Placeholder

ΒΟΥΛΗ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα θεραπεύσουμε το σύστημα με το οποίο εισάγονται υποψήφιοι στην ίδια σχολή με διαφορετικά μαθήματα και διαφορετικό βαθμό δυσκολίας

Γνωρίζω την άποψη των διαφόρων πανεπιστημιακών τμημάτων που σχετίζονται με την Πληροφορική.
Δημοσίευση: 19/05/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Θέλουμε να θεραπεύσουμε το προηγούμενο σύστημα, το οποίο επέτρεπε οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν σε διαφορετικά μαθήματα με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας να εισάγονται στην ίδια σχολή.

Αυτό είπε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση  του Βουλευτή Γιάννη  Μανιάτη, σχετικά με την ένταξη του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο-Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, ενώ σημείωσε τα εξής:

Α. Είναι προφανές ότι υπάρχει μια εμπειρία, θα την αξιοποιήσουμε. Ξέρω ότι υπήρξαν σοβαρές αντιρρήσεις από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος για τον διαχωρισμό των τμημάτων Πληροφορικής σε δυο διαφορετικά Επιστημονικά Πεδία, τα οποία μάλιστα ανήκουν και σε διαφορετικές ομάδες προσανατολισμού.

Β. Γνωρίζω την άποψη  των διαφόρων πανεπιστημιακών τμημάτων που σχετίζονται με την Πληροφορική.

Γ. Το θέμα είναι ευρύτερο, δεν αφορά μόνο την Πληροφορική, αφορά την ισότητα που πρέπει να υπάρχει στα παιδιά να μπορούν να μπαίνουν στις σχολές.

Δ. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που είναι το αρμόδιο επιστημονικό γνωμοδοτικό όργανο, γνωρίζει το θέμα. Θα συνεργαστούμε για να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση για τους μαθητές.

Ε. Θα ήθελα  να  διαβεβαιώσω ότι, με βάση τις επιστημονικές, παιδαγωγικές εισηγήσεις, συντόμως θα καταλήξουμε σε μια απόφαση.

Ζ. Θα το κουβεντιάσουμε και θα έχουμε συντόμως μια τοποθέτηση επ’ αυτού του ζητήματος, αλλά δεν βιαζόμαστε για σήμερα.

 

Σχόλια (8)

 
PE19
20 Μάιος 2016 15:40

Συνάδελφοι μη παίζετε το παιχνίδι τους. Και ΠΕ4.χ και ΠΕ19-20 πρέπει να είμαστε μαζί ιτί έχουμε κοινά προβλήματα (εργαστήρια ) και ελάχιστα έως καθόλου να μοιράσουμε. Φυσικά και η πληροφορική είναι πολύ ποιο κοντά στην Φυσική τα μαθηματικά και την Χημεία παρά στην οικονομία. Άλλωστε είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την μελέτη των θετικών επιστημών και προφανώς η υπολογιστική Χημεία και Φυσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης έρευνας.
Μην πετάτε βολές δεξιά και αριστερά γιατί τελικά γυρίζουν πίσω με πολύ μεγαλύτερη ενέργεια και ορμή.

 
bill231
20 Μάιος 2016 15:11

ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΙΤΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ 2ου ΠΕΔΙΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΥΤΟ
ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ..

 
Λάμπρος
20 Μάιος 2016 14:14

Σε ένα θέμα που αφορά την Πληροφορική, διαβάζω στην πλειοψηφία σχόλια των Χημικών! Μα καλά (bill231), πότε απαίτησαν οι Πληροφορικοί να εισάγονται σε σχολές με βασικό μάθημα τη Χημεία, μαθητές που εξετάζονται στην Πληροφορική; Όχι άλλη παραπληροφόρηση!

 
Θανασης δριβας
20 Μάιος 2016 13:18

1η λυση
Ενοποιηση θετικης και οικονομικης κατευθυνσης και δημιουργια ροων
2η λυση
Φυσικη στη θεση της ιστοριας με μειωμενο συντελεστη για καποιες σχολες της θετικης
3η λυση
Εξεταζομενο μαθημα η αεππ στη θετικη

Απλα και πανω απ'ολα δικαια.

 
Στέλλα
20 Μάιος 2016 10:04

Συμφωνώ με τα σχόλια της Ελένης,νομίζω ότι το θέμα της δυνατότητας εισαγωγής των υποψηφίων στο Χημικό από το πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής είναι αναγκαίο και αυτονόητο,από τη στιγμή που το πεδίο αυτό απαιτεί υψηλές βαθμολογίες εισαγωγής και τα παιδιά δεν έχουν τις δυνατότητες επιλογών ,που έχουν άλλοι υποψήφιοι από άλλα πεδία,άλλωστε η Χημεία είναι μάθημα αυξημενης βαρύτητας μόνο σε αυτό το πεδίο(ειρωνία;). Επίσης να λάβουμε υπόψη μας από πληροφορίες φοιτητών που φοιτούν στο Χημικό ότι οι ίδιοι δεν έχουν σαν μάθημα τα Μαθηματικά (παρά σε 1ή 2 εξάμηνα) στη σχολή τους ώστε να δικαιολογείται ο περιορισμός μόνο στο 2ο πεδίο (οι μαθητές του 3ου επιστημονικού πεδίου παρακολουθούν Μαθηματικά στη Γ Λυκείου σαν μάθημα κατεύθυνσης).Ελπίζω αυτή η παράλειψη να διορθωθεί γρήγορα προς όφελος των παιδιών.Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους.

 
bill231
19 Μάιος 2016 23:24

ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΖΗΤΑΝΕ..;;
ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ
ΒΑΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ..
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΗΜΕΙΑ.. ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΒΙΟΛΟΓΟΣ...

 
ΕΛΕΝΗ
19 Μάιος 2016 19:33

Και το θέμα του Χημικού να κουβεντιάσετε αλλά βιαστείτε λίγο γιατί ο καιρός περνάει. Να θυμίσω λίγο ότι δεν μπορείς να δηλώσεις Χημικό έχοντας δώσει Γλώσσα Φυσική Βιολογία και Χημεία και μάλιστα η χημεία είναι μάθημα αυξημένης βαρύτητας ενώ δηλώνεις βιολογικό χωρίς να έχεις δώσει βιολογία!!!!!!!!!

 
Eri
19 Μάιος 2016 18:09

Τώρα που κόπηκαν τα 3 ώρα των εργαστηρίων είναι εύκολο η Φυσική Κατεύθυνσης να μπει στη θέση της Ιστορίας προσανατολίσμου (ήμαρτον! !!!) στον Κύκλο σπουδών Οικονομίας κ Πληροφορικής και ΟΛΑ τα τμήματα πληροφορικής να μπουν επιτέλους εκεί που ανήκουν: στην Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας κ Πληροφορικής. Το αναμένουμε κ.Φίλη από του χρόνου κιόλας...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.