Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Θέσεις ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και ΕΕΠ

Δημοσίευση: 14/01/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Άμεση ρύθμιση ζητημάτων που αφορούν ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και ΕΕΠ, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου στη σημερινή Σύνοδο Πρυτάνεων

Στόχος , είπε  υπουργός Παιδείας, είναι η μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση της εκπαιδευτικής και ερευνητικής προσφοράς των ατόμων που κατέχουν αυτές τις θέσεις με αξιοκρατικές κρίσεις σε ένα πλαίσιο που θα διασφαλίσει αξιοπρεπείς εργασιακές συνθήκες και δυνατότητες για αυτοτελείς διδασκαλίες.

Σχόλια (30)

 
ΕΔΙΠ/ΕΕΠ
14 Ιαν 2017 13:23

Πρέπει να βρεθεί μια λύση για τους ΕΔΙΠ & ΕΕΠ για τους οποίους δεν υπάρχει κάποια δυνατότητα "εξέλιξης" ως τώρα όπως έχει γίνει μέχρι τώρα για ΙΔΑΧ, ΕΤΕΠ, Εκπαιδευτικούς Αβάθμιας και Ββάθμιας που μετακινήθηκαν σε θέσεις ΕΔΙΠ... ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα σε μέλη ΕΔΙΠ & ΕΕΠ να μετακινηθούν σε θέση λέκτορα ή επίκουρου...Όπως έγινε για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες...

 
ΕΔΙΠ
14 Ιαν 2017 14:09

Συμφωνώ απολύτως με τον @ ΕΔΙΠ/ΕΕΠ. Μια άλλη εναλλακτική θα ήταν.
Σε μία προκήρυξη θέσης ΔΕΠ, εάν στη θέση επιλέγει μέλος ΕΕΠ/ΕΔΙΠ, τότε το τμήμα να μη χάνει τη συγκεκριμένη θέση (ΔΕΠ) και να έχει δικαίωμα επαναπροκήρυξης στο ίδιο ή σε διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. (να μην θεωρείται δηλ νέα πρόσληψη).
Πρέπει να δωθεί λύση απεγκλωβισμού των μελών ΔΕΠ/ΕΔΙΠ.

 
άμεση ρύθμιση
14 Ιαν 2017 14:56

Nαι αλλά Πώς και Πότε θα γίνει αυτό....;Άμεση ρύθμιση των ζητημάτων ΕΕΠ & ΕΔΙΠ έτσι ώστε να διασφαλιστεί η δυνατότητα μετακίνησής τους με αξιοκρατικές κρίσεις σε θέση λέκτορα ή επίκουρου... Άμεσα όμως... Δεν μπορεί να υπάρξει άλλη καθυστέρηση..

 
sarakatsanos
14 Ιαν 2017 15:07

@ΕΔΙΠ/ΕΕΠ

Επίσης πρέπει να δοθεί και στους καθηγητές πρώτης βαθμίδας η δυνατότητα να "εξελιχθούν" σε Γενικούς Γραμματείς υπουργείων με κλειστές διαδικασίες, όπως έγινε για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες...

 
ΚΚ
14 Ιαν 2017 15:20

@sarakatsanos
Πω πω μαγκιά!!! Καταπληκτικό σχόλιο. Ατράνταχτα επιχειρήματα. Ο κλασικός ελληναράς!!! Άξιος!!!

 
ΕΔΙΠ
14 Ιαν 2017 15:25

@sarakatsanos
Μπορούν να ζητήσουν την εξέλιξή τους σε στρατηγούς...

 
@sakarakatsanos
14 Ιαν 2017 15:35

Επίσης πρέπει να δοθεί και στους σαρακατσανους η δυνατότητα να "εξελιχθούν" σε ειδικολογους με κλειστές διαδικασίες, όπως έγινε για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες...

 
δημήτρης
14 Ιαν 2017 15:42

Επίκουρος δεν γίνεσαι με εξέλιξη/ προαγωγή/ μετακίνηση αλλά με εκλογή, μέσω ανοιχτής διαδικασίας. Το να είναι κάποιος ΕΔΙΠ του δίνει κάποιο τυπικό ή ηθικό προβάδισμα δηλαδή, έναντι οποιουδήποτε διδάκτορα?

 
νικος
14 Ιαν 2017 18:50

Δηλαδη οι εξελιξεις ΔΕΠ (επικουρος->αναπληρωτης, αναπληρωτης->καθηγητης) ειναι ανοιχτη διαδικασια; όταν αυτός που κάνει την αίτηση έχει ήδη φτιάξει το γνωστικό αντικείμενο ώστε να αποκλείει τους πάντες; έχετε δει στο ΑΠΕΛΛΑ γνωστικά αντικείμενα που γεμίζουν μια παράγραφο; πόσες εξελίξεις από τις χιλιάδες που έχουν γίνει αυτά τα χρόνια έχουν ως αποτέλεσμα να πάρει τη θέση άλλος από αυτόν που ζήτησε την εξέλιξη; Αστειότητες στη χώρα που η αξιολόγηση έχει χάσει κάθε νόημα!!!!

 
Δρ ΕΔΙΠ
14 Ιαν 2017 19:17

@δημήτρης
"Επίκουρος δεν γίνεσαι με εξέλιξη/ προαγωγή/ μετακίνηση αλλά με εκλογή, μέσω ανοιχτής διαδικασίας." Να σε ενημερώσω ότι ο Λέκτορας σε Επίκουρος, η μονιμομοποίηση του Επίκουρου κτλ γίνονται μεν με ανοικτές διαδικασίες αφορούν όμως εξέλιξη (αναφέρεται και στο ΦΕΚ της θέσης ότι αφορά εξέλιξη) δεδομένου ότι η διαδικασία ενεργοποιείται μετά από αίτηση του ενδιαφερομένου. Μπορείς τώρα να με ενημερώσεις σε πόσες θέσεις εξελίξεων όπως είναι οι παραπάνω που αναφέρω έκανες τα χαρτιά σου? Μιλάω για τις εξελίξεις που το Τμήμα συνέχιζε να θέλει τον ήδη υπηρετούντα/αιτούνται. Υποθέτω σε καμία . Γιατί κόπτεσαι τώρα για τις θέσεις που θα ξεκινήσουν μετά απ΄αίτηση του ΕΔΙΠ?

"Το να είναι κάποιος ΕΔΙΠ του δίνει κάποιο τυπικό ή ηθικό προβάδισμα δηλαδή, έναντι οποιουδήποτε διδάκτορα?"
Ναι και το λένε ΠΙΣΤΩΣΗ. Ο Δρ ΕΔΙΠ είναι μόνιμος και έχει την πίστωση ΤΟΥ. Που σημαίνει ότι αν δεν εκλεγεί αυτός και εκλεγεί άλλος πχ εσύ, εσύ θα παραμένεις να γίνει διαθέσιμη πίστωση σε κάποια χρόνια, και εγώ θα συνεχίσω να κάνω ως ΕΔΙΠ την δουλειά που κάνει ένα Επίκουρος (αυτοδύναμη διδασκαλία, πτυχιακές, μεταπτυχιακά, έρευνα κτλ), και που θα κάνεις εσύ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ βρεθεί πίστωση. Πόσο ηθικό είναι αυτό?

 
@δημήτρης
14 Ιαν 2017 20:22

Το πως γίνεται κανείς μέλος ΔΕΠ το καθορίζει ο νόμος, ο οποίος αυτή τη στιγμή προβλέπει μόνο ανοιχτές διαδικασίες.

Αν είσαι μέλος ΔΕΠ, σίγουρα θα γνωρίζεις πως ένα μεγάλο ποσοστό συναδέλφων σου, οι οποίοι πλησιάζουν στη σύνταξη έγιναν καθηγητές με κλειστές διαδικασίες από επιστημονικοί συνεργάτες και στη συνέχεια από ΕΜΥ. Βεβαίως για συγκεκριμένους λόγους μπορεί και πάλι να αλλάξει ο νόμος και να προβλέπει πως ΕΔΙΠ και ΕΕΠ μπορούν να διεκδικήσουν κατόπιν κρίσης θέση μέλους ΔΕΠ.

Αν είσαι διδάκτοραςκαι περιμένεις, με κάθε σεβασμό απέναντι στον αγώνα που κάνεις, θα πρέπει να σου πω ότι οι ανοιχτές διαδικασίες χρειάζονται πιστώσεις, δηλαδή έκριση από τους δανειστές. Βγήκαν κάποιες θέσεις, πότε θα ξαναβγούν;

Είναι προτιμότερο να κλείσουν ιδρύματα γιατί δεν έχουν προσωπικό να διδάξει;

Είναι προτιμότερη η συγχώνευση με ΤΕΙ; Και τα μέλη ΕΠ είναι καλύτεροι από εμάς;

Εγώ ως Διδάκτορας ΕΔΙΠ σε περιφερειακό πανεπιστήμιο για να εκλεγώ με ανοιχτές διαδικασίες θα πρέπει να ξενιτευτώ. Θα προτιμήσουν να με κρατήσουν ως ΕΔΙΠ και να πάρουν ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΤΟΜΟ ως μέλος ΔΕΠ, άσχετα αν είμαι καλύτερος.

Είναι πολλές οι παράμετροι του ζητήματος και δε μπορούμε να το βλέπουμε μονοδιάστατα.

@sarakatsanos. Τα επιχειρήματα σας κύριε, είναι τόσο ισχυρά που δε μπορούν να απαντηθούν.

Δρ. ΕΔΙΠ

 
ΝΣ
14 Ιαν 2017 20:42

Ανοικτή διαδικασία γιατί είναι η μόνη δίκαιη διαδικασία. Συμφωνώ ωστόσο όταν μέλος ΕΔΙΠ πάρει τη θέση ΔΕΠ να μην χάνεται η πίστωση του ΕΔΙΠ (ή του ΔΕΠ) και να επαναπροκηρύσσεται

 
Σάκης
14 Ιαν 2017 21:45

Οι ΕΔΙΠ με διδακτορικό μπορούν να διεκδικήσουν τις θέσεις που προκηρύσσονται για νέα μέλη ΔΕΠ, όπως μπορούν και οι άνεργοι διδάκτορες. Μάλιστα οι ΕΔΙΠ με διδακτορικό είναι σε πλεονεκτική θέση, γιατί έχοντας μια δουλειά στο πανεπιστήμιο έχουν το χρόνο και τα μέσα να γράψουν επιστημονικές εργασίες. Αυτοί που είναι πραγματικά αδικημένοι είναι οι διδάκτορες (είτε έκαναν το διδακτορικό στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό) που κτυπούν πόρτες και τις βρίσκουν κλειστές. Το να δώσει το υπουργείο το δικαίωμα στους ΕΔΙΠ να γίνουν μέλη ΔΕΠ είτε με κλειστές είτε με "ανοικτές" διαδικασίες είναι έγκλημα κατά των νέων παιδιών.

 
@Σακης
14 Ιαν 2017 22:26

"Μάλιστα οι ΕΔΙΠ με διδακτορικό είναι σε πλεονεκτική θέση, γιατί έχοντας μια δουλειά στο πανεπιστήμιο έχουν το χρόνο και τα μέσα να γράψουν επιστημονικές εργασίες"

Λίγη ντροπή κύριε δε βλάπτει. Οι ΕΔΙΠ είναι αποκλεισμένοι από ερευνητικά προγράμματα. Που βλέπεις το πλεονέκτημα κύριε; Να πληρώνουν από την τσέπη τους για να πάνε να παρουσιάσουν μια εργασία τους σε ένα συνέδριο; Να πληρώνουν από την τσέπη τους για να υποβάλουν μια εργασία σε ένα open access περιοδικό; Να πληρώνουν από την τσέπη τους για να ένα λογισμικό ή μια άλλη πειραματική διάταξη που χρειάζονται; Ξέρεις κανένα ερευνητικό πρόγραμμα από το ΕΠΕΔΒΜ και το ΕΛΙΔΕΚ που να αφορά ΕΔΙΠ; Γιατί δεν κάνεις τα χαρτιά σου σε μια εξέλιξη μέλους ΔΕΠ κύριε; γιατί κανείς δεν τολμάει να διεκδικήσει μια τέτοια θέση; Κι εσύ γκρινιάζεις για τους ΕΔΙΠ!!!!

 
ΕΛΕΟΣ
14 Ιαν 2017 22:29

" Το να δώσει το υπουργείο το δικαίωμα στους ΕΔΙΠ να γίνουν μέλη ΔΕΠ είτε με κλειστές είτε με "ανοικτές" διαδικασίες είναι έγκλημα κατά των νέων παιδιών."

Το διαβάσαμε κι αυτό!!! Γιατί κύριε δεν διεκδικείς μια θέση ΔΕΠ που είναι σε εξέλιξη; Τι φοβάσαι; Αυτό δεν είναι έγκλημα κατά των νέων παιδιών; Πόσο άσχετος μπορεί να είσαι;

 
ΑΑ
14 Ιαν 2017 22:32

@Σάκης
Άθλιο υπονοούμενο κύριε. Διεκδίκησε κι εσύ μια θέση ΔΕΠ (είτε νέα, είτε εξέλιξη) και άσε τις φανφάρες περί εγκλημάτων. Έγκλημα είναι η ημιμάθειά σου και μόνο!

 
sarakatsanos
15 Ιαν 2017 14:20

@ΕΔΙΠ
Ακριβώς. Και σε στρατηγούς και, γιατί όχι, σε μητροπολίτες.

@ΚΚ
Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου.

@Σάκης
Έτσι είναι ακριβώς. Για να μην αναφέρουμε τους 407/80 και τους ωρομίσθιους που σηκώνουν μεγάλο διδακτικό φορτίο αλλά είναι "στην απέξω".

@@Σάκης
Οι ΕΔΙΠ μπορούν να είναι επιστημονικοί υπεύθυνοι σε έργα. Δεν τους εμποδίζει κανείς. Αρκεί να γράψουν κάποια πρόταση.

@Δρ ΕΔΙΠ
Το επιχείρημα της "πίστωσης" ισχύει για οποιοδήποτε έχει θέση στο Δημόσιο και διδακτορικό. Γιατί να ισχύσει μόνο για τους ΕΔΙΠ και όχι για όλους;

Πιστεύω πως, αν το υπουργείο τελικά προχωρήσει στη λεκτοροποίηση των ΕΔΙΠ, θα πρέπει να σκεφτεί να καλύψει τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στα περιφερειακά ιδρύματα και κυρίως στα ΑΤΕΙ και να μην παραμείνουν οι "λεκτοροποιούμενοι" ΕΔΙΠ στα υπερστελεχωμένα κεντρικά πανεπιστήμια. Επίσης, θα πρέπει να μπει μια ελάχιστη προϋπηρεσία σε θέση ΕΔΙΠ (π.χ. 10 χρόνια που ισχύει για τις μετακινήσεις).

 
kanenas
15 Ιαν 2017 15:37

Προφανώς πάμε για μια ρύθμιση στην οποία στους ΕΔΙΠ θα δίνεται η δυνατότητα της αυτοδύναμης διδασκαλίας, χωρίς τα σημερινά τρελά εμπόδια, έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό από την έλλειψη μελών ΔΕΠ.

Στους ΕΔΙΠ θα δοθεί το τυράκι της λεκτοροποίησης σαν εξέλιξη αλλά χωρίς να είναι μέλη ΔΕΠ. Η βαθμίδα του λέκτορα θα προστεθεί ως η ανώτατη βαθμίδα εξέλιξης των ΕΔΙΠ.

Ο μισθός θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και οι ΕΔΙΠ θα κάνουν το έργο του επίκουρου με μαθήματα, πτυχιακές, εργαστήρια και papers.

 
@sakarakatsanos
15 Ιαν 2017 19:58

Το επιχείρημα της "πίστωσης" ισχύει για οποιοδήποτε έχει θέση στο Δημόσιο και διδακτορικό. Γιατί να ισχύσει μόνο για τους ΕΔΙΠ και όχι για όλους;

Δηλαδή δεν παίζει ρόλο η διδακτική εμπειρία ενός ΕΔΙΠ. Μπορεί κάποιος που έχει πάρει διδακτορικό πριν 20 χρόνια κι έκτοτε δουλεύει σε ένα υπουργείο ή μια εφορία ή έναν δήμο να πάει να κάνει μάθημα.

 
Δίκαιος
16 Ιαν 2017 00:19

Έχουν δίκιο οι ΕΔΙΠ. Εγω που είμαι νοσηλευτής 30 χρόνια σε δημόσιο νοσοκομείο, ξέρω να παίρνω πίεση, να παίρνω αίμα, να κάνω καρδιογράφημα και ξέρω τι φάρμακα παίρνει ο κάθε αρρωστος για κάθε πάθηση. Ήδη προωθείται νομοσχέδιο στο υπουργείο υγείας να γίνουμε γιατροί. Έχουμε τις πιστώσεις μας, νέες θέσεις δεν ανοίγουν, οπότε γιατί να μην ιατροποιηθούμε; δεν κατάλαβα; Εμας μάνα δε μας γέννησε; Θέλετε να κλείσουν τα νοσοκομεία και να πεθαίνει κόσμος; ε αυτό θέλετε;

 
Ανώνυμος
16 Ιαν 2017 09:44

Δε διαφωνώ να υπάρχει κάποια ρύθμιση για τους ΕΔΙΠ, αλλά δίκαιη, όχι ρουσφετολογική. Αλλά ας μας πουν πρώτα, εάν εξακολουθούν να υφίστανται οι εργαστηριακές ανάγκες για τις οποίες προσλήφθηκαν εξαρχής. Εάν ναι, τότε ποιος θα διδάσκει τα εργαστήρια, όταν αυτοί γίνουν μέλη ΔΕΠ;

 
Maria Eleni
16 Ιαν 2017 09:55

@Δίκαιος (που λέει ο λόγος...)

Ο νοσηλευτής έχει πτυχίο νοσηλευτή και ο γιατρός πτυχίο γιατρού…

Ο ΔΕΠ και ο αντίστοιχος ΕΔΙΠ έχουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΤΥΧΙΟ και ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ και στα σημερινά πανεπιστήμια κάνουν πρακτικά ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ αλλά με διαφορετικούς μισθούς και δυνατότητες εξέλιξης (δίκαιο και ηθικό...).

 
Α.B.
16 Ιαν 2017 15:03

@ Δίκαιος
Αν κατα τη διάρκεια της εργασίας σου στο νοσοκομείο έπαιρνες και το πτυχίο του γιατρού θα ήθελες να αξιοποιηθεις σε θεση γιατρού ή θα προτιμούσες να μείνεις νοσηλευτής; Τι θα ηταν καλύτερο για σενα και για το νοσοκομειο;
Το ποσο "Δίκαιος" εισαι κρίνεται .

 
Ηλίας
16 Ιαν 2017 15:26

@Δίκαιος

Τα "παιδικά" επιχειρήματα και η ειρωνεία έρχονται όταν δεν υπάρχουν πραγματικά επιχειρήματα. Ο γιατρός και ο νοσηλευτής είναι δύο διαφορετικές ειδικότητες που υπάρχουν στον ίδιο χώρο.

Για σύγκρινε όμως και τα προγράμματα σπουδών τμημάτων πληροφορικής των ΑΕΙ, πληροφορικής των ΤΕΙ και των πολυτεχνείων (ηλ/γων μηχανικών & μηχανικών Υπολ/στων) και πες μας μετά ποιός είναι ποιός!

 
Σάκης
16 Ιαν 2017 19:07

@@Σάκης
Το θέμα είναι ότι συγκρίνουμε τους ΕΔΙΠ με διδακτορικό με διδάκτορες που είναι άνεργοι ή δουλεύουν σε ερευνητικά προγράμματα έναντι πενιχρής αμοιβής ή ακόμη διδάσκουν και μαθήματα (Π.Δ. 407 ή υπότροφοι) για πολύ λίγα λεφτά. Αυτοί όλοι πώς θα πληρώσουν για να πάνε σε επιστημονικά συνέδρια ή για να δημοισεύσουν τα άρθρα τους σε open access περιοδικά; Θα ήθελα το υπουργείο να προστατεύσει τον πιο αδύναμο κρίκο της αλυσίδας. Οι διδάκτορες που είναι εκτός Πανεπιστημίου είναι με το ένα πόδι να φύγουν στο εξωτερικό για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι δεν υπάρχουν δουλειές στην Ελλάδα. Ο δεύτερος είναι ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία γιατί κάποιοι μπήκαν με το νόμο Παυλόπουλου και κάποιοι άλλοι χτυπούν τις πόρτες και τις βρίσκουν κλειστές.

 
sar
16 Ιαν 2017 19:20

@Δικαιος
Αν αποκτούσες πτυχίο γιατρού το δίκαιο (για σένα) θα ήταν να σου πει ο διευθυντής του νοσοκομείου μείνε νοσηλευτής γιατί όταν διορίστηκες ήξερες ότι θα είσαι νοσηλευτής μια ζωή. Ακόμα κι αν έκανες εξαιρετικές έρευνες και ανακαλύψεις με την ιδιότητα του γιατρού ο διευθυντής σου θα σου έλεγε μείνε νοσηλευτής να αλλάζεις ορούς γιατί όταν διορίστηκες ήξερες ότι θα είσαι νοσηλευτής μέχρι να πάρεις σύνταξη. Ακόμα κι αν δεν υπήρχαν άλλοι γιατροί στην ειδικότητα που επέλεξες ο διευθυντής σου θα σου έλεγε μείνε νοσηλευτής γιατί όταν διορίστηκες ήξερες ότι θα είσαι νοσηλευτής μέχρι να πάρεις σύνταξη. Αυτή είναι η δικαιοσύνη και η ηθική σου.

 
εγώ
17 Ιαν 2017 09:47

Για εκείνους που διατείνονται ότι οι ΕΔΙΠ έχουν πίστωση και διδακτική εμπειρία, ας ξέρουν ότι υπάρχουν 2000 ΕΠ οι οποίοι και διδακτορικό έχουν και διδακτική εμπειρία (σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από το μέσο ΕΔΙΠ) έχουν και διάθεση να έρθουν σε πανεπιστημιακά τμήματα έχουν. Γιατί να λεκτοροποιηθούν οι ΕΔΙΠ και να μην ανοίξει η διαδικασία και για τους ΕΠ που θα ήθελαν; Για να μην πιάσουμε το θέμα των γνωστικών αντικειμένων.

 
ιωαννης
17 Ιαν 2017 10:48

Γιατί οι ΕΠ δεν διεκδικούν θέσεις των ΔΕΠ στις εξελίξεις;;; Δηλαδή για όλα τα δεινά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης φταίνε οι ΕΔΙΠ!!!!

 
εγώ
17 Ιαν 2017 19:31

@ ιωάννης

Δεν καταλαβαίνω καθόλου το σχόλιό σου. Το ερώτημά μου είναι γιατί να μην μπορούν και οι ΕΠ να πάρουν μια θέση ΔΕΠ με κλειστές διαδικασίες όπως σκέφτεται το υπουργείο να επιτρέψει στους ΕΔΙΠ. Γιατί η διαδικασία αυτή να υπάρχει για τους ΕΔΙΠ μόνο;

 
@Δημήτρης - Μελος ΔΕΠ ΤΕΙ
03 Μαρ 2018 08:15

"Είναι προτιμότερη η συγχώνευση με ΤΕΙ; Και τα μέλη ΕΠ είναι καλύτεροι από εμάς;"
Φοβερό επιχείρημα που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανένας!
Εγώ πιστεύω πως πολλά μέλη ΕΠ (ΔΕΠ) ΤΕΙ, ΝΑΙ είναι καλύτερα από εσάς...
Και μόνο που παλεύουν χωρίς διδάκτορες με άπειρο φόρτο διδασκαλίας αλλά και διοικητικού έργου είναι άθλος που έχουνε ίδιο ή μεγαλύτερο ερευνητικό έργο από εσάς. Ισοπεδώνετε τα πάντα με μια πρόταση χωρίς να καθίσετε να σκεφτείτε έστω και λίγο. Τα εν λόγω μέλη ΔΕΠ ΤΕΙ αν έρθουν στο τμήμα σας θα συνεισφέρουν τα μέγιστα κι ας εκφραζεστε έτσι απαξιωτικά για ολόκληρο τον κλάδο των καθηγητών ΤΕΙ.
Προφανώς έχετε στο μυαλό σας Καθηγητές Εφαρμογών (κυρίως) κοντά στη σύνταξη.Πάραυτα δεν μπορεί να μην γνωρίζετε το επίπεδο της πλειοψηφίας των συναδέλφων, απλά κάνετε ότι την αγνοείτε καθώς διαφαίνεται ότι θα αποκατασταθεί μια αδικία σε σχέση με τους καθηγητές των ΤΕΙ. Το αντίθετο ομως δεν ισχύει (μελη ΔΕΠ ΤΕΙ να εκφράζονται απαξιωτικά ως προς μέλη ΕΔΙΠ- κάτι λέει αυτό). Τυπική ισοπεδωτική λογική κλασσικού Έλληνα παντογνώστη. Συγχαρητήρια, ελπίζω αν τελικά σας δοθεί η ευκαιρία εξέλιξης να αλλάξετε νοοτροπία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean