Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Αλλαγές τμημάτων ΑΕΙ στα Επιστημονικά Πεδία

Δημοσίευση: 31/08/2016
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την τροποποίηση της τ  υπ’ αριθ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β ́) υπουργικής απόφασης «Ένταξη των Σχο- λών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 τ.Α ́) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.», ως ακολούθως, υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ως εξής:

Άρθρο ΜΟΝΟ

1. Στο εδάφιο 1. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙ- ΚΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1 της ανωτέρω απόφασης, στα τμήματα των Πανεπιστημίων, προστίθεται:

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

 

Σχόλια (19)

 
Που είναι η ΑΕΠΠ οεο;
31 Αυγ 2016 23:07

Οι αναμενόμενες απο περσι αλλαγές
και στο 2 και στο 3ο πεδίο
και ο νοών νοείτο.

 
Νομοθετης
31 Αυγ 2016 23:58

Άρα ο νομοθέτης θεωρει οτι η πληροφορικη ειναι θετικο αντικειμενο;

και η χημεια (οινολογία) ειναι υγειας και ζωης;

άρα η πληροφορική μπορεί να μπει στη θετική στη θέση της χημείας;;

Προχωρημένο..... αλλά σωστό... Καλή χρονιά

 
Παπαδόπουλος Πέτρος
01 Σεπ 2016 00:02

Κάποιοι σήκωσαν πόλεμο το 2013 ότι είναι απαράδεκτο να μπαίνεις στην ίδια σχολή με διαφορετικά μαθήματα.
Κάποιες μιλούσαν για πίσω πόρτα εισόδου στα πανεπιστήμια που επί 15 χρόνια κατέστρεφε την εκπαίδευση.
Τώρα μάλλον θα νιώθουν ικανοποιημένοι που οι μόνες σχολές πρώτης γραμμής που επιτρέπεται να μπεις μέσω δύο οδών είναι οι σχολές πληροφορικής.
Που υπάρχει ένα πεδίο που ονομάζεται οικονομίας και πληροφορικής του οποίου οι μισές σχολές είναι προσβάσιμες κι από αλλού.
Που θα εισάγονται σε αυτές φοιτητές που δεν έχουν εξετασθεί στο αντίστοιχο μάθημα.
Αυτά ήταν κορωνίδες της επιχειρηματολογίας τους. Αλλά τώρα θα θεωρήσουν ότι το σύστημα εξορθολογιστηκε.
Ειδικά αφού μπορείς να εισαχθεί κάποιος στο χημικό χωρίς μαθηματικά, ενώ δεν μπορεί να εισαχθεί στο μαθηματικό με μαθηματικά.
Το βαρέλι δεν έχει πάτο

 
kostas
01 Σεπ 2016 01:15

Το πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής έχει πια λόγο ύπαρξης;

 
sp
01 Σεπ 2016 13:04

Είναι δυνατόν να μπει κάποιος Χημικό χωρίς μαθηματικά ? Τα χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό. Επίσης μπορεί να μπαίνουν Πληροφορική χωρίς το αντίστοιχο μάθημα ? Τι γίνεται εδώ ??

 
Μαριος PhD
01 Σεπ 2016 15:13

Θεατρου στο οικονομιας πληροφορικης;

 
ΒΑΡΒΑΡΑ ΚΟΥΚΟΥΤΑ
01 Σεπ 2016 15:36

Το γεγονός ότι κάποιοι μαθητές έχουν κάνει ήδη τις επιλογές τους με βάση τα προηγούμενα δεδομένα, άσχετα αν ήταν ορθολογικά ή όχι, (κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ πρόχειρα) το σκέφτεται το υπουργείο; Πότε επιτέλους θα υλοποιηθεί η δέσμευση ότι δε θα αιφνιδιάζονται οι μαθητές;

 
ΓΒ
01 Σεπ 2016 16:41

Απολύτως ορθές αλλαγές. Ήταν παράλογο οι υποψήφιοι του 3ου Πεδίου να εξετάζονται με μάθημα βαρύτητας τη Χημεία και να μη μπορούν να εισαχθούν στο Χημικό και στα αντίστοιχα ΤΕΙ. Επίσης ήταν παράλογο τα τμήματα Δασολογίας, Περιβάλλοντος και Ιχθυολογίας να μην ανήκουν στο Πεδίο Επιστημών της Ζωής (Life Sciences).

 
ΙΜ
01 Σεπ 2016 19:23

ΓΒ, η Χημεία απαιτεί βαριά μαθηματικά. Δες χημική κινητική πανεπιστημίου. Πώς ένας άνθρωπος χωρίς ούτε βαθιά γνώση παραγώγων και ολοκληρωμάτων θα πάει να σπουδάσει σε Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου; Αυτά που ακούμε είναι πρωτοφανή!!

 
ΓΒ
01 Σεπ 2016 22:41

@IM
με το προηγούμενο σύστημα για 15 χρόνια έμπαιναν μαθητές στο Χημικό χωρίς να ξέρουν τι είναι το mol και τώρα θεωρείς ότι ένας μαθητής που θα πρέπει να εξεταστεί και να αριστεύσει στο μάθημα της Χημείας θα έχει πρόβλημα να σπουδάσει Χημεία επειδή δεν έχει "βαθιά γνώση παραγώγων και ολοκληρωμάτων". Έλεος!

 
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
02 Σεπ 2016 00:01

@ΓΒ
Τα παιδιά της 3ης κατεύθυνσης, με 5 ώρες μαθηματικα και 6600 αντιστοιχα μορια, αξίζουν να μπαίνουν στο μαθηματικό;
Ή μόνο οι σχολές χημείας έχουν τέτοιο πρόβλημα;

 
Ψίθυροι καρδιάς
02 Σεπ 2016 01:21

Ανάσες Ζωής στο πεδίο Επιστήμες Υγείας και Ζωής

 
Jo
02 Σεπ 2016 12:20

Το γεγονός ότι σκοπεύουν να εμπλουτίσουν το πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής είναι μείζονος σημασίας. Φέτος υπήρχαν παιδιά που συγκέντρωσαν 18.200 μόρια και δεν μπορούσαν να περάσουν πανεπιστήμιο στην περιοχή τους!

Και δεν είναι δίκαιο για έναν άριστο μαθητή να μην μπορεί να μπει σε πανεπιστήμιο την στιγμή που έδωσε ο,τι είχε την χρονιά αυτή και να πρέπει να φύγει από το πατρικό του. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Δεν μπορεί ο καθένας να ανοίξει σπίτι στα καλά των καθουμενων.

 
sp
02 Σεπ 2016 12:33

Είναι γνωστό ότι πολλοί μαθητές πάνε στο πεδίο Επιστημών Υγείας για να ΄΄γλυτώσουν ΄΄ από τα Μαθηματικά. Γι αυτό ακριβώς δεν έπρεπε να γίνει αυτό το λάθος.Το ότι υπάρχουν και άλλα προβλήματα δε σημαίνει ότι πρέπι να δημιουργήσουμε και άλλα.Επιπλέον (δείτε τι έγινε φέτος), το μόνο μάθημα που είχε κάποια δυσκολία ήταν τα Μαθηματικά. Εάν ίσχυε φέτος αυτό οι μάθητές αυτού του πεδίου (της υγείας ) θα είχαν , αδίκως, προβάδισμα έναντι των άλλων. Αλλωστε δεν υπάρχει αδικία. Οποιος θέλει να πάει για Χημικός άπό αυτό το πεδίο έπαιρνε και Μαθηματικά.Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει αυτός που θα ήθελε να πάει Ιατρική να καταλήγει στο Χημικό...

 
str
02 Σεπ 2016 13:18

παλι με τη χημεια τα εχετε..,.... δεν βαρεθήκατε πια

 
Kostas
02 Σεπ 2016 21:48

Πολύ σωστά πράττει το υπουργείο, μακάρι να ίσχυαν αυτά και στις τελευταίες πανελλήνιες.

 
tasos
06 Σεπ 2016 19:08

Γιατί υπάρχει πρόβλημα πρόσβασης σε κάποιες σχολές από διαφορετικά Πεδία;
Κάποτε στις Δέσμες τα τμήματα Βιολογίας υπήρχαν τόσο στην 1η όσο και στην 2η Δέσμη και μπορούσες να τα επιλέξεις και από τις δύο Δέσμες.
Άσχετα βέβαια που οι εισακτέοι της Βιολογίας προέρχονταν κυρίως από την Δεύτερη Δέσμη λόγω υψηλότερων επιδόσεων...
Υπήρχε η κοινή ομάδα μαθημάτων,όπου μπορούσε κάποιος να περάσει Νηπιαγωγός,Δάσκαλος,Γυμναστής (ΤΕΦΑΑ) από όλες τις Δέσμες.
Γνωρίζω παιδιά που πέρασαν ΤΕΦΑΑ από την 3η Δέσμη και μάλιστα είχαν και πρωτιές(1ος.2ος)
Που είναι το πρόβλημα;
Δεν υπάρχει πρόβλημα όταν περνούσε κάποιος από Τεχνολογική ΙΙ(Ανάπτυξη Εφαρμογών,Αρχές Οικονομικής Θεωρίας,Αρχές Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων) σε τμήματα Φυσικής,Χημείας;
Ασφαλώς και υπήρχε γιατί γνώριζε λιγότερη χημεία αφού δεν την διδάχτηκε στην Γ Λυκείου...!
Που θα του χρειαστεί;
Από Κρυσταλλοφυσική,Κρυσταλλοδομή,Δομή της Ύλης, Φυσική Στερεά Κατάστασης,Χημεία Στερεάς Κατάστασης,Γενική Χημεία,Ανόργανη Χημεία,Οργανική Χημεία κοκ.
Γιατί απλά δεν ακούστηκαν ποτέ αυτές οι απόψεις...;
Το πρόβλημα είναι ότι λόγω της ύφεσης και της οικονομικής κρίσης μειώνεται η "πίτα" των ωρών και λόγω υπογεννητικότητας επίσης.
Προφανώς δεν μπορούμε να ζητήσουμε αύξηση ωρών,π,χ, στα Μαθηματικά,Φυσική,Χημεία,ΑΕΠΠ,Αρχαία,Ιστορία,Νέα Ελληνικά κοκ.
Απλά "τρωγόμαστε" μεταξύ μας...
Κάποτε τα Μαθηματικά στην Γ Λυκείου ήταν 8 ώρες,Φυσική 5 ώρες και η Χημεία 3 ώρες στην Α Δέσμη,και 4 ώρες Μαθηματικά στην Β και Δ Δέσμη.
Στην Β Δέσμη διδάσκονταν το μάθημα αλλά δεν το έδιναν Πανελλαδικά.
Όσον αφορά την ύλη ήταν πολύ μεγαλύτερη.

 
wow!!
26 Σεπ 2016 09:55

επιτελους βαλτε οριο στις σχολες που μπορει να δηλωσει ο κάθε υποψήφιος ,ετσι θα αποφεχθει το φαινομενο καποιος που ξεκινησε για ιατρικη ή βιολογια να καταληγει χημικο ή καποιος που ηθελε να γινει αρχιτέκτονας να καταληγει στη γεωγραφια. κοβοντας αλλα παιδια που θα θελαν να σπουδασουν το αντικειμενο και ΝΑΙ ας μεινουν αδειες θεσεις...

υγ το περιεργο είναι ότι κανεις δεν σχολιασε τους μηχανικους παραγωγης και διοικησς στο 5ο πεδιο πως θα σπουδασεις μηχανολόγος χωρις να εχεις δει φυσικη μαθηματικα και χημεια

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.