Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρόταση για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων

Δημοσίευση: 21/04/2017
Alt Text: 
Σχολείο λύκειο
Σχολείο λύκειο
Title Text: 
Σχολείο λύκειο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Γράφει ο Δημήτρης Καγκελάρης
Φυσικός M.Sc. - Φιλόλογος Ισπ.

ΠΡΟΤΑΣΗ   ΓΙΑ   ΕΝΑ   ΔΙΚΑΙΟ,   ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ,   ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΟ, ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΧΩΡΙΣ "ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ" ΚΑΙ "ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ")

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί με εκπαιδευτική υπηρεσία 8 έτη που είναι κάτοχοι πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Α) ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ      (μέχρι 10 μόρια)

 α) Εκπαιδευτική υπηρεσία: 7ΜΟΡΙΑ
 1μοριο για κάθε έτος πέραν των ελάχιστων απαιτούμενων
 β) Διοικητική εμπειρία: 3ΜΟΡΙΑ
 ι) Θητεία Σχολικού Συμβούλου, Διευθυντή Εκπαίδευσης, Προϊσταμένου Γραφείου:                   
                                                                                          1 μόριο / έτος και μέχρι 3 μόρια
 ιι) Θητεία Διευθυντή ή Υποδιευθυντή  Σχολικής Μονάδας., ΣΔΕ, ΙΕΚ:
                                                                                         0,5 μόρια / έτος και μέχρι 1 μόριο
ιιι) Θητεία ως μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου:            0,5 μόρια / έτος και μέχρι 1 μόριο

Β) ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ        (μέχρι 20 μόρια)

α) Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών: μέχρι 6 μόρια
Διδακτορικό δίπλωμα; 6 μόρια
Μεταπτυχιακό δίπλωμα  ειδίκευσης: (120 ECTS) 4 μόρια
Μεταπτυχιακό δίπλωμα  ειδίκευσης: (60 ECTS) 2 μόρια

β)Δεύτερο Πτυχίο Πανεπιστημίου η ΤΕΙ: (120 ECTS) 4μόρια

γ) Γνώση ξένων γλωσσών: μέχρι 5 μόρια
Για κάθε γλώσσα, ανεξάρτητα του αριθμού των γλωσσών,
Πιστοποιημένη γνώση επιπέδου ανώτερου του Β2  2μορια
Πιστοποιημένη γνώση επιπέδου Β2;  1μοριο

δ) Πιστοποιημένη γνώση Η/Υ: μέχρι 2 μόρια
Πιστοποιημένη γνώση επιπέδου 1: 1μοριο
Πιστοποιημένη γνώση επιπέδου 2: 2μορια

ε) Επιμόρφωση σε Πανεπιστήμια διάρκειας τουλάχιστον 400ωρων στη Διοίκηση σχολικών μονάδων: 2μορια
στ) Επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ: 1μοριο

Γ) ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΣΕΥΣΗΣ         (μέχρι 10 μόρια)

α) Για τους υποψήφιους που δεν είχαν ποτέ θητεία σε θέση ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Σχολικής Μονάδας: 10 μόρια.

β) Για τους υποψήφιους που έχουν διατελέσει ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Σχολικής Μονάδας, για κάθε έτος θητείας θα αφαιρείται 1 μόριο και μέχρι τα 8 έτη.

Συνεπώς, η μοριοδότηση των υποψηφίων στο κριτήριο αυτό θα προκύπτει από τον τύπο
Μ = (10-Ε)
όπου Ε = ο αριθμός ετών κατά τα οποία ο υποψήφιος έχει διατελέσει ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Σχολικής Μονάδας (0 < Ε <8)

ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ: Α+Β+ Γ = 10+20+10 = 40 ΜΟΡΙΑ

 

Σχόλια (15)

 
Ελεος πια!!!!!
21 Απρ 2017 14:00

Κύριε Καγκελάρη το άρθρο σας ίσως είναι το πιο αβάσιμο άρθρο που έχει δημοσιευτεί σε εκπαιδευτικές σελίδες !!Να γιατί το λέω και το υποστηρίζω αυτό λοιπόν ! Α . ΄΄ ιι) Θητεία Διευθυντή ή Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας., ΣΔΕ, ΙΕΚ:
0,5 μόρια / έτος και μέχρι 1 μόριο
ιιι) Θητεία ως μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου: 0,5 μόρια / έτος και μέχρι 1 μόριο΄΄------Εξισώνεται λοιπόν το έργο ενός διευθυντή , με επτάωρο καθημερινά με τα μέλη Υπηρεσιακού Συμβουλίου που αθροιστικά η συμμετοχή τους στα συμβούλια η παρουσία τους, δεν είναι παραπάνω απο 20, 30 ώρες ετησίως το πολύ !!! Β. ΄΄α) Για τους υποψήφιους που δεν είχαν ποτέ θητεία σε θέση ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Σχολικής Μονάδας: 10 μόρια.

β) Για τους υποψήφιους που έχουν διατελέσει ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Σχολικής Μονάδας, για κάθε έτος θητείας θα αφαιρείται 1 μόριο και μέχρι τα 8 έτη.΄΄Η εμπειρία λοιπόν δεν θεωρείται για σας προσόν αλλά τιμωρία !!!!!!!!!Μόνο αυτά τα δύο στοιχεία και δεν θα ασχοληθώ για τις άλλες απόψεις του άρθρου σας ,οι οποίες και αυτές αβάσιμες είναι !!!Καλό είναι όταν θέλουμε να δημοσιεύουμε τις απόψεις μας να διακρίνονται απο αντικειμενικότητα και όχι ΄΄κατά το δοκούν ΄΄!!!!!Να είναι απόψεις τεκμηριώμενες και αντικειμενικές !!!!!

 
r.a.
21 Απρ 2017 14:11

Φυσικά, κάτι τέτοιο είναι σωστό γιατί:

όλα τα Μεταπτυχιακά-Διδακτορικά δεν είναι είναι ίδια, έχουν ECTS και αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στην απονομή μορίων!

η καρεκλίτσα δεν είναι για κανένα "μόνιμη" υπάρχει και αντικαταστάτης για κάθε λειτούργημα!

 
Q
21 Απρ 2017 14:32

Καλα,σοβαρα τωρα η τρολαρετε;

 
morma
21 Απρ 2017 15:52

Κύριε Καγκελάρη

θα μοριοδοτείται το σεμινάριο στην Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων;
Το μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση πως θα μοριοδοτηθεί ως το πλέον συναφές; Θα εξισωθεί με τα άλλα;

 
Νικος
21 Απρ 2017 15:56

Φίλε μου καιρό είχα να γελάσω τόσο πολύ !!
Να προσεχείς γιατί αυτή η πρόταση προσβάλει την κάθε επιστημονική και επαγγελματική εξέλιξη σοβαρών συναδέλφων!!

 
Pe19
21 Απρ 2017 15:58

Ορισμένοι αγγίζουν τα όρια της φαιδρότητας. Αγαπητέ συνάδελφε αν είχες πλοίο θα έπαιρνες καπετάνιο κάποιον που δεν είχε ξαναμπεί στην θάλασσα ?
και τον έπαιρνες θα ταξίδευες μαζί του ????
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει!!!!!!!!!!!!

 
Δημήτρης
21 Απρ 2017 17:40

Επαναλαμβάνω αυτό που είχα πει παλαιότερα:
Ο καθένας κάνει προτάσεις με βάση το βιογραφικό του.
Δυστυχώς, έτσι, δεν πάμε μπροστά.
Τώρα κάποιες απαντήσεις στους προσχολιασαντες συναδέλφους:
Τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων κατ' εμέ θα έπρεπε να μην έχουν το δικαίωμα να είναι Διευθυντές, καθώς έτσι δημιουργείται πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία του σχολείου, αφού τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ συνεδριάζουν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και για τουλάχιστον 3-4 ώρες..
Αυτός που είπε πως ο Διευθυντής έχει καλύτερη διοικητική εμπειρία από ένα Μέλος ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, προφανώς, δεν έχει γνώσεις Διοίκησης. Τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλιων πρέπει να διεκπεραιώσουν υποθέσεις από όλο το φάσμα της Δημόσιας Διοίκησης, και κατά τη θητεία τους ασχολούνται με θέματα πιο σοβαρά από αυτά που διαχειρίζεται ένας Διευθυντής.
Δεν είναι όλες οι θέσεις το ίδιο.
Ούτε ο Υποδιευθυντής με τον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης είναι το ίδιο κι όμως τα παλιότερα σύστημα επιλογής είχαν τέτοιες στρεβλώσεις.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι η μοριοδότηση να μη λειτουργεί αποκλειστικά για καποιους, πχ στο Νόμο Κουράκη δε θεωρούνταν διδακτική η διδασκαλία σε Πανεπιστήμιο και θεωρούνταν διδακτική η άδεια ανατροφής τέκνου!
Κάνε παιδιά να δεις καλό!
Επομένως δε θα πρέπει να αποκλείεται κανείς.

 
Δημήτρης Κ.
22 Απρ 2017 01:05

Λυπάμαι που το λέω συνάδελφε, αλλά το άρθρο σου είναι ανάξιο σχολιασμού.
Μόνο και μόνο από το γεγονός ότι με διδακτορικό και 2 μεταπτυχιακά κάποιος μπορεί να συγκεντρώσει στο σύνολο 6 μόρια και να πάρει σχεδόν τον ίδιο αριθμό μορίων με το 2ο πτυχίο (4 μόρια) ή με το Γ2 (5 μόρια) είναι στα όρια του τραγελαφικού.
Όσο για την ιδέα να μειώνεται η μοριοδότηση μετά τα 8 χρόνια στους Διευθυντές είναι απλώς τριτοκοσμική.
Βέβαια όταν οι Κουράκης - Μπαλτάς μοριοδότησαν (στον παράνομο -αντισυνταγματικό νόμο τους) Διδακτορικό στα Παιδαγωγικά και Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση στην Εκπαίδευση με 4 μόρια και Μεταπτυχιακό στη... μελισσοκομία και Διδασκαλείο (που δεν υφίσταται εδώ και 10 χρόνια) με 4,5 μόρια, φαντάζομαι ότι ο κάθε πικραμένος μπορεί να γράφει ότι του κατέβει...!!!

 
a/a
22 Απρ 2017 01:19

Αξιότιμε κύριε (Καγκελάρη)
Είτε αυτά που προτείνεις είναι κοντά στο βιογραφικό σου είτε αγνοείς ότι η πείρα- εμπειρία παγκοσμίως είτε μοριοδοτείται είτε αμείβεται επιπλέον.
Σίγουρα πάντως στην πρότασή σου δεν προέβλεψες ότι με την ανακοίνωση κάτι τέτοιου που προτείνεις την επόμενη ώρα θα υπάρχουν περισσότερες προσφυγές απ' ότι στον προηγούμενο νόμο λόγω "τιμωρίας" της αρχαιότητας- πείρας- εμπειρίας. Α, διάβασε σε παρακαλώ από τη θεωρία της Διοίκησης το Κεφάλαιο με τα 'Κίνητρα" γιατί κάτι μάλλον σου διαφεύγει, φαντάζομαι όχι σκόπιμα.

 
Βασίλης
22 Απρ 2017 08:01

Αλήθεια, ποιος μπορεί να πάρει στα σοβαρά την πρόταση του κ. Καγκελάρη; Πρόκειται για άρθρο παρωδία. Από τη μία η διοικητική εμπειρία προσμετράται και μοριοδοτείται ως προσόν κι από την άλλη ο κ. Καγκελάρης με το πρόσχημα της ανανέωσης στελεχών, υποβαθμίζει αυτό το θεσμοθετούμενο προσόν. Η αντίφαση στο μεγαλείο της. Επίσης, μοριοδοτείται η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ Α’ επιπέδου με 1 μόριο και η Β΄ επιπέδου με 2 μόρια, από τη στιγμή που δεν έχει δοθεί η ευκαιρία σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών να έχουν τη δυνατότητα επιμόρφωσης για την πιστοποιημένη γνώση Η/Υ Β΄ επιπέδου (τελευταία έγινε κλήρωση). Δηλαδή, όσοι τυχεροί προσέλθουν. Προτάσεις που δεν στέκουν νομικά και ως εκ τούτου θα εγείρουν νέες προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια.
Επίσης, ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι ένας διδακτορικός ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αποτελεί μια εξαιρετική προϋπόθεση για τον «καλό» Διευθυντή; Ο εκάστοτε Διευθυντής πρέπει να αξιολογείται και με γνώμονα τα ουσιαστικά του προσόντα, και εδώ πρέπει να θεσπιστούν δίκαια κριτήρια για την επιλογή του.

 
Δημήτρης Κ.
22 Απρ 2017 13:00

@Βασίλης
Επειδή αγαπητέ συνάδελφε ούτε τα μεταπτυχιακά, ούτε η προϋπηρεσία, ούτε οι ξένες γλώσσες μπορούν να μας εξασφαλίσουν ότι κάποιος θα είναι καλός διευθυντής πρέπει να μοριοδοτηθούν τα πάντα και όπως τους αναλογούν σε σχέση με τη βαρύτητά τους, τα έτη σπουδών και την προσπάθεια που απαιτούν για να αποκτηθούν
Δεν είναι δυνατόν κάποιος, που απλώς συμπλήρωνε το ωράριό του των 18-20 ωρών επί 20+ έτη και δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για την επιμόρφωσή του ή τη βελτίωση των γνώσεων του, να πιστεύουμε ή να ελπίζουμε ότι θα είναι ικανότερος Διευθυντής, σε σχέση με κάποιον που είχε τη διάθεση (και με οικογενειακό, προσωπικό και οικονομικό κόστος) φρόντισε να επιμορφωθεί.
Παντού στον κόσμο επενδύουν στη Δια Βίο Μάθηση και στα υψηλά τεχνοκρατικά καταρτισμένα στελέχη.
Δυστυχώς στην Ελλάδα επενδύουμε στον "ωχαδελφισμό", την αδιαφορία, "τα χαμογελαστά παιδιά με τις καλές δημόσιες σχέσεις", στη συνδικαλιστική δράση και την επιβράβευση της "ήσσονος προσπάθειας".
Την ίδια στιγμή βέβαια στέλνουμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν να μάθουν ξένες γλώσσες, να κάνουν μεταπτυχιακά, ελπίζοντας για ένα καλύτερο μέλλον για αυτά.
Φυσικά, όπως έγραψα ήδη όταν (στο έκτρωμα- Νόμο Κουράκη) Διδακτορικό στα Παιδαγωγικά και Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση στην Εκπαίδευση αξιολογούνταν με 4 μόρια και Μεταπτυχιακό στη... μελισσοκομία και Διδασκαλείο (που δεν υφίσταται εδώ και 10 χρόνια) με 4,5 μόρια, όλα μπορούμε να τα περιμένουμε στο Ελλαδιστάν.

 
Ερωτήματα
22 Απρ 2017 14:52

Επειδή υπάρχουν στοιχεία παραλόγου-τα αναλύουν παραπάνω οι σχολιαστές- η πρόταση, ίδια ή με παραλλαγές, πιθανόν να υιοθετηθεί από το υπουργείο!!!

 
Γιάννης Πλατάρος
22 Απρ 2017 15:30

Η πρόβλεψης αφαίρεσης μορίων, ξεπερνά όλα τα όρια επίσημα και ανεπίσημα που μπορούν να υπάρξουν Παγκοσμίως, όχι όμως για την Ελλάδα και για τα νέα «ήθη» που καλλιεργούνται.
Πάντως ο συντάκτης του άρθρου, φαίνεται να κάνει ό,τι οι περισσότεροι νεοέλληνες: Φωτογραφίζει τα δικά του προσόντα, τις δικές του βλέψεις τις ατομικές και τις παρουσιάζει για καθολικής εφαρμογής.
Αυτό με την αφαίρεση μορίων, σταματά την όποια κριτική στα υπόλοιπα.
Η οικονομική κατάντια που περνάμε ως έθνος τελικά δεν είναι καθόλου τυχαία...
Ο κ. Καγκελάρης εκφράζει εκτός από ευσεβείς μύχιους πόθους και ένα σημαντικό κομμάτι της Ελληνικής Κοινωνίας που δεν εύχεται απλώς να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, αλλά -όπως ο ΑΡΚΑΣ προεκτείνει- να ψοφήσει ο γείτονας, ώστε να του πάρουμε την κατσίκα.
Δυστυχώς η λογική του κατήφορου που έχουμε πάρει ως έθνος, είναι ο πάτος...

 
Ο ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ...15%
22 Απρ 2017 19:12

ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ :

1. ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΟΡΙΑ
2. ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΑΝΔΡΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ) , ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ( ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ , ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ) ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ( ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ).
ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ : ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ= ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ (1) + ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ (2).
ΑΠΛΟ.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Απρ 2017 03:42

ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (70%) ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΌΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΝΕΤΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.