Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία

Δημοσίευση: 27/09/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα κριτήρια της σειράς τοποθέτησης των αναπληρωτών στα σχολεία αποτυπώνονται στη γραπτή απάντηση του υπουργού Ν. Φίλη, την  οποία διαβίβασε το υπ. Παιδείας στη Βουλή.  

Ειδικότερα στην απάντηση ο υπουργός Παιδείας αναφέρει τα εξής:

Α. Μετά λοιπόν, την πρόσληψη των προσωρινών αναπληρωτών και προκειμένου για την τοποθέτηση τους σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 8 της αρ. 35557/Δ2/09-04-2003 Υ.Α. (ΦΕΚ 465 Β΄) «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Β. Συγκεκριμένα, ορίζεται ότι:

Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Γ. Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β' προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα».

Επιπλέον, ο Νίκος Φίλης ενημερώνει ότι επί του ζητήματος έχουν εκδοθεί και οι αρ. Φ.361.1/697/126794/14-10-2009 και Φ.361.1/74/28599/Δ1/18-03-2010 διευκρινιστικές εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Τέλος, επισημαίνεται ότι το σύνολο των διαδικασιών του υπουργείου έχει ως αποκλειστική μέριμνα την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων Α/θμιας Εκπ/σης, στα πλαίσια των υφιστάμενων διατάξεων και των εγκεκριμένων από τα αρμόδια όργανα πιστώσεων.

Σχόλια (1)

 
Δημήτριος
27 Σεπ 2016 23:49

Το ερώτημά μου είναι εάν η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπηρετείται με την πάγια τακτική να βελτιώνουν τη θέση τους οι αναπληρωτές της α΄φάσης όταν διοριστούν αναπληρωτές β΄φάσης. Η παραπάνω τακτική έχει ως αποτέλεσμα οι σχολικές μονάδες της επαρχίας κάθε νομού να αλλάζουν συχνά εκπ/κούς. Σημειώνω επίσης ότι οι παραπάνω σχολικές μονάδες είναι και οι τελευταίες που καλύπτονται με ειδικότητες. Από τα παραπάνω βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές. Τέλος ας αποφασίσει επιτέλους το Υπουργείο η τοποθέτηση των αναπληρωτών να είναι οριστική ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι μαθητές και οι υπόλοποι εκπ/κοί των άτυχων απομακρυσμένων σχολείων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ