Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το ΚΕΜΕΤΕ καλεί εκπαιδευτικούς για τη συγκρότηση Ομάδων Εργασίας

Δημοσίευση: 25/01/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το Δ.Σ. του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ., με βάση τον προγραμματισμό του για το 2017, θα συγκροτήσει ομάδες εργασίας με στόχο την επεξεργασία και τη μελέτη επίκαιρων εκπαιδευτικών θεμάτων, που απασχολούν την εκπαιδευτική και τη σχολική κοινότητα, με βάση τις επίσημες θέσεις της  Ο.Λ.Μ.Ε.  

Γι αυτό  το ΚΕΜΕΤΕ καλεί  όποιον εκπαιδευτικό (εν ενεργεία ή συνταξιούχο) επιθυμεί, να συμμετέχει στις εργασίες των ομάδων αυτών. Μπορούν να συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί   εκτός Αθήνας, καθώς το διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει στην επικοινωνία και τη συνεργασία τους με την ομάδα  εργασίας που θα επιλέξουν.

Μπορείτε να δηλώσετε τη διαθεσιμότητά σας είτε ηλεκτρονικά στο kemete@sch.gr ή τηλεφωνικά στα 210-3237252 /210-3244930/ 210-3311354 ως τις 6 Φεβρουαρίου 2017.

Τα θέματα και οι συντονιστές των ομάδων εργασίας είναι:

1.    Δράσεις στην εκπαίδευση για τη Δημοκρατία και τα Δικαιώματα.
Κάποιοι άξονες για την προσέγγιση του θέματος μπορεί να είναι: δημοκρατικό σχολείο – πρόσφυγες - μετανάστες – Ρομά - άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (συντονιστές: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΖΑΦΕΙΡΗΣ).

2.    Αξιολόγηση μαθητών - Αλλαγές σε γυμνάσια και λύκεια – πρόσβαση σε Τριτοβάθμια Εκπ/ση.
Κάποιοι άξονες είναι: στόχοι, μέθοδοι, αποτελέσματα αξιολόγησης – διεθνής και ελληνική εμπειρία - εκπαιδευτικές ανισότητες – Αριστεία –  διαγωνισμός ΠΙΖΑ –  θέσεις ΟΛΜΕ (συντονιστές: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, ΧΑΛΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ).

3.    Η ιδιωτικοποίηση  της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Κάποιοι άξονες είναι: μορφές ιδιωτικοποίησης – αιτίες – υποχρηματοδότηση – αποτελέσματα – διεθνής και ελληνική εμπειρία (συντονιστές: ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ, ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ).

4.    Στατιστικά εκπαίδευσης και ΟΟΣΑ.
Κάποιοι άξονες είναι: εργασιακό και διδακτικό ωράριο - μισθοί εκπαιδευτικών – αναλογία εκπαιδευτικών και μαθητών – επικαιροποιημένη έκθεση αξιολόγησης ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος (συντονιστής: ΠΑΠΑΔΑΝΤΩΝΑΚΗΣ).

5.    Τομείς και ειδικότητες στα ΕΠΑΛ.
Κάποιοι άξονες είναι: τομείς στο μεταβατικό στάδιο – τρόπος λειτουργίας των τομέων – πώς φτάνουμε στο Ενιαίο Λύκειο (συντονιστές: ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ, ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ).

6.    Όροι και συνθήκες εργασίας εκπαιδευτικών εντός και εκτός σχολείου.
Κάποιοι άξονες είναι: αύξηση του διδακτικού ωραρίου - μείωση του μισθού - χρόνος εργασίας εκτός σχολείου – τρόπος και χρόνος διεξαγωγής επιμορφώσεων - σχολικές επισκέψεις, εκδρομές (συντονιστές: ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ,   ΖΑΦΕΙΡΗΣ).

7.    Τοπική αυτοδιοίκηση και εκπαίδευση - Αυτονομία σχολικών μονάδων.
Κάποιοι άξονες είναι: μέτρα Υπουργείου – τοπική κοινωνία και σχολείο – ΤΕΕ και τοπική κοινωνία - επικαιροποίηση μελέτης ΚΕΜΕΤΕ (συντονιστές: ΠΑΠΑΔΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ).

Κάλεσμα για τη Βιβλιοθήκη και το Αρχείο της ΟΛΜΕ
 
Με ευθύνη του ΔΣ του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. λειτουργεί η Βιβλιοθήκη και το Αρχείο της ΟΛΜΕ.

Υπάρχει αξιόλογο υλικό, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιστημονικές εργασίες, άρθρα, βιβλία, παρουσιάσεις κλπ. Για να γίνει όμως περισσότερο λειτουργική η Βιβλιοθήκη και το Αρχείο, χρειάζεται η καλύτερη οργάνωσή τους.

Το  ΚΕΜΕΤΕ καλεί επίσης  όποιον κπαιδευτικό (εν ενεργεία ή συνταξιούχο) διαθέτει ανάλογη γνώση και εμπειρία, να συμβάλει στη διεκπεραίωση των εργασιών αυτών.  
Μπορείτε  να δηλώσετε διαθεσιμότητα είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: kemete@sch.gr ή τηλεφωνικά: /210-3237252 /  210-3311354

 

Ετικέτες: 
ΚΕΜΕΤΕ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean