Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Συνάντηση υπουργού-ΟΛΜΕ: Αδυναμία ΑΣΕΠ να γίνουν φέτος μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών

Στις προθέσεις του υπ. παιδείας να παραμείνει ως έχει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά
Δημοσίευση: 01/02/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Μηδενικοί” θα είναι και για φέτος οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Οπως είπε στο esos ο Γενικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος “ο υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε ότι υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός εγκεκριμένων διορισμών, αλλά επικαλείται την αδυναμία του ΑΣΕΠ να χειριστεί την όλη διαδικασία, ώστε να έχουμε μόνιμους διορισμούς τον Σεπτέμβριο”.

Για τη διαδικασία προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το επόμενο σχολικό έτος 2017-18 σύμφωνα  με τον Γενικό Γραμματέα της ΟΛΜΕ, δεν υπάρχει ξεκάθαρη, τελεσίδικη θέση του υπουργείου Παιδείας.

Ωστόσο υπάρχει πρόθεση του υπουργείου παιδείας να παραμείνει ως έχει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά.

Στη συνάντηση ο υπουργός Παιδείας παρουσίασε στην ΟΛΜΕ σχέδιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μείωση των ειδικοτήτων   σε 80 στη Γενικής και Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Οσον αφορά για το, υπό κατάρτιση, νέο σύστημα πρόσβασης των υποψηφίων στα ΑΕΙ, ο υπουργός Παιδείας , δεν άνοιξε τα “χαρτιά” του στην ΟΛΜΕ και ζήτησε τις θέσεις της Ομοσπονδίας.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σχόλια (1)

 
ασεπιτης
02 Φεβ 2017 01:04

axaxaxaxaxxaxaax

παραμύθι με άλλον αφηγητή...................

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.