Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ωρα Αποφάσεων: «Διαγωγή Κοσμία κ. Γαβρόγλου»

Δημοσίευση: 04/04/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για χιλιάδες μαθητές και γονείς θύματα της άγνοιας και της ανικανότητας και των εσωτερικών συγκρούσεων των κυβερνώντων κάνει λόγο η πολιτική κίνηση «Ωρα Αποφάσεων», της οποίας μέλος είναι η πρώην υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, ενώ υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Η Κυβέρνηση και ο υπουργός Παιδείας με τους χειρισμούς τους έχουν ήδη υπονομεύσει μία από τις λίγες εναπομείνασες στη κοινωνία μας αδιάβλητες διαδικασίες, τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Β. Οι πρόσφατες παλινωδίες του υπουργείου στα θέματα του αριθμού των εισακτέων, της εξέτασης 5ου μαθήματος, και των επαναληπτικών εξετάσεων του Σεπτεμβρίου εάν δεν υποκρύπτουν άθλια «προεκλογικά τερτίπια», αποκαλύπτουν σε όλο του το μεγαλείο την προχειρότητα του τρόπου που πολιτεύεται η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Γ. Εάν σε αυτά προστεθεί η θεσμική ανωμαλία των «παρανόμως επιλεγέντων», σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ διευθυντών των σχολείων, αλλά και οιφήμες για έλλειψη τεχνικής προεργασίας στο μηχανισμό μετάδοσης των θεμάτων τότε όλοι αντιλαμβάνονται πως το Υπουργείο αδιαφορεί για την αγωνία χιλιάδων μαθητών και των οικογενειών τους.

Δ. Η αντιμετώπιση του προβλήματος των εισαγωγικών εξετάσεων προϋποθέτει:

α. Μεταρρύθμιση το Λυκείου και κυρίως των προγραμμάτων σποδών του.

β. Σοβαρή ποιοτική αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Ε. Τώρα όμως με τις πράξεις τους κατέστησαν τις ουσιαστικές παρεμβάσεις αδύνατες. Τους καλούμε λοιπόν, στο λίγο χρόνο που απομένει μέχρι τις εξετάσεις, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να διορθώσουν όλες τις δυσλειτουργίες τις οποίες μόνοι τους δημιούργησαν ώστε να διασφαλίσουν το αυτονόητο που είναι η ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων.

Ζ. Έχουμε φθάσει πλέον στο σημείο, να κάνουμε εκκλήσεις για να εφαρμοστούν οι κανόνες που για τόσες δεκαετίες λειτούργησαν χωρίς πρόβλημα και καταξιώθηκαν στη συνείδηση της κοινωνίας. Η. Η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί με αγωνία και σύντομα θα κρίνει.

Σχόλια (10)

 
Γιάννης Πλατάρος
05 Απρ 2017 13:22

@ HPA*
Έχετε απόλυτη ευστοχία στον χαρακτηρισμό σας ότι «στην συνέντευξη μπαίνει τόσο όσο ακριβώς χρειάζεται για να γίνεις ή να μην γίνεις!»
Είναι μια αγαπημένη μου τυποποιημένη έκφραση που την χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια και βλέπω ότι και σεις που έχετε εμπειρία έχετε καταλήξει στο ίδιο.
Γίνεστε όμως ΑΔΙΚΟΣ, όταν προτάσσετε αυτή την αναπηρία της συνέντευξης με τον τρόπο που γίνεται, με τον νόμο «Κουράκη -Μπαλτά»
# Ο Νόμος Κουράκη -Μπαλτά, μέσω μυστικής ψηφοφορίας, μπορούσε να δώσει σε έναν παντελώς στερούμενο μορίων μετρήσιμων 12 μόρια και στον άλλον τον προσοντούχο 0 (αριθμός μηδέν)
# Όλα τα παραπάνω μυστικώς, αντισυνταγματικώς, παρανόμως, χωρίς δυνατότητα λογοδοσίας σε δικαστήριο (κυρίως γι αυτό βγήκε αντισυνταγματικός)
ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΕΚΑΚΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ:
Αν δεν έφθανε το «σκορ» 12 -0 για να πεταχτεί ΕΞΩ ο ανθυποψήφιος προσοντούχος διότι είχε παραπάνω από 12 διαφορά, ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ των Κουράκη -Μπαλτά, προέβλεπε ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΟΛΩΝ όσων δεν πήραν 20% από την περαιτέρω διαδικασία!!!
Αυτά ούτε στην ΟΥΓΚΑΝΤΑ, που δεν φταίει σε τίποτα να συγκρίνεται διαρκώς με την Ελλάδα!
Στην συνέντευξη μπορούσε να υπάρξει -και υπήρχε- «σφαγή με το βαμβάκι» Στον νόμο όμως των Κουράκη -Μπαλτά, τηρουμένων των αναλογιών, υπήρχε σφαγή νηπίων και Αρμαγεδδών.
Δεν είναι δυνατόν να τα εξισώνετε...
Όποιοι υπερέβαιναν τα εκσκαμμένα (=σφαγή με το βαμβάκι) έδιναν λόγο επί δικαστηρίω και αρκετοί κατεδικάζοντο, ή αθωώνεντο, πληρώνοντας όμως σε χρήμα είτε άγχος ταλαιπωρούμενοι για την ψήφο τους στο διευρυμένο ΠΥΣΔΕ /ΠΥΣΠΕ.
Αυτό, το προηγούμενο, με τον αλήστου μνήμης νόμο Κουράκη -Μπαλτά, δεν μπορούσε να γίνει, αφού οι κριτές ήταν πίσω από παραβάν. Με ελαφρά ενίοτε τη καρδία, έκριναν ΑΔΑΠΑΝΩΣ, ΑΚΩΛΥΤΩΣ, ΑΚΟΣΤΩΣ, ΕΛΑΦΡΩΣ, ανθρώπους, συναδέλφους, πανάξιους, κύριους, μορφωμένους, εμπειρότατους, με γνώση με ήθος με επιστημονική και Παιδαγωγική επάρκεια, με προσφορά κοινωνική, με λευκό ποινικό και πειθαρχικό μητρώο, και τους ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ!
Δεν είναι λοιπόν δυνατόν, να είναι όλα ίσα κι όμοια...

 
ΗΡΑ*
05 Απρ 2017 10:39

@ ΠΕ 70 , ΤΕΩΣ_ Δ

ΠΕ 70 : Φίλε μου, αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στην περίπτωσή μου. που, αν τα καταγράψω με κάθε λεπτομέρεια θα γίνει το έλα να δεις και δεν κάνω πλάκα!

ΤΕΩΣ_ Δ : Αγαπητέ μου, ανάμεσα στο μηδέν ( 0) και στο μείον ένα (- 1) δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά. Χρησιμοποιώ αυτήν την αναλογία για να σου δώσω να καταλάβεις ότι δεν τίθεται ζήτημα προτίμησης ανάμεσα στην κ. Διαμαντοπούλου και τους κ.κ. Μπαλτά/Κουράκη - Φίλη και Γαβρόγλου. Και η μεν και οι δε έβλαψαν και εξακολουθούν να "βλάπτουν όλοι τους την Ελλάδα το ίδιο", παραφράζοντας ελαφρώς τον μεγάλο Αλεξανδρινό μας ποιητή. Πρώτα - πρώτα ως προς τη γενική πολιτική τους τοποθέτηση δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά. Είναι όλοι τους υποστηρικτές των μνημονίων. Η μεν κ. Διαμαντοπούλου, ούσα υπουργός Παιδείας στην κυβέρνηση του Γ.Α.Παπανδρέου, κοινώς ΓΑΠ, που μας "έχωσε" στα μνημόνια, ανήκει στους ένθερμους υποστηρικτές της μνημονιακής πολιτικής, οι δε προαναφερθέντες του μνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ, μπορεί να κλαψουρίζουν, αλλά εφαρμόζουν "κατά γράμμα" την μνημονιακή πολιτική. Είναι η περίπτωση αυτού που λέει ο λαός "τραβάτε με κι ας κλαίω..." Υπ' αυτήν την έννοια οι τελευταίοι είναι χειρότεροι από τον ΓΑΠ και την κ. Διαμαντοπούλου. Κι αυτό γιατί, ενώ ο ΓΑΠ και η κ. Διαμαντοπούλου μας "εχωσαν" στα μνημόνια με το επιχείρημα "να σώσουμε τη χώρα", οι του ΣΥΡΙΖΑ εξαπάτησαν - άλλο αυταπάτες κι άλλο απάτες - τον ελληνικό λαό και τη βούλησή του μέσω του ηρωικού και ιστορικού αποτελέσματος του δημοψηφίσματος.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω νομοθετήματα, γιατί μια τέτοια σύγκριση - αυτή ναι, είναι αστοχία εκ μέρους σας - δεν έχει νόημα. Αλλά να χαρακτηρίζετε την αδυναμία του Υπουργείου Παιδείας, επί υπουργείας Διαμαντοπούλου μιλάμε πάντα, να διανείμει τα βιβλία με την έναρξη του σχολικού έτους, είναι τουλάχιστον ατυχές. Άλλο ανεπάρκεια κι άλλο αστοχία. Άλλωστε αυτήν κυρίως την ανεπάρκεια έβαλε στη ζυγαριά ο ελληνικός λαός κι έστειλε την κ. Διαμαντοπούλου στο σπίτι της.
Τώρα ως προς τη "δομημένη και μαγνητοφονημένη συνέντευξη" κ.λπ. κ.λπ.: Κατ' αρχήν τυχαίνει να είμαι αρκετά καλός γνωστης στα της συνέντευξης, γιατί ΚΑΙ της δίδαξα ΚΑΙ την εφάρμοσα στις εργασίες μου και τις έρευνές μου. Και επειδή πέρασα επανειλημμένως στο παρελθόν απ' αυτήν την διαδικασία ως υποψήφιος σχολικός σύμβουλος ένα έχω να πω : Άλλο δομημένη κι άλλο "στημένη". Οι συνεντεύξεις,αγαπητέ μου, παίζουν το ρόλο της νομιμοποίησης της όλης διαδικασίας κι όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει... Όλα , μα όλα είναι προαποφασισμένα, θα πάρεις τόσο όσο χρειάζεται να γίνεις ή να μη γίνεις σχολικός σύμβουλος ή διευθυντής. Η διαφορά συχνά "παίζεται" στο επίπεδο των εκατοστών(!), γιατί τόσο απαιτείται για να γίνεις ή να μην γίνεις σχολ. σύμβουλος ή διευθυντής σχολικής μονάδας. Και βέβαια, αυτό πια κι αν είναι απ' τα άπαιχτα, με τους ρόλους κατανεμημένους: Ποιος θα βάλει πόσο... ! Με άλλα λόγια: "αθροιζω και/ή αφαιρώ" κατά το δοκούν, ανάλογα δηλ. με την περίπτωση.Η θέση μου είναι ότι από συστάσεώς της ως κρατικής οντότητας στην πατρίδα μας ουδέποτε υπηρξε αξιοκρατία. Ένας προσπάθησε να βάλει το νερό στ' αυλάκι για αξιοκρατία και μάλιστα προτού ακόμα και επισήμως η πατρίδα μας γίνει ανεξάρτητο κράτος κι αυτός ήτον ο μέγας Καποδίστριας, αλλά τον έφαγαν οι Μαυρομιχαλαίοι, οι Κουντουριώτηδες και οι λοιπές.... δημοκρατικές δυνάμεις. Αλλά όλα αυτά είναι μια άλλη και μάλιστα πονεμένη ιστορία που δεν θεωρείται "πρέπον" για να κοσμεί τας δέλτους της επίσημης ιστορίας του κράτους....

 
ΤΕΩΣ_Δ
05 Απρ 2017 01:53

Η κ. Διαμαντοπούλου είχε μια αστοχία λέγε με φωτοτυπίες ΑΛΛΑ είναι δυνατόν να συγκρίνετε τον 3848 με τον 4327 ? είναι δυνατόν να συγκρίνετε την δομημένη μαγνητογραφημένη συνέντευξη με την αντισυνταγματική ψηφοφορία ( το ποσοστό της συνέντευξης αυτής ήταν το χαμηλότερο μέχρι τότε). Είναι δυνατόν να συγκρίνεται ο 3848, με τις όποιες αδυναμίες του, με αντισυνταγματικό νόμο ? Ο 3848 εξέταζε πολλές παραμέτρους σπουδές, υπηρεσία, κοινωνική δράση, και άθροιζε αντί να αφαιρεί. Ναι έδινε μόρια στους εκπροσώπους σε συμβούλια και στους αντιδημάρχους αλλά δεν έδινε μόρια σε λεχώνες εγκυμονούσες και μωρομάνες (μωροπατεράδες) κόβοντάς τα από ανθρώπους που έκαναν μάθημα στο πανεπιστήμιο ή είχαν εμπειρία στην διοίκηση .
Ίσως η κ. Διαμαντοπούλου ακούει τα σχολιανά της επειδή προσπάθησε να βάλει τάξη στο χάος της παιδείας . Καλά να παθαίνουμε αφού λεφτά δεν έχουν να μας δώσουν μας δίνουν τουλάχιστον ψευδαισθήσεις εξουσίας και ικανοποιούμαστε.

 
ekpaideytikos
04 Απρ 2017 15:38

"δεν με αφήσατε να διεκδικήσω νόμιμα κάτι που επιθυμούσα"''??? γιατί δεν παραιτηθήκατε ΠΕ70, δεν μπορούσατε χωρίς κάποιο "αξίωμα" άλλοι όμως το έκαναν.

 
Μαθήματα δημοκρατίας...
04 Απρ 2017 15:09

Σχετικά με το "ο νόμος για την επιλογή στελεχών της κας Διαμαντοπούλου γνωρίζεις από πόσους βουλευτές είχε ψηφιστεί".

Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν ένας νόμος ψηφίζεται από πολλούς βουλευτές είναι καλός και αν από λιγότερους είναι κακός; Σε ποιο κράτος του κόσμου λειτουργεί με αυτό τον τρόπο η δημοκρατία;

 
kmap
04 Απρ 2017 13:31

Καλά πάτε κ. Υπουργέ αφού δέχεστε κριτική από την κα.Διαμαντοπούλου!

 
Πετρος
04 Απρ 2017 13:08

Τι γραφεις@ Γιώργος . Μάλλον λιγα χρόνια εχεις αν εισαι εκπαιδευτικός με οσα γραφεις. Εχω 34 χρόνια και πολλά σε θεσεις ευθύνης. Αυτά που ζούμε δεν έχουν ξαναγίνει.Ανικανοτητα,ασχετοσύνη, και πάει λέγοντας.Συγκρίνεις όλα αυτά με τη Διαμαντοπούλου που εκανε τομες στο Υ.Π. Ραλλης ,Κακλαμάνης, Αρσένης, Γιαννακου, Διαμαντοπούλου, ουδεμια σχεση εχουν με αυτό το συνοθυλευμα της γελοιότητας.

 
@Γιώργος
04 Απρ 2017 12:20

Φίλε @Γιώργο, ο νόμος για την επιλογή στελεχών της κας Διαμαντοπούλου γνωρίζεις από πόσους βουλευτές είχε ψηφιστεί; Πρώτη φορά στα χρονικά είχε τύχει τόσο μεγάλης αποδοχής νομοσχέδιο. Και τον κατάργησαν σε μια νύκτα οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, δε βαριέσαι πάντα έτσι ήταν, καταστροφή, τώρα αποκαλύφτηκαν στην κοινωνία.

 
ΠΕ70
04 Απρ 2017 12:04

Εσείς όμως κα.Διαμαντοπούλου ήσασταν άψογη.Ψηφίσατε τον καλύτερο νόμο των τελευταίων ετών τον 3848/2010 που αφορούσε την επιλογή στελεχων της εκπαίδευσης και δώσατε στη συνέντευξη το υπερβολικό άριστα 15 που κάλυπτε
άλλα προσόντα.Δώσατε,με τον ίδιο νόμο,μέχρι 4 μόρια στους διατελέσαντες συνδικαλιστές ή αντιδημάρχους πρασίνου ή καθαριότητας ή αντινομάρχες κλπ.Ταυτόχρονα το 2011 ψηφίσατε νόμο πρωτοφανή και τελείως αντισυνταγματικό με τον οποίο όποιος επιθυμούσε να καταθέσει δικαιολογιτικά για να μετέχει στις επιλογές σχολικών συμβούλων έπρεπε πρώτα να παραιτηθεί από την θέση ευθύνης που κατείχε(διευθυντής σχολείου,διευθυντής εκπαίδευσης,προισταμένη νηπιαγωγείου,προιστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων κλπ).Ποιός πρώτα θα παραιτούνταν από τη θέση του και μετά θα μετείχε σε επιλογές που υπήρχε και η αμφιβολία αν θα επιλεγόταν για σχολικός σύμβουλος.Κανείς φυσικά και έτσι οι υποψήφιοι ήταν ελάχιστοι σε σύγκριση με τις χιλιάδες των υποψηφίων τοο 2007.Κάποια στιγμή δεν πρέπει,αφού κάνετε τώρα κριτική,να πείτε και εσείς ποιός ή ποιοί σας ώθησαν να πάρετε μια τέτοια άδικη,αντισυνταγματική και παραγματικά μη ηθική απόφαση;Ποιός ο λόγος που το κάνατε αν και είναι πασιφανέστατος.Κατά τα άλλα η θητεία σας είχε πολλά θετικά σημεία.Εμένα όμως προσωπικά και εκατοντάδες,ίσως και χιλιάδες,άλλους μας αποκλείσατε το 2011 χωρίς να έχετε κάν μια εύλογη νομική ή ηθική δικαιολογία.Αυτό που κάνατε τότε δεν είχε γίνει ποτέ και ούτε θα ξαναγίνει γιατί δεν βρέθηκε ούτε θα βρεθεί άλλος Υπουργός να το κάνει και για την πράξη σας αυτή πρέπει να αναζητηθούν οι ωφελημένοι.Πάντως εξ αιτίας και της 6ετούς και πλεον παράτασης της θητείας των σχολικών συμβούλων με κάνατε κακό κα.Διαμαντοπούλου γιατί επειδή πλησιάζω στα όρια της συνταξιοδότησης δεν με αφήσατε να διεκδικήσω νόμιμα κάτι που επιθυμούσα και έχετε ευθύνη

 
Γιώργος
04 Απρ 2017 11:50

Προς κα Διαμαντοπούλου: Ο κύριος Γαβρόγλου διαγωγή "κοσμία" και Εσείς "κάκιστη".

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ