Μόνο η διδασκαλία σε σχολική μονάδα θα μοριοδοτηθεί στην επιλογή Διευθυντών Σχολείων

19/05/2017

Άκουσε το άρθρο

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μας για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων:

Α. Ως μοριοδοτούμενη διδακτική υπηρεσία διατηρείται μόνο η διδασκαλία στη σχολική μονάδα και στα ΑΕΙ.

Β. Μένουν εκτός μοριοδότησης οι θέσεις επί θητεία, όπως Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Καινοτόμες Δράσεις κλπ.

Οσον αφορά το Σχέδιο Νόμου μέχρι αργά χθες Πέμπτη, γίνονταν διορθώσεις επί διορθώσεων.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (16)

apostolos
|

Έχω μείνει άναυδος με ορισμένα σχόλια πάνω σ' αυτό που έγραψα. Η εκπαίδευση και η επιμόρφωση είναι το ίδιο πράγμα. Σας λέει τίποτα ο όρος δια βίου μάθηση, σχολεία δεύτερης ευκαιρίας; Τι είναι αυτά που λέτε; Ο εκπαιδευτικός που επιμορφώνει, εκπαιδεύει. Τελεία παράγραφος.
Επομένως πως είναι δυνατόν να προσθέτει μόρια στο βιογραφικό του ο επιμορφούμενος-εκπαιδευόμενος εκπαιδευτικός και ο επιμορφωτής εκπαιδευτικός να παραμένει στάσιμος επειδή επιλέχθηκε κάποια στιγμή να πάρει τη θέση του σχολικού συμβούλος με κύρια υποχρέωση την επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.
Σε όλη μου τη ζωή μάχομαι και θεωρώ υποτιμητικά τα σχόλια τύπου "ουδείς μωρότερος του διδασκάλου...". Σας παρακαλώ!

Νέος εκπαιδευτικός
|

Πάλι τα ίδια. Απαξίωση των πτυχίων και πριμοδότηση προϋπηρεσίας. Και μάλιστα 10 χρόνια τουλάχιστον.
Στο ΓΕΛ ... υποδιευθυντής με διδακτορικό και 2 μεταπτυχιακά, το ένα μάλιστα στη διοίκηση σχολικών μονάδων, αντικαταστάθηκε από γυμνάστρια που είχε το σημαντικότατο προσόν της διδακτικής προϋπηρεσίας. Ο υποδιευθυντής είχε 6 χρόνια προϋπηρεσία σε ΤΕΙ και 6 χρόνια σε δημόσια σχολεία. Η προϋπηρεσία στο ΤΕΙ είχε προσμετρηθεί ως διδακτική αλλά εκ των υστέρων ανακαλύφθηκε ότι σύμφωνα με το νόμο δεν είναι διδακτική. Και μια λεπτομέρεια. Τον υποδιευθυντή ψήφισαν 14 καθηγητές και την γυμνάστρια 3 καθηγητές. Σήμερα υποδιευθύντρια στο εν λόγω σχολείο είναι η γυμνάστρια. Αυτά και δεν νομίζω ότι αξίζει κανείς να προσθέσει τίποτα άλλο.

Trf1910
|

Μαθητευομενοι μαγοι.μπορουν να καταλαβουν πως το σχολειο ειναι ενας οργανισμος με πολλες παραμετρους και αυτος που διευθυνει χρειαζεται να γνωριζει τους μαθητες ,τους γονεις ους,τους εκπαιδευτικους ,τις αναγκες ,τη σχεση με τη δημοτικη αρχη,το παιδαγωγικο κλιμα.τι ακριβως εξυπηρετει;γιατι η εμπειρια διωκεται;τι νοημα εχει η γνωμη του συλλογου διδασκοντων;ειναι καλος αλλα για αλλο σχολειο.θλιβερος

ΠΟΛΙΤΗΣ
|

Μόρια για μη αξιολογημένη διδακτική υπηρεσία, είναι φρέσκος αέρας.
Μπαίνεις στην τάξη και κοιτάς το παράθυρο,
δεν μπορείς να βγάλεις τη μισή διδακτέα ύλη,
αντί για μάθημα, δείχνεις βιντεο στον έρμο τον διαδραστικό που έχει καταντήσει απλή οθόνη προβολής και απασχόλησης,
συχνά πυκνά μπαίνεις στην τάξη με δεκάλεπτη καθυστέρηση,
κι άλλα κι άλλα κι άλλα, από αυτά που γνωρίζουν όσοι έχουν υπηρετήσει σε θέσεις ευθύνης.
Για όλα αυτά πάρε ένα μόριο το χρόνο.
Πώς το λένε αυτό με τους κουτσούς τους στραβούς και τον Αγ. Παντελεήμονα;
Τι να κάνουμε όμως που οι πελάτες, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, το μόνο που διαθέτουν είναι διδακτική "εμπειρία".
Ταλαίπωρο σχολείο ...

Τ.Σ
|

Προς τον κύριο Απόστολο,

Από τα σχόλιά σας προκύπτει ότι συγχέετε την έννοια των ρημάτων "επιμορφώνω" και "εκπαιδεύω".
Επιμορφώνω σημαίνει διδάσκω κάποιον για να βελτιώσει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του έργου του.
Εκπαιδεύω σημαίνει διδάσκω κάποιον για να ασκήσει κάποιο έργο και μάλιστα το ουσιαστικό "εκπαίδευση " έχει πολυδιάστατη σημασία. Επομένως, αντιπαρερχόμαστε το ρήμα εκπαιδεύω.
Ας εστιάσουμε δευτερευόντως στο ρήμα επιμορφώνω.
Επιμορφώνετε, κύριε Απόστολε, ενηλίκους. Η διδασκαλία των ενηλίκων βασίζεται σε εντελώς διαφορετικές διδακτικές θεωρίες και μεθόδους. Δεν έχει καμιά σχέση με τη διδασκαλία των ανηλίκων που και αυτή με τη σειρά της στηρίζεται σε μια διαφορετική διδακτική και παιδαγωγική βάση.
Επομένως, εσείς δε διδάσκετε σε ανήλικους μαθητές. Πώς λοιπόν διατείνεστε ότι θα πρέπει να σας προστεθούν μόρια διδακτικής εμπειρίας στην εκπαίδευση ανηλίκων;
Σημείωση: Για του λόγου το αληθές μια ματιά στις αρχές εκπαίδευσης των ενηλίκων που αποτελεί μια από τις θεματικές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου θα σας πείσει.

Eleftherios Dimou
|

Αγαπητέ apostolos

Υπάρχουν και σύμβουλοι πρωτοβάθμιας, που κάθε εβδομάδα εκτίθενται διδακτικά σε τάξεις, διδάσκοντας σε τμήματα των οποίων δεν γνωρίζουν τα ποιοτικά δεδομένα και με τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθούν

Τάσος Μ.
|

Η υπηρεσία προσδιορίζεται την ώρα που υπογράφει κάποιος για να αναλάβει μία θέση. Κανένας εκ των υστέρων δε θα έπρεπε να μπορεί να αλλάξει το είδος αυτής. Τελεία και παύλα.
Κανένας δε θα πρέπει να ασελγεί κατά του νόμου που αυτός ή προκάτοχοί του υπουργοί υπέγραψαν.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
Σε ποιους νομίζετε οτι απευθύνεστε κύριε ΥΠΟΥΡΓΕ σε ιθαγενείς?
Μου βάζεις να υπογράψω να αναλάβω μία θέση με υπηρεσία ρητά προσδιορισμένη ως διδακτική και μετά έρχεσαι και μου λες χα χα... σε γελασα!
ΑΝΤΕ ΚΟΥΝΗΣΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ μήπως και αντιληφθείτε εσείς και οι συμβουλοί σας την απλότητα που προσπαθείτε να μας την εμφανίσετε ως πρόβλημα που ιδρώνετε για να λύσετe

Sofia
|

Το Β επίπεδο στη χρηση ηλεκτρονικών υπολογιστών μοριοδοτείται;

Κακλαμάνης Θωμάς
|

Αναγκάζομαστε να λέμε τα ίδια που λέγαμε πριν από 2 χρόνια. Η υπηρεσία στις "Καινοτόμες Δράσεις" προσμετρείται ως διδακτική :
Ο Νόμος για την επιλογή των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων που ισχύει μέχρι σήμερα (Δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 2314/2012 - Αριθμ.92998/Γ7
Αρ.Πρωτ.92998/Γ7/10-08-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ) στο Άρθρο12 παράγραφος 4 αναφέρει: " Η υπηρεσία των Υπευθύνων προσμετρείται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική. "

teleutaios troxos
|

Απάντηση σε Apostolos. Δεν θα έπρεπε δηλαδή να "κερδίζει" (δικιά σου η λέξη, λες και έχουμε πόλεμο) ο μάχιμος εκπαιδευτικός που ΚΑΙ επιμορφώνεται ΚΑΙ διδάσκει ΚΑΙ σχεδιάζει τη διδασκαλία του καθημερινά ΚΑΙ πόσα άλλα? Πόσες ώρες διδάσκει δηλαδή σε καθημερινή βάση ο Σύμβουλος, οι Υπεύθυνοι καινοτόμων δράσεων κλπ κλπ.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Και σίγουρα οι σοφοί νομοθέτες θα μοριοδοτήσουν ( αφού δεν δίνουν διδακτικά μόρια) ισότιμα τις θέσεις ευθύνης. Άλλωστε, αυτοί γνωρίζουν από διοίκηση, ενώ ο κάθε εκπαιδευτικός που απλά μπαίνει στην τάξη στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει ιδέα από διοίκηση....
Καλά δεν ντρέπονται...! 12 μόρια η διδακτική υπηρεσία...Ας δώσουν και 12 μόρια στη διοικητική...
Δεν κάθονταν οι εκπαιδευτικοί αυτοί και τους τιμωρεί... ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ που κανείς από όλους αυτούς δεν έχει ιδέα....
Αλλά, αφού μόνο αυτό έχουν ως προσόν, με αυτό προσπαθούν να καταξιωθούν ....
Η διοικητική υπηρεσία πετιέται στα σκουπίδια, τα πτυχία εξίσου... Όσοι απλά μπαίνουν στην τάξη( χωρίς ποτέ να αξιολογηθούν) ανταμοίβονται και με το παραπάνω....

Που να ξέραμε να μην παίρναμε ποτέ θέσεις ευθύνης .... Αυτό είναι τελικά μειονέκτημα ....

Ηλίας
|

Πέρα από το τι λένε οι νόμοι είναι λογικό πως στη δ/νση ενός σχολείου σε βοηθά η εμπειρία που έχει αποκτήσει σε ΣΧΟΛΕΙΟ..!

Άλλο η ΣΕΛΕΤΕ, άλλο τα ΙΕΚ, τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ και εντελώς διαφορετικό το Δημοτικό, το Γυμνάσιο, το Λύκειο και το ΕΠΑΛ...

iraklis
|

Όλα γίνονται , ακόμη και στην λεπτομέρεια για να πετάξουν κόσμο "εκτός" και να ανακατέψουν την "τράπουλα" . Σιγά που τους νοιάζει η εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων. Δηλαδή οι Διευθυντές Εκπαίδευσης κ.τ.λ., δεν έχουν διδακτική εμπειρία, αλλά διοικητική, παράλληλα δε βρίσκει τρόπο να τους "κόψει". Ωραία θα πάνε στην τάξη , αφού δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη... το καταφέρατε, μπράβο... ζήτω η τρέλα... καληνύχτα εκπαίδευση...

apostolos
|

Καλά, η θητεία σχολικού συμβούλου που επιμορφώνει και εκπαιδεύει εκπαιδευτικούς δεν αποτελεί μοριοδοτούμενη σχολική προϋπηρεσία; Αυτοί οι άνθρωποι πάνε να μας τρελάνουν!
Εγώ εκπαιδεύω εκπαιδευτικούς αλλά χάνω μόριο στην περίοδο αυτή που κερδίζει ο εκπαιδευτικός που εκπαιδεύεται και επιμορφώνεται!!! Τρελά πράγματα.

ΜΑΚ
|

Μα καλά ο κ.Μαυρίδης Μιχάλης υποψήφιος Διευθυντής Εκπαίδευσης κέρδισε πέρσυ στο Τμήμα ασφαλιστικών μέτρων του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης τα μόρια από τη διδασκαλία στα ΙΕΚ .Είναι ήδη νομικά δεδικασμένο και τετελεσμένο.Δεν θα εφαρμόσουν την δικαστική απόφαση;Θα τινάξουν και αυτές τις επιλογές στον αέρα;Την δικαστική απόφαση δημοσίευσε και το εσος. Οδεύουμε σε καθεστώς του συντρόφου Μαδούρο;

Κ.
|

H "αυτοδύναμη" διδασκαλία σε σχολές εκπαίδευσης εκπαιδευτικών (ΣΕΛΕΤΕ-Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία -ΕΠΑΘ κτλ) δεν πρέπει να μοριοδοτηθεί;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ