Τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια που θα γίνει επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την περιγραφική αξιολόγησης μαθητών

Οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων θα αποτελέσουν τους συν-διαμορφωτές του συστήματος

26/01/2017

Άκουσε το άρθρο

Το esos δημοσιεύει τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια που επελέγησαν  για την  επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα συμμετάσχουν σε όλες τις δράσεις που περιγράφονται στη σχετική πρόσκληση.

Οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων θα αποτελέσουν τους συν-διαμορφωτές του συστήματος, καθώς η συμμετοχή τους και η ανατροφοδότηση που θα παρέχουν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη ενός λειτουργικού και αποτελεσματικού συστήματος αξιολόγησης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων θα συμμετάσχουν στις εξής δράσεις:

• Εισαγωγική επιμόρφωση από ειδικούς – εμπειρογνώμονες (μέλη ΔΕΠ, στελέχη του ΙΕΠ κ.λπ.) σε συνεργασία με τους υπεύθυνους Σχολικούς Συμβούλους (ειδικότητας ή/και παιδαγωγικής ευθύνης) σχετικά με τη φιλοσοφία, τη μεθοδολογία και τα εργαλεία της περιγραφικής αξιολόγησης.

• Πιλοτική εφαρμογή εναλλακτικών τρόπων περιγραφικής αξιολόγησης παράλληλα με την ποσοτική αξιολόγηση/βαθμολόγηση στις τάξεις τους, με την καθοδήγηση ομάδας εμπειρογνωμόνων και των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων.

• Συνεργασία κατά τη διάρκεια της υλοποίησης με την ομάδα εμπειρογνωμόνων και τους αρμόδιους Σχολικούς Συμβούλους.

• Ανατροφοδότηση, ανά τακτά διαστήματα (2-3 φορές κατά το σχολικό έτος), σχετικά με την πορεία της υλοποίησης, τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις, τα προβλήματα εφαρμογής κ.λπ.

• Συμμετοχή με τον ρόλο του πολλαπλασιαστή κατά την περιορισμένη επέκταση της εφαρμογής του συστήματος (π.χ. στις όμορες σχολικές μονάδες), το επόμενο σχολικό έτος 2017-18, καθώς και κατά τη γενίκευση του συστήματος μετά την ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής (από το σχολικό έτος 2018-19)

• Συμβολή στη διάχυση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής εφαρμογής προς την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ

Σχόλια (1)

Μαρία Ιορδανίδου
|

Μήπως θα μπορούσαμε στην εκπαιδευτική κοινότητα να γνωρίζουμε τις διαδικασίες επιλογής των σχολείων πιλοτικής εφαρμογής;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ