Σε επίπεδα τα Αγγλικά στο Γυμνάσιο - Η ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ

Η σχετική υπουργική απόφαση που είχε εκδοθεί το έτος 2014 από τον τότε υφυπουργό παιδείας Αλ. Δερμεντζόπουλο καταργείται

01/09/2016

Άκουσε το άρθρο

Τη διενέργεια στην Α ́ τάξη διαγνωστικής δοκιμασίας στην αγγλική γλώσσα εντός της πρώτης εβδομάδας των μαθημάτων, προκειμένου να σχεδιαστεί η διδασκαλία σύμφωνα με το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών κάθε τμήματος, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, μετά  από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Η σχετική υπουργική απόφαση που είχε εκδοθεί το έτος 2014 από τον τότε υφυπουργό παιδείας Αλ. Δερμεντζόπουλο καταργείται (Δείτε τη εδώ)

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση:

Α. Σε περίπτωση που από τη διαγνωστική δοκιμασία διαπιστωθεί μεγάλη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεων των μαθητών ενός ή περισσότερων τμημάτων στην αγγλική γλώσσα και κριθεί από τους καθηγητές της αγγλικής ότι ενδείκνυται η κατανομή των μαθητών σε δύο επίπεδα, ο σύλλογος των διδασκόντων δύναται να αποφασίσει αυτή την ανακατανομή χωρίς αύξηση του αριθμού των υφιστάμενων τμημάτων ως εξής:

α) Στις σχολικές μονάδες που έχουν δύο τμήματα ανά τάξη, οι μαθητές μπορούν να κατανεμηθούν ως εξής π.χ. για την Α ́ τάξη: Α1-Α2 Επίπεδο 1 και Α1-Α2 Επίπεδο 2.

β) Στις σχολικές μονάδες που έχουν τρία τμήματα ανά τάξη οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν τα δύο τμήμα- τα των οποίων οι μαθητές παρουσιάζουν μεγαλύτερη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεών τους και μπο- ρούν να εφαρμόσουν σε αυτά τα δύο τμήματα την κα- τανομή της περίπτωσης α.

γ) Στις σχολικές μονάδες που έχουν τέσσερα τμήματα ανά τάξη μπορεί να ακολουθηθεί εις διπλούν το σχήμα της περίπτωσης α.

δ) Στις σχολικές μονάδες που έχουν πέντε τμήματα ανά τάξη οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν τα δύο ή τα τέσσερα τμήματα των οποίων οι μαθητές παρουσιάζουν μεγαλύ- τερη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεών τους και μπορούν να εφαρμόσουν σε αυτά τα ζεύγη τμημάτων την κατανομή της περίπτωσης α.

Β. Η ισχύς αυτής της απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2016-2017.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (4)

τεχνολόγος
|

@κωστης
α) αυτό που γράφεις θυμίζει το ανέκδοτο «να ψοφισει η κατσίκα του γείτονα ». Ομως πέρα απο το ανέκδοτο, δείχνει και μια στάση ζωης.

β) υπάρχει ουσιαστικός λόγος για τον χωρισμό τμημάτων τεχνολογίας (αλφαβητικά και όχι σε επίπεδα όπως γίνεται στα Αγγλικα), τον οποίο και θα γνώριζες αν είχες διαβασει τις αντίστοιχες εγκυκλίους.

Κωστης
|

Γιατί οικονομία στα Αγγλικά και όχι στην Τεχνολογία όπου σπάζουν τα τμήματα στα δύο και κάνουν μάθημα 10 μαθητές σε καθε τμημα χωρις να υπαρχει ουσιαστικος λογος και έτσι σε ένα Γυμνασιο με 10 τμηματα χρειαζόμαστε καθηγητή Τεχνολογιας για 20 ώρες για το μονοωρο μαθημα της Τεχνολογίας χωρίς να θεωρείται αυτό σπατάλη ενώ για τα Αγγλικά που σπάνε σε επίπεδα και είναι δίωρο μάθημα χρειαζόμαστε καθηγητή για 20 ώρες και αυτό γιατι οι 22 η οι 24 ωρες που ισχυαν εως τωρα θεωρηθηκαν σπαταλη!...

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη εξήγηση - ξεκάθαρη για το τι θα γίνει στη Β και στη Γ τάξη
Γιατί αυτό που γίνεται για τα Αγγλικά δε γίνεται και σε άλλα μαθήματα?

Νικόλαος
|

Άλλη μια απόφαση με αποκλειστικό γνώμονα τη μείωση προσωπικού. Κι εκτός από αυτό, δεν αναφέρει τι γίνεται αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα ανά τάξη. Προχειρότητες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ