ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τέσσερα ερωτήματα της ΝΔ προς τον υπ. Παιδείας για τους Διευθυντές σχολείων

Οι Διευθυντές αυτά έχουν ήδη εκδώσει πράξεις οι οποίες τώρα είναι εν δυνάμει προσβλητέες.
Δημοσίευση: 15/03/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Το δικαστήριο αποφάνθηκε κρίνοντας αντισυνταγματικό το Νόμο “Μπαλτά -Κουράκη” για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης. Η ηγεσία του υπουργείου οφείλει να σεβαστεί την δικαστική απόφαση.

Β. Ωστόσο, οι επιπτώσεις είναι ανυπολόγιστες, δεδομένου ότι έχουν ήδη γίνει επιλογές στελεχών βάσει του νόμου αυτού, και τα στελέχη αυτά έχουν ήδη εκδώσει πράξεις οι οποίες τώρα είναι εν δυνάμει προσβλητέες.

Τα παραπάνω τονίζει , με σημερινή νέα δήλωση, η τομεάρχης παιδείας της ΝΔ Νίκη Κεραμέως και σημειώνει πως “η  εκπαιδευτική κοινότητα εναγωνίως αναμένει απαντήσεις”, θέτοντας τα ακόλουθα τέσσερα ερωτήματα “τι θα κάνει το υπουργείο”:

1. Με τα στελέχη τα οποία επελέγησαν βάσει του νόμου που κρίθηκε αντισυνταγματικός, αλλά και με τα στελέχη τα οποία δεν επελέγησαν; Με τα στελέχη τα οποία προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη, αλλά και με αυτά τα οποία δεν προσέφυγαν;

2. Με τις πράξεις που έχουν ήδη εκδώσει τα στελέχη που επελέγησαν βάσει του νόμου που κρίθηκε αντισυνταγματικός;

3. Με τις επιλογές διευθυντών εκπαίδευσης που έγιναν από τα στελέχη των οποίων η επιλογή κρίθηκε αντισυνταγματική;

4. Με τις αποφάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων των εκπαιδευτικών, στα οποία συμμετείχαν και διευθυντές των οποίων η επιλογή κρίθηκε αντισυνταγματική; Με τις ειλημμένες αποφάσεις τοποθετήσεων, αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών, που αποφασίζονται από τα εν λόγω όργανα;

Για την αποκατάσταση της τάξης και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, η Νίκη Κεραμέως καλεί  το υπουργείο υπεύθυνα και άμεσα να απαντήσει στα ερωτήματα αυτά .

 

 

Σχόλια (25)

 
δάσκαλος
15 Μαρ 2017 14:56

Φτάνει πιά. Ας σταματήσουν ΟΛΟΙ τα παιχνίδια εις βάρος της εκπαίδευσης .
Νεος νόμος άμεσα και ηρεμία στα σχολεία μέχρι τον Ιούνιο.
Τα κομματικά , παραταξιακα παιχνίδια άλλου. ΦΤΑΝΕΙ.

 
loyk
15 Μαρ 2017 15:11

αμεση εφαρμογη της αποφασης ΣΤΕ. επαναφορα για μεν τους Δ/ντες σχολ. στη κατασταση Ιουνιου 2015 για δε Δ/ντες Εκπ/σης στον Ιανουαριο 2016. Με την αποφαση ο χρονος που περασε ειναι σαν να μην υπαρχει.

 
Αμερόληπτος
15 Μαρ 2017 15:16

@δάσκαλος
Ωραίος είσαι! Για την ηρεμία στα σχολεία που τα αναστάτωσαν το 2015 με τον αντισυνταγματικό νόμο ας πετάξουμε στον Καιάδα όσους τότε αδικήθηκαν. Τέτοια "δικαιοσύνη" διδάσκεις;

 
a
15 Μαρ 2017 15:25

H ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ: #ΦΥΓΕΤΕ_ΜΑΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ_ΠΑΝΤΟΥ

 
Διονύσης Κλ.
15 Μαρ 2017 16:12

Ειναι απόλυτα λογικό και αναγκαίο να δοθεί άμεσα μια λύση, με την παραμονή των νυν Δ/ντών μεχρι τον Ιούνιο. Δεν φταίνε αυτοι για τις νομικές ακροβασίες του Κουράκη και του Μπαλτά. Προσωπικά απέφυγα μετα απο πολλη σκεψη το 2015 να εμπλακώ σε αυτη τη διαδικασία, και επέστρεψα στην τάξη. Το θεμα ειναι μετα να εγκαταλειφθούν οι εμμονες και οι ρεβανσιστικές ιδεοληψίες των συνδικαλιστών, να επιλεγούν οι επόμενοι Δ/ντές με σοβαρότητα και οχι με αμφιλεγόμενες (και παράνομες) διαδικασίες καφενείου, να δοθεί αξία στον άριστο και οχι τον αρεστό, με σοβαρα Υπηρεσιακά συμβούλια. Το σχολείο δουλεύει σωστα οταν υπάρχει αλληλοκατανόηση και ηρεμία. Ιδωμεν...

 
Φωτεινή
15 Μαρ 2017 16:14

Να αναλάβουν την ευθύνη αυτοί που με ελαφρότητα δημιούργησαν τις παρανομίες!!!Ο Κουράκης και ο Μπαλτάς σιωπούν.Ο Κουράκης προεδρεύει του κοινοβουλίου .Αίσχος.Και έχουν το θράσος να ζητούν και τη συναίνεση των τομεαρχών των άλλων κομμάτων,για να το έχουν σαν άλλοθι.Έχουν την πλειοψηφία οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ας αποφασίσουν για το έκτρωμα που δημιούργησαν.Όταν δεν ήταν στην εξουσία έφευγαν προκλητικά από κάθε ψηφοφορία.Τέλος ας αναλάβουν τις ευθύνες τους επιτέλους.

 
stiv Adams
15 Μαρ 2017 16:29

Τί μας λέτε κυριε συνάδελφε.. evge....ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ .....ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ .... ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔakia ΤΑ ΕΠΑΙΞΑΝ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΔΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ... dio xronia...Πρέπει να παραιτηθούν tora ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΜΕΣΑ και να βρεθεί λύση και προσωρινή και οριστική...... ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ .. ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ....ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ , ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ κάποιοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ....to diko mas pedi,...

 
www
15 Μαρ 2017 17:07

Ζητούν συναίνεση για να διορθώσουν τα αδιόρθωτα. Το ότι κάποιοι δικαιώθηκαν δεν τους λέει τίποτε. Θα ήθελα να δω τι θα κάνουν τα κόμματα. Θα δώσουν την ψήφο τους αφού συμφωνήσουν τις ποσοστώσεις κάτω από το τραπέζι; Κάποια στιγμή πρέπει και στην Ελλάδα να δικαιώνεται στην πράξη ο αδικημένος. Να επανέλθουν τα πάντα όπως ήταν πριν τον αντισυνταγματικό νόμο που δίχασε και κατέστρεψε τα σχολεία! Αυτό είναι το μόνο που θα ηρεμήσει την κατάσταση.

 
A.Ω
15 Μαρ 2017 17:25

Η Ν.Δ και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, γιατί δεν προσέφυγαν έγκαιρα στη Δικαιοσύνη για την αντισυνταγματικότητα του νόμου; Αντίθετα προσέφυγαν κύρια διευθυντές εκπαίδευσης και διευθυντές σχολείων, αρκετοί από τους οποίους κρίθηκαν ως στελέχη με αυτό τον αντισυνταγματικό νόμο! Και αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει και άλλη προσφυγή της ΠΕΔΕ για το νόμο Φίλη. Κατόπιν εορτής η ευαισθητοποίηση της Ν.Δ!

 
ΠΕ02
15 Μαρ 2017 17:50

"Εν δυνάμει προσβλητέες": ζητείται φιλόλογος

 
Μαρία
15 Μαρ 2017 18:08

Θα φανώ αφελής αν σκεφτώ:Μα αφού το περίμενε η κυβέρνηση γιατί δεν προετοιμάστηκε για να μην αφήσει τα σχολεία ακέφαλα;

 
Μαρία
15 Μαρ 2017 18:10

Θα φανώ αφελής αν σκεφτώ:Μα αφού το περίμενε η κυβέρνηση γιατί δεν προετοιμάστηκε για να μην αφήσει τα σχολεία ακέφαλα;

 
Θεοφάνης
15 Μαρ 2017 18:35

Να γίνει κυβέρνηση η ΝΔ να ηρεμήσει η παιδεία! Όχι άλλα πειράματα!

 
εκπαιδευτικός
15 Μαρ 2017 18:36

κα Κεραμέως εσείς βεβαίως άριστα το τοποθετείτε το τεράστιο ζήτημα που προέκυψε, όχι τώρα αλλά από δύο χρόνια, ειδικότερα δε μετά την απόφαση του Γ΄τμήματος. Δικαιώνεται απολύτως η κα Διαμαντοπούλου, γιατί αυτή έφτιαξε νόμο ο οποίος πρώτη φορά στα χρονικά της βουλής ψηφίστηκε από τεράστια πλειοψηφία και ακολουθώντας κάθε δημοκρατική διαδικασία στην πράξη και όχι στα συνθήματα. Στο δια ταύτα, οποιαδήποτε απόφαση να πάρει το Υπουργείο Παιδείας, οι αγωγές θα κατατεθούν τεκμηριωμένα σε ότι αφορά όλες τις βλάβες που έχουν υποστεί όσοι έχουν υποστεί, αυτό έχει τελειώσει, η απόφαση στους δικαστές. Γιατί ξέρετε δεν υπάρχει μόνο οικονομική βλάβη αλλά και ηθική όταν βλάπτονται έννομα αγαθά, όπως είναι η προσωπικότητα, η υπόληψη, η τιμή ενός ανθρώπου κτλ., από παράνομη και υπαίτια (δόλος ή αμέλεια) πράξη, δηλαδή μια άδικη πράξη. Η προσβολή της προσωπικότητας κάποιου με οποιοδήποτε τρόπο του δίνει το δικαίωμα να ζητήσει χρηματική αποκατάσταση λόγω ηθικής βλάβης. Εδώ δεν είχαμε κατάφωρη προσβολή της προσωπικότητας ανθρώπων με προσόντα, ανθρώπων με μόρφωση υψηλού επιπέδου, μέσα από μυστική ψηφοφορία η οποία κρίθηκε ότι παραβίασε βασικές Συνταγματικές αρχές; Δείτε το (γ) στο άρθρο 18 των κριτηρίων επιλογής δντών σχολικών μονάδων του συγκεκριμένου νόμου τι αποτιμούσε με τη μυστική ψηφοφορία. " γ) Η συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, όπως προκύπτει από τις θέσεις στις οποίες έχει υπηρετήσει, καθώς και η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου που αποτιμώνται πρώτον στην περίπτωση των υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. κατά τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων δεύτερον στην περίπτωση των υποψηφίων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. και υποψηφίων υπευθύνων τομέων Ε.Κ. κατά τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων και τρίτον στην περίπτωση των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης κατά τη μυστική ψηφοφορία των Διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., των Προϊσταμένων νηπιαγωγείων και των Προϊσταμένων Δημοτικών σχολείων". Υπάρχουν αμφιβολίες για ηθική βλάβη; Εγώ δεν θα πω ότι έτσι είναι, αλλά το λόγο έχουν τα διοικητικά δικαστήρια και μόνο.

 
ΑΛΤΗΣ
15 Μαρ 2017 19:12

Δυστυχώς άλλη μια φορά οι υπουργοί της κυβέρνησης δημιούργησαν και εφάρμοσαν ένα ανώμαλο νόμο και πήραν στο λαιμό τους όλη την παιδεία. Σε πολλές περιπτώσεις δίχασαν τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων. Η δικαίωση των αδικημένων πρέπει να είναι άμεση και τον τρόπο θα πρέπει να τον βρει το υπουργείο σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ. Στη δική μου περίπτωση δεν εφάρμοσαν νόμο παρά τις δύο ενστάσεις μου και την κατάθεση του νόμου για αναγνώριση μορίων μου που με στέρησαν. Περιμένω και εγώ σύντομα να δικαιωθώ μιας και δεν τους τη χάρισα και προσέφυγα και εγώ ατομικά για την περίπτωσή μου. Νομικοί έγκαιρα ερμήνευσαν το νόμο υπέρ μου όμως δε τους έλαβαν υπόψη. Στο μοναχικό αγώνα που έδωσα ούτε η ΕΛΜΕ με συμπαραστάθηκε .
Ρωτώ όλους τους δημοκρατικούς συναδέλφους, η δικαίωση από τα δικαστήρια δεν πρέπει να εξαργυρωθεί; Το δίκαιο φθάνει μέχρι εκεί που εξαντλείται το κομματικό συμφέρον ;

 
www
15 Μαρ 2017 19:30

@εκπαιδευτικός Έχετε απόλυτο δίκιο! Οι άνθρωποι που αδικήθηκαν πρέπει να επανέλθουν με ψηλά το κεφάλι στις θέσεις τους. Αυτό θα δώσει και ένα μήνυμα προς την κοινωνία. Πολλοί άνθρωποι (μεταξύ αυτών και γονείς μαθητών μας) δε γνωρίζουν λεπτομέρειες. Ξέρουν απλώς ότι ο τάδε απομακρύνθηκε από τη θέση του και μπορούν να πιστεύουν οποιαδήποτε "βολική δικαιολογία" τους σερβίρουν. Η δικαιοσύνη απεφάνθη. Το κράτος οφείλει να τη σεβαστεί. Υπάρχουν σχολεία που περιμένουν ακριβώς αυτή τη δικαίωση.

 
Πέτρος
15 Μαρ 2017 19:38

Νομίζω ότι τα ερωτήματα της κ. Κεραμέως είναι λίγα και θα έλεγα σε ήπιο τόνο. Η πραγματικότητα είναι ακόμη πιο σκληρή, αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι εκει στο Υπουργείο δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν σε μία σειρά διοικητικών πράξεων οι οποίες θα προσβληθούν. Καταρχήν δεν θα γίνει αποδεκτό η συνέχιση της υπηρεσίας όσων έγιναν διευθυντές με τον κατάπτυστο και αντισυνταγματικό 4327/15. Αλήθεια σκεφτηκε το δίδυμο Κουράκη - Μπαλτά τους διευθυντές που πετάχτηκαν όλοι ξέρουμε πως, 1 μήνα πριν τη λήξη της θητείας τους; Όταν μέσα στο Μάη και Ιούνη του 2015 εν μέσω Προαγωγικών, Απολυτηρίων και πανελληνίων εξετάσεων σε όλα τα σχολεία της επικράτειας " στήνονταν" κάλπες, ποιός από αυτούς που σήμερα "κοπτονται" νοιάστηκε τότε για όλα αυτά; Ενώ τώρα ζητάει συναίνεση και "πλάτες" από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και την εκπαιδευτική κοινότητα;
Έρχομαι στα άμεσα προβλήματα που θα δημιουργηθούν: 1) Εξαγωγή στη δευτεροβάθμια αποτελεσμάτων φοίτησης, προαγωγής και συμμετοχής σε Πανελλήνιες Εξετάσεις. Με αυτό το νομικό μπάχαλο πιστεύει κανείς σοβαρά ότι δεν θα γίνουν προσφυγές σε Διοικητικά Εφετεία για ακύρωση αποτελεσμάτων λόγω ακυρότητας του κατέχοντος τη θέση του διευθυντή; 2) Το ίδιο πρόβλημα με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και όλες τις διοικητικές τους πράξεις οι οποίες θα είναι προσβλητέες και καμία υπουργική ή άλλη απόφαση δεν μπορεί να λειτουργήσει ως "ομπρέλα". Αναφέρομαι σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, μετακινήσεις, οργανικές θέσεις ακόμη και πειθαρχικά θέματα. Φαντάζεται κάποιος το μέγεθος του προβλήματος όταν τέτοια θέματα με αποφάσεις που έχουν ληφθεί ανατραπούν; Θα χρειασθούν χρόνια για να αποκατασταθεί η νομιμότητα και η ηρεμία στο χώρο της εκπαίδευσης και της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας.
Αντιλάμβάνομαι το μέγεθος των προβλημάτων που έχει να διαχειριστεί ο κ. Γαβρόγλου. Έχει όμως δύο σπουδαία όπλα που δεν πρέπει να τα απωλέσει.1) Δεν ευθύνεται το παραμικρό ο ίδιος για την κατάσταση αυτή που παρέλαβε.2) Τηρώντας απαρέκλιτα τη νομιμότητα, υπάρχουν εξαιρετικοί νομικοί, μπορεί να κερδίσει όλες τις θετικές γνώμες. Αγνοώντας βέβαια τις "φωνές" που κριτήριο έχουν το δήθεν κομματικό συμφέρον. Συμφέροντα που στηρίζονται σε τέτοιες πρακτικές πολύ γρήγορα συμπαρασύρουν όλους στο χαμό.
Τήρηση της νομιμότητας και γρήγορα κατάθεση νόμου για κρίσεις από πάνω προς στα κάτω, με συναίνεση τότε και των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ο νόμος 3848/2010 είναι ό,τι καλύτερο ως βάση για να προχωρήσουν τα πράγματα. Ελπίζω,χωρίς να είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι θα επικρατήσει η λογική και όχι οι ανέξοδοι λεονταρισμοί.

 
ΠΕ
15 Μαρ 2017 20:51

Δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσει η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ στην παράταση για λόγους δημοσίου συμφέροντος που θα απικαλεστεί ο Υπουργός.Το ήξεραν πάνω από ενάμισυ χρ'ονο ότι αυτή θα ήταν η απόφαση και ώφειλαν να το είχαν τελειώσει προ πολλού.Στους Διευθυντές Εκπαίδευσης επειδή ήδη το ήξεραν πριν 15 μήνες και πρόσθεσαν με το Φίλη τη συνέντευξη.Εκεί το έκαναν σε αυτό όχι.Προβληματισμός υπάρχει αν υπάρξει παρέμβαση και δεν δώσει το ΣτΕ την απόφαση την Παρασκευή ή την Δευτέρα.Κατά τα άλλα συγχαρητήρια στην καΚεραμέως για τη στάση που πήρε και είναι αντίθετη με τη θέση της ΔΑΚΕ που ήταν υπέρ της ψηφοφορίας και μετειχε μανιωδώς με το σύνθημα στα σχολεία:"ψηφίζουμε διευθυντές σχολείων για να βγάλουμε μετά διευθυντή εκπαίδευσης".Τώρα η ΔΑΚΕ σιωπά γιατί είναι ένοχη για συμπόρευση με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Πρέπει δε η κα.Κεραμέως να προσέξει και την στάση της στο θέμα των διευθυντών εκπαιδευσης.Για να γίνουν οι εκλεκτοί του ΣΥΡΙΖΑ ξευτιλίστηκαν υποψήφιοι.Πήραν βαθμολογίες στη συνέντευξη ακρως υποτιμητικές,μεροληπτικές που δεν αρμόζουν σε εκπαιδευτικούς των προσόντων και του ποιόν τους.Ούτε την ψηφοφορία σεβάστηκαν και κάναν τρίτους σε ψήφους και προσόντα διευθυντές εκπαίδευσης.Και μην πει κανείς ότι δεν φταίνε αυτοί που έγιναν.Ήξεραν μέχρι λεπτομέρεια τι έγινε καιτο χάρηκαν και το αποδέχτηκαν με ενθουσιασμό.Η νομιμότητα είναι μια.Άμεση επαναφορά όλων που είχαν θέσεις ευθύνης πριν τις επιλογές διευθυντών σχολείων και εκπαίδευσης.Εξ άλλου οι περισσότεροι είναι οι ίδιοι και θα υπάρξει η λιγότερη αναταραχή.
Ας το σκεφτεί και αυτό η κα Κεραμέως σαν ένα είδος ας πούμε εξιλέωσης για τη στάση της ΔΑΚΕ και της συμπόρευσής της με τον ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το θέμα αν και η ίδια δεν φταίει σε τίποτε.Αλλά αυτοί της ΔΑΚΕ(ΔΑΚΕΣΥΝΕΚ) αυτοκριτική πότε θα κάνουν;Να παραιτηθεί κάποιος τη στιγμή που αυτή η συμπόρευση αντιστρεφόταν την ιδεολογία της Ν.Δ είναι το ελάχιστο.Υπάρχει και φιλότιμό;

 
Χουλιάρα Θεοδώρα
15 Μαρ 2017 22:15

Καταρχήν για να μην μου καταλογίσετε μεροληψία ή με "ετικετοποιήσετε" ένθεν κακείθεν θα πω ότι είμαι μια από τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές που άμεσα παύθηκαν από τους κ.κ. Μπαλτά και Κουράκη το 2015. Ως εκ τούτου θα μπορούσα αβίαστα να εκφραστώ καταγγελτικά εναντίον τους και να προσθέσω κι εγώ στον "εισαγγελικό" τόνο των τελευταίων ημερών.
Πιστεύω πως καλώς ακυρώθηκαν οι επιλογές που στηρίχτηκαν σε μια μυστική ψηφοφορία χωρίς καμία αιτιολόγηση της ψήφου, γεγονός που τις καθιστά ευάλωτες -να μην πω παραδομένες- σε υποκειμενικά κριτήρια αν μη τι άλλο.
Από το γεγονός όμως αυτό μέχρι να ανακηρύσσεται σε μείζον εθνικό θέμα πραγματικά εκτιμώ πως μόνο για αλλότρια- από το καλό της εκπαίδευσης- μονοπάτια οδηγεί. Δεν έγιναν διευθυντές σχολείων ή εκπαίδευσης ο μανάβης της γειτονιάς ή ο παπάς της ενορίας (με όλο το σεβασμό στα συμπαθή αυτά επαγγέλματα), αλλά συνάδελφοι με διδακτική εμπειρία και παρουσία στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Συμφωνώ, πως σε κάποιες περισσότερες ή λιγότερες περιπτώσεις μπορεί να μην ήταν οι καλύτεροι, αλλά ρωτώ με ποιο σύστημα επιλογής ήταν όλοι οι "κάλλιστοι" ώστε σήμερα η παρουσία των εκλεγμένων να αποτελεί τουλάχιστον "εθνικό κίνδυνο" όπως παρουσιάζεται και προβάλλεται; Ας χαμηλώσουν λίγο οι τόνοι, ας "απογαλακτιστεί" το ζήτημα από τη διαχρονική κομματική αντιπαλότητα, ας γίνει ορατή επιτέλους από όλους η ανάγκη για ηρεμία στις εκπαιδευτικές μονάδες που κατά κύριο λόγο κάνουν σωστά τη δουλειά τους κι οι εντυπωσιασμοί ας μετατεθούν σε λιγότερο ευαίσθητα πεδία. Γιατί μου δημιουργείται -δυστυχώς- η εντύπωση πως η αντιπαράθεση - αντιπαλότητα θα συνεχιστεί και σε "ιερές και άβατες" για την εκπαίδευση διαδικασίες (π.χ. πανελλαδικές) του στιλ ποιος νομιμοποιείται ή μη για τη διεξαγωγή τους με ό,τι διακυβεύεται σε αυτές και τότε θα μιλάμε για καταστροφή αθώων...
Ποτέ η παρουσία του μέτρου και της λογικής δεν έβλαψε και δεν οδήγησε σε αδιέξοδα. Αν σ' αυτές προστεθεί και το πραγματικό ενδιαφέρον για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την παιδεία θα βρεθεί λύση χωρίς μονομάχους τροπαιούχους και ηττημένους.
Αφήστε τη σχολική χρονιά να τελειώσει κι από κοινού -ει δυνατόν- βρείτε αντικειμενικούς τρόπους επιλογής. Κάθε άλλη οπτική, προσωπικά μου φαίνεται ως "μπουρλότο"

 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΡΤ.
16 Μαρ 2017 08:48

@ Χουλιάρα Θεοδώρα
Θα ήθελα να δώσω θερμά συγχαρητήρια σε σας για τη νηφάλια και διαλλακτική στάση σας. Έχετε συλλάβει απολύτως το νόημα των ενεργειών κάθε πλευράς. Αναρωτιέμαι: τόσα χρόνια τα κομματικά ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ εξέλεγαν τους "αρίστους" και ξαφνικά ανακαλύψαμε την πυρίτιδα;;; Έλεος!!! Κάποιοι από τους απερχόμενους "αδικημένους" διευθυντές δεν είχαν αδικήσει κανέναν με την εκλογή τους; Είχε βασιστεί σε απόλυτα διαφανή κριτήρια;

 
sim
16 Μαρ 2017 11:54

Η μυστική ψηφοφορία έχει κριθεί ως αντισυνταγματική διαδικασία στην επιλογή των στελεχών και όχι ολόκληρος ο νόμος. Επομένως, για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης μπορούν να αφαιρεθούν τα μόρια της ψηφοφορίας και να μετρήσουν τα αντικειμενικά και της συνέντευξης. Σύμφωνα άλλωστε και με τον ν. 3848/2010

 
ΝΙΚΟΛΑΟΥ Δ.
16 Μαρ 2017 12:53

ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΗΡΕΜΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
1.ΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΤΩΡΙΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
2. ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
3. ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ κ.κ ΜΠΑΛΤΑ - ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΟΥ "ΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ"

 
Γιώργος Π.
16 Μαρ 2017 13:09

Επειδή σε διάφορα σχολια διαβάζω για το νόμο 3848/2010 θα ήθελα να επισημάνω ένα αδύνατο σημείο του με την ευχή αν τελικά ισχύσει αυτός ή κάποιος παρόμοιος να αντιμετωπισθεί. Η μαγνητοφώνηση των συνεντεύξεων δεν αποτελεί από μόνη της στοιχείο αντικειμενικότητας. Θα πρέπει οι συνεντεύξεις μετα την ολοκλήρωση της διαδικασίας να δημοσιοποιούνται. Σχετικά εγώ είχα ζητήσει το 2011, με εισαγγελική εντολή, τις συνεντεύξεις των συνυποψηφίων μου και ακόμα τις περιμένω...

 
τα τρία γουρουνάκια
16 Μαρ 2017 20:19

Αν η σύνταξη και η δημοσιοποίηση του νέου νόμου που αναμένεται δεν αποκαταστήσει τυχόν αδικίες τότε η προσφυγή στο ΣτΕ θα είναι μονόδρομος..... για όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους.
Και εκτός αυτού χρήσιμο και ωφέλιμο θα ήταν η θητεία της ηγεσίας των σχολικών μονάδων να μην ξεπερνά δύο τριετίες για να δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να δείξουν τις ικανότητες και την δημιουργικότητά τους και ταυτόχρονα να μην χάνουν και την επαφή τους με την εκπαιδευτική πράξη και διαδικασία κι ό,τι αυτό σημαίνει επί της ουσίας......

 
εκπαιδευτικός
17 Μαρ 2017 15:34

@Xουλιάρα Θεοδώρα, πέρα από τα ευχολόγια και τις φιλολογικές αναζητήσεις σας (η τακτική Πόντιου Πιλάτου) αφού κάνατε και Περιφερειακή δντρια προφανώς έχετε διαβάσει την απόφαση του Γ΄τμήματος, οποία επικυρώθηκε από το ΣΤΕ ομόφωνα. Πέστε μου λοιπόν, τι καταλάβατε, ποιοί είναι οι αδικημένοι της όλης υπόθεσης; Σε διοικητικό επίπεδο γιατί σε εκπαιδευτικό με τον εξισωτισμό προς τα κάτω ολόκληρη η κοινωνία αδικείται. Τι λέτε λοιπόν, ότι οι Συνταγματικές αρχές που παραβιάστηκαν βάναυσα (η προσβολή της προσωπικότητας, υπόληψης, τιμής, αποτελεί ηθική βλάβη με βαρύνουσα σημασία στο διοικητικό και όχι μόνο δίκαιο), ήταν επουσιώδους σημασίας άρα άντε να στρογγυλέψουμε και να λειάνουμε τις γωνίες καλή τη πίστη. Είναι όμως θέμα γωνιών ή παραβίασης θεμελιωδών Συνταγματικών αρχών, οι δικαστές αποφάσισαν το δεύτερο, εμείς ως δημόσιο υπάλληλοι αλλά και το Υπουργείο ως θεσμός θα προσπαθεί να στρογγυλεύει γωνίες η να κινείται στα πλαίσια της νομιμότητας; Και αν δεν συμβαίνει το δεύτερο για το Υπουργείο πρέπει να παραβιάζουμε και εμείς το Σύνταγμα και τους νόμους; Η λογική του παραλόγου, η απόλυτη παραποίηση της αλήθειας και παρά την απόφαση (όχι οποιουδήποτε) του ανώτατου Συνταγματικού δικαστηρίου (παίζει και αυτό το ρόλο το ΣΤΕ). Ας μη γινόμαστε επιεικώς γραφικοί, αυστηρότερα και άλλο επικίνδυνοι για τις επόμενες γενεές. να είστε καλά. Υ Γ ξέρετε τι θα συνέβαινε σε άλλο κράτος αν είχε προκύψει κάτι τέτοιο; εσείς να μου πείτε, τα στρογγυλέματα μυρίζουν διαπλοκή και τακτοποιήσεις από μακριά. Η μόνη εγγύηση η προσφυγή στα δικαστήρια, κανένα δεν ενοχλεί (από γονείς και μαθητές) άλλους ενοχλεί.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.