Οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη Δημοτικού Σχολείου 2016-17 για το διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 46/24-11-2016 του Δ.Σ.) το υπ. Παιδείας απέστειλε στις σχολικές μονάδες οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη Δημοτικού Σχολείου 2016-17 για το διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τις οδηγίες
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μέσω του EU-CONEXUS συμμετείχε στο European Universities Campus, που πραγματοποιήθηκε σ...
- Ξεκινά η επιμόρφωση στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για 15.000 εκπαιδευτικούς
- ΕΑΠ: Οικονομική απαλλαγή φοιτητών/φοιτητριών άνω των 70 ετών
- "Σφίγγα" η υφ. Παιδείας στη Βουλή για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών
- Η Ζ. Μακρή στη Σύνοδο Κορυφής του ΟΗΕ για τον Μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης
- Ερώτηση στη Βουλή για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο με πρόγραμμα ΕΑΕΠ
- Ημερίδα – Στρογγυλό Τραπέζι για την «Ευρώπη Επόμενης Γενιάς»
- Σε απεργία / αποχή καλεί τους πανεπιστημιακούς η ΠΟΣΔΕΠ
- Voucher 200 ευρώ: 163.769 από τους 170.000 δικαιούχους εκπαιδευτικούς έκαναν αίτηση ενώ η προθεσμία λήγει στις 8 Ιουλίου
- Διευθυντές Εκπαίδευσης: Στις αρχές της εβδομάδας η ανακοίνωση των τελικών πινάκων των υποψηφίων
Σχόλια (3)
Μια μέρα πριν την εισήγηση του ΔΣ του ΙΕΠ, να υιοθετήσει νέα πρόταση οδηγιών διδασκαλίας για το δημοτικό, απορρίπτοντας την εισαγωγή της διδασκαλίας της υπολογιστικής σκέψης στο δημοτικό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή - διαμέσου του European Schoolnet , έγραφε στην περίληψη της σχετικής έκθεσης:
In the past decade, Computational Thinking (CT) and related concepts (e.g. coding, programing, algorithmic thinking) have received increasing attention in the educational field. This has given rise to a large amount of academic and grey literature, and also numerous public and private implementation initiatives.
Despite this widespread interest, successful CT integration in compulsory education still faces unresolved issues and challenges......
Η τελευταία πρόταση προφανώς αναφέρεται σε απόψεις και νοοτροπίες που δεν μπορούν να αντιληφθούν τι συμβαίνει γύρω μας.
ΥΓ: ελπίζω να μην έχω κάνει ορθογραφικά λάθη για να είναι κατανοητό το περιεχόμενο.
Καιρός ήταν κύριε υπουργέ μας!!!
Επιτέλους το μάθημα των τπε αποκτά υπόσταση!