Για τις μετακινήσεις των εκτός έδρας/εκτός νομού με τη χρήση του Ι.Χ., σαν αναγνωριζόμενα έξοδα κίνησης θα είναι το αντίτιμο μόνο των εισιτηρίων όλων των απαιτούμενων μέσων μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με έγγραφο του ΠΔΕ Κρήτης Γ. Τερζάκη.
Αυτό σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζεται η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης και μετακίνησης από τον ένα νομό στον άλλο με χρήση Ι.Χ. και καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο του εισιτηρίου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου της αντίστοιχης διαδρομής (βεβαίωση του ΚΤΕΛ).
Επισημαίνουμε ότι για τις μετακινήσεις με τη χρήση Ι.Χ. με χιλιομετρική αποζημίωση επιτρέπεται στις εξής περιπτώσεις:
α. Για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια του νομού, ανεξάρτητα αν οι περιοχές εξυπηρετούνται από συγκοινωνιακά μέσα.
β. Διαδοχική μετακίνηση: μετάβαση διαδοχικά σε περισσότερες από μία περιοχές για εκτέλεση υπηρεσίας (Ν.4336/2016, παρ.11 ).
Για την αποστολή προς πληρωμή των οδοιπορικών προς ΥΔΕ
Στα δικαιολογητικά των δαπανών προς εξόφληση σύμφωνα με την ΥΔΕ, είναι απαραίτητο να προσκομίζεται βεβαίωση από όπου να προκύπτει η συνεργασία των Σχολικών Συμβούλων με τους Δ/ντες των Σχολικών Μονάδων, όπου πραγματοποιήθηκαν οι μετακινήσεις, διαφορετικά, θα επιστρέφονται οι καταστάσεις ως ελλιπείς και επομένως ανεξόφλητες.
Στο Νομό Αρκαδίας
Η ΔΥΕΕ Αρκαδίας επέστρεψε Ημερολογιακές Καταστάσεις Κινήσεως στους Σχολικούς Συμβούλους που είχαν πραγματοποιήσει μετακινήσεις και εκτός του νομού της έδρας τους.
Η επιστροφή των καταστάσεων αυτών έγινε σύμφωνα με τη ΔΥΕΕ «διότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 4336/2015, προκειμένου να κάνει χρήση Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου για τις διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν [...]. Συνεπώς σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου, καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο του εισιτηρίου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου της αντίστοιχης διαδρομής».
@Niki
Ο Διευθυντής του σχολείου είναι υφιστάμενος του Σχολικού Συμβούλου; Από πότε;
@Γιάννης Πλατάρος
Προσπαθείτε να προστατέψετε τους Σχολικούς Συμβούλους από το δικό μου "τρολάρισμα" ή τον λαϊκισμό; Ασφαλώς και γνωρίζω ότι κάποιοι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν διαμένουν στον τόπο που είναι η έδρα τους.
Πιστέψτε με, δεν έχουν ανάγκη προστασίας οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Αντίθετα χρειάζεται εκ βάθρων αναθεώρηση όλου του θεσμού και του ρόλου τους. Το σενάριο για Σχολικούς Συμβούλους με μικρή εμβέλεια σχολείων που θα έχουν οργανική θέση σε ένα από τα σχολεία αυτά και θα διατηρούν μέρος του διδακτικού τους ωραρίου (π.χ. 10 ώρες) έχοντας το υπόλοιπο ωράριο στη διάθεσή τους για συντονισμό επιμορφώσεων και δράσεων στα σχολεία ευθύνης τους (λίγα σε αριθμό) , με ένα μικρό ίσως επίδομα θέσης, είχε παλαιότερα ακουστεί και θα οδηγούσε τόσο στην απαραίτητη ανανέωση των προσώπων στις θέσεις αυτές όσο και σε ουσιαστικότερες και άμεσες παρεμβάσεις τους "συμβουλευτικού" χαρακτήρα. Δυστυχώς δεν βλέπω πλέον να υπάρχει στο τραπέζι της συζήτησης.
Τα περί επίταξης των οικογενειακών αυτοκινήτων των Σχολικών Συμβούλων για χάρη της υπηρεσίας να τα συγκρίνετε με την επίταξη των αυτοκινήτων των μάχιμων εκπαιδευτικών που τρέχουν καθημερινά από το σπίτι στο σχολείο και από σχολείο σε σχολείο συμπληρώνοντας ωράριο διδασκαλίας με όλες τις καιρικές συνθήκες και σε συγκεκριμένες ώρες. Βλέπετε ένας Σχ. Σύμβουλος διαλέγει ποιες μέρες θα κάνει συναντήσεις εκπαιδευτικών ή επισκέψεις σε σχολεία και αν καθυστερήσει λίγο την άφιξή του δεν τρέχει κάτι. Το κουδούνι της τάξης όμως υποχρεώνει τον μάχιμο εκπαιδευτικό να είναι εκεί πριν αυτό χτυπήσει, βρέξει - χιονίσει.