Placeholder

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Ρύθμιση για την κατάργηση της επάρκειας διδασκαλίας σε κατόχους Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας

Ειδική μέριμνα , με μεταβατικές διατάξεις, για τους κατόχους Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας, που ήδη κατέθεσαν στο υπουργείο Παιδείας αιτήσεις χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών.
Δημοσίευση: 25/10/2016
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μέχρι τις αρχές του Νοέμβρη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα είναι έτοιμη να καταθέσει, προς ψήφιση, στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου για το “Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας ”, στο οποίο περιλαμβάνεται και διάταξη  που καθορίζει τις νέες προυποθέσεις  για την χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών στους κατόχους Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας (σ.σ Η νομική Υπηρεσία του υπουργείου εκτίμησε ότι για τις νέες προϋποθέσεις απαιτείται νομοθετική ρύθμιση και λόχι υπουργική απόφαση, όπως αρχικά σχεδιάζονταν από την ηγεσία του υπουργείου) .

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η νομοθετική ρύθμιση  προβλέπει:

Α.  Τη μη χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών σε κατόχους Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας.

Β. Ειδική μέριμνα , με μεταβατικές διατάξεις, για τους κατόχους Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας, που ήδη κατέθεσαν στο υπουργείο Παιδείας αιτήσεις χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών.

Γ. Δεν καταργείται η επάρκεια στους ήδη   κατέχοντες  με Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας. Δηλαδή δίνεται η δυνατότητα να συνεχίσουν να παρέχουν υπηρεσίες διδασκαλίας, χωρίς να τους επηρεάζει η νέα υπουργική απόφαση

Ετικέτες: 
Επάρκεια

Σχόλια (4)

 
ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΕΦΗ
25 Οκτ 2016 18:40

Θεωρώ εντελώς άδικα και το Β και το Γ. Ίσα και όμοια όλοι ρε παιδιά??????????
Εντελώς άδικη ρύθμιση για τους πτυχιούχους ξένων φιλολογιών. 4 χρόνια πανεπιστήμιο είναι αυτά!!! Ίσα και όμοια όλοι?????
2. Οι ήδη κατέχοντες την επάρκεια, έχοντας μόνο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας γιατί υπερτερούν έναντι των νέων που θ αποκτήσουν επίσης πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.
3. Οι ήδη κατέχοντες την επάρκεια, έχοντας μόνο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, τι έκαναν τόσα χρόνια προκειμένου ν αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους?

Μόνο στην Ελλάδα, γίνονται αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!

 
anthi
25 Οκτ 2016 23:44

Η απόφαση πιστεύω ότι γίνεται για κοινωνικούς - πρακτικούς λόγους. Πολλοί επαρκειούχοι εργάζονται ήδη σε φροντιστήρια εδώ και πολλά χρόνια. Δεν θα ήταν σωστό να τους πει το κράτος ξαφνικά τώρα που καταργείται η επάρκεια βγείτε στην ανεργία. Από εκεί και πέρα είναι γνωστό ότι πολλοί επαρκειούχοι είναι πτυχιούχοι πανεπιστημίου καθηγητικών σχολών ή το λιγότερο native speakers. Ακόμη και το Goethe που είναι πολύ αυστηρό στην επιλογή καθηγητών για επιμόρφωση- σεμινάρια κλπ αναφέρει ότι μπορούν να συμμετέχουν και καθηγητές φιλόλογοι ή πτυχιούχοι , μεταπτυχιακοί άλλων θεωρητικών σχολώνκλπ με προυποθέσεις την πολύ καλή ( Γ1 ή Γ2) γνώση της γερμανικής γλώσσας. Τέλος το τι κάνουν οι επαρκειούχοι για να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους το ξέρουν οι ίδιοι αφού δεν θα μπορούσαν να βρουν δουλειά αν δεν είναι εξαιρετικά καλοί ώστε να τους προτιμήσουν οι εκάστοτε εργοδότες τους. Τόσο το Βρετανικό συμβούλιο όσο και άλλοι φορείς παρέχουν υψηλού επιπέδου επιμόρφωση σε επαρκειούχους και φυσικά πτυχιούχους ώστε να αναβαθμίσουν τις γνώσεις που και οι μεν και οι δε χρειάζονται. Αυτή είναι άλλωστε η έννοια της "δια βίου'' μάθησης.

 
ΑΝΝΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
26 Οκτ 2016 00:16

Έχεις δίκιο. Σιγά-σιγά απαξιώνονται τα πτυχία των Πανεπιστημίων. Στην πρωτοβάθμια επιτρέπει - επιβάλλει στους δασκάλους να διδάσκουν μαθήματα ειδικοτήτων, όπως Φυσική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή με την αιτιολογία ότι τα έχουν διδαχθεί. Δηλαδή το να έχω διδαχθεί ένα αντικείμενο για ένα εξάμηνο είναι το ίδιο με κάποιον που το σπουδάζει για 4 έτη! ΕΛΕΟΣ!!! Πού είναι η αντίδραση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών σε όλα αυτά που συμβαίνουν στο δημόσιο σχολείο; Οι εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε ΚΑΙ ακάλυπτοι και απογοητευμένοι.

 
Anthi
26 Οκτ 2016 14:10

Είναι γνωστό ότι υπάρχει η τάση για "ενοποίηση'' ειδικοτήτων με στόχο την εξασφάλιση λιγότερων εξόδων για τους μισθούς των εκπαιδευτικών. Το λιγότερο όμως που θα έπρεπε να κάνει το κράτος είναι να υιοθετήσει μια τακτική που υιοθετεί και το γερμανικό κράτος και είναι η εξής: όποιος θέλει να διδάξει και άλλο μάθημα πέρα της ειδικότητάς του παρακολουθεί ένα χρόνο επιμορφωτικά σεμινάρια υψηλού επιπέδου και στο τέλος δίνει εξετάσεις τύπου πανελληνίων για να αποκτήσει και δεύτερη ειδικότητα. Αν περάσει τις εξετάσεις την παίρνει.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean