Οι βαθμοί των μαθητών θα αντικατασταθούν με το “προφίλ του μαθητή” σε όλα τα Δημοτικά και Γυμνάσια

Αν ένας μαθητής μείνει στην τάξη μια φορά, δεν θα περνάει εύκολα τις τάξεις τις επόμενες φορές.

09/12/2016

Άκουσε το άρθρο

Σε ολόκληρη την υποχρεωτική εκπαίδευση (Δημοτικά και Γυμνάσια)  ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα περιγραφικής αξιολόγησης που σταδιακά θα επεκταθεί σε όλα τα σχολεία το 2018-9, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, κατά τη συζήτηση στη Βουλή για τον κρατικό προυπλογισμό..

 Πρόκειται για την αντικατάσταση των βαθμολογιών  με το “προφίλ του μαθητή” που θα φτιάχνουν οι εκπαιδευτικοί,αφού πρώτα εκπαιδευτούν σε επιμορφωτικά προγράμματα που θα διοργανώσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής ΠΟλιτικής.
 
Οπως ήδη έχει εξηγήσει ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου Αντώνης Λιάκος  που έχει κάνει τη συγκεκριμένη πρόταση:

-Αντί να βάζουν οι εκπαιδευτικοί από 1-20, θα συντάσσουν μια έκθεση, μ  το “προφίλ” του κάθε μαθητή

- Οι εξετάσεις θα περιοριστούν

-Δε θέλουμε να κόβεται ένα παιδί επειδή δε μπορεί να περάσει δυο μαθήματα.

- Αν ένας μαθητής μείνει στην τάξη μια φορά, δεν θα περνάει εύκολα τις τάξεις τις επόμενες φορές.  

 

Σχόλια (7)

Pe19
|

Μα που ζουν οι άνθρωποι είναι τόσο μα τόσο χαμένοι !!!!!!!!!
Το γυμνάσιο έχει μονόωρα μαθήματα ας δούμε ένα καθηγητή Βιολογίας ή χημείας που κάνει τα μαθήματα Α' ανάθεσης ή ένα καλλιτεχνικών ή μουσικής οι καθηγητές αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο παρά μονόωρα μαθήματα σε διαφορετικά τμήματα (Α ανάθεση) έχουμε και λέμε:
Υποχρεωτικό ωράριο καθηγητή 20 ώρες ( ε τόσα χρόνια αδιοριστία οι περισσότεροι 20 ώρες έχουμε υποχρεωτικό ωράριο) άρα και 20 διαφορετικά τμήματα αν το κάθε τμήμα έχει κατά μέσον όρο 25 μαθητές πάμε στον αριθμό των 500 διαφορετικών μαθητών !!!!!!!!!!
α) πιστεύει κανείς πως θα μπορέσει κάποιος να περιγράψει σωστά 500 άτομα όταν τα έχει δει κατά μέσον όρο περίπου 12-15 φορές ( και πολλές λέω) και άντε να είναι με το tablet στο χέρι να έχει μια βάση δεδομένων και να καταγράφει ότι έχουν κάνει στο τετράμηνο.
Αν πρέπει να γράψει μια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ έκθεση για τον κάθε ένα πόσες εργατοώρες πρέπει να αφιερώσει (μόνο για τη συγγραφή) να πούμε 45 λεπτά για τον κάθε μαθητή ?
(να έχει έτοιμο το υλικό και να το γράψει μόνο !!!) να κάνουμε ένα υπολογισμό
45*500/60=375 ώρες !!! 375/8=46.9 μέρες πλήρους απασχόλησης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
προσέξτε πέραν του υποχρεωτικού του ωραρίου !!!!
Αν υποθέσουμε ότι ο συνάδελφος αυτός θα ξεκινήσει να γράφει τις αξιολογήσεις 10 Ιανουαρίου θα τελειώσει ...... το Μάρτιο !!!!! και θα πρέπει να πηγαίνει στο σχολείο δηλαδή +5 ώρες να τρώει 1 ώρα να κοιμάται 6, άλλη 1 ώρα πηγαινέλα στο σχολείο. Του μένουν .... 3 ώρες προσωπική ζωή !!!!!!!!!
Αν κάνει 2ωρα μαθήματα οι 46 μέρες γίνονται 23 ενώ οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι που κάνουν 4ωρα ε αυτοί οι τυχεροί θα τελειώσουν σε 12 μέρες !!!!!!!!!!
Πόσο μακρυά από την σχολική πραγματικότητα πρέπει να είναι κάποιος για να λέει τέτοιες κοτσάνες !!!!!!!

KOSTAS
|

Όσο υπάρχει ΕΣΠΑ, θα παρουσιάζονται "πρωτοποριακές" ιδέες. Μετά θα γυρίσουμε στα σίγουρα και καθιερωμένα.
ΥΓ Δε θα υπάρχει βαθμολογία, αλλά ένας μαθητής μπορεί να μείνει στάσιμος. Πως θα γίνει αυτό αξιόπιστα; Πως θα είναι η "περιγραφή"; Ό,τι να 'ναι...

Μαρία
|

Το «έχει μυαλό…. αλλά θέλει περισσότερη προσπάθεια..», «αν συνεχίσει έτσι δεν θα έχει κενά …», «απαντάει σε ερωτήσεις στην τάξη αλλά δεν συγκεντρώνετε…» κ.ο.κ Τελικά περνάει το μάθημα ή όχι ;;;;
Αν δεν θέλουν να μένει κανένας ας το πούνε και όλοι θα περνάνε με 20, που το πρόβλημα… Τα προσωπικά δεδομένα και τη μήνυση για μείωση προσωπικότας τα σκέφτηκαν;;;;

Θανασης
|

Κόπυ Πάστε για τους πολλούς, και χαρτζιλίκι για ολίγους «επιμορφωτές»

TL
|

Σε ένα αστικό κέντρο και σε μαθήματα με λίγες διδακτικές ώρες (π.χ. χημεία, βιολογία, πληροφορική... 1 ώρα την εβδομάδα) που σημαίνει πολλά τμήματα και σχολεία για να συμπληρώσει κάποιος το ωράριό του, θα έχεις απέναντί σου 200 μαθητές. Ποιος πραγματικά πιστεύει ότι οι 200 εκθέσεις που θα γράψει ο εκπαιδευτικός είναι αξιόπιστες; Είναι πραγματικά αδύνατο γνωρίσεις καλά 200 ανθρώπους σε 20 διδακτικές ώρες (το τετράμηνο)! Απλώς θα βρουν όλοι έτοιμες φόρμες και θα τις προσαρμόζουν. Έτσι αν εφαρμοστεί απλώς θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας!

Mr Νίκος
|

Θυμάμαι το 1995 τις συζητήσεις που γίνονταν στο σχολείο για το φάκελο του μαθητή και τις συνθετικές εργασίες, που από εκείνη τη χρονιά θα εφαρμόζονταν σε όλα τα γυμνάσια. Φυσικά όλοι οι συνάδελφοι γελούσαν αλλά εγώ ήμουν ο νέος και ενθουσιώδης και τα πίστευα. Τελικά είχαν δίκιο αυτοί. Υποψιάζομαι ότι θα έχουν δίκιο και τώρα.

dias
|

Τί διαφορετΙκό έλεγαν οι προηγούμενοι ... .....ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΟΛΟΙ........

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ