Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Α. Μπαλτάς : Η Τράπεζα Θεμάτων έγινε για να πληρωθούν κάποιοι

«Είναι από τα περίεργα έργα»
Δημοσίευση: 05/10/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη διάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από την Τράπεζα Θεμάτων είπε από το Βήμα της Βουλής στις 10 Φεβρουαρίου του 2015 ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς και υπογράμμισε:

Α. Η Τράπεζα θεμάτων δεν έγινε για να βοηθήσει την εκπαίδευσης

Β. Είναι ένα έργο που έγινε όχι για τη χρησιμότητα του αλλά για να πληρωθούν κάποιοι

Γ. Είναι από αυτά τα περίεργα έργα που δε γίνονται επειδή χρειάζονται αλλά για να πληρωθούν κάποιοι.

Πατήστε στο παρακάτω βίντεο για να δείτε τι ακριβώς είπε ο υπουργός Παιδείας:

"Καταργούμε την τράπεζα θεμάτων. Δεν ξέρω, αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, αν ξέρετε τι είναι η τράπεζα θεμάτων.

Η Τράπεζα Θεμάτων Η τράπεζα θεμάτων είναι ένα αποθετήριο ερωτήσεων, τις οποίες τα παιδιά ξέρουν εκ των προτέρων. Άρα, όλη η δουλειά των παιδιών, μαζί με τα παράλληλα φροντιστήρια, είναι να μάθουν απ’ έξω τις τρεις-τέσσερις χιλιάδες ερωτήσεις ανά ζήτημα, ώστε να είναι έτοιμα στις εξετάσεις.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη διάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από την τράπεζα θεμάτων.

Επιπλέον, η τράπεζα θεμάτων δεν έγινε για να βοηθήσει την εκπαίδευση, όπως αρχίζουμε να βλέπουμε στο Υπουργείο. Είναι έργο που έγινε όχι για τη χρησιμότητά του, αλλά για να πληρωθεί. Είναι από αυτά τα περίεργα έργα, που δεν γίνονται επειδή χρειάζονται, αλλά γίνονται επειδή κάποιοι θέλουν να πληρωθούν ή να πληρώσουν γι’ αυτά τα έργα".

Σχόλια (5)

 
Ιαν 2015 - Σεπ 2015
05 Οκτ 2016 09:26

Βεβαίως, η κριτική αυτή δεν έχει κανένα νόημα, αν δεν ακολουθείται από στοιχεία και ενέργειες, σωστά κύριε Μπαλτά;

Και η αριστεία είναι στίγμα και ο κιμωλιοπίνακας ιδανικό μίγμα,
και κατάργηση του ψηφιακού σχολείου η σύγχρονος δρόμος
και τον Αύγουστο 2015 διαβάζαμε "ότι όλα θα είναι έτοιμα και οι εκπαιδευτικοί στη θέση τους".
και εν τέλει θα βάλω και ειδικό τέλος στην πώληση των CD για να καταπολεμήσω την πειρατία λογισμικού και πολυμεσικού περιεχομένου. Αμ πως...

Είναι απλά αναδίπλωση προς την τελική νίκη

 
Αννα
05 Οκτ 2016 12:57

Ποτε επιτελους σε αυτη τη χωρα θα γινει κατι ουσιαστικο για τα παιδια με κριτηρια παιδαγωγικα και οχι μικροκομματικα συνδικαλιστικα συντεχνιακα; να δεχθω οτι η τραπεζα θεματων ηταν αρνητικη αλλα ειναι δυνατο να υπαρχει ελευθερη προσβαση στα πανεπιστημια με το βαθμο του απολυτηριου και των πιεσεων που θσ δεχθουν πανταχοθεν οι εκπαιδευτικοι. Αφου δεν μπορουμ ομως να εφαρμοσουν την αριστερη τους πολιτικη σε ολους τους αλλους τομεις βρηκαν την παιδεια για να θυμισουν την ισοτητα που στην ουσια ειναι εξισωση προς τα κατω.

 
μάχιμος
05 Οκτ 2016 17:09

"Η Τράπεζα Θεμάτων Η τράπεζα θεμάτων είναι ένα αποθετήριο ερωτήσεων, τις οποίες τα παιδιά ξέρουν εκ των προτέρων. Άρα, όλη η δουλειά των παιδιών, μαζί με τα παράλληλα φροντιστήρια, είναι να μάθουν απ’ έξω τις τρεις-τέσσερις χιλιάδες ερωτήσεις ανά ζήτημα, ώστε να είναι έτοιμα στις εξετάσεις.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη διάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από την τράπεζα θεμάτων."
Προτείνω, κύριε Μπαλτά, να καταργηθούν και τα βιβλία για να μη ξέρουν τίποτα εκ των προτέρων τα παιδιά.
Άλλωστε τα παιδιά τα μαθαίνουν όλα από το φροντιστήριο, έτσι δεν είναι ; Ας αφήσουμε λοιπόν τα φροντιστήρια να κάνουν κι εκείνα τη δουλίτσα τους.
Για επαναλήψεις, προσομοιώσεις, εμπέδωση και προετοιμασία των μαθητών στο δημόσιο σχολείο θα μιλάμε τώρα ;

 
Ρούλα
05 Οκτ 2016 20:23

Πολύ σωστά τα έλεγε τότε ο Μπαλτάς. Ας τα πει όμως τώρα και στον Λιάκο.

 
ΠΕ19
05 Οκτ 2016 22:54

Αγαπητοί μου
Νερά του καματερού δεν υπάρχουν ούτε Αεικίνητα ή Τράπεζα θεμάτων σε Β--Γ (Α-Β) Λυκείου ή Πανελλαδικές οτιδήποτε άλλο είναι απλά αντισυνταγματικό και άδικο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean