Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπουργός: Στην αυτοαξιολόγηση θα συμμετέχουν γονείς και μαθητές

“Για τα ΑΕΙ θα προχωρήσουμε σε σαφείς ρυθμίσεις, που θα αποτρέπουν τη δημιουργία πλεγμάτων διαπλοκής…”
Δημοσίευση: 18/12/2016
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Η αυτο-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας θα συμπεριλαμβάνει   όχι μόνο τον Σύλλογο Διδασκόντων, αλλά μ' έναν τρόπο και τους μαθητές, τους γονείς και την τοπική κοινωνία.

Β. Θα  προχωρήσουμε σε σαφείς ρυθμίσεις, που θα αποτρέπουν τη δημιουργία πλεγμάτων διαπλοκής, να επιβραβεύσουμε τις εξαιρετικές πρακτικές που έχουν ήδη καθιερωθεί στα χρόνια που πέρασαν και να ανοίξουμε τις πόρτες σε νέους επιστήμονες.

Τις δύο παραπάνω ανακοινώσεις έκανε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου σε συνένετυξη που παραχώρησε στην Εφημερίδα των Συντακτών.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

• Πιστεύετε ότι πρέπει να μελετηθούν και αλλαγές στα μαθήματα στα οποία θα διαγωνίζονται οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στα ΑΕΙ; Πρέπει να έχουν και να εξετάζονται σε ευρύτερες ή εξειδικευμένες γνώσεις (που αντιστοιχούν σε μαθήματα κατευθύνσεων) οι μελλοντικοί φοιτητές;

Είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο. Είναι απαραίτητο να αλλάξει όλο το σύστημα πρόσβασης και μαζί και τα μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται οι μαθητές. Θα πρέπει βεβαίως να περιμένουμε να δούμε τι θα εισηγηθεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή το πλαίσιο για το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Θα ακολουθήσει στη συνέχεια συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Ωστόσο, ως γενική κατεύθυνση, θα πρέπει οι φοιτητές να έχουν αφενός εξειδικευμένες γνώσεις, ώστε να διαθέτουν το στοιχειώδες γνωστικό υπόβαθρο για τις σπουδές τους, και αφετέρου ευρύτερες γνώσεις και δεξιότητες (για παράδειγμα, δυνατότητες σφαιρικής και κριτικής προσέγγισης της γνώσης).

Αναφερόμαστε πάντα στα μαθήματα που θα δίνονται σε πανελλαδικό επίπεδο, για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Ομως, γιατί ένας υποψήφιος φοιτητής Νομικής να μη γνωρίζει Μαθηματικά ή ένας ναυπηγός, Ιστορία; Γιατί και οι δυο να μη γνωρίζουν καλά Ελληνικά αλλά και καλά Αγγλικά;

Δεν είναι βασικά μαθήματα για όλους αυτά; Φυσικά, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Ολα αυτά είναι θέματα που θα εξετάσουμε προσεκτικά, πριν διαμορφώσουμε το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οπως κάναμε και στο Γυμνάσιο, θα πρέπει να προχωρήσουμε σε ορθολογισμό της ύλης.

• Η αξιολόγηση είναι ένα από τα μέτρα που θα προωθηθούν άμεσα. Πότε και πώς ξεκινά, ποιες θα είναι οι φάσεις και τι θα γίνει μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά; Πότε θα φτάσει στο εκπαιδευτικό προσωπικό και τι δικλίδες ασφαλείας προβλέπει ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα ανταγωνισμού, συγκάλυψης, δημιουργίας νέων συντεχνιών κ.ά.;

Μίλησα κατ' αρχήν όχι για αξιολόγηση, αλλά για αυτο-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Πρόκειται για μια εσωτερική διαδικασία της εκπαιδευτικής κοινότητας με την ευρύτερη έννοια.

Θα συμπεριλαμβάνει δηλαδή όχι μόνο τον σύλλογο διδασκόντων, αλλά μ' έναν τρόπο και τους μαθητές, τους γονείς και την τοπική κοινωνία. Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι μια πρωτοβουλία που αναλαμβάνουμε όχι με τιμωρητική λογική, αλλά σε μια προσπάθεια να δημιουργηθεί μια διαδικασία που θα δίνει τη δυνατότητα στις σχολικές μονάδες να βελτιώσουν οι ίδιες το έργο τους.

Θα γίνεται σε κλίμα εργασιακής ασφάλειας και εμπιστοσύνης, θα αποτελεί τη βάση για αναστοχασμό πάνω στις πρακτικές, τις μεθόδους και την αυτοβελτίωση της εκπαιδευτικής μονάδας.

Θα αναδείξει τις πρωτοποριακές πρακτικές που έχουν ήδη καθιερώσει πολλοί εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Σημαντικό, επίσης, είναι ότι, όπως συμβαίνει και κατά την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, θα ζητείται η καταγραφή και των ελλείψεων, των υποχρεώσεων τις πολιτείας προς τα σχολεία.

Ολα αυτά βέβαια αποτελούν σκέψεις, ένα πλαίσιο το οποίο σε κάθε περίπτωση θα συζητηθεί με τους εκπαιδευτικούς φορείς. Δεν θα επιβληθεί εκ των άνω και δεν θα εφαρμοστεί πριν από το επόμενο σχολικό έτος.

• Υπάρχουν δεσμοί εμπιστοσύνης με τους εκπαιδευτικούς για να γίνει κάτι τέτοιο;

Τα σημάδια είναι αντιφατικά. Μια κοινωνία που απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς και μια πολιτεία που τους εμπαίζει για τόσα πολλά χρόνια δεν δημιουργούν και τις καλύτερες προϋποθέσεις για να υπάρχουν δεσμοί εμπιστοσύνης.

Αν, όμως, οι δεσμοί αυτοί δεν υπάρξουν, αν κυρίως η πολιτεία δεν φροντίσει να πάρει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για να οικοδομήσει αυτούς τους δεσμούς, τότε είναι βέβαιο πως τα αδιέξοδα θα αναπαράγονται.

• Ο,τι αφορά τον ενιαίο τύπο ολοήμερου σχολείου, εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις από διάφορες κατηγορίες εκπαιδευτικών. Εξακολουθεί να επικρατεί η άποψη ότι ο προαιρετικός χαρακτήρας του ολοήμερου και προϋποθέσεις, όπως ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα (ειδικά στα νηπιαγωγεία), εξυπηρετούν την εξοικονόμηση προσωπικού, την αναστολή λειτουργίας ολοήμερων τμημάτων, τη μετακίνηση αναπληρωτών και εν τέλει την περικοπή των προσλήψεων. Μπορείτε να εξηγήσετε ότι δεν είναι έτσι;

Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούνται τέτοιες ανησυχίες. Η εξάπλωση και γενίκευση του ολοήμερου σχολείου το πιθανότερο είναι να δημιουργήσει νέες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό και ιδανικά προσλήψεις.

Μάλιστα, από την επόμενη σχολική χρονιά θα επεκταθεί το ολοήμερο σε άλλα 750 μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία, στα οποία δεν υπήρχε. Το μεγάλο στοίχημα εδώ είναι να κερδηθεί η κοινωνία, οι γονείς, και να πάψει να θεωρείται το ολοήμερο «προαιρετικό» ή αναγκαία λύση για τη φύλαξη των παιδιών όσο οι γονείς είναι στις δουλειές τους.

Το κρίσιμο είναι να πειστεί το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας ότι στο ολοήμερο επιτελούνται παιδαγωγικές λειτουργίες, οι οποίες όχι μόνον ενισχύουν, αλλά συμπληρώνουν και εμπλουτίζουν το πρωινό πρόγραμμα.

• Είναι γνωστή η θέση σας για τον ενιαίο χώρο στην ανώτατη εκπαίδευση. Πώς θα υπερπηδήσετε την καχυποψία και τα εμπόδια ειδικά από τα ΤΕΙ που θα σηκώσουν και το βάρος της αναδιάταξης του χώρου; Εχουν μελετηθεί προτάσεις συνδιοίκησης και λύσεις για το προσωπικό;

Η διαμόρφωση του Ενιαίου Χώρου στην Ανώτατη Εκπαίδευση είναι ίσως, μαζί με την αλλαγή του Λυκείου και την κατάργηση των Πανελληνίων Εξετάσεων, μια από τις αλλαγές εκείνες που θα αναμορφώσουν το σύνολο του εκπαιδευτικού τοπίου.

Βεβαίως, χρειάζονται συναινέσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς - δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Από την άλλη, πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό σχέδιο, που θα δώσει πνοή τόσο στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και στον τρόπο που λειτουργούν όσο και στις συνολικότερες δυνατότητες για έρευνα και καινοτομία.

Το βασικό σχέδιο είχε κατατεθεί τους προηγούμενους μήνες, τόσο στο πόρισμα της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων όσο και σε αυτό του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου. Από εκεί και πέρα, η επεξεργασία των κατευθύνσεων αυτών στις λεπτομέρειές του θα προκύψει μέσα από συστηματικές συζητήσεις με τα Πανεπιστήμια, τα ΑΤΕΙ και τα Ερευνητικά Ιδρύματα.

Εδώ και 25 χρόνια είναι παγωμένες οι σχέσεις ανάμεσα σε αυτούς του τρεις θεσμούς. Καιρός είναι να αρχίσουν να συζητούν μεταξύ τους, αλλιώς θα συνεχίσουμε να είμαστε μια κατακερματισμένη εκπαιδευτική και ερευνητική κοινότητα, όπου θα κυριαρχούν διαμάχες για τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Από τη διαδικασία αυτή είμαστε πεπεισμένοι ότι θα προκύψουν και οι συναινέσεις, κυρίως γιατί πρόκειται για διαδικασία από την οποία θα βγουν όλοι κερδισμένοι. Πάνω απ’ όλα θα ευνοηθούν οι σπουδές και θα ενισχυθεί η δυνατότητα της χώρας για σχεδιασμό και συμμετοχή σε μεγάλα ερευνητικά προγράμματα και για ρεαλιστική αναπτυξιακή στρατηγική βασισμένη στην έρευνα, την τεχνολογία και την καινοτομία.

• Η αναδιάταξη του χώρου της ανώτατης εκπαίδευσης τίθεται με μνημονιακούς όρους. Η πρώτη (επί Αρβανιτόπουλου) θεωρήθηκε και από τους ίδιους τους θεσμούς αποτυχημένη. Ποιος είναι ο παράγοντας επιτυχίας;

Οτι δεν πάει άλλο. Το λέω με μεγάλη στενοχώρια, αλλά οι θεσμοί της ανώτατης εκπαίδευσης και της έρευνας δείχνουν σημάδια κούρασης, εξάντλησης της δυναμικής τους και γραφειοκρατικοποίησης.

Για πολλά φταίει η πολιτεία και κυρίως εκείνες οι κυβερνήσεις που εξάντλησαν τις νεοφιλελεύθερες εμμονές τους στις ρυθμίσεις για τα ΑΕΙ.

Το κλειδί για την επιτυχία είναι να προχωρήσουμε σε σαφείς ρυθμίσεις, που θα αποτρέπουν τη δημιουργία πλεγμάτων διαπλοκής, να επιβραβεύσουμε τις εξαιρετικές πρακτικές που έχουν ήδη καθιερωθεί στα χρόνια που πέρασαν και να ανοίξουμε τις πόρτες σε νέους επιστήμονες. Ολα αυτά δεν μπορεί να γίνουν χωρίς ευρείες συναινέσεις σε πολιτικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο.

• Με τι χρήματα θα καταφέρετε να υλοποιήσετε όσα λέτε;

Ο πρωθυπουργός σε λίγες μέρες θα ανακοινώσει τη σύσταση μιας επιτροπής που θα μελετήσει τα οικονομικά των εκπαιδευτικών θεσμών και θα προσδιορίσει τις υλικές ανάγκες τους. Αυτό δεν έχει γίνει ποτέ μέχρι τώρα. Παράλληλα, θα υπάρξει η πολιτική δέσμευση ότι σε ένα βάθος τριετίας θα καλυφθούν αυτές οι ανάγκες.

• Είπατε ότι γνωρίζεστε πολλά χρόνια με τον Κώστα Ζουράρι και έτσι μπορείτε να αποκωδικοποιείτε αυτά που λέει. Επειδή οι περισσότεροι που τον ακούν ή τον διαβάζουν δεν τον γνωρίζουν τόσο καλά, πώς πιστεύετε ότι θα λειτουργήσει ο αμετάφραστος Ζουράρις στη δημόσια διοίκηση και δη ως μέλος της κυβέρνησης; Εχετε μιλήσει γι' αυτό μαζί του; Μιλήσατε και για την επίμαχη δήλωση;

Ο καθένας σε ένα δημοκρατικό πλαίσιο έχει το δικαίωμα να δοκιμάζει τα όρια ανοχής και αντοχής των άλλων.

 

Σχόλια (12)

 
αποφοιτος λυκείου
18 Δεκ 2016 19:51

takis@
Την καλησπέρα μου κύριε Φίλη

 
Φοιτητής ΑΕΙ ΤΤ
18 Δεκ 2016 21:02

"..Το βασικό σχέδιο είχε κατατεθεί τους προηγούμενους μήνες, τόσο στο πόρισμα της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων όσο και σε αυτό του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου..."
Επιτέλους φανερώθηκες..Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε..

 
PE19
18 Δεκ 2016 22:51

Κάποιοι είχαν παραιτηθεί όταν έπρεπε να κάνει αυτοαξιολόγηση ο σύλλογος των διδασκόντων. Τι θα κάνουν τώρα ( που έχουν γίνει Περ/κοι Δ/ντες) που θα βάλουν δραγάτες στα σχολεία γονείς και μαθητές.

 
Λευτέρης
19 Δεκ 2016 12:07

Όλα αυτά είναι αυτονόητα και εφαρμόζονται στις αναπτυγμένες χώρες που έχουν άρτια εκπαιδευτικά συστήματα. Τι θέλουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί, να είναι το σχολείο βιλαέτι μας και να μην δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι μαθητές και οι γονείς , μαζί με την Πολιτεία, πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο.
Μόνο στην δύσμοιρη χώρα μας έχουμε στη δημόσια διοίκηση αυτό το χάλι, που θυμίζει σοβιετικά καθεστώτα. Κομματοκρατία, αδιαφάνεια, αναξιοκρατία, ελάχιστη προσπάθεια, ρουσφέτι, διαφθορά , κλπ, κλπ

 
@Λευτέρης
19 Δεκ 2016 13:05

Καλά τα λες αλλά στην πράξη ποιος απαξίωσε όλα αυτά τα χρόνια το σχολείο? Αν η κοινωνία η ίδια δεν ήθελε ένα σχολείο σκορποχώρι δεν θα τολμούσε καμία κυβέρνηση ή συντεχνία να το απαξιώσει.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως κάθε τέλος της σχολικής χρονιά εμφανίζονται τα άπειρα ψεύτικα δικαιολογητικά για τη δικαιολόγηση απουσιών της Γ' τάξης και οι πάντες αξιώνουν από τους καθηγητές να τα κάνουν δεκτά. Όλοι λένε πως το σχολείο το σχολείο "πρέπει το ένα" ... "πρέπει το άλλο".. αλλά στην τελική όταν έρθει η ώρα να κάνουν τη δουλειά τους ...το σχολείο πρέπει να κάνει τα στραβά μάτια!!!

Έτσι δουλειά δε γίνετε...

 
ΠΕ70
19 Δεκ 2016 15:31

Να υποθεσω κ.Υπουργε οτι στα πλαισια της ισοπολιτειας οι φοιτητες και οι γονεις που τους πληρωνουν τα υπερογκα πλεον εξοδα διαβιωσης θα αξιολογουν τους καθηγητες συναδελφους σας.Καθε υπουργος θελει να εφαρμοζει τα οραματα του.Εχουμε τοσες εκπαιδευτικες μεταρυθμισεις οσοι και οι υπουργοι και ακομη παραπανω.Με τους ισοβιους σχολικους συμβουλους τι θα κανετε.Σε λιγο η παραταση θα ειναι η μιση θητεια.Αυτο το θεωρειτε ομαλο σε δημοκρατικα καθεστωτα

 
dircorfu
19 Δεκ 2016 16:49

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας από κάποιους μαθητές (και παρόμοια από γονείς) με βάση 32 χρόνια στην τάξη:
Μαθητές Γ' τάξης (και αντίστοιχα Α΄ και Β΄):
* Οι καθηγητές κάθονται και κάνουν μάθημα αντί να μας αφήνουν να διαβάζουμε για το φροντιστήριο. Δεν μας λυπούνται και δεν μας βοηθούν.
* Οι καθηγητές του σχολείου είναι άσχετοι, ευτυχώς που πάμε φροντιστήριο.
* Άθλιοι οι καθηγητές, δεν μας αφήνουν να κάνουμε τσιγάρο στο διάλλειμα και να πιούμε τον καφέ μας (φραπεδιά φυσικά).
* Άσε που πήγαμε πενθήμερη και δεν μας άφηναν να πιούμε καμιά βότκα και να σηκώσουμε το ξενοδοχείο στο πόδι.
* Απαράδεκτος ο διευθυντής: Συνέχεια κλειστή η πόρτα και δεν μπορούμε να πάμε έξω όταν έχουμε κενό.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ενδεικτικά.
Ας μην βιαστούν κάποιοι να μας πουν ότι υπερβάλλουμε. M;ia μερίδα της Γ΄ Λυκείου (γονείς-μαθητές) έτσι σκέφτονται.
Και κάτι άλλο ενδεικτικό του τι θα ... αυτοαξιολογήσουν πολλοί γονείς και μαθητές:
Φίλος μας έλεγε ότι από το σχολείο του πήραν φέτος δύο μαθητές της Γ΄ τάξης μετεγγραφή σε σχολείο της ίδιας πόλης με την αφοπλιστική δικαιολογία: "Θα πάνε εξωτερικό και θέλουν βαθμούς".
Ας εξασφαλίσει ο κος Υπουργός το προσωπικό από τέτοιες αυτοαξιολογήσεις και μετά τα λέμε.
Και μην πει κανένας ότι υποτιμάμε μερίδα μαθητών και γονέων. Θα είναι άσχετος με το σχολείο. Εκτός αν δουλεύει σε ... hi σχολείο (ιδιωτικό μάλλον)

 
γιαννηςλαρισα
19 Δεκ 2016 18:04

συμφωνω και επαυξανω και λιγα εγραψε ο dircorfu χειροτερα ειναι τα πραγματα θα γραφτουν τερατα και σημεια αμα καθισουν μαχιμοι εκπαιδευτικοι και απαριθμησουν οσα ακουνε καθημερινα στα δημοσια σχολεια

 
dircorfu
20 Δεκ 2016 02:47

Προσφατό γεγονός στην τάξη:
Τελειώνει το μάθημα και ο καθηγητής γράφει απουσιολόγιο και βιβλίο ύλης.
Τότε προσγειώνεται στο χέρι του ένα αντικείμενο. Προλαβαίνει να δει το μαθητή και το θέμα καταλήγει στο διευθυντή όπου ο μαθητής ισχυρίζεται ότι άλλος πέταξε το αντικείμενο και αυτός έκανε ... πάσα. Πέφτει αποβολή και εντός μισής ώρας προσέρχεται η μάνα συνοδευόμενη από τον παπού του παιδιού (κινητοποιήθηκαν δύο γενιές δηλαδή) και λαβαίνουν το λόγο διότι το παιδί δεν το έκανε επίτηδες. Εξηγεί ο καθηγητής τι έγινε, εξηγεί ο διευθυντής ότι δεν μπορεί το γεγονός να μείνει έτσι και τελικά το σόι μισοπείθεται μεν ότι το βλαστάρι κάτι έκανε αλλά δεν πείθεται ότι δεν πρέπει να τιμωρηθεί (σημειωτέον ότι το βλαστάρι κάνει το διάολο τέσσερα στην τάξη).
Φανταστείτε αυτή η μάνα τι αξιολόγηση θα κάνει στον καθηγητή και στο διευθυντή. Θάψιμο στο τρίτο υπόγειο θα τους κάνει.
Μοναδικό και σπάνιο περιστατικό; Καθόλου. Η πραγματικότητα η μαύρη και άραχλη.
Πολλοί είναι αυτοί που μας θέλουν για παιδοφύλαξη και μόνο και όταν κανουμε τη δουλειά μας είμαστε περίεργοι και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.

 
Γιάννης Πλατάρος
20 Δεκ 2016 11:37

Αγαπητοί συνάδελφοι, τα έγραψα λίαν προσφάτως, εδώ, σε σχέση με τις επιλογές των Διευθυντών.
Από την μία οι Ομοσπονδίες «όχι σε κάθε μορφής αξιολόγηση» , από την άλλη ουδεμία προειδοποίηση για τις εκλογές Διευθυντών που και αντισυνταγματικές είναι αλλά ΚΥΡΙΩΣ σηματοδοτούν την αποδοχή της αξιολόγησης από τον κλάδο. Ένα μέτρο της αποδοχής είναι η μαζικότατης προσέλευση στις διαδικασίες ψηφοφορίας. Τεράστια ποσοστά συμμετοχής. Οι συνάδελφοι, είτε δεν το ήξεραν είτε δεν το φαντάζονταν είτε δεν τους προειδοποίησαν οι Ομοσπονδίες, είτε τους άρεσε η εξουσία της ψήφου, γεγονός είναι, ότι έχει ΗΔΗ καταγραφεί η αποδοχή.
Σε σχετική έρευνα που κάναμε στην Μεσσηνία και την προδημοσίευση την κάναμε εδώ, βγαίνει ότι πάνω από 50% θέλει ο κόσμος την ψηφοφορία. Αν μπει ο περιορισμός όπως : Φανερή, επώνυμη, αιτιολογημένη εγγράφως, με λογοδοσία σε δικαστήρια (άρα Συνταγματική) ούτε τότε πτοούνται οι συνάδελφοι πολύ, απλώς μειώνεται το ποσοστό (40%) αλλά εξακολουθεί να είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Πολλοί μεμονωμένοι συνάδελφοι στα διάφορα εκπαιδευτικά φόρα έγραψαν για «τυράκι και φάκα που δεν είδε ο κλάδος» Η επίσημη έκφραση του κλάδου, σιώπησε. Και σιώπησε πάρα πολύ ύποπτα. Δεν μπορεί από την μια να λέει «όχι σε κάθε μορφής αξιολόγηση -χειραγώγηση» και μετά να μην εκφράζει μια έστω μικρή επιφύλαξη για την σημειολογία της συμμετοχής σε αξιολόγηση «προϊσταμένων, από υφισταμένους»

Πάρα πολύ λυπάμαι, που τελικά από την απόλυτη άρνηση, μπορεί να πάμε στην πλέον επαχθή, αντιεπιστημονική, αντιδεοντολογική, παράλογη, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς, μαθητές, Δημάρχους, Δημοτικούς Συμβούλους κτλ.
Ποιός θα ομιλήσει για ομαδική πλάνη; Ποιός θα αποδεχθεί ....ευήθεια; Θα αποδεχθεί κάποιος συγγνωστή πλάνη σε ενηλίκους εγγραμμάτους αποφοίτους Πανεπιστημίων;
Αφού οι Ομοσπονδίες δεν βάζουν όρους και δικλείδες για λογική, αξιοκρατική, μη τιμωρητική, αξιολόγηση, λαμβάνοντας πρόνοια να μην πάμε ομαδικώς στο μαύρο Ελληνικό απώτατο παρελθόν της αξιολόγησης, φαίνεται να πηγαίνουμε σε πιο μαύρο από το μαύρο (ζοφερό είναι η ακριβής λέξη) το οποίο θα είνια και πρωτόγνωρο και παγκόσμιας πρωτοτυπίας και θα βαπτιστεί «δημοκρατικό» και θα είναι επαχθέστατο και τιμωρητικότατο.
Εκτός αν κάνω λάθος και ο κλάδος έχει περιθώρια αντίδρασης στα όσα έχει παραγγείλει η Τρόϊκα -θεσμοί, εσμοί, κτλ

 
Gas
20 Δεκ 2016 15:49

Ο ταν πηγαινα εξαταξιο Γυμνασιο εκανα μια απρεπεια και ο Γυμνασιαρχης αφου με χαστουκισε καλεσε τον πατερα μου ο οποιος δεν κοιμηθηκε ολο το βραδυ απο το αγχος.Την αλλη ημερα αφου του εξηγησε ο Γυμνασιαρχης με χαστουκισε μπροστα του λεγοντας'αυτο για να μαθεις να σεβεσε τους καθηγητες σου'.Και καλα εκανε.Μετα το 1980 κατερευσε καθε σεβασμος σε οποιοδηποτε φορεα.Αγαπητε dircorfu απο αμεση γνωση σε πληροφορω οτι ο σλαυος γονεας η ο αγγλοσαξωνας η ο γερμανος και καθε αλλος θα φερονταν διαφορετικα και στην συγκεκριμενη περιπτωση ο μαθητης θα ειχε διωχθει απο το σχολειο δια παντος και ας εβρισκε μονος του αλλο σχολειο να τον δεχτει αν τον δεχονταν.Σκεφτηκες αραγε οτι σε τετοιους πολιτες αξιζει τετοιου ειδους πολιτικο μετριο προσωπικο η δημοσιογραφικο η ακαδημαικο κλπ.Μηπως αξιζει για καθε ειδους μνημονια.Μηπως γινεται επιτηδες για να μπορεο το ιδιο πολιτικο οικογενειοκρατικο προσωπικο να μας κυβερνα στο απειρο.Τετοιοι πολιτες τετοιες ηγεσιες,μνημονια,εδαφικες διςκδικησεις ακομη και απο τους αλβανους,οι πρωθυπουργοι να οριζονται απο τον καθε Σοιμπλε η τις ΗΠΑ.Μηπως γινονται επιτηδες για αυτο το σκοπο

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.