Placeholder

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Υπουργός:Ισχύει και για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου η απόφαση για την Αγγλική Γλώσσα

Δείτε το έγγραφο
Δημοσίευση: 21/09/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά από ερωτήματα που έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία μας σχετικά με τη Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο σας ενημερώνουμε ότι η με αρ. πρωτ. 135800/Δ2/23-08-2016 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 2732/31-08-2016) ισχύει ως έχει και για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.

Αυτό αναφέρει έγγραφο του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη.

Για να ανοίξετε το έγγραφο πατήστε εδώ

Για να ανοίξετε το ΦΕΚ  με τη νέα απόφαση πατήστε εδώ

 

Σχόλια (4)

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Σεπ 2016 16:19

Αγαπητέ κύριε Φίλη
Αφού οι μαθητές διδάσκονται Αγγλικά από το δημοτικό (έξι χρόνια) γιατί στο Γυμνάσιο πρέπει να χωρίζονται σε αρχάριους και προχωρημένους;
Με ποια λογική δεν ισχύει αυτό και για τα άλλα μαθήματα;
Μήπως ήρθε η ώρα να το σταματήσετε αυτό Μπορεί κάλλιστα να μπαίνει ένα διαγνωστικό τεστ σε κάθε τμήμα για να ξέρει πως πρέπει να κινηθεί ο εκπαιδευτικός
Γιατί κάποιοι κλάδοι είναι ευνοούμενοι του υπουργείου;

 
Καφετζή Β.
21 Σεπ 2016 16:20

Ο νόμος που δίνει τη δυνατότητα για επιπεδοποίηση στο μάθημα των Αγγλικών είναι ότι πιο ξεπερασμένο,αντιπαιδαγωγικό, και η εφαρμογή του στην πράξη ξεπερνούσε πολλές φορές και τα όρια της νομιμότητας. Είναι κρίμα που για καθαρά συντεχνιακούς λόγους ( βλέπε ωράριο εκπαιδευτικών) υποστηρίζουμε τη διατήρηση ενός τέτοιου νόμου( στη μορφή που υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει). Και μας ενοχλεί που το Υπουργείο "μυρίστηκε" τους πραγματικούς λόγους που γινόταν η εφαρμογή αυτού του νόμου τα προηγούμενα χρόνια. Αναρωτιέμαι σε πόσα σχολεία θα υπάρχουν τα "επίπεδα" φέτος ή τα επόμενα χρόνια,μιας και ο μόνος λόγος ύπαρξης τους ήταν κανά δυο ώρες παραπάνω στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα. Αφού δεν είχαμε τα κότσια εμείς οι ίδιοι ως κλάδος να ζητήσουμε την κατάργηση αυτού του νόμου (που ξεκίνησε το ΄96 όταν υπήρχε πράγματι η ανάγκη για επιπεδοποίηση) , το Υπουργείο καλά κάνει και το αφήνει να "σαπίσει".
Καφετζή Β. κλ. ΠΕ06

 
Anti
21 Σεπ 2016 21:22

Η χρονιά ξεκίνησε με τυμπανοκρουσίες και ξαφνικά σε μια μέρα βρίσκονται στον αέρα δυο κλάδοι, Αγγλικάν και Πληροφορικής. Πείτε λίγο "κινητικότητα" - α όχι αυτά τα έκαναν οι άλλοι οι κακοί οι μνημονιακοί.

 
Μ.ΜΑΡΑΘΙΑΝΑΚΗ
23 Σεπ 2016 14:37

Την απάντηση στο ερώτημα γιατί επιβάλλεται η διδασκαλία σε επίπεδα της Αγγλικής -όπως ήδη γίνεται -των ξένων γλωσσών τη δίνει το ίδιο το Υπ.Παιδείας στον Οδηγό του ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού από τον οποίο και παραθέτω: «Η εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών θα ήταν πιο εποικοδομητική, εάν γινόταν η κατανομή των μαθητών της ξένης γλώσσας σύμφωνα με το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους και όχι με βάση την ηλικία και την τάξη στην οποία βρίσκονται. Δεδομένου, όμως, ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα και η οργάνωση του σχολείου όπως είναι σήμερα δεν διευκολύνει την «επιπεδοποίηση», ενώ δεν πριμοδοτείται ο μαθητής που επιτυγχάνει επιδόσεις υψηλότερου επιπέδου (με αποτέλεσμα να επιλέγει το χαμηλότερο επίπεδο για να εξασφαλίσει με μεγαλύτερη σιγουριά καλύτερο βαθμό), ο εκπαιδευτικός της ξένης γλώσσας καλείται να καταβάλει κάθε προσπάθεια, υπό συνθήκες που δεν είναι πάντα ιδανικές, ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να ανταποκρίνεται στις δια φορετικά ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών του. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην περίπτωση της ξένης γλώσσας είναι πολύ πιο επιτακτική από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο μάθημα του σχολικού προγράμματος σπουδών. Και τούτο γιατί, όπως γνωρίζουμε καλά, υπάρχει ποικιλία επιπέδων γλωσσομάθειας μέσα στην ίδια τάξη αφού οι μαθητές και της πρώτης και της δεύτερης ξένης γλώσσας παρακολουθούν μαθήματα εκτός σχολείου, σε κέντρα ξένων γλωσσών συνήθως, και μερικοί πιο εντατικά από άλλους. Τα μαθήματα που παρακολουθούν οι μαθητές εκτός σχολείου, τα οποία μάλιστα τα ξεκινούν από πολύ νωρίς (συχνά από την Α’ δη- μοτικού), δεν είναι φροντιστηριακά. Δηλαδή, δεν στοχεύουν απλώς στην υποστήριξη της ύλης του σχολείου, αλλά αποτελούν αυτόνομα μαθήματα, με δική τους εκπαιδευτική ύλη, γλωσσοπαιδαγωγική μεθοδολογία, κτλ. Οι ώρες και η διάρκεια της εξωσχολικής ξενόγλωσσης εκπαίδευσης των μαθητών μιας σχολικής τάξης μπορεί να ποικίλλει σημαντικά, με αποτέλεσμα οι μαθητές να έχουν αναπτύξει πολύ διαφορετικές γνώσεις και δεξιότητες ο καθένας»
Και σε άλλο σημείο:

«Το στοίχημα είναι η εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ στο μέλλον και, ειδικότερα, η οργάνωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου με τέτοιο τρόπο, ώστε να λειτουργήσουν τα μαθήματα των ξένων γλωσσών κατά επίπεδα, δηλαδή να μπορεί ένας μαθητής της Ε’ Δημοτικού που, σύμφωνα με κατάλληλο διαγνωστικό τεστ, βρίσκεται στο επίπεδο Β1 αγγλικών να παρακολουθήσει την τάξη αυτή μαζί με μαθητές της ΣΤ’ που επίσης κατατάσσονται στο επίπεδο Β1, ενώ άλλοι συμμαθητές τους μπορεί να είναι μοιρασμένοι σε χαμηλότερα επίπεδα (Α1 ήΑ2).»
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που δουλεύουμε χρόνια με αυτό το σύστημα και δεν περιμέναμε βέβαια το ν/διο για να αρχίσουμε να προετοιμάζουμε τους μαθητές μας για το ΚΠΓ το κάνουμε εδώ και χρόνια μπορούμε να σας περιγράψουμε με κάθε λεπτομέρεια -και δια ζώσης- τι ευκαιριες έχουμε δώσει στα παιδιά των φτωχών συνοικιών όπου βρίσκονται τα σχολεία μας, στα παιδιά αυτά που δεν ειχαν ποτέ τη δυνατότητα να κάνουν φροντιστηριακά ή ιδιαίτερα μαθήματα!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ