Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Eξέλιξη προγράμματος για την εκπαίδευση των προσφύγων

Πόσοι πρόσφυγες - μαθητές έχουν ενταχθεί και παρακολουθούν τα μαθήματα κάθε τάξης στις Δομές Υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων;
Δημοσίευση: 11/01/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την εξέλιξη του προγράμματος εκπαίδευσης των προσφύγων, που ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2016 με την ίδρυση των δομών υποδοχής για την εκπαίδευσή τους με κοινή Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Παιδείας, ζητά να πληροφορηθεί ο Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης, Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ, μαζί και με την κατάθεση όλων των σχετικών εγγράφων.

Ο υπογράφων Βουλευτής ρωτά ειδικότερα του Υπουργό Παιδείας:

1)    Ποια είναι η εξέλιξη του προγράμματος εκπαίδευσης των προσφύγων στην Ελλάδα;

2) Τελικά ποιες δομές πράγματι λειτούργησαν ή/ και λειτουργούν για την υποδοχή και εκπαίδευση προσφύγων, από ποιους και πώς στελεχώθηκαν;

3)   Πόσοι πρόσφυγες – μαθητές έχουν ενταχθεί και παρακολουθούν τα μαθήματα κάθε τάξης στις Δομές Υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων;

Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων
προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: Εξέλιξη προγράμματος για την εκπαίδευση των προσφύγων

                                                                                     Αθήνα, 11 Ιανουαρίου 2017

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απασχόλησε κατά την αρχή του σχολικού έτους 2016-2017 το θέμα της εκπαίδευσης των ανηλίκων προσφύγων που βρίσκονται στην Ελλάδα.
Έτσι, στις 6-9-2016 εισήγαγε νομοθετική ρύθμιση για την εκπαίδευση των προσφύγων στο άρθρο 38 του Ν. 4415/2016 «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις», σύμφωνα με την οποία «με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ιδρύονται δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων, καθορίζεται η οργάνωση, η λειτουργία, ο συντονισμός και το πρόγραμμα της εκπαίδευσης στις ως άνω δομές, καθώς και τα κριτήρια και η διαδικασία στελέχωσης αυτών». Ακολούθησε η από 23-9-2016 κοινή Υπουργική Απόφαση του τότε Υπουργού Παιδείας και του Υπουργού Οικονομικών για την «Οργάνωση και Λειτουργία των Δομών Υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων» και η από 10-10-2016 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «Λειτουργία των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων», όπου το Υπουργείο ανέφερε τα καθήκοντα μιας σειράς στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης, προκειμένου να επιτευχθεί η εύρυθμη λειτουργία των δομών υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων, καθώς και η από 3-1-2017 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας σχετικά με τον καθορισμό των σχολικών μονάδων που θα λειτουργήσουν ως δομές υποδοχής.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:

1)    Ποια είναι η εξέλιξη του προγράμματος εκπαίδευσης των προσφύγων στην Ελλάδα;
2)    Τελικά ποιες δομές πράγματι λειτούργησαν ή/και λειτουργούν για την υποδοχή και εκπαίδευση των προσφύγων, από ποιους και πώς στελεχώθηκαν;
3)    Πόσοι πρόσφυγες - μαθητές έχουν ενταχθεί και παρακολουθούν τα μαθήματα κάθε τάξης στις Δομές Υποδοχής για την εκπαίδευση των  προσφύγων;

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται επίσης προβεί στην κατάθεση όλων των σχετικών εγγράφων.

Ο ερωτών Βουλευτής

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ