Placeholder

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Kύριε Γαβρόγλου δεν μου κουρέλιασες μόνο το πτυχίο …τη ψυχή μου κουρέλιασες

Τι να πω στους γονείς μου όταν με ρωτάνε όλα καλά με τη δουλειά; Μήπως να πω ότι ο υπουργός με αξιολόγησε με συνοπτικές διαδικασίες και με είπε ελλειπή;
Δημοσίευση: 09/04/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

κύριε υπουργέ,

Στα 37 μου χρόνια, μετά από 4 έτη σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου του Βόλου, αφού ξόδεψα πολλά χρήματα και μελέτησα εκατοντάδες ώρες για να ενημερώνομαι για τις νέες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία και μετά από 15 έτη εργασίας (ως αναπληρώτρια φυσικά) σε δομές της Ειδικής Αγωγής, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία, άκουσα με τα αυτιά μου, την Παρασκευή 7 Απριλίου, τον υπουργό Κο Γαβρόγλου να μου πετάει κατάμουτρα ότι το πτυχίο μου δεν έχει αξία γιατί η εξωτερική αξιολόγηση των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής είναι ελλιπής.

Με λίγα λόγια αμφισβήτησε την αξία του πτυχίου μου κάτι που δεν έχει ακουστεί ποτέ μέχρι σήμερα για τα πτυχία που παρέχουν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια.

Όμως εγώ δεκαπέντε χρόνια τώρα έστησα πολλά Τμήματα Ένταξης.

Βοήθησα στην εξέλιξη και στην καλύτερη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων. Βοήθησα και συνεργάστηκα με δεκάδες συναδέλφους.

Δούλεψα σκληρά με πολλούς μαθητές.

Και επειδή το κράτος και οι εκάστοτε κυβερνήσεις ήταν ελλιπείς και αδιαφόρουσαν για τη σωστη στήριξη των μαθητών μου και των οικογενειων τους, έπαιξα και άλλους ρόλους.

Έκανα την ψυχολόγο όταν άκουγα τον πόνο και σκούπιζα τα δάκρυα δεκάδων γονιών.

Έκανα τη καθαρίστρια, για να μάθουν να παιδιά μου να καθαρίζουν το χώρο τους.

Έκανα τη νοσηλεύτρια, δίνοντας φαρμακευτική αγωγή στους μαθητές μου ή φροντίζοντας τους κατά τη διάρκεια μιας κρίσης τους.

Μέχρι και τον εργάτη έκανα, κάνοντας τη μετακόμιση ενός ειδικού σχολείου με άλλους συναδέλφους (οι περισσότεροι αναπληρωτές) μέσα σε 2 μέρες, για να υποδεχθούμε τους μαθητές σε ένα νέο σχολείο και μάλιστα στα μέσα της χρονιάς.

Αναγκάστηκα μάλιστα να αλλάξω και το κούρεμα μου, το έκανα κοντό, για να είναι λιγότερος ο πόνος μου όταν κάποιος μαθητής μου, κατά τη διάρκεια μιας κρίσης του, μου τραβούσε τα μαλλιά.

Και ύστερα από αυτά έρχεται η απόλυτη απαξίωση από τον προϊστάμενο σου, τον υπουργό. Και αναρωτιέμαι….

Τι φταίω εγώ ως εργαζόμενη με ελαστική σχέση εργασίας μάλιστα, να πληρώνω τις υποτιθέμενες ελλείψεις, σύμφωνα με την άποψή σας, ενός πανεπιστημιακού τμήματος;

Γιατί τόσο καιρό η πολιτεία δεν φρόντιζε να βελτιώσει την κατάσταση των συγκεκριμένων Πανεπιστημιακών Τμημάτων;

Τι φταίνε οι γονείς μου που ξοδεύτηκαν 4 χρόνια για να έχω ένα πτυχίο «κουρελόχαρτο» σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Γαβρόγλου;

Τι να πω στους γονείς μου όταν με ρωτάνε όλα καλά με τη δουλειά;

Μήπως να πω ότι ο υπουργός με αξιολόγησε με συνοπτικές διαδικασίες και με είπε ελλειπή;

Τι να πω στους άλλους συναδέλφους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς;

Ότι έρχεται και η σειρά τους να τους απαξιώσουν τα πτυχία τους;

Τι να πω στους γονείς των μαθητών μου όταν με ρωτάνε για την πρόοδό των παιδιών τους;

Μήπως να τους πω ότι δεν είμαι αρμόδια να τους απαντήσω και ότι τόσα χρόνια οι τύχες των παιδιών τους ήταν σε χέρια ελλιπή εκπαιδευτικού, με βάση τα λεγόμενα του υπουργού;

ΟΧΙ όμως δεν θα το βάλω κάτω!

Ξέρω τι έχω κάνει τόσα χρόνια!

Έχω δουλέψει σκληρά και δεν θα επιτρέψω σε κανένα να το αμφισβητήσει.

Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να αμφισβητήσει το πτυχίο μου στην Ειδική Αγωγή.

Κύριε εκάστοτε υπουργέ ακούστε με καλά, Είμαι εδώ, κρατάω γερά και αγωνίζομαι για το δικαίωμα μου στην αξιοπρεπή εργασία αλλά και για το δικαίωμα των μαθητών μου στην ποιοτική εκπαίδευση.

Θα με βλέπετε να αγωνίζομαι με τους συναδέλφους μου, με τους μαθητές μου και τους γονείς τους στα Υπουργεία, στη Βουλή, στους δρόμους και όπου αλλού χρειαστεί… και σήμερα και αύριο και για πάντα!!!!!!

Γ. Ελένη 

Η δασκάλα του Φάνη, του Στέλιου, του Παναγιώτη, του Άγγελου, του Μανου, της Κων/νας, του Δημήτρη, του Βασίλη, του Πάνου, του Διονύση, της Νεκταρίας, του Νίκου, της Ειρήνης, της Λάουρας, της Ειρήνης, του Κων/νου, του Γιάννη και δεκάδων άλλων μαθητών.

Σχόλια (3)

 
Νίκος
09 Απρ 2017 21:38

Κοπέλα μου, δεν ευλογείς την τύχη σου που εργάζεσαι, έστω ως αναπληρώτρια, από τα 22 σου χρόνια, δηλαδή μόλις τέλειωσες το Παν/μιο, ενώ άλλοι, της λεγόμενης γενικής αγωγής, ψάχνουν το διορισμό ως αναπληρωτές με το κιάλι...
Δε λες που ευτυχώς για σας δίνονται χρήματα από τα ΕΣΠΑ και, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, βρίσκουν δουλειά πτυχιούχοι μόλις τελειώσουν τις σπουδές τους...

 
geo
09 Απρ 2017 21:38

Πλακα εχει να τους ψηφισες κιολας, περιμενοντας την ελπιδα να ερθει (20.000 διορισμοι στην εκπαιδευση)

 
Νικόλαος
10 Απρ 2017 14:54

Συμφωνώ ότι οι απόφοιτοι των εν λόγω τμημάτων θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα για τοποθέτηση σε ειδικά σχολεία, για τμήματα ένταξης όμως θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα οι δάσκαλοι με ειδίκευση στην ειδική αγωγή. Δεν μπορεί να κάνει μάθημα σε παιδιά με ελαφρές μαθησιακές δυσκολίες (γιατί τα τμήματα ένταξης είναι για διαχειρίσιμες περιπτώσεις κανονικά) άτομο που δεν είναι δάσκαλος, ή φιλόλογος / μαθηματικός αν μιλάμε για δευτεροβάθμια.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean