Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το σχέδιο με τις 80 ειδικότητες των καθηγητών Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης

Με την ενοποίηση των ειδικοτήτων συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών ο υπουργός Παιδείας, όπως αναφέρεται στο Σχέδιο επιδιώκει τέσσερις στόχους.
Δημοσίευση: 17/02/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα το Σχέδιο του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου και του ΙΕΠ για τη μείωση των 140 ειδικοτήτων των καθηγητών Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης  σε 80.

Με την ενοποίηση των ειδικοτήτων   συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών  ο υπουργός Παιδείας, όπως αναφέρεται στο Σχέδιο  επιδιώκει:

Α. Την πλήρη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Β. Τον περιορισμό στη πολυδιάσπαση σε ίδια ή παρεμφερή αντικείμενα.'. Τον περιορισμό στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε πολλά σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, και,

Δ. Την αξιοκρατία στις Μεταθέσεις και Αποσπάσεις.

Ειδικότερα το Σχέδιο ενοποίησης των ειδικοτήτων   συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών, του υπουργού Παιδείας και του ΙΕΠ , έχει ως εξής:


Τη στρέβλωση  με τις ειδικότητες την έχει επισημάνει και ο ΟΟΣΑ σε έκθεση του το 2011.

Η  παράλογη κατανομή αριθμού  ειδικοτήτων  έγινε  από το 2000 ,επί υπουργίας Π.Ευθυμίου, καθώς  οι ετήσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονταν με βάση συμφωνημένα ποσοστά επί των ειδικοτήτων και όχι με βάση τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης.

Την ποσόστωση αυτή κατάργησε με τον ν.3848 /10 η τότε υπουργός Α.Διαμαντοπούλου.

Παρόλα αυτά   δεν προχώρησε ο σχεδιασμός για την αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, ο οποίος προέβλεπε σε πρώτη φάση την απονομή δεύτερης ειδικότητας και σε δεύτερη τη δημιουργία ειδικοτήτων «ομπρέλας».

Να σημειωθεί  ότι οι πολλές ειδικότητες κατακερματίζουν τις προσφερόμενες διδακτικές ώρες με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών να μην μπορεί να καταλάβει οργανική θέση και να μοιράζεται σε πολλά σχολεία με αποτέλεσμα και την προσωπική ταλαιπωρία  του, αλλά και την υποβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Η πρόταση του ΙΕΠ του έτους 2014

Στα πλαίσια  της αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, το ΙΕΠ  έχει ήδη  προτείνει, με μελέτη του 2014,τη μείωση των ειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων   η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Οι εκάστοτε ηγεσίας  του υπουργείου Παιδείας , δεν προχώρησαν στη απόφαση και στην εφαρμογή αυτή, πιθανόν  υπό το φόβο συντεχνιακών αντιδράσεων.

Τα δύο σενάρια του ΙΕΠ

Το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών Β΄  του ΙΕΠ ,  στη μελέτη του έτους 2014, συνέταξε , δύο σενάρια, εκ των οποίων εγκρίθηκε το Β, που ακολουθεί:

Α΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ , ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ , ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ , ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
18    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ
19    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
20    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ , ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
21    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
22    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
23    ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
24    ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
25    ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
26    ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
27    ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
28    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
29    ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
30    ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
31    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
32    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
33    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
34    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
35    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
36    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
37    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
38    ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
39    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ
40    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
41    ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
42    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
43    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
44    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ
45    ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
46    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ, ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
47    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
48    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
49    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ
50    ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
51    ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
52    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Β΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ, ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ, ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
18    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
19    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
20    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
21    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ , ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ , ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ- ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
22    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
23    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
24    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
25    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
26    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
27    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
28    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
29    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
30    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ, ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
31    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
32    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
33    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
34    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ , ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
35    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ , ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
36    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ , ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
37    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
38    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
39    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
40    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Σχόλια (37)

 
Μαρια
13 Φεβ 2018 16:33

@ EL MECHANICO17, το παράδειγμα σου είναι τουλάχιστον άστοχο μιας και στην πρώτη περίπτωση αναφέρεσαι σε διαφορετικά επαγγέλματα ενώ στη δεύτερη σε ίδια!

 
Ελενη
13 Φεβ 2018 16:30

@w, αν και το σχόλιο σου έπρεπε να λογοκριθεί ως ρατσιστικό, μάλλον αγνοείς ότι πολλοί πτυχιούχοι Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων προσφέρουν ήδη για πολλά χρόνια σε γενικά Λύκεια ως πληροφορικοι με σημαντικές επιτυχίες.
Μαλλον ανήκεις σε άλλη εποχή με τα γνωστά στερεότυπα και αγνοείς την πραγματικότητα. Πότε δεν είναι αργά, ενημερωσου για μην εκτιθεσε.

 
Βασιλείου Κωνσταντίνα
13 Φεβ 2018 15:03

Να γράψω και εγώ τον πόνο μου....είμαι καθηγήτρια Νομικών -Πολιτικών Επιστημών..με τους οικονομολόγους έχουμε περισσότερα κοινά μαθήματα απ οτι με τους κοινωνικους επιστημονες και βλεπουμε τους καθηγητες οικιακης οικονομίας να ομαδοποιούνται με τους οικονομολόγους και να διδάσκουν οικονομικά μαθήματα

 
nikos sk
28 Φεβ 2017 19:12

Η πολύπαθη ειδικότητα ΠΕ17.13 που είχε καταργήσει η ΝΔ και επανέφερε ο Συριζα λείπει συνειδητά απο τον πίνακα ή πάλι απλά μας ξεχάσαν;
Πρόκειται για ειδικότητα που διδάσκει στα μουσικά σχολεία (ΤΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) τα ιδια ακριβως μαθηματα με την ειδικοτητα ΠΕ17.14 που αναφερεται στον πινακα (ΤΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ)

 
Ηλίας Φ
22 Φεβ 2017 00:10

@Γιάννης Φ

Καλά, γενικά, τα τμήματα Πληροφορικής έχουν αρκετά μαθηματικά... μέχρι και τα τμήματα των ΤΕΙ έχουν αρκετά μαθηματικά, συγκριτικά με άλλα τμήματα.

Όμως ποια τμ. Πληροφορικής κάνουν Φυσική και σε τι έκταση?

Οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί κάνουν αρκετή φυσική, όπως και οι Ηλεκτρονικοί και οι Αυτοματιστές των ΤΕΙ... το αντικείμενο είναι τέτοιο! Π.χ το τμήμα Πληρ/κής του ΑΠΘ σήμερα δεν έχει, αν θυμάμαι καλά, ούτε ένα μάθημα φυσικής! Το ίδιο και τα τμ. Πληρ/κής των ΤΕΙ.

Τέλος, δε μπορώ να καταλάβω πως οι ΠΕ04 αυτοανακυρήσονται μοναδικοί δικαιούχοι κομματίου μίας πίτας που δεν τους ανήκει εξ' αρχής!!! Αυτής των Μαθηματικών!

 
Γιαννης Φ
21 Φεβ 2017 15:26

Οι Πληροφορικοί έχουν διδαχθεί πολλά μαθήματα Μαθηματικών και Φυσικής στο πτυχίο τους.
Όμως δεν μπορούν να κάνουν ούτε μαθηματικά ούτε Φυσική.
Αντίθετα ένας Χημικός μπορεί να κάνει Φυσική ..

 
Ηλίας
21 Φεβ 2017 11:26

@takis

Ναι! ΠΕ19 (Πληροφορικής ΑΕΙ) και ΠΕ20(Πληροφορικής ΤΕΙ) είναι το ίδιο πράγμα στην εκπαίδευση. Από τη στιγμή που έχουμε τις ίδιες αναθέσεις στη Γενική και στην Τεχνική εκπ/ση ουσιαστικά είμαστε ένα και το αυτό. Οι οργανικές μας επίσης είναι κοινές!

Τώρα όσον αφορά τα τμήματα... Οι διαφορές ανάμεσα σε ένα Τμήμα Πληροφορικής ΑΕΙ με ένα αντίστοιχο τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ και τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς & Μηχ/κούς Η/Υ με ένα τμήμα Εφαρμοσμένης Πληρ/κής υπάρχουν μεν αλλά είναι θέμα προσανατολισμού των σπουδών.

Από τη στιγμή που ένας Ηλ/γος Μηχανικός μπορεί να διδάσκει π.χ Βάσεις Δεδομένων, ενώ το Πρόγραμμα Σπουδών της σχολής του έχει ελάχιστα σχετικά μαθήματα, την ώρα που ο ΤΕΙτζής Πληροφορικός διδάσκεται Βάσεις Δεδομένων και Πληροφοριακά Συστήματα σε μεγαλύτερο βάθος (τουλάχιστον στα παλιά τμήμα Πληροφορικής των ΤΕΙ)... δεν μπορούμε να πούμε πως ο πρώτος είναι ανώτερος από τον δεύτερο στο συγκεκριμένο πεδίο.

Είναι θέμα προσανατολισμού του Τμήματος και των σπουδών.

 
Δημήτρης
21 Φεβ 2017 09:36

Πρέπει να γίνει μια διευκρίνιση:
ΠΕ σημαίνει πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και περιλαμβάνει απόφοιτους σχολών 4ετούς φοίτησης (πανεπιστήμια, πολυτεχνεία, ΑΣΠΑΙΤΕ και ΤΕΙ)
ΤΕ σημαίνει τεχνικής εκπαίδευσης και περιλαμβάνει απόφοιτους παλαιών τεχνικών λυκείων (δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)

 
biologist
20 Φεβ 2017 23:18

Εγώ, πάντως, που είμαι βιολόγος, έχω να διδαχθώ φυσική από τότε που ήμουν μαθητής λυκείου. Ψέματα. Είχα κάνει και στο 1ο έτος στη σχολή ένα εξάμηνο Οπτική, αλλά δεν το θυμήθηκα αμέσως, γιατί έχoυν περάσει και 20 χρόνια. Δεν είναι αυτές οι γνώσεις αρκετές για να διδάσκω με άνεση φυσική στο λύκειο;;;;; (αν η ύλη κορυφώνεται σε δυσκολία στους νόμους του Νεύτωνα και τις ευθύγραμμες κινήσεις;;;)

 
χα χα β.
20 Φεβ 2017 19:42

Αναφέρετε για γεωπόνους, τεχνολόγους γεωπονίας, μηχανικούς, κάποιος άσχετος για εργοδηγούς κλπ κλπ, κανένας δεν ανέφερε για τις αναθέσεις(κοινή ομαδα) φυσικών, βιολογων ,γεωλογων κλπ. Οι βιολόγοι έχουν κάτι κοινό με τους άλλους της ομάδας; Μήπως θα έπρεπε να είναι στην ίδια ομάδα με τους ΠΕ1401 ή ΠΕ1406;

 
Ribopaido
20 Φεβ 2017 15:08

@takis

Αρχηγέ και τα 2 ΑΕΙ ειναι απο το 2001.. Πανεπιστήμιακη και τεχνολογική εκπαίδευση οι 2 κλάδοι.. Οσο για το αν ειναι ίδιοι..δες προγραμμα σπουδών του τει αθήνας και παρακολουθησε την δράση του να καταλάβεις

 
takis
19 Φεβ 2017 18:31

ΠΕ19 = ΠΕ20?
Δηλαδή ΑΕΙ και ΤΕΙ Πληροφορικής ένα πράγμα? Αν είναι δυνατόν!!!
Να πάρει θέση άμεσα ο αρμόδιος συνδικαλιστικός φορέας μας!

 
Ελενη
19 Φεβ 2017 15:43

@El Mechanico, τα σχολια σου υπιδηλωνουν, στην καλυτερη περιπτωση, αγνοια. οταν "βαφτιζεις" τους νοσοκομους ως τεχνολογους γιατρους. Δεν εχεις καταλαβει οτι ειναι αλλος τιτλος σπουδων;;;;; Μιλαμε για πτυχιουχους μηχανικους ΑΕΙ η ΤΕΙ με ΙΔΙΟ τιτλο σπουδων. Οχι φυσικοθεραπευτης με ορθοπεδικο που εχουν ΑΛΛΟ τιτλο σπουδων. Ολα τα τμηματα των Πιλυτεχνειων εψουν τα μορια που αναφερεις; Για κοιτα το μηχανικων περιβαλλοντος στην Ξανθη να τριβεις τα.....ματια σου που ειναι κατω απι αρκετα ΤΕΙ!!!. Τις παθογενειες και στρεβλωσεις του εξεταστικου συστηματος τις γνωριζεις; Τα τμηματα νηπιαγωγων πριν 15 χρονια δεν επεφταν απι τις 16-17000 μορια. Τωρα που στη Φλωρινα μπαινεις με 9500 ειναι αχρηστα τα Πανεπιστημια αυτα.

 
Dimitrios Pappas
19 Φεβ 2017 15:02

Θλίβομαι που μερικοί όχι μόνο δεν ξέρουν τις γνώσεις που αποκτά ένας απόφοιτος ΤΕΙ κατά τη διάρκεια των σπουδών του αλλά ενώ είναι στην εκπαίδευση όπως λένε:
1. Αγνοούν ότι ΤΕ και ΠΕ είναι ισότιμοι στο ΕΠΠ
2. Αγνοούν τους τίτλους και αναφέρουν υποτιμητικά και λάθος για τον κλάδο που πέφτει επάνω στον δικό τους; αλήθεια γιατί φοβάστε τον ανταγωνισμό;
3. Μιλάνε για βάσεις, λες και οι πανελλήνιες σε κάνανε επιστήμονα ή επαγγελματία.
4. Μιλάνε για ΤΕΙ Κοζάνης ως ότι τελευταίο. Να ενημερώσω τον φίλο πως ΤΕΙ Κοζάνης τελείωσα, και μερικά χρόνια μετά έχω κάνει μαστερ και λόγω επιδόσεων (και γνώσεων που αποκτήθηκαν από το ΤΕΙ που σνομπάρετε) ένα διδακτορικό με τριετή υποτροφία από την ΕΕ.
5. Πρώτα δημιουργείτε φαύλους κύκλους με τις συμπεριφορές σας, και μετά κατηγορείτε τα ιδρύματα για τις βάσεις. Μήπως να ξανακοιτάξετε τις πραγματικές δυνατότητες της σχολής παίρνοντας υπόψιν σας την ΑΔΙΠ;

 
Δημήτρης
19 Φεβ 2017 11:11

Η ενοποίηση έχει στόχους αυτούς που αναφέρονται στο άρθρο και έχουν να κάνουν κυρίως με τις μεταθέσεις και τον περιορισμό των μετακινήσεων. Κανένας δεν ισοπεδώνεται και κανένας δεν αναβαθμίζεται. Για το αν κάποιοι κλάδοι έπρεπε να είναι στην εκπαίδευση, αυτό είναι ένα άλλο θέμα και δεν θίγεται καθόλου στην πρόταση του Υπουργείου. Όσοι δίδασκαν θα συνεχίσουν να διδάσκουν με παράλληλη διεύρυνση των αναθέσεων. Που είναι το πρόβλημα ;

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
19 Φεβ 2017 08:57

τωρα υπαρχει ενοποιημενη ειδικοτητα ηλεκτρολογιας-ηλεκτρονικης-αυτοματισμου.γιατι εγινε αυτο;τι συμφερον εξυπηρετησε;πρεπει να υπαρξει διαχωρισμος γιατι εχουμε τελειως διαφορετικο αντικειμενο εργασιας.αν εξαιρεσουμε λιγο τη Β ταξη στη γ και στη δ εχουμε ο καθενας τα μαθηματα του (εσπερινο επαλ).συν το μπερδεμα που υπαρχει με την αναθεση μαθηματων...

 
GM
19 Φεβ 2017 08:18

Αλήθεια, γιατί οι απόφοιτοι ΕΜΠ είναι "πολυτεχνικότεροι" των υπολοίπων; Γιατί οι ΗΜΜΥ "καπελώνουν" ΚΑΙ τους ηλεκτρονικούς μηχανικούς κλπ. Άρα αυτοί είναι ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΙ να διδάξουν γιατί οι άλλοι είναι μεν ΠΕ αλλά ΔΕΝ τα ξέρουν και τόσο καλά !

 
ΣΑΪΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Φεβ 2017 00:19

Πολύ σωστά είναι όλα τα παραπάνω.

Ειδικά για τους ΠΕ04 και ΠΕ09 είναι επιβεβλημένο.

Θα τολμούσα να γράψω ότι για την ΠΕ12 θα έπρεπε να υπάρξουν επιπλέον ομαδοποιήσεις.

Οι πολλές ειδικότητες είναι μεγάλο τροχοπέδη για την εκπαίδευση.

Το θέμα είναι ότι τώρα (μνημονιακά) και έτσι όπως θα γίνει (με βάση την εξοικονόμηση χρημάτων), η λογική θα είναι "ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΡΟΣ".

 
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
18 Φεβ 2017 23:48

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ :
Έχουν χάσει όλοι την μπάλα όσοι σχολιάζουν τα σχετικά με τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών.

Βέβαια εδώ δεν φαίνεται να είναι εσκεμμένη η άγνοια στα όσα γράφτηκαν.

Όμως από πάρα πολλά χρόνια πριν και προπαντός στις τεχνικοεπαγγελματικές ειδικότητες υπάρχει μεγάλος πόλεμος και πέφτουν κορμιά στις αναθέσεις των μαθημάτων κατά κύριο λόγο στην δευτεροβάθμια ΤΕΕ.

Η αλήθεια είναι η εξής:

Υπάρχουν τρεις κλαδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτές είναι:

1) Η κατηγορία ΠΕ που σε αυτήν εντάσσονται οι προερχόμενοι από πανεπιστημιακές σχολές και ισότιμες , τις πολυτεχνικές σχολές και ισότιμες, την ΣΕΛΕΤΕ - ΑΣΠΑΙΤΕ, τα ΑΤΕΙ και ισότιμα και τις λοιπές ανώτερες σχολές. Όλοι αυτοί έχουν την παιδαγωγική επάρκεια είτε εξ "οφίτσιο", είτε λόγω ύλης σε μαθήματα των σχολών προέλευσης, είτε με φοίτηση στα ΠΕΚ, τα Διδασκαλεία και τα Παιδαγωγικά τμήματα της ΣΕΛΕΤΕ - ΑΣΠΑΙΤΕ.

2) Η κατηγορία ΤΕ ( Αυτοί είναι οι Τεχνολόγοι Εργαστηρίων ) που σε αυτήν εντάσσονται οι προερχόμενοι από τις Σχολές Εργοδηγών και ισότιμες και από τα Τεχνικά - Επαγγελματικά Λύκεια και ισότιμα. Για την ένταξη σε αυτήν την κατηγορία απαραίτητο προσόν είναι η κατοχή ΠΤΥΧΙΟΥ παιδαγωγικής επάρκειας της ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ ή ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ παιδαγωγικής επάρκειας ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης της ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλου Δημόσιου φορέα παιδαγωγικών σπουδών ( π.χ. ΠΕΚ, παιδαγωγικές Ακαδημίες) .

3) Η κατηγορία ΔΕ ( Αυτοί είναι οι Βοηθοί Εκπαιδευτικοί Εργαστηρίων ) που σε αυτήν εντάσσονται οι προερχόμενοι από τις σχολές ΤΕΣ, ΕΠΑΣ και ισότιμες. Για την ένταξη σε αυτήν την κατηγορία απαραίτητο προσόν είναι η βεβαίωση παιδαγωγικής επάρκειας τρίμηνης τουλάχιστον φοίτησης στην ΣΕΛΕΤΕ - ΑΣΠΑΙΤΕ.

Τώρα για όσους έχουν απορία τι είναι οι Εκπαιδευτικοί κατηγορίας ΤΕ και οι Βοηθοί Εκπαιδευτικοί κατηγορίας ΔΕ, τι δουλειά έχουν σε ένα Τεχνικό επαγγελματικό σχολειό και εάν είναι απαραίτητοι τους εξηγώ τα εξής:

Ο Τεχνολόγος Εργαστηρίων είναι ο εκπαιδευτικός που έχει την ευθύνη της πρακτικής άσκησης των μαθητών στα σχολικά εργαστήρια κατεύθυνσης Τομέα και στα εργαστήρια ειδικότητας των σχολείων της ΔΤΕΕ.
Ο δε Βοηθός εκπαιδευτικός ΔΕ Εργαστηρίων είναι εκείνος που σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό ΤΕ συντηρεί τον εργαστηριακό εξοπλισμό προετοιμάζει τις εργαστηριακές ασκήσεις, επιμελείται και επιβλέπει τους μαθητές κατά την διαδικασία του μαθήματος στα εργαστήρια.

Οι εκπαιδευτικοί των κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ έχουν μεγάλη εμπειρία χειρονακτικών δεξιοτήτων και τεχνικών γνώσεων εφαρμογής γιατί ως προσόν για τον διορισμό τους εκτός των άλλων απαιτείται τριετής τουλάχιστον Εργασιακή εμπειρία στην ειδικότητα.

Τώρα αντιλαμβάνεται λοιπόν κανένας ότι δεν είναι εκατόν σαράντα πραγματικά οι ειδικότητες αλλά πολύ λιγότερες. Ουσιαστικά είναι γύρω στις 60 αφού είναι τρείς οι κατηγορίες.

Ελπίζω να βοήθησα τους αδαείς και να μπήκαν στην θέση τους οι κακοπροαίρετοι

ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Συντχος Εκπαιδευτικός ΔΤΕΕ

 
Δημήτρης
18 Φεβ 2017 23:28

Δηλαδή με την ενοποίηση των ειδικοτήτων του γεωπονικού τομέα ένας τεχνολόγος ιχθυοκομίας -αλιείας θα έχει σε πρώτη ανάθεση την δενδροκομία, τη φυτοπροστασία και την ανθοκομία, ένας τεχνολόγοςφυτικής παραγωγής τη διατροφή ζώων, και τη μεταποίηση ζωικών προϊόντων και ούτω καθεξής. Με τη λογική αυτή γιατί οι ειδικότητες των μηχανικών (πολυτεχνείων, ΤΕΙ) συγχωνεύονται σε επτά διαφορετικές ειδικότητες και όχι σε μία; Δηλαδή η μηχανολογία, η ηλεκτρολογία, τα ηλεκτρονικά συστήματα ή οι εγκαταστάσεις και οσχεδιασμός κτιρίων είναι περισσότερο ξένα μεταξύ τους γνωστικά πεδία από ότι τα αρδευτικά έργα, η αλιεία, η παρασκευή αλαντικών, η αρχιτεκτονική κήπων, ή η μελισσοκομία;

 
Μαρία
18 Φεβ 2017 22:54

Οι χημικοί μηχανικοί οι οποίοι δίδασκαν μέχρι τώρα χημεία πχ σε ΓΕΛ τι θα γίνουν; Γιατί δεν τους βάζει στην ΠΕ04;

 
manager
18 Φεβ 2017 21:20

Πρόταση ΟΟΣΑ: στην αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, προβλέπεται η απονομή δεύτερης ειδικότητας και "ομπρελοποίηση". Το έχουμε δει αυτό???

 
Ribopaido
18 Φεβ 2017 20:52

@El Mechanico

Το ότι πέρασες με 18,5 πολυτεχνείο δεν έχει να λέει. ..Δές που θα πάει η βάση του ΑΕΙ Τ.Τ πειραιά αν αποκτήσουν πληρη δικαιώματα οι Ηλεκτρολόγοι και Μηχανολόγοι Μηχανικοί.. Μας μοστράρετε την βάση λές και δεν ξέρετε οτι ειναι θέμα ζητησης... Γι'αυτό πάνε σε δουλειές μετα οι διπλωματούχοι και ταπεινώνονται οι περισσότεροι...

 
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΗΝΑΣ
18 Φεβ 2017 19:37

τι ειδικοτητα εισαι ΠΕ;

 
El Mechanico
18 Φεβ 2017 17:16

ΟΚ δεν είναι εργοδηγοί. Είναι τεχνολόγοι μηχανικοί.

Και οι νοσοκόμες είναι τεχνολόγοι γιατροί.

Εντάξει,θα σταματήσω να διδάσκω εγώ στην εκπαίδευση που πέρασα με 18,5 Μ.Ο. στις πανελλήνιες και τελείωσα Πολυτεχνείο για να διδάσκεις εσύ που πέρασες στο ΤΕΙ Κοζάνης.

 
Ελενη
18 Φεβ 2017 16:12

Μερικοι αγνοουν το Ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα και εργαζονται ως εκπαιδευτικοι..... Εργοδηγοι;;;;; Ακομα καποιοι ζουν στη δεκαετια του 70! ΠΕ και ΤΕ: ΠΕ σημαινει Πανεπιστημιακου τομεα της Ανωτατης Εκπαιδευσης και ΤΕ Τεχνολιγικου τομεα , επισης, της Ανωτατης εκπαιδευσης. Αφορα λοιπον κατηγορια εκπαιδευσης και ΟΧΙ επιπεδο! Γ'αυτο αλλωστε στο Εθνικο πλαισιο προσοντων βρισκονται στο ΙΔΙΟ επιπεδο δηλαδη στο 6. Τωρα οτι απο τα ιδιωτικα κολλεγια, μερικα πρωην ΙΕΚ, λογιζονται ως ΠΕ στο Δημοσιο δεν τους ενδιαφερει! Μετα περιμενουμε να παει αυτη η χωρα μπροστα......και μη μου πειτε για μορια γιατι αν δειτε π.χ. τα τμηματα πληροφορικης κεντρικων ΤΕΙ ειναι στο ιδιο επιπεδο με αρκετων Πανεπιστημιων.

 
ΘΠ
18 Φεβ 2017 15:57

@ W
Μάθε Ελληνικά φίλε, δεν υπάρχει έκφραση τειτζηδες

 
TEITZOY
18 Φεβ 2017 14:56

«Διαίρει και βασίλευε»....

αγαπητέ ΠΕ απαντησε μου σε παρακαλω:
αν καποιος εχει TEI KAI 2 MASTER
και ο αλλος πτυχιο πανεπιστημιου
ποιος μπορει να διδαξει???

 
τζενη
18 Φεβ 2017 12:47

Οι λιστες έγιναν το 2014 οπότε λείπουν οι ειδικότητες του τομέα Υγείας- Πρόνοιας .(διαθεσιμότητες και άλλα άγρια )
Όσο για το ΠΕ υπάρχουν 2 εξηγήσεις :
- αυτοί που διορίζονται με ειδικότητα των ΤΕΙ αλλά έχουν και πανεπιστημιακό πτυχίο είναι ΠΕ και σωστά και
- κάποιες ειδικότητες που καταχριστικά και δεν ξέρω με ποιά δικαιολογία θεωρούνται ΠΕ ενώ έχουν πτυχία ΤΕΙ ή ακόμα χειρότερα ΔΕ και ωδείο πχ. ή ΤΕΣ ή απλή εμπειρία ή και εγώ δεν ξέρω τί (κάτι που θεωρώ άδικο για τους πραγματικά ΠΕ χωρίς να κατηγορώ τους υπόλοιπους γιατι δεν φταίνε αυτοί που υπάρχουν αυτά τα παραθυράκια αλλά και γιατί όλες οι ειδικότητες χρειάζονται , όπου χρειάζονται , όμως ΠΡΕΠΕΙ ο χαρακτηρισμός των σπουδών τους να είναι ξεκάθαρός ),

 
Meccanico
18 Φεβ 2017 12:42

Ποτε δεν καταλαβα γιατι οι Μηχανικοι του Πολυτεχνειου μπαινουν στην ιδια κατηγορια με τους μηχανολογους των ΤΕΙ και της ΑΣΕΤΕΜ.Μονο στην Ελλαδα τα ισοπεδωνουμε ολα.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.