρώ τον μήνα, ε; Μην φάτε, έχει γλαρόσουπα!

 
da
10 Μαρ 2016 09:38

ΜΟΝΟ............ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ..ΑΦΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ . ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ . ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 4. ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....... .Υ.Γ. .................. ΓΙΑ ΤΟΥΣ Σ.Σ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥME ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ; ΜΗΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ................. ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΟΥΝ;

 
Μανούσος
10 Μαρ 2016 09:27

Δεν εχουν επαφη με τη μαχιμη ταξη. Υποχρεωτικα μπαινουν τα στελεχη δυο φορες τη βδομαδα και κανουν μαθημα. Τωρα αν υπαρχουν ενας-δυο διευθυντες που εχουν βρει τροπο να λουφαρουν ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Για να μην πουμε οτι ο διευθυντης σχολειου ειναι γραμματεας, ψυχαναλυτης, γιατρος, μπομπ ο μαστορας, ηχοληπτης κλπ κλπ, καμια φορα και καθαριστρια, ανοιγει και κλεινει πορτες κλπ. Ισως θα επρεπε να εχει απαλλαγει εντελως απο τα μαθηματα και να ασκει και παιδαγωγικο ρολο εντος του σχολειου. Παντως κ. Λιακο βαλτε στους συμβουλους σας μηδεν και αποκτηστε επαφη με το τι γινεται στην πραξη

 
Β. Μ.
10 Μαρ 2016 09:05

Συνδεθείτε με την πραγματικότητα! Μια μέρα παρουσίας σε ένα μεγάλο σχολείο προκειμένου να παρακολουθήσει κάποιος το φόρτο εργασίας και θα πάψει πλέον να μιλά απαξιωτικά για το δάσκαλο, ακυρώνοντας τον παιδαγωγικό του ρόλο: “Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”: οι νηπιαγωγοί καλοί, οι δάσκαλοι σχετικά καλοί, οι καθηγητές στο Γυμνάσιο και το Λύκειο μαύρα χάλια.
Ευχαριστούμε για την εκτίμηση, κύριε Πρόεδρε του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Ανταποδίδουμε τα σέβη μας. σεβαστείτε όμως κι εσείς τους δασκάλους όλων των βαθμίδων, γιατί χάρι σ΄αυτούς υπάρχει ακόμη Ελληνική Παιδεία. κόντρα σε όλες τις δυσκολίες. Η Πολιτεία και οι εκπροσωποί της σαν κι εσάς έχουν αποσυνδεθεί από τη πραγματικότητα και γι΄ αυτό μας κάνουν να πικρογελάμε με τα σχόλιά τους.....

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ