Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας στις ερωτήσεις εκπαιδευτικών στην Καλλιθέα (Βίντεο)

Σε δώδεκα θέματα απάντησε ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης, σήμερα στην Καλλιθέα, ύστερα από ερωτήσεις που του έθεσαν εκπαιδευτικοί.
Ο υπουργός Παιδείας απάντησε για τα εξής θέματα:Αρχαία Ελληνικά, Ξένες Γλώσσες, Θρησκευτικά, Παρελάσεις, αναπληρωτές, βιβλία, γυμναστές, Θεολόγους,την Ειδική Αγωγή, τους Ποντίους, τους υπεύθυνους εργαστηρίων και το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων
Δείτε το βίντεο όπως το κατέγραψε η διαδικτυακή τηλεόραση του esos
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
- Πρόσκληση για αξιολογητές – βαθμολογητές και επιτηρητές για τις εξετάσεις Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτο...
- Αστραπιαία η αντίδραση της Ζ. Μακρή σε ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή
- Επιδόματα: Έλεγχοι με την μέθοδο "Αναζήτηση μαθητή στο myschool και επαλήθευση της επαρκούς φοίτησής...
- Κλειστά όλα τα σχολεία στο Δήμο Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης
- Κλειστά τα σχολεία στη Λαμία σήμερα και αύριο
- Σήμερα οι Πρυτανικές εκλογές στο ΑΠΘ- Ποιοι καθηγητές είναι υποψήφιοι
- Υφ. Παιδείας: 4,5 χιλιάδες τσάντες για τους μαθητές της Θεσσαλίας
- Με ομόφωνες αποφάσεις η 1η Τακτική Συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης του ΕΚΠΑ
- Το πόρισμα για την πτώση μαθητή από μεγάλο ύψος σχολείου
Σχόλια (5)
Μπαινεις στην ουσια του προβληματος αγαπητε. Χρειαζονται και αιθουσες σιτισης και ειδικο πιστοποιημενο προσωπικο (τραπεζοκομος), το οποιο να εχει πιστοποιηθει στο χειρισμο τροφων. Αυτο τουλαχιστον απαιτουν οι υγειονομικοι κανονες. Αυτο θα απαιτησει κι ενα κλιμακιο ελεγχου του Υγειονομικου. Αυτα βεβαια ειναι ψιλα γραμματα για οσους εχουν την ευθυνη για να εξασφαλισουν τις απαραιτητες προϋποθεσεις για ασφαλη υγειονομικα σιτιση των μικρων παιδιων.
Ερωτηματα; για το ολοήμερο
1. Πως θα σιτίζονται οι μαθητές του ολοήμερου;
2. Με τι τρόπο θα γίνεται η προσληψη τραπεζοκόμου;
3. Θα υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι για σίτιση ή τα παιδιά θα τρώνε ένα ξερό σάντουιτσ αν δεν τους πέφτει πουθενά;
Πολύ εύστοχη η παρατήρηση του Φώτη.Μακάρι οι σύμβουλοι του εκάστοτε υπουργού να μπορούσαν να εκτιμούν και να αξιοποιούν τέτοιες τοποθετήσεις.
Κάποτε τάζοντας και δίνοντας ελπίδες πήραν τη κυβέρνηση έχοντας όμως κρυφές ατζέντες, τώρα οι μειοψηφείς γυρνάνε στα πραγματικά ποσοστά τους.
Τους προπηλακισμούς που οι ίδιοι έκαναν πριν τώρα τους βαφτίζουν τραμπουκισμούς, δυστυχώς έχει ο καιρός γυρίσματα αλλά εμείς δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο …
Για το ζήτημα των αρχαίων στο Γυμνάσιο ο υπουργός ή είναι παραπληροφορημένος στο θέμα του ωρολογίου προγράμματος για τις ώρες διδασκαλίας της νεοελληνικής γλώσσας - γραμματείας - λογοτεχνίας ή παραπληροφορεί γιατί έτσι βολεύει την επιχειρηματολογία του. Εξηγούμαι: Ελληνική γλώσσα και γραμματεία : σύνολο ωρών 9 εκ των οποίων η αρχαία ελληνική διδάσκεται 3. Οι υπόλοιπες 6 ,διπλάσιες δηλαδή, αφορούν γλώσσα, λογοτεχνία και αρχαία από νεοελληνικότατη μετάφραση .Μήπως τη νεοελληνική λογοτεχνία και τα αρχαία από μετάφραση κάποιοι δεν τα θεωρούν γλωσσικά μαθήματα; (αν όχι ας το προσέξουν καλύτερα).