ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Ο νέος νόμος για την επιλογή των ν Διευθυντών Σχολείων θα αλλάξει το “χάρτη” των στελεχών εκπαίδευσης ;

Ο προβληματισμός που υπάρχει είναι ότι τα μέτρα που θα ψηφιστούν σήμερα από τη Βουλή δρομολογούν σοβαρές αλλαγές και παρεμβάσεις στην Εκπαίδευση και προϋποθέτουν στελέχη με εμπειρία και ετοιμότητα σε όλα τα επίπεδα.
Δημοσίευση: 18/05/2017
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μεγάλος προβληματισμός υπάρχει γύρω από τα κριτήρια επιλογής των Στελεχών της Εκπαίδευσης (Δ/ντών σχολικών μονάδων, Δ/ντών Εκπ/σης, αλλά και των Σχολικών Συμβούλων).

Εκτός των άλλων, δύο (2) δύο είναι τα θέματα που προβληματίζουν, τα οποία αν περάσουν ως κριτήρια στο υπό κατάθεση σχέδιο νόμου από το ΥΠ.Π.Ε.Θ., μπορεί να αλλάξουν το χάρτη των στελεχών της Εκπ/σης.

Τα θέματα αυτά είναι:

1. Το θέμα των θητειών των στελεχών

2. Τα χρόνια της θητείας των Σχολικών Συμβούλων και αν αυτά, όπως συζητείται, υπολογίζονται ως διδακτικά ή όχι.

•    Αν υπάρξει θέμα θητειών με ανώτατο όριο τα 10 χρόνια (σύμφωνα με πληροφορίες) τότε χιλιάδες υπηρετούντα στελέχη με εμπειρία και υψηλά προσόντα θα αναγκαστούν αποχωρήσουν από τη θέση τους. Αν λάβουμε δε υπόψη ότι οι αιτήσεις για συνταξιοδότηση είναι ελάχιστες, τα στελέχη αυτά θα γυρίσουν στην Τάξη και η εκπαίδευση θα στερηθεί ένα σημαντικό κεφάλαιο.

•    Η θητεία των Σχολικών Συμβούλων σε όλα τα μέχρι τώρα νομοθετήματα για την επιλογή στελεχών, υπολογίζεται ως Διδακτική (συμπεριλαμβανομένων και των δύο τελευταίων νόμων 3848 & 4327). Αν το ΥΠ.Π.Ε.Θ. θελήσει να απομακρύνει το 60% (περίπου) των Σχολικών Συμβούλων, τότε μπορεί να αυξήσει τα διδακτικά χρόνια ως προϋπόθεση για αίτηση (σε 12-15) και να  μη συμπεριλάβει τη θητεία τους ως διδακτικό χρόνο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες από αυτούς να  μην έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση αφού  τα τελευταία 8 -10 χρόνια είναι εν ενεργεία Σχ. Σύμβουλοι και αυτά μπορεί να μη μετρήσουν ως διδακτικά.

•  Δεδομένου ότι στο Σύριζα αυτή η πρόταση υπάρχει και έχει κατατεθεί… θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε τις προτάσεις που θα καταθέσει  ο Υπουργός και τι από τα ανωτέρω θα συμπεριλάβει.

•    Βέβαια είναι δεδομένο ότι οι αντιδράσεις θα είναι σφοδρές.

Ο προβληματισμός που υπάρχει είναι ότι τα μέτρα που θα ψηφιστούν σήμερα από τη Βουλή δρομολογούν σοβαρές αλλαγές και παρεμβάσεις στην Εκπαίδευση και προϋποθέτουν στελέχη με εμπειρία και ετοιμότητα σε όλα τα επίπεδα.

 

 

Σχόλια (30)

 
PE19
18 Μάιος 2017 12:46

Το θέμα είναι άλωση του δημοσίου από ημετέρους.
Τι μαγείρεμα θα γίνει για να μπουν σε θέσεις ευθύνης οι ημέτεροι. Πάντοτε αυτό ήταν το ζητούμενο αλλά τώρα το πράγμα έχει ξεφύγει.
Η εκπαίδευση δεν είναι δημόσιο ? ο νόμος Βερναρδάκη προβλέπει τι μοριοδοτείται βαθμολογικά, στην εκπαίδευση γιατί θέλουμε να κάνουμε αλχημείες? Τι θα πει διδακτική υπηρεσία ??? διδάσκει θηλάζοντας μια συνάδελφος σε άδεια λοχείας ? διδάσκει συνάδελφος όταν φτιάχνει υπολογιστές σαν ΚΕΠΛΗΝΕΤ ? Διδάσκει συνάδελφος όταν είναι υπεύθυνος Προγραμμάτων ? Θεωρείται διδακτική η υπηρεσία του εκπροσώπου στα ΠΥΣΔΕ/ΠΕ με 8 ή 10 ώρες ? Φυσικά όλοι όσοι προανάφερα σωστά είναι εκτός τάξης και προσφέρουν στην εκπαίδευση έμμεσα ή άμεσα αλλά δε διδάσκουν !!!! Το κριτήριο της διδακτικής υπηρεσίας και μόνο είναι λάθος. Είναι καλύτερη διευθύντρια κάποια με 19 χρόνια υπηρεσίας και 3 παιδιά (= 6 χρόνια άδεια) από κάποιον με τα ίδια χρόνια και 6 χρόνια σε γραφείο εκπαίδευσης ? Με τα +6 μόρια η πρώτη εκμηδενίζει ότι και να έχει ο δεύτερος.
Σας παρακαλώ κύριοι της κυβέρνησης μην υποβαθμίζετε την εκπαίδευση αρκετά με τις αλχημείες σας έλεος, ή μόνο ΑΣΕΠ ή μόνο ψήφο (ακόμα και αυτό είναι προτιμότερο υπό συνθήκες) όχι άλλα μαγειρέματα και τακτικισμούς σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον φερθείτε ΈΝΤΙΜΑ.

 
Ανώνυμος
18 Μάιος 2017 13:13

Αυτό το θέμα με περιορισμό θητειών είναι άκρως αντισυνταγματικό, αλλά και υποτιμητικό για όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο.

 
maria a.
18 Μάιος 2017 13:15

"Αν λάβουμε δε υπόψη ότι οι αιτήσεις για συνταξιοδότηση είναι ελάχιστες, τα στελέχη αυτά θα γυρίσουν στην Τάξη και η εκπαίδευση θα στερηθεί ένα σημαντικό κεφάλαιο":
1. Αν έχει υπηρετήσει ως σχολικός σύμβουλος τα 10 αυτά χρόνια στην ίδια περιφέρεια, είστε βέβαιοι πως η περιφέρεια αυτή θα στερηθεί ένα σημαντικό κεφάλαιο;
2. Το ότι ίσως, ως σημαντικό κεφάλαιο, αποκλείονται από θέσεις δ/ντών σχολείων, ναι, η υπόθεση αυτή δείχνει πόσο τρωτός (αναξιόπιστος) είναι κάθε νόμος που συνδέει στενά τον υποψήφιο δ/ντή με το σχολείο στο οποίο έχει εργαστεί.

 
Marilia
18 Μάιος 2017 14:47

Τι παραπάνω έχει να προσφέρει στην εκπαίδευση ως διευθυντής κάποιος που είναι για 10 χρόνια σε αυτή τη θέση; Μήπως να δοκίμαζαν και πιο νέοι άνθρωποι; Πότε θα τους δοθεί η ευκαιρία, αν πριμοδοτούνται συνεχώς όσοι έγιναν κάποτε;

 
Ν
18 Μάιος 2017 14:54

Θα σας θυμίσω ότι με τους αντισυνταγματικούς νόμους Κουράκη-Φίλη δεν πήραν τα διδικτικά και οι προιστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων και οι διευθυντές εκπαίδευσης.Αντίθετα τα πήραν οι σχολικοί σύμβουλοι.Τώρα αν δεν τα πάρουν λέει το ρεπορτάζ ότι θα υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις που δεν υπήρχαν τότε.Όπως και τότε που δεν τα έδωσε στους άλλους να μην τα δώσει τώρα και στους συμβούλους.Αυτό θα είναι ισότητα και δικαιοσύνη.Το δίκαιο είναι καθολικής εφαρμογής και όχι κατά το δοκούν.Όσο για τις θητείες ας υπάρξει και μια διακοπή για την τάξη και να γίνουν και κάποιοι άλλοι και επανέρχονται στις επόμενες επιλογές. Αυτό δεν έγινε και με τους διευθυντές εκπαίδευσης που δεν έγιναν;Τους στείλανε σε τάξεις.Τι παραπάνω έχουν αυτοί για να έχουν διαφορετική αντιμετώπιση;Να θυμίσω ότι στα συμβούλια επιλογής που τους στείλαν σε τάξεις μετείχαν και οι σχολικοί σύμβουλοι.Γιατί δεν θέλουν για τους ίδιους αυτό που έγινε στους άλλους;

 
Κομπ.Βασίλειος
18 Μάιος 2017 15:26

- - - τα στελέχη αυτά θα γυρίσουν στην Τάξη και η εκπαίδευση θα στερηθεί ένα σημαντικό κεφάλαιο.- - - - Μάλλον η Εκπαίδευση θα κερδίσει ένα σημαντικό κεφάλαιο, αφού εκπαίδευση είναι η τάξη και η διδασκαλία και όχι η γραφειοκρατία...!!!!!

 
Nameno
18 Μάιος 2017 15:35

Καθόλου δεν θα στερηθεί η εκπαίδευση αν κάποιοι επιστρέψουν στις τάξεις. Τουναντίον, όντας έμπειροι, θα προσφέρουν με περίσσια φροντίδα τις γνώσεις τους στους μαθητές.
Ο λόγος που έχουν όλοι προσληφθεί είναι η διδασκαλία. Όχι να είναι διευθυντές και σύμβουλοι.

 
Σύμβουλος
18 Μάιος 2017 17:19

Το καλύτερο θα ήταν να μην έχει κανένα στέλεχος δικαίωμα να είναι στην ίδια περιοχή,αν είναι Σύμβουλος ή Δ/ντής εκ/σης, ή στο ίδιο σχολείο αν είναι Δ/ντής σχολείου, πέρα από μία θητεία, αλλά να μπορεί σε άλλη περιοχή ή σχολείο.

 
PE19
18 Μάιος 2017 17:41

Πόσες φορές θα πρέπει να το γράψω η διδακτική υπηρεσία ως μόνο κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης του υποψηφίου είναι ΛΑΘΟΣ. Έχω μιλήσει και παραπάνω σχετικά αλλά ας παίξουμε λίγο με νούμερα.
Στον 4327 η διδακτική υπηρεσία ήταν το 32% της συνολικής μοριοδότησης για την επιλογή στελέχους, κάθε έτος διδακτικής υπηρεσίας ήταν περίπου το 3% της συνολικής μοριοδότησης όμως ο εκπαιδευτικός δουλεύει (είναι στην εργασία του) μόνο 9 μήνες το 1/4 του έτους. Από το 32% συνολικά το 8% δεν έχει δουλευτεί !!!!!!! Να δούμε πόσο είναι το 8% αυτό Είναι 2.75 μόρια (το μεταπτυχιακό ήταν 3 μόρια). Δηλαδή κάποιος καθηγητής τάξης με 19 χρόνια υπηρεσίας (λέω στην τάξη και δεν αναφέρομαι στις λεχώνες,ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΠΕ κλπ) έχει σχεδόν ένα μεταπτυχιακό για χρόνο που δεν δούλεψε σε σχέση με ένα αποσπασμένο σε γραφείο εκπαίδευσης εκπαιδευτικό με τα ίδια χρόνια εκπαιδευτικής αλλά μόνο 8 Διδακτικής υπηρεσίας. Το διάστημα αυτό ο πρώτος ΔΕΝ δούλευε ενώ ο δεύτερος ΔΟΥΛΕΥΕ στο γραφείο αφού έχει 1 μήνα άδεια το χρόνο και όχι 3 !!!!!!!!
Τι μας λέει λοιπόν το παράδειγμα αυτό πριμοδοτείσαι όταν δεν δουλεύεις ενώ όποιος δουλεύει δεν παίρνει τίποτα.
Σε άλλα ποστ μου θα βγάλω και άλλα τρελά και αστεία της "διδακτικής" υπηρεσίας
Ελπίζω να τα δει ο Στράτος να το πει στον υπουργό μπας και το αλλάξει !!! :)

 
Παναγιώτης
18 Μάιος 2017 17:49

Ακρως αντισυνταγματικός ο περιορισμός των θητειών !!!!!!!Ραντεβού στο ΣΤΕ !!!!!!

 
!!!
18 Μάιος 2017 18:04

''Αν το ΥΠ.Π.Ε.Θ. θελήσει να απομακρύνει το 60% (περίπου) των Σχολικών Συμβούλων, τότε μπορεί να αυξήσει τα διδακτικά χρόνια ως προϋπόθεση για αίτηση (σε 12-15) και να μη συμπεριλάβει τη θητεία τους ως διδακτικό χρόνο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες από αυτούς να μην έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση αφού τα τελευταία 8 -10 χρόνια είναι εν ενεργεία Σχ. Σύμβουλοι και αυτά μπορεί να μη μετρήσουν ως διδακτικά.''

δεν υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις... όσοι τα λέμε αυτά, λανθάνουν... δεν υπάρχουν σύμβουλοι που δεν έχουν 10-15 χρόνια σε τάξη...

 
Γιώργος
18 Μάιος 2017 19:19

Επιστροφή στην τάξη.

 
Νίκος
18 Μάιος 2017 19:47

Γιατί δεν τολμούν τις φαεινές τους ιδέες να τις προτείνουν στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα;

Έχουν διαβάσει την απόφαση του ΣτΕ και το Σύνταγμα;

Γνωρίζουν τί γίνεται στις άλλες χώρες τις Ευρώπης;

 
teos
18 Μάιος 2017 19:54

Σαφέστατα αντισυνταγματικός ο περιορισμός των θητειών. Ραντεβού στο ΣτΕ άμεσα και ασφαλιστικά μέτρα σε όσους συνεχίζουν να πράττουν αντισυνταγματικά και να αγνοούν τις δικαστικές αποφάσεις.

 
Μάριος
18 Μάιος 2017 20:19

Υπάρχουν διευθυντές από τις κρίσεις του 2002!!! (15 χρόνια...)
Πιθανόν και παλαιότεροι...
Μήπως είναι καιρός να επιστρέψουν στην τάξη;;
Μήπως είναι καιρός να αναλάβουν και κάποιο νεότεροι που έχουν τουλάχιστον άλλη οπτική;
Δεν υπάρχουν ισόβιες θέσεις στο δημόσιο. ΄Η μήπως όχι;
Οκτώ χρόνια είναι αρκετά νομίζω για να αναπτύξει κανείς το όραμά του

 
Βασίλης Α.
18 Μάιος 2017 20:47

Γιατί να είναι αντισυνταγματικός ο περιορισμός των θητειών σε θέση διευθυντή σχολείου; Η εκπαίδευση έχει και άλλες θέσεις ευθύνης - όπως επίσης έχει και τάξεις για μάθημα, για να μην ξεχνιόμαστε...
Αν θέλουμε ανανέωση, οι άνθρωποι που έχουν πάνω από δύο θητείες σε θέση διευθυντή είναι καιρός να διεκδικήσουν άλλες θέσεις (πχ σχ συμβουλοι) και να κάνουν χώρο σε νέα μυαλά.

 
Μ
18 Μάιος 2017 22:16

@!!!
Έχεις δίκαιο ως προς τα διδακτικά των συμβούλων.Να σε θυμίσω ότι πέρσυ στις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης είχαν οροφή 21 διδακτικά χρόνια .Έτσι εύκολα εκκαθαρίστηκαν οι μη επιθυμητοί .Σε αυτούς όπως και στους Προισταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων δεν θεωρήθηκαν σαν διδακτικά τα χρόνια υπηρέτησης σε αυτές τις θέσεις ενώ αντίθετα αναγνωρίσθηκαν αυτά των σχολικών συμβούλων και έτσι ήταν και υποψήφιοι πολλοί από αυτούς για Διευθυντές Εκπαίδευσης.Αν δεν τους τα αναγνώριζαν δύσκολα θα έπιαναν και αυτοί την οροφή των 21 διδακτικών ετυών.Αν θέλεις λοιπόν να αποκλείσεις μη επιθυμητούς πάντα βρίσκεις τρόπο.Το θλιβερό είναι ότι δεν υπήρξαν διαμαρτυρίες για αυτό.Τώρα αν συμβεί στους ίδιους τους Συμβούλους θα υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις,Ας υπάρξουν θα νοιαστεί κανείς;Εξ άλλου πολλοί από αυτούς έχουν ήδη συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια.Και οι απομακρυθέντες Διευθυντές Εκπαίδευσης είχαν υψηλή εμπειρία και προσόντα και στάλθηκαν στις τάξεις επομένως γιατί να μην συμβεί και στους Συμβούλους;Είναι στο απυρόβλητο;Να σου θυμίσω επίσης ότι στα Συμβούλια Επιλογής τους που τους έστειλαν στις τάξεις μετείχαν και Σχολικοί Σύμβουλοι και όλα αυτά έγιναν με την φυσική τους παρουσία και συνεργασία.Διάβασε τις ετικέτες του εσος εκείνης της εποχής στο λήμμα "Διευθυντές Εκπαίδευσης" και θα κατατοπισθείς πλήρως. Κάποια στιγμή πολλές πράξεις γυρίζουν εναντίον των πρωτεργατών τους και η στιγμή αυτή έφτασε.Γιατ5ί λοιπόν να μη γυρίσουν στις τάξεις από όπου πρωτοξεκίνησαν όπως στάλθηκαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης;Πρωσοντούχοι στον κλάδο χιλιάδες.Ας πάρουν και άλλοι σειρά.Ισόβιος δεν είναι κανείς σε κάποια θέση.Κάποια στιγμή βαριέται και τον βαριούνται.Αρκεί να έχει την αίσθηση να το καταλάβει.

 
Pe19
18 Μάιος 2017 22:55

Αν κάποιος γίνει διευθυντής σε ένα σχολείο και μείνει δύο θητείες (χρόνο μεγαλύτερο των 6 χρόνων τέλος πάντων γιατί με τις θητείες δεν μπορείς να είσαι σίγουρος) έχει αποκτήσει εμπειρία χρήσιμη για την θέση αυτήν, είναι αμαρτία να χάνεται η εμπειρία αυτή και να επιστρέφει στην τάξη. Δεν είναι κακή η τάξη και σε καμία περίπτωση υποβάθμιση. Όμως όντας σε διοικητική θέση πάνω από μία 5ετία το στέλεχος έχει αποκτήσει επιπλέον δεξιότητες τις οποίες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από το κράτος σε άλλες θέσεις. Συμβούλου Δ/ντή Εκπαίδευσης κλπ. Από την άλλη η μονιμοποίηση ενός στελέχους σε μία θέση προκαλεί σοβαρές παρενέργειες. Θα μπορούσε να μπει όριο στις θητείες ενός Δ/ντή σε μία σχολική μονάδα πχ 8 χρόνια (2 παλιές καλές θητείες) μέγιστος χρόνος παραμονής ενός διευθυντή στο ίδιο σχολείο αλλά απεριόριστος χρόνος σε οπουδήποτε σχολείο. Έτσι ανανεώνονται τα στελέχη και δεν πάει χαμένη εμπειρία χρόνων. Φυσικά θα ευνοείται η εξέλιξη του διευθυντή σε σύμβουλο ή Δ/ντή εκπαίδευσης.

 
@Νίκος & @teos
18 Μάιος 2017 23:10

Είναι όπως ακριβώς τα λέτε, δεν ξέρω αν οι περισσότεροι διαβάζουν ή απλά σχολιάζουν για να σχολιάζουν. Συνταγματική αρχή της ελεύθερης προσβάσεως και σταδιοδρομίας κάθε Έλληνα στις δημόσιες θέσεις κατά το λόγο της προσωπικής του αξίας και ικανότητας..." την οποία επισημαίνει το ΣΤΕ στην απόφασή του. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο (περιορισμός θητείας) νομοθετηθεί, η διαδικασία είναι, κατάθεση αίτησης υποψηφιότητας (υποχρεωτικά πρωτοκολλείται), η οποία θα απορριφτεί στη βάση κάποιας υπουργικής απόφασης ή εφαρμοστικής εγκυκλίου. Κρατάμε αντίγραφο πρωτοκολλημένο της αίτησης και όταν θα κριθεί και αυτό το νομοθέτημα αντισυνταγματικό, μπαμ την αγωγή, όπως και τώρα. Αυτά και όποιος κατάλαβε. Και ξανά οικονομική και ηθική βλάβη, θα υπάρχει και το προηγούμενο (το τωρινό) το ξαναείπα θα ζούμε πλέον με αυτά. Αλλά ας μη βιαζόμαστε, να δούμε πρώτα το κατεπείγον νομοσχέδιο, το οποίο καίγονται να κατεβάσουν λόγω ΣΤΕ. Α, διαβάστε την απόφαση ΣΤΕ καλά, πολύ καλά, να δείτε ότι ο Σύλλογος διδασκόντων (τα μέλη του) είναι απολύτως εκτεθειμένος νομικά, εξάλλου νομικό σύμβουλο δεν διαθέτει. Πάτε στον 3848/2010 να δείτε πως γίνονται οι προτάσεις για τους υποδιευθυντές, δείτε το ακυρωθέν από ΣΤΕ 4327/2015 και διαβάστε την απόφαση πολύ καλά, ε μη θέλετε και όλες τις απαντήσεις έτοιμες. Y G Και προσοχή στη συνέντευξη, απαντήσεις συγκεκριμένες με επιστημονική τεκμηρίωση (οι γνωρίζοντες) στη βάση της διοικητικής επιστήμης ώστε σε περίπτωση μήνυσης σε συνδυασμό με την εισήγηση του ΣΔ να έχετε και αυτή την αγωγή στη συνέχεια.

 
Sarantis
18 Μάιος 2017 23:16

Καιρός να μπουν νέοι άνθρωποι με φρέσκες ιδέες και απόψεις. Να μείνουν μόνο όσοι έχουν να επιδείξουν έργο. Πολύ σωστό να υπάρχει περιορισμός θητειών. Επιτέλους ανανέωση. Να δοθεί ευκαιρία και σε νεότερους ικανούς ανθρώπους.

 
Pe19
18 Μάιος 2017 23:48

Δεν είδα να απαντήσει ο Στράτος και συνεχίζω γιατί διαβάζω διάφορα εδώ περί της "Διδακτικής" Εμπειρίας.
Το κράτος μας είναι αλλοπρόσαλλο (αν φυσικά το κρίνεις ορθολογικά, αν το κρίνεις με την λογική θέλω να φτιάξω τους ημέτερους μια χαρά είναι). Επικαλείται ως μετρήσιμο κριτήριο την Διδακτική Εμπειρία (σε Β/μια και Α/μια) αν κάποιος έχει αποσπαστεί σε ΑΕΙ δεν προσμετράται. Όμως όπως αναφέρεται θα προσμετράται το αυτόνομο διδακτικό έργο σε ΑΕΙ. Αν κάποιος είναι σε εκπαιδευτική άδεια και κάνει επικουρικό έργο σε ΑΕΙ δεν θα μετράει ??? Δηλαδή ενδεχομένως δύο υποψήφιοι διδάκτορες θα κάνουν μαζί εργαστήρια σε ΑΕΙ θα βάζουν βαθμούς και στον ένα, ο οποίος θα είναι ωρομίσθιος, θα μετράει ενώ στον άλλον όχι !!!! και παράλληλα θα μειώνεται η μοριοδότηση από την "Διδακτική" υπηρεσία.
Πάμε και σε άλλα
Αν η διδακτική υπηρεσία μετράει 33% όπως περίπου στον 4327 για την κρίση ενός στελέχους γιατί να μετράει μετά το κατώφλι των 8 η 10 χρόνων ( όσο το ελάχιστο όριο τέλος πάντων) και όχι από την αρχή της σταδιοδρομίας του όπως προβλέπεται στο 4369 (Βερναρδάκη) . Θα μου πείτε το ίδιο δεν κάνει ? Για να δούμε. Αν κάποιος έχει 18 χρόνια υπηρεσίας και 13 διδακτικής με τον 4327 θα είχε 13-8 = 5 χρόνια = 5 μόρια /11 ποσοστό 45% δηλαδή 0.45 * 33 = 15% της συνολικής μοριοδότησης. Με την λογική του 4369 θα είχε (αν το άριστα ήταν 20 χρόνια διδακτικής υπηρεσίας) 13/20 = 65% και 0.65*33= 21.45 % !!!! δηλαδή 6% παραπάνω από την προηγούμενη περίπτωση. Για να τα δούμε και συγκριτικά. Κάποιος με 18 χρόνια εκπαιδευτικής όλα διδακτικής υπηρεσίας με τον 4327 θα είχε 18-8 = 10 χρόνια = 10 μόρια/11 =90% 0.9* 33 =30 % του συνολικού !!!!!!!! διπλάσιο από τον προηγούμενο!!!! ενώ με τον 4369 (πάλι μιλάμε για 20 χρόνια) 18/20=90% πάλι 30% Για δείτε όμως τις διαφορές για 18-13=5 χρόνια παραπάνω διδακτικής υπηρεσίας δηλαδή 28% έχει 100% παραπάνω μόρια ενώ με την άλλη περίπτωση 21.45/30 =.....28% περισσότερα μόρια. Τι ποιο δίκαιο !!!!!!!!!!!!!!
Υπάρχουν ακόμα πάρα μα πάρα πολλά τρελά και παρανοϊκά στην Διδακτική υπηρεσία και στο κατά το δοκούν χρήση της.
Στράτο !!! κάνω πάλι έκλυση, πες τα στον υπουργό μας μπας και δε βγάλει πάλι κανένα έκτρωμα.

 
Άγνωστος
19 Μάιος 2017 00:02

Συμφωνώ με την άποψη που εκφράστηκε από πολλούς ότι, οι Διευθυντές Σχολείων δεν μπορεί να είναι ισόβιοι. Όπως ήδη έχει γραφτεί, υπάρχουν διευθυντές από τις κρίσεις του 2002, με προσόντα όχι περισσότερα του Διδασκαλείου (στην Α/θμια). Οι οποίοι στις μετέπειτα κρίσεις "πατούσαν" πάνω στη μοριοδότηση της θέσης ευθύνης. Και σήμερα διαθέτουν περισσότερα μόρια από ότι ένα διδακτορικό. Θητεία σε όλα τα στελέχη. Επίσης, με ανησυχεί που δε γίνεται, για την ώρα, καμία αναφορά στον αριθμό των επιλογών των υποψήφιων διευθυντών. Θα είναι όπως το 2015 ή θα μπορεί να δηλώσει κάποιος/α όσα σχολεία θέλει. Γιατί νομίζω ότι αυτό θα καθορίσει σε μεγαλύτερο βαθμό το νέο τοπίο στην εκπαίδευση, όχι οι θητείες ή η συνέντευξη. Υπήρχαν πολλοί το 2015 που, λόγω του περιορισμού, δεν έκαναν καν αίτηση. Το Υπουργείο πρέπει να το προσέξει αυτό, πριν καταθέσει το νομοσχέδιο.

 
α/α
19 Μάιος 2017 00:57

1o Αν έχετε σκοπό κ. υπουργέ να θεσμοθετήσετε την εισήγηση του συλλόγου διδασκόντων για κάθε υποψήφιο, τότε γιατί δεν εισάγετε την ονομαστική ψηφοφορία μέσα στο σύλλογο; τι φοβάστε εσείς ή καλύτερα οι πέριξ σας; Καθένας στη Δημοκρατία έχει ελεύθερη γνώμη και δικαίωμα να την εκφράζει ελεύθερα επομένως μπορεί να ψηφίζει και να βάζει το όνομά του δίπλα στην ελεύθερα εκφρασμένη άποψή του μαζί και με την υπογραφή του. Όλα τα άλλα είναι μαγειρολογήματα.....
2ο Υπάρχουν και τα ασφαλιστικά μέτρα κ Υπουργέ γιατί κάθε μέρα ακούγεται και κάτι καινούργιο.
3ο Επιτέλους οι θέσεις που προκηρύσσονται καταλαμβάνονται από άτομα με σκοπό να υπηρετήσουν το δημόσιο συμφέρον δηλαδή την κοινωνία δηλαδή τον λαό. Οι θέσεις αυτές δεν χαρίζονται, δεν προσφέρονται και δεν δίνονται σε ημετέρους, ψηφοφόρους, κολλητούς κλπ. Εν ολίγοις τις θέσεις που θα προκηρύξετε δεν τις φέρατε από το σπίτι σας ούτε εσείς ούτε κανένας άλλος για να τις διαχειρίζεστε κατά το δοκούν (κοινώς όπως βολεύει τον καθένα).

 
Αμερόληπτος
19 Μάιος 2017 01:13

Το ΣΥΝΤΑΓΜΑ που κάνει λόγο για ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες, χωρίς κανέναν αποκλεισμό δεν λέει τίποτε σε όλους εσάς τους υποστηρικτές του περιορισμού των θητειών σε 1 ή 2;

 
Ερη
19 Μάιος 2017 08:47

Θεωρείται παιδαγωγικά ορθό, ένας δάσκαλος να διδάσκει στην ίδια τάξη
δύο συνεχόμενα χρόνια και πιστεύω ότι είναι και διοικητικά ορθό ότι δύο συνεχόμενες θητείες στο ίδιο σχολείο για τους διευθυντές ή στο νομό για τους διευθυντές εκπαίδευσης και τους Σ.Σ θα πρέπει να είναι το όριο.Μ΄αυτό τον τρόπο δεν δημιουργούνται κομματικές αυλές, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει ανανέωση κι εξέλιξη. Τότε έχει αξία και η γνώμη του Σ.Δ. διότι θα είναι πιο αξιοκρατική.

 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΜ.
19 Μάιος 2017 08:49

Συνάδελφοι, έχετε καταλάβει πως το κυρίαρχο όργανο στο Σχολείο είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων; Ο Δ/ντής, όπως και ο κάθε συνάδελφος, έχει ΜΙΑ ψήφο. Ποιες αλλαγές θα φέρει ο "νέος" ή "προσοντούχος" Δ/ντής, αν δε συμφωνεί ο ΣΔ; Πώς θα φρενάρει το Σχολείο ο "παλιός" ή " μη προσοντούχος" Δ/ντής, αν ο ΣΔ θέλει καινοτομίες. Ο καυγάς γίνεται για καθαρά εγωιστικούς λόγους. Κρίνουμε τον εαυτό μας καλύτερο από όλους τους άλλους. Θέλουμε να βαθμολογούνται υψηλά όσα χαρτιά έχουμε και το αντίστροφο. Καληνύχτα σχολείο.

 
Γρηγόρης
19 Μάιος 2017 09:16

Τα δύο μόρια που παίρνει κάποιος από θέση ευθύνης δεν μπορεί να τον κάνουν διευθυντή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τα καλύψει κάποιος (μεταπτυχιακά, άλλα πτυχία, ξένες γλώσσες, επιμορφώσεις, προϋπηρεσία). Να βρεθεί ένας δίκαιος τρόπος επιλογής που να ισχύει για πάρα πολλά χρόνια για να ξέρει ο καθένας τι γίνεται. Αποκλεισμοί μόνο σε δικτατορίες γίνονται. Αν θέλουμε να βρούμε τους άξιους να βρούμε έναν σωστό τρόπο αξιολόγησης (ΑΣΕΠ , πραγματική και όχι κομματική συνέντευξη). Στην πραγματικότητα όμως δεν το θέλουμε. Υπάρχει το Σύνταγμα, υπάρχουν οι νόμοι. Την εξέλιξη του καθενός δεν μπορεί κάποιος να τη σταματήσει με αντισυνταγματικούς νόμους. Αποδείχθηκε περίτρανα και στο Συμβούλιο Επικρατείας.

 
Βασιλης
19 Μάιος 2017 17:06

Ο περιορισμος των δυο θητειων στην ιδια σχολικη μοναδα ειναι πολυ σωστος. Ανανεωνονται οι διευθυντες αρα και το οραμα της μοναδας . Το συνταγματικο δικαιωμα ελευθερης προσβασης στις δημοσιες θεσεις δεν πληττεται γιατι ο υποψηφιος δικαιουται να επιχειρησει τη συνεχιση της σταδιοδρομιας του ως διευθυντη σε διαφορετικη μοναδα. Το ιδιο πρεπει να ισχυσει για συμβουλους και διευθυντες εκπαιδευσης. Η αισθηση που αναπτυσσουν τα στελεχη μετα απο καιρο στην ιδια θεση οτι η θεση τους ανηκει δεν ωφελει κανεναν. Ουτε την εκπαιδευση, ουτε τη διαφανεια, ουτε την ηθικη. Και οι δικαστικοι λειτουργοι εχουν υποχρεωτικη κινητικοτητα ακριβως για την αποφυγη εκφυλισμου του λειτουργηματος τους. Αντισυνταγματικο;;; επισης με στενοχωρει η αντιληψη της επιστροφης στην ταξη ως τιμωριας. "Θα χασει η εκπαιδευση" ειπωθηκε. Δηλαδη ο αξιος εκπαιδευτικος στην ταξη παει χαμενος και μονο για στελεχος αξιοποιειται; νομιζα ο αφελης οτι η εκπαιδευση ειναι κυριως η ταξη...

 
Α.D,
19 Μάιος 2017 21:28

Είναι σίγουρο ότι όλοι οι νέοι υποψήφιοι διευθυντές με τα πολλά προσόντα θα γίνουν και καλοί διευθυντές; Καλοί διευθυντές γίνονται αυτοί που αγαπούν την δουλειά τους , αγαπούν τα παιδιά. είναι καταρτισμένοι όσο χρειάζεται και έχουν όρεξη να προσφέρουν στο σχολείο.Αυτοί που έχουν μόνο τους σκοπό να μαζεύουν πτυχία, καθαρά για καριέρα συνήθως δεν είναι καλοί ούτε σαν εκπαιδευτικοί ούτε σαν διευθυντές.Αυτό το λέω από την πείρα μου.(Δεν είμαι διευθυντής ούτε υποψήφιος)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ