Το ζήτημα διδασκαλίας της ξένης γλώσσας, από την Α Δημοτικού δημιουργεί κινδύνους συγχύσεως , είπε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μετά από σχετικές παρεμβάσεις της πρώην υπουργού Παιδείας Μ. Γιαννάκου και του Βουλευτή Κ. Ζουράρη, και σημείωσε τα εξής:
-Δεν είναι δική μου απόφαση, είναι απόφαση και μελέτη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
-Μετράω τα λόγια μου, δεν θέλω να προκαταλάβω αποφάσεις, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένας προβληματισμός, προκειμένου να αναδιατάξουμε, να αναδιαρθρώσουμε την ύλη του δημοτικού σχολείου, του ολοήμερου δημοτικού σχολείου, που είναι, η επιλογή να είναι ο ένας τύπος δημοτικού σχολείου.
Β. ΠΛΑΙΣΙΟ «ΟΔΗΓΙΩΝ» ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Γενικός σκοπός
Το σχολικό Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής της Α’ και Β’ δημοτικού στηρίζεται σε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο σχέδιο αναδυόμενου πολυγραμματισμού και εισάγει σταδιακά μια σύγχρονη γλωσσοπαιδαγωγική προσέγγιση με μαθησιακό υλικό που είναι κατάλληλο για το μικρό μαθητή που προετοιμάζεται από το ελληνικό σχολείο του σήμερα για να αντα-ποκριθεί στις ανάγκες του αύριο.....
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΡΑΞΗ 18/2010