«Κόβουν» αποζημιώσεις Σχολικών Συμβούλων για τις εκτός έδρας μετακινήσεις με χρήση Ι.Χ.

Η ΔΥΕΕ Αρκαδίας επέστρεψε Ημερολογιακές Καταστάσεις Κινήσεως στους Σχολικούς Συμβούλους που είχαν πραγματοποιήσει μετακινήσεις και εκτός του νομού της έδρας τους.

28/02/2017

Ενημερώθηκε: 28/02/2017, 15:15

Άκουσε το άρθρο

Για  τις μετακινήσεις  των εκτός έδρας/εκτός νομού με τη χρήση του Ι.Χ.,  σαν αναγνωριζόμενα έξοδα κίνησης θα είναι το αντίτιμο μόνο των εισιτηρίων όλων των απαιτούμενων μέσων μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με έγγραφο του ΠΔΕ Κρήτης Γ. Τερζάκη.

Αυτό σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζεται  η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης και μετακίνησης από τον ένα νομό στον άλλο  με χρήση Ι.Χ. και καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο του εισιτηρίου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου της αντίστοιχης διαδρομής  (βεβαίωση του ΚΤΕΛ).

Επισημαίνουμε  ότι για τις μετακινήσεις  με τη χρήση Ι.Χ.  με χιλιομετρική αποζημίωση επιτρέπεται στις εξής περιπτώσεις:

α. Για μετακινήσεις εκτός έδρας  και μέσα στα όρια του νομού, ανεξάρτητα αν οι περιοχές εξυπηρετούνται από συγκοινωνιακά μέσα.

β. Διαδοχική μετακίνηση: μετάβαση διαδοχικά σε περισσότερες από  μία περιοχές για εκτέλεση υπηρεσίας     (Ν.4336/2016, παρ.11 ).

Για την αποστολή προς πληρωμή των οδοιπορικών προς ΥΔΕ  

Στα δικαιολογητικά των δαπανών προς εξόφληση σύμφωνα με την ΥΔΕ, είναι απαραίτητο να προσκομίζεται βεβαίωση από όπου να προκύπτει   η συνεργασία των  Σχολικών Συμβούλων  με τους  Δ/ντες των Σχολικών Μονάδων, όπου πραγματοποιήθηκαν οι μετακινήσεις, διαφορετικά,  θα επιστρέφονται οι καταστάσεις   ως ελλιπείς   και επομένως ανεξόφλητες.

Στο Νομό Αρκαδίας

Η  ΔΥΕΕ Αρκαδίας επέστρεψε Ημερολογιακές Καταστάσεις Κινήσεως στους Σχολικούς Συμβούλους που είχαν πραγματοποιήσει μετακινήσεις και εκτός του νομού της έδρας τους.

Η επιστροφή των καταστάσεων αυτών έγινε σύμφωνα με τη ΔΥΕΕ «διότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 4336/2015, προκειμένου να κάνει χρήση Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου για τις διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν [...]. Συνεπώς σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου, καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο του εισιτηρίου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου της αντίστοιχης διαδρομής».  

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (12)

Στράτος
|

@Niki
Ο Διευθυντής του σχολείου είναι υφιστάμενος του Σχολικού Συμβούλου; Από πότε;

@Γιάννης Πλατάρος
Προσπαθείτε να προστατέψετε τους Σχολικούς Συμβούλους από το δικό μου "τρολάρισμα" ή τον λαϊκισμό; Ασφαλώς και γνωρίζω ότι κάποιοι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν διαμένουν στον τόπο που είναι η έδρα τους.
Πιστέψτε με, δεν έχουν ανάγκη προστασίας οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Αντίθετα χρειάζεται εκ βάθρων αναθεώρηση όλου του θεσμού και του ρόλου τους. Το σενάριο για Σχολικούς Συμβούλους με μικρή εμβέλεια σχολείων που θα έχουν οργανική θέση σε ένα από τα σχολεία αυτά και θα διατηρούν μέρος του διδακτικού τους ωραρίου (π.χ. 10 ώρες) έχοντας το υπόλοιπο ωράριο στη διάθεσή τους για συντονισμό επιμορφώσεων και δράσεων στα σχολεία ευθύνης τους (λίγα σε αριθμό) , με ένα μικρό ίσως επίδομα θέσης, είχε παλαιότερα ακουστεί και θα οδηγούσε τόσο στην απαραίτητη ανανέωση των προσώπων στις θέσεις αυτές όσο και σε ουσιαστικότερες και άμεσες παρεμβάσεις τους "συμβουλευτικού" χαρακτήρα. Δυστυχώς δεν βλέπω πλέον να υπάρχει στο τραπέζι της συζήτησης.

Τα περί επίταξης των οικογενειακών αυτοκινήτων των Σχολικών Συμβούλων για χάρη της υπηρεσίας να τα συγκρίνετε με την επίταξη των αυτοκινήτων των μάχιμων εκπαιδευτικών που τρέχουν καθημερινά από το σπίτι στο σχολείο και από σχολείο σε σχολείο συμπληρώνοντας ωράριο διδασκαλίας με όλες τις καιρικές συνθήκες και σε συγκεκριμένες ώρες. Βλέπετε ένας Σχ. Σύμβουλος διαλέγει ποιες μέρες θα κάνει συναντήσεις εκπαιδευτικών ή επισκέψεις σε σχολεία και αν καθυστερήσει λίγο την άφιξή του δεν τρέχει κάτι. Το κουδούνι της τάξης όμως υποχρεώνει τον μάχιμο εκπαιδευτικό να είναι εκεί πριν αυτό χτυπήσει, βρέξει - χιονίσει.

Γιάννης Πλατάρος
|

@ Στράτος
Είναι δυνατόν κ. Στράτο να «τρολάρετε» τους Συμβούλους συγκρίνοντάς τους με τον κάθε «απλό συνάδελφο» που «καθημερινά διανύει εκατοντάδες χιλιόμετρα για να πάει στην δουλειά του από τον τόπο κατοικίας του;
Γιατί καμώνεστε ότι ΔΕΝ γνωρίζετε το παρακάτω:
* Και ο Σύμβουλος μπορεί να κάνει εκατοντάδες χιλιόμετρα για να πάει στην δουλειά του από τον τόπο κατοικίας του. Το θέμα είναι «πηγαίνοντας στην δουλειά του» ΜΕΤΑ, είναι υποχρεωμένος να πάει και ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ;
Περί αυτού πρόκειται!...
Από την ποιότητα των σχολίων σας αγαπητέ Στράτο, φαίνεστε γνώστης των εκπαιδευτικών θεμάτων και επομένως μας ξενίζει ο «τύπου τρολ» λαϊκίζων σχολιασμός κατά των Σχολικών Συμβούλων. Να πιστέψουμε ότι δεν γνωρίζετε αυτή την απλή προφανή αλήθεια όταν περί άλλων εκπαιδευτικών θεμάτων γνωρίζετε καίριες λεπτομέρειες;
Επίσης -συμπληρωματικά- ποιός σας είπε ότι ΟΛΟΙ οι Σχολικοί σύμβουλοι είναι υποχρεωμένοι ντε σώνει και καλά να έχουν διαθέσιμα-επιταγμένα τα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΟΥΣ αυτοκίνητα στην δουλειά εν είδει ταξί; Είναι δυνατόν να μην αντιλαμβάνεστε ούτε αυτό;
Περιεργώ ειλικρινώς αν θα ανασκευάσετε το κατ΄εμέ βαρύ συγκεκριμένο ατόπημά σας σε σχέση και σε αντίθεση με την όλη εύστοχη παρέμβασή σας σε άλλα θέματα απ΄όπου τεκμαίρεται βαθεία γνώση των εκπαιδευτικών θεμάτων . Δεν συμβιβάζονται αυτά...

Πέτρος
|

Τα πράγματα είναι ποιο απλά!!! Κάντε το όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Πρώτα έγκριση οδοιπορικών με ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ δηλ.: ΑΔΑ και ΧΕΠ και μετά η πραγματοποίηση. Γιατί πρέπει να γίνει πρώτα η μετακίνηση και μετά να περιμένεις πότε θα δεήσει ο κάθε υπάλληλος να τα εγκρίνει….

Niki
|

Δείτε και ένα ωραίο. .......είναι απαραίτητο να προσκομίζεται βεβαίωση από όπου να προκύπτει η συνεργασία των Σχολικών Συμβούλων με τους Δ/ντες των Σχολικών Μονάδων;;; Ενδιαφέρουσα προοπτική αυτή.
Ο υφιστάμενος (διευθυντής) θα δίνει βεβαιώσεις για να πληρώσει ο σύμβουλος (προϊστάμενος-ενδεχομένως αξιολογητής) τα εισητήριά του, ο οποίος θα πηγαίνει να πάρει την υπογραφή. Αναβαθμισμένους τους βλέπω τους συμβούλους

Gas
|

Τα οδοιπορικα μας απασχολουν η το οτι διανυουν το 2ο ετος παρατασης της τετραετους θητειας τους και σε 5 μηνες μπαινουν στο 3ο.Ο κ.Υπουργος ειπε στο εσος στις 14 Δεκεμβριου οτι σε 2 μηνες θα λυθει το θεμα και ακομη καμια ενεργεια.Μονο για Διευθυντες Σχολειων και Εκπαιδευσης βιαστηκαν να κανουν επιλογες και μαλιστα με αντισυνταγματικους νομους.Αυτο δεν προβληματιζει κανεναν.Υπαρχει ηθικη,αξιοκρατια και νομιμοτητα σε αυτην την πολυχρονια παραταση.

Βασίλης Φαλασινάτρας
|

Για τα σχόλια Όλων : ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ

Για το υπουργείο
λειτουργεί ΕΤΣΙ επειδή εχει :
ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ
(Ολιγα maths!)

Στράτος
|

Ο νέος τρόπος υπολογισμού της χιλιομετρικής αποζημίωσης για τις μετακινήσεις των Σχολικών Συμβούλων προφανώς είναι αποτέλεσμα της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας. Είναι απαραίτητες μερικές ωστόσο διευκρινίσεις:

1. Το αντίτιμο των εισιτηρίων είναι το ποσό που αναγνωρίζεται για αποζημίωση. Δεν σημαίνει ότι κάποιος πρέπει να πάει με το ΚΤΕΛ. Μπορεί να πάει με το αυτοκίνητό του αλλά θα πάρει ως αποζημίωση το ποσό που αντιστοιχεί στο εισιτήριο του ΚΤΕΛ.

2. Πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι ήδη μέχρι σήμερα δεν πραγματοποιούσαν πολλές μετακινήσεις λόγω περιορισμένου αριθμού προβλεπόμενων μετακινήσεων με αποζημίωση. Τώρα προφανώς θα παραμείνουν κλεισμένοι στο γραφείο τους! Αλλά πόσοι αλήθεια εκπαιδευτικοί της τάξης τους αποζητούν;

3. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί καλύπτουν καθημερινά πάμπολλα χιλιόμετρα για τη μετάβασή τους από το σπίτι τους στο σχολείο που βρίσκεται για πολλά χρόνια μακριά από τον τόπο κατοικίας τους (με ελάχιστες έως μηδενικές σε κάποιους κλάδους μεταθέσεις). Όλες αυτές οι μετακινήσεις γίνονται φυσικά χωρίς καμία αποζημίωση! Σε όλους αυτούς λοιπόν τους εκπαιδευτικούς η είδηση ότι περιορίστηκαν οι αποζημιώσεις οδοιπορικών των Σχολικών Συμβούλων προκαλεί τουλάχιστον πικρό χαμόγελο αν όχι οργή και αγανάκτηση. Το ίδιο συμβαίνει και όταν στις συναντήσεις τους με τους Συμβούλους τους ακούνε να γκρινιάζουν γιατί τους έχουν κόψει τα οδοιπορικά.
Εάν ανήκετε στους χιλιάδες καθημερινά μετακινούμενους εκπαιδευτικούς καταλαβαίνετε τι γράφω! Αν όχι, είστε τυχεροί που είστε κοντά στο σπίτι σας.

ΠΕ19
|

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ή υπάρχουν και έχουν ρόλο ή δεν υπάρχουν καθόλου. Τώρα να αναγκάζει στέλεχος της εκπαίδευσης να πηγαίνει σε σχολείο ευθύνης του σε διπλανό νομό με ΚΤΕΛ είναι στα όρια της γελοιότητας. Δηλαδή ο σύμβουλος Τεχνολόγων ή Γαλλικών με έδρα την Πάτρα για να πάει στον Πύργο πρέπει να πάρει το ΚΤΕΛ να πάει σε ένα σχολείο και στην συνέχεια να γυρίσει πίσω Πάτρα και την επομένη να πάει Αμαλιάδα πάλι σε ένα μόνο σχολείο (σε καμία 10 χρόνια θα έχει πάει σε όλα). Είναι προσβολή στο θεσμό πάνω από όλα, ένα κράτος πρέπει να έχει θεσμούς και να τους τιμά.
Τώρα αν το κράτος θεωρεί πως ο σύμβουλος θα πάει από το Ηράκλειο στ' Ανώγεια όχι για ελέγξει και να συμβουλέψει τους καθηγητές αλλά για κουβέντα, αντικριστά και ρακές (γι'αυτό δεν τον αφήνει να πάρει αυτοκίνητο) είναι καλύτερα να καταργήσει το θεσμό να κάνει και οικονομία.

Κουρασμένος
|

Φαίνεται να τελειώνει ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου. Το διαχρονικό ερώτημα του Τρικούπη, και εδώ ταιριάζει: "Τις πταίει;"

Γιάννης Πλατάρος
|

@Γιώργος
Δηλαδή τι δεν γίνεται σωστά;
Δεν λαμβάνουν διαταγή μετακίνησης από Περιφερειακή διοίκηση; Δεν αιτούνται μετακίνηση από τον Περιφερειακό Διευθυντή; Δεν εξηγούν την αιτιολογία μετάβασης στο Σχολείο;
Ξέρω ότι δεν ήταν υποχρεωτική η απόδειξη της μετακίνησης όπως φωτοτυπία ημερολογίου Σχολείου. Το ότι το θέσπισε η Πολιτεία πιο συγκεκριμένο και υπεύθυνο είναι ΘΕΤΙΚΟ . Αυτό προστατεύει τον θεσμό.
Η νέα ρύθμιση, δεν επηρεάζει τους Συμβούλους που έχουν έδρα μοναδικό. Οι Νομό. Οι άλλοι που έχουν 7 νομούς ή 35 Νομούς (λ.χ. Γεωπόνων) θα πηγαίνουν με το ΚΤΕΛ; Ξέρω καλά ότι σε ορισμένα Σχολεία , πολλά Σχολεία, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πάει κάποιος με το ΚΤΕΛ τις εργάσιμες μέρες και ώρες. Αυτά τα Σχολεία δεν θα έχουν υποστήριξη Συμβούλων; Αυτός είναι ο κύριος προβληματισμός.
Συνδικαλιστικό όργανο έχουν ας τα πουν κι αυτοί...

Γιώργος
|

Αγαπητέ Γιάννη κάνεις λάθος!
Οι σύμβουλοι έπρεπε να φροντίσουν να διαβάσουν προσεκτικά το Νόμο πριν κάνουν τις μετακινήσεις τους. Όπως δηλαδή κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι. Εκτός αν βαρέθηκαν ακόμα και αυτό να κάνουν.

Γιάννς Πλατάρος
|

Θλίψη και μόνον θλίψη, από την είδηση ενός προαναγγελθέντος θανάτου του ΘΕΣΜΟΥ των Σχολικών Συμβούλων.
Να αναμένουμε αντίδραση της ΟΛΜΕ;
Αναμένουμε...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ