Placeholder

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Ενα ακόμη μέλος στην Επιτροπή Ξένων Γλωσσών

Δημοσίευση: 11/11/2016
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Alt Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Title Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ένα ακόμη μέλος στην Επιτροπή Ξένων Γλωσσών του ΙΕΠ ορίστηκε με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Πρόκειται για την    Ευαγγελία Παπαδημητρίου Σύμβουλο Γ ́ Γερμανικής Γλώσσας στο Ι.Ε.Π.

Ετσι η νέα σύνθεση της Επιτροπής έχει ως εξής:

Πρόεδρος:
Βασιλική Δενδρινού, Ομότιμη καθηγήτρια Τμήματος Αγγλικής του Ε.Κ.Π.Α. και μέλος της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία.

Αναπληρώτρια Προέδρου:
Αικατερίνη Κιγιτσιόγλου, Δ.Ε.Π. Τμήματος Γαλλικής Α.Π.Θ.

Μέλη:
Αγγελική Αλεξοπούλου, Δ.Ε.Π. Τμήματος Ισπανικής Ε.Κ.Π.Α.
Αντώνης Βεντούρης, Δ.Ε.Π. Τμήματος Ιταλικής Α.Π.Θ.
 Αλεξία Γιαννακοπούλου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06
 Ευδοκία Καραβά, Δ.Ε.Π. Τμήματος Αγγλικής Ε.Κ.Π.Α.
 Αικατερίνη Κιγιτσιόγλου, Δ.Ε.Π. Τμήματος Γαλλικής Α.Π.Θ.
 Στέλλιος Μαρκαντωνάκης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ05
 Δάφνη Βήδενμάϊερ, Δ.Ε.Π. Τμήματος Γερμανικής ΕΚΠΑ
 Αντιγόνη-Μέλισσα-Ίρις Χατζηϊωάννου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ07
 Μαρία Νίκα, Σύμβουλος Γ ́ του Ι.Ε.Π. για την Αξιολόγηση, κλ. ΠΕ06
 Ευαγγελία Παπαδημητρίου, Σύμβουλος Γ ́ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ07
 Ανδρονίκη Χαριτωνίδου, Σύμβουλος Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ05
 Ρεββέκα Χρουσαλά, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ07

Η Επιτροπή  Ξένων Γλωσσών  έχει το εξής έργο  :

1. Εκπόνηση σχεδίου για την ξενόγλωσση εκπαίδευση, το οποίο θα προβλέπει, ολοκληρώνοντας οι μαθητές/τριες τη σχολική τους εκπαίδευση, να έχουν αποκτήσει το επιθυμητό επίπεδο γλωσσομάθειας στην πρώτη και τη δεύτερη ξένη γλώσσα.

2. Θα προτείνει ποιο είναι το επιθυμητό επίπεδο γλωσσομάθειας κατά βαθμίδα εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τα ελληνικά δεδομένα, ευρωπαϊκές μελέτες και οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Συμβουλίου Υπουργών της ΕΕ, καθώς και τις συνθήκες μάθησης-διδασκαλίας εντός και εκτός του ελληνικού σχολείου.

3. Θα περιλαμβάνει πρόταση για τον τρόπο αξιοποίησης του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ), το οποίο έχει ήδη εκπονηθεί για τη βασική
εκπαίδευση - υιοθετώντας τη λογική του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες: Διδασκαλία, Μάθηση, Αξιολόγηση (Συμβούλιο της Ευρώπης, 2001) και την εξάβαθμη κλίμακα γλωσσομάθειας που το ΣτΕ ορίζει.

4. Θα προτείνει το πλαίσιο για την εκπόνηση του αντίστοιχου ΕΠΣ-ΞΓ για το Λύκειο καθώς επίσης για την εκπόνηση σχολικών εγχειριδίων για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά (τα οποία οι μαθητές/τριες τώρα αγοράζουν από την ελεύθερη αγορά, ξοδεύοντας υπέρογκα ποσά) και για την αξιοποίηση ψηφιακού υλικού.

5. Θα υποβάλει πρόταση για τον τρόπο ενδοσχολικής εξέτασης των μαθημάτων ξένων γλωσσών (και αλλαγή του πεπαλαιωμένου Π.Δ. για τις εξετάσεις της ξένης γλώσσας).

6. Θα υποβάλει επίσης εμπεριστατωμένη πρόταση για το ποιες γλώσσες διδάσκονται πότε και για πόσες ώρες, την αλληλουχία των γλωσσών, την ιδεατή οργάνωση του σχολικού προγράμματος.

7. Θα περιγράφει τις γνώσεις/ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο/η εκπαιδευτικός της ξένης γλώσσας (αξιοποιώντας το Ευρωπαϊκό Πορτφόλιο Εκπαιδευτικών Ξένων Γλωσσών) - περιγραφητές που θα χρησιμεύουν για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού καθώς και το πεδίο στο οποίο μπορεί να χτιστεί ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης.

8. Τέλος, το σχέδιο θα προβλέπει επίσης πρόταση του Ι.Ε.Π. προς το ΥΠ.Π.Ε.Θ. περί της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας που αποκτούν οι μαθητές/τριες στο σχολείο, έχοντας τη δυνατότητα να προετοιμάζονται και να συμμετέχουν στις εθνικές μας εξετάσεις ξένων γλωσσών για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας για τις οποίες την ευθύνη έχει το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Ετικέτες: 
Ξένες Γλώσσες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ