Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εξώδικο στον υπ. Παιδείας για τις μετατάξεις του 2013

Η απαντηση του υπουργείου Παιδείας
Δημοσίευση: 03/03/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δικηγορικό γραφείο, με εντολή θιγόμενων εκπαιδευτικών, απέστειλε εξώδικο στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, με το οποίο τον καλεί    εντός αποκλειστικής προθεσμίας 5 [πέντε] ημερών  , να προσωρήσει στις δέουσες ενέργειες,   ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ και σε συμμόρφωση με την Εκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης,  ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, όπως αυτές έχουν δηλωθεί στις αιτήσεις μετάθεσής μας του σχολικού έτους 2012-2013, εφόσον τα μόριά τους  είναι περισσότερα ή ίσα με τα αντίστοιχα μόρια του τελευταίου μεταταχθέντα της ίδιας ειδικότητας σε όλες τις φάσεις των μετατάξεων με βάση το Ν. 4172/2013.

Οι εκπαιδευτικοί μέσω του εξώδικου διαμαρτύρονται:

Α) για την πρωτοφανή καταπάτηση των Νόμων,

Β) για την πρωτοφανή καταπάτηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων εργασιακών δικαιωμάτων και ελευθεριών μας,

Γ) για την πρωτοφανή υποτίμηση του Ρόλου του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης

Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας

Άμεσα αντέδρασε το υπουργείο Παιδείας στο παραπάνω ρεπορτάζ  του esos,   σχετικά με την αποστολή εξωδίκου προς το υπουργείο από 130 εκπαιδευτικούς,  που ζητούν την ακύρωση των 3559 υποχρεωτικών μετατάξεων που έγιναν το 2013 από τον τότε υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο διευκρινίζοντας τα εξής:

Η σημερινή Κυβέρνηση λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα και τις αδικίες που δημιουργήθηκαν από την παραβίαση των διατάξεων του αρ. 82 παρ. 11 του ν.4172/2013 –από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου – για την μετάταξη των 3559 εκπαιδευτικών, έχει προβεί τις παρακάτω ενέργειες:

1.    Συνέστησε 1686 νέες οργανικές θέσεις για τις κοινές ειδικότητες των δύο βαθμίδων τον Αύγουστο του 2015 (ΦΕΚ 1719/17-08-2015).Συνέστησε πέντε νέους κλάδους και  2223 νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το 2016 (ΦΕΚ Β’ 3391/20/2016)για τις μη κοινές ειδικότητες.

2.    Οι νομοθετικές  πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης αποκατέστησαν τη νομιμότητα και τις αδικίες σε βάρος των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών στην συντριπτική πλειονότητά τους.

3.    Ο ελάχιστος αριθμός εκπαιδευτικών που δεν αποκαταστάθηκε, προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, την απόφαση της οποίας το Υπουργείο θα σεβαστεί και θα εφαρμόσει. Λόγοι όμως, δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν στη σημερινή ηγεσία να μην μπορεί στο πλαίσιο της νομιμότητας να αποκαταστήσει και τους προσφεύγοντες εκπαιδευτικούς αφού οι συγκεκριμένες ειδικότητες και οι θέσεις που διεκδικούν είναι πλεονάζουσες.

Ανταπάντηση των αμετάθετων καθηγητών στο υπουργείο Παιδείας

Σχετικά με τις “διευκρινήσεις” που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας στη δημοσιοποίηση της εξώδικης δήλωσης των αμετάθετων Καθηγητών Κοινών Ειδικοτήτων της Π.Ε., αναφέρουμε τα ακόλουθα:

1.- Προς μεγάλη μας δυσάρεστη έκπληξη, κ. Υπουργέ Παιδείας και λοιποί εντολοδόχοι του κ. Υπουργού Παιδείας ΔΕΝ αναγνώσατε ούτε καν το εξώδικο που σας κοινοποιήσαμε την 21/2/2017. ΔΕΝ προβήκατε ούτε καν στην ανάγνωσή του.

2. Απαντήσατε με περισσή σπουδή, σήμερα την 3-3-2017 [11 ημέρες μετά την κοινοποίησή του], έχοντας την απατηλή ψευδαίσθηση ότι είμαστε αδικηθέντες μεταταχθέντες.

3. κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΚΗΘΕΝΤΕΣ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΕΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ Π.Ε., των οποίων οι αιτήσεις μετάθεσης δεν έγιναν δεκτές τον Ιούνιο 2013, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αδιαφανείς σκοποί του τότε Υπουργού Παιδείας, κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, ο οποίος, μέσω της μεθόδευσης των “μετατάξεων”, μετακίνησε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ τους “δικούς του ανθρώπους” στους τόπους των επιλογών μας.

Εξακολουθούμε ως σήμερα να είμαστε ΟΜΗΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΩΡΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ που μεθόδευσε ο κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ και εσείς με τη συμπεριφορά σας ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΕ.

κ. ΥΠΟΥΡΓΕ και λοιποί εντολοδόχοι του

ΠΡΙΝ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΕ  το περιεχόμενο της υπ΄αριθμ.  49/Α/2016 ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ που διενήργησε  το ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ – ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ.

ΔΙΟΤΙ η Δήλωση που κοινοποιήσατε με περισσή βιασύνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προδίδει κάθε άλλο  παρά σεβασμό στα Ανεξάρτητα Πειθαρχικά Οργανα κάθε Κράτους Δικαίου.

3-3-2017

ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΟΙΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.

Έκθεση “καταπέλτης” για τις 3.559 μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Ανάκληση του συνόλου των διοικητικών πράξεων των 3.559 υποχρεωτικών μετατάξεων που έγιναν το 2013 από τον τότε υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο, εισηγείται   το Σώμα Επιθεωρητών- Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, διότι, σύμφωνα με την έκθεση “καταπέλτη”  η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων έγινε κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 82 παρ. 11 του ν.4172/2013

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει το  esos στις 22-1-17 ,  η έκθεση που στάλθηκε στην πολιτική ηγεσία από την περασμένη Άνοιξη, καταλήγει  στα συμπεράσματα ότι  στην ακολουθηθείσα διαδικασία υποχρεωτικών μετατάξεων του άρθρου 82 παρ. 11 του ν.4172/2013:

1. Δεν έγινε επεξεργασία και συσχετισμός των καταχωρημένων στο ηλεκτρονικό σύστημα του άρθρου 7 του ν.3848/2010 στοιχείων από την αρμόδια υπηρεσία.

2. Η εισήγηση για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων των δύο βαθμιδών εκπαίδευσης δεν συντάχθηκε, όπως προβλεπόταν, από τη Γενική Διεύθυνση Προσωπικού Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά το σχέδιο αυτής δόθηκε από το Γραφείο Υπουργού και υπογράφηκε μόνο από τους αρμόδιους Τμηματάρχες με διατυπωμένες επ’ αυτού τις διαφωνίες- επιφυλάξεις τους, χωρίς να ολοκληρωθεί η διαδικασία υπογραφής και διεκπεραίωσης.

3. Η διαπιστωτική πράξη του υπουργού, το σχέδιο της οποίας επίσης δόθηκε στην Υπηρεσία από το Γραφείο Υπουργού, μνημονεύει στο σκεπτικό της εισήγηση που στερείται νόμιμης υπόστασης, και αποτυπώνει κενά στην Π/βάθμια Εκπαίδευση και πλεονάσματα στη Δ/βάθμια Εκπαίδευση, των οποίων η ορθότητα όχι μόνον δεν ελέγχθηκε από την Υπηρεσία, αλλά και, όπως προέκυψε από τις διαπιστώσεις της παρούσας, αποκλίνουν σημαντικά από τα πραγματικά δεδομένα της συγκεκριμένης περιόδου.

4. Η  υπουργική απόφαση καθορισμού του αριθμού θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ/βάθμιας στην Π/βάθμια Εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις αποτελεί επιμέρους πράξη σύνθετης διοικητικής ενέργειας, ερειδόμενη στη διαπιστωτική πράξη ..., η οποία φέρει τις ανωτέρω πλημμέλειες.

5. Δεν καταρτίστηκε από την υπηρεσία αξιολογικός πίνακας κατάταξης, βάσει των μορίων των αιτηθέντων εκπαιδευτικών, αλλά δόθηκε από το Γραφείο Υπουργού αλφαβητικός πίνακας με τα ονόματα των προς μετάταξη εκπαιδευτικών, τόσο σε θέσεις εκπαιδευτικών Π/βάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε διοικητικές θέσεις.

6. Η υπουργική απόφαση  με την οποία μετατάχθηκαν 3.122 εκπαιδευτικοί, ως ατομική διοικητική πράξη, στερείται σαφούς, ειδικής, επαρκούς αιτιολογίας από την οποία να προκύπτει η συνδρομή των κατά νόμο προϋποθέσεων για την έκδοσή της (σύνταξη αξιολογικού πίνακα για την επιλογή των μετατασσόμενων), κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 17 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας

7. Η δεύτερη διαπιστωτική πράξη ...δεν συνιστά διορθωτική ενέργεια της Διοίκησης βασιζόμενη στις πραγματικά υφιστάμενες κενές οργανικές θέσεις, αλλά υπήρξε απόρροια του πλήθους των ενστάσεων που υποβλήθηκαν.

8. Οι πλημμέλειες της διαδικασίας που επισημάνθηκαν στην παρούσα (παράλειψη σύνταξης πίνακα κατάταξης, άτυπη εισαγωγή κριτηρίου εντοπιότητας κλπ) είχαν ως συνέπεια τη δημιουργία αδιεξόδου, καθώς η Υπηρεσία αδυνατούσε να προβεί σε αντικειμενική εξέταση και κρίση επί των ενστάσεων, με αποτέλεσμα την έκδοση πλήθους μεταγενέστερων υπουργικών αποφάσεων μετατάξεων, επίσης με παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας, που αποσκοπούσαν στην ικανοποίηση αιτημάτων ενισταμένων.

Διαφωνούσε η αρμόδια υπηρεσία και ο Γενικός Γραμματέας Θανάσης Κυριαζής

Οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, επισημαίνουν ότι  η διαδικασία μετάταξης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2013-14 (άρθρο 82, παρ.11 του ν.4172/2013) πραγματοποιήθηκε παρά τις διατυπωμένες επί των σχεδίων των σχετικών διοικητικών πράξεων επιφυλάξεις και αντιρρήσεις της Υπηρεσίας και του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα  Θανάση Κυριαζή, με επανειλημμένες παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας στο έργο της ελεγχόμενης υπηρεσίας.

Τριπλάσιος ο αριθμός των   μεταταχθέντων εκπαιδευτικών  επί του αριθμού των υφιστάμενων κενών

Από τον ανωτέρω πίνακα καθίσταται σαφές ότι ο αριθμός των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών είναι σχεδόν τριπλάσιος του αριθμού των υφιστάμενων κενών.

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ