Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Οι προτεραιότητες της νέας προέδρου του ΔΟΑΤΑΠ Ελένης Παπαδοπούλου

Δημοσίευση: 16/09/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τις  προτεραιότητές  της στον ΔΟΑΤΑΠ, ανέλυσε η νέα πρόεδρος του Οργανισμού, καθηγήτρια Ελένη Παπαδοπούλου, στους Βουλευτές της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής :

Α.  Προτεραιότητα άμεση πρέπει να δοθεί πρώτον στο προσωπικό. Από τον ιδρυτικό νόμο του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., προβλέπονται συνολικά 76 άτομα προσωπικό: 21 θέσεις ειδικών εισηγητών, 30 οργανικές θέσεις και 25 θέσεις Διοικητικών αρμοδιοτήτων με απόσπαση από το Δημόσιο.
Από τις αρχές του έτους, ο Πρόεδρος του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., είχε  πει ότι υπηρετούν στο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., συνολικά 39 άτομα: 11 εισηγητές, 12 μόνιμοι υπάλληλοι και 16 με απόσπαση.
Επίσης, έχει διατυπώσει τη θέση ότι υπάρχουν κλάδοι χωρίς στελέχωση με ειδικούς εισηγητές. Κατ’ ακολουθίαν, είναι απολύτως απαραίτητο και επείγον να στελεχωθούν οι υπηρεσίες του Οργανισμού, προκειμένου να ανταποκρίνεται με συνέπεια και στα χρονικά όρια που τίθενται για την διεκπεραίωση των αιτημάτων, όπου τα χρονικά αυτά όρια είναι τρεις μήνες κατ’ ανώτατο όριο, από την συμπλήρωση του φακέλου.

Β. Η σύνταξη εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας, που προβλέπεται από το ιδρυτικό, με τις εξουσιοδοτικές διατάξεις του ιδρυτικού νόμου.

Γ. Μερικά στοιχεία όσον αφορά τα οικονομικά του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.: Ο Οργανισμός είναι αυτοχρηματοδοτούμενος με κύριο έσοδο του το Παράβολο που κατατίθεται από τον πολίτη για κάθε αίτημα. Τα παράβολα έχουν καθοριστεί με Κοινή Υπουργική Απόφαση το 2011 και έκτοτε δεν έχουν αναπροσαρμοστεί και μάλλον θα πρέπει να το επανεξετάσουμε αυτό το θέμα.

Δ. Για τη λειτουργική επικοινωνία του πολίτη με το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., προτείνεται η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος στο οποίο θα κατατίθεται το αίτημα, θα αναρτά ο πολίτης όλα τα σχετικά δικαιολογητικά, εκτός πιθανόν των στοιχείων, τα οποία είναι απαραίτητο να είναι πρωτότυπα, όπως οι τίτλοι σπουδών, η αναλυτική βαθμολογία και τα λοιπά και μέσω αυτού του συστήματος, ο πολίτης θα παρακολουθεί και θα ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του.

Ε. Με την πληροφόρηση και τη διαφάνεια, πιθανόν να αμβλυνθεί και αυτή η αρνητική αύρα που υπάρχει, όταν γίνεται γενικά μια ακαδημαϊκή κρίση ένας τίτλου που ο πολίτης έχει ήδη αποκτήσει.

Ζ. Σε αυτή την κατεύθυνση προτείνεται, επίσης, και η επαφή και στενή συνεργασία με το Συνήγορο του Πολίτη, ο οποίος γίνεται αποδέκτης αιτημάτων και παραπόνων προς επίλυση και ο οποίος έχει εξετάσει πολλά θέματα, τα οποία έχουν προκύψει.

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ