Να αποκατασταθεί η αδικία ζητούν οι Σχολικοί Σύμβουλοι (ΠΕΣΣ)
Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων ζητά η θητεία του Σχολικού Συμβούλου να λογίζεται ως διδακτική, όπως ρητά προέβλεπε ο ν. 4327/2015 (Μπαλτά – Κουράκη) και προηγούμενοι νόμοι επιλογής στελεχών.
Δημοσίευση: 21/05/2017

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Υπ. Παιδείας : Επιτρέπονται οι εξετάσεις γλωσσομάθειας, πιστοποίησης δεξιοτήτων κ.ά.,
- «Από απόσταση» : Έργα του Αρκά για τον κορονοϊό, στην Ελληνογερμανική Αγωγή
- Εγκύκλιος με οδηγίες για την διδακτέα ύλη στα Λύκεια και Γυμνάσια
- Πρόσκληση για πινγκ-πονγκ απηύθυνε μαθητής στην Ν. Κεραμέως κατά την επίσκεψή της σε `Λύκεια
- Οι εγκύκλιοι αποσπάσεων των εκπαιδευτικών
- Υφ. Παιδείας: Είναι καθήκον μας να επαναφέρουμε την τεχνολογική ανώτατη εκπαίδευση
- Νομοθετική ρύθμιση για τους αποφοίτους των ΤΕΙ
- Υφ. Παιδείας: Πριμοδότηση στις Πανελλαδικές των μαθητών της Καρδίτσας μόνο αν υπάρχουν προϋποθέσεις του νόμου
- Τι απάντησε ο υφ. Παιδείας σε μήνυμα πολίτη
- ΔΟΑΤΑΠ: Επανεξέταση αιτημάτων αναγνώρισης τίτλων σπουδών
Σχόλια (24)
Όλοι αυτοί που μιλούν τόσο απαξιωτικά για το έργο των Σχολικών Συμβούλων έχουν κάποια επαφή με την πραγματικότητα και γνωρίζουν καθόλου το έργο τους; Και στην τάξη μπαίνουν και κάνουν δειγματικές διδασκαλίες, και σχέδια μαθήματος κάνουν για να βοηθήσουν να τα εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί και πολλά πολλά άλλα. Ο Σχολικός Σύμβουλος αποδεικνύει καθημερινά πως γνωρίζει πολύ καλύτερα από πολλούς το διδακτικό έργο.
Προς αγαπητούς κ.κ. Σχολικούς Συμβούλους
Σε καμία περίπτωση το έργο σας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ διδακτικό, μια και ως τέτοιο λογίζεται ΜΟΝΟ η διδασκαλία σε τάξη.
Πότε εσείς μπήκατε σε κάποια τάξη στα σχολεία ευθύνης σας και παρουσιάσατε ΕΣΕΙΣ κάποια διδασκαλία;
Οπότε καλό θα είναι να μην απαιτείτε κάτι που ΔΕΝ προσφέρετε.
Σε ποια χώρα ο επιβλέπων μια εργασία δεν θεωρείται ότι την ασκεί κιόλας.Είναι παράλογο να αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις ξαφνικά.Αλλά και επί της ουσίας κανένα στέλεχος δεν έχει τόσο άμεση σχέση με τη διδασκαλία όσο ο Σχολικός Σύμβουλος(διδασκαλία=σχεδιασμός, επιμόρφωση, υλοπόιηση,αξιολόγηση, επανατροφοδότηση) όχι απλά διεκπαιραίωση
Ήρθε η ώρα του μέντορα και μάλιστα με πλήρες ωράριο για το έργο του και φυσικά χωρίς επίδομα.
Όλοι κλαίνε τον πόνο τους κι ο μυλωνάς τ' αυλάκι
Προς Νίκο
Η διδακτική υπηρεσία είναι το μάθημα στην τάξη (αλήθεια πώς αξιολογείται ως τέτοιο ;) Ο Σχολικός Σύμβουλος που καθοδηγεί για το πως να κάνεις αποτελεσματικότερο το μάθημα σου τιμωρείται με το να μην του αναγνωρίζεται ως διδακτική υπηρεσία, κι ας σε επιμορφώνει κι ας είναι αυτός στον οποίο θα απευθυνθείς για οποιαδήποτε απορία έχεις για το μάθημα σου στην τάξη. Και ναι κάποιοι είναι πολύ καλοί για όλες τις δουλειές επειδή ακριβώς είναι πολύ καλοί, ενώ κάποιοι άλλοι δεν είναι καλοί για καμία, ούτε για τη διδασκαλία, πρέπει να μοριοδοτηθούν λοιπόν ανεξάρτητα από αυτό και οι άλλοι όχι; Έχουμε πλέον ξεφύγει από κάθε λογική!
Διδακτική υπηρεσία είναι να είσαι στην τάξη με πλήρες πρόγραμμα. Αυτά που Ισχυρίζεται η ΠΕΣΣ δεν έχουν καμία βάση . Παράλογες απαιτήσεις. συγχαρητήρια στον Υπουργό για αυτή την απόφαση. Οι σχολικοί σύμβουλοι να διεκδικήσουν να γίνουν κρίσεις που τους έχουν τοποθετήσει το 2011 και πάνε να γίνουν ισόβιοι σαν τους Μητροπολίτες. Πιο σωστό θα ήταν και οι διευθυντές των Σχολείων να μην έχουν διδακτική υπηρεσία διότι και οι περισσότεροι από αυτούς πάνω από 2 με 4 ώρες την εβδομάδα δεν μπαίνουν στην τάξη, μερικοί και καθόλου. Άς το δει και αυτό ο Υπουργός, Καληνύχτα σας
Έκανα μεταπτυχιακό στη διδακτική κάνοντας διδασκαλία σε διάφορα σχολεία, πειραματικά,κολλέγια κλπ ούσα σε εκπαιδευτική άδεια. Είναι διδακτικός χρόνος η άδεια λοχειας κλπ και όχι η άδεια για ένα μεταπτυχιακό απολύτως συναφές?τι διακρίσεις είναι αυτές?
Όταν προκηρύχθηκαν οι διάφορες θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης με θητεία η προϋπηρεσία σε αυτές με σαφήνια ορίζονταν ως διδακτική. Είναι αντισυνταγματικό εκ των υστέρων και αναδρομικά να το ακυρώνεις αυτό.
Είναι βασικός κανόνας της δημοκρατίας η αναδρομικότητα να μην έχει αρνητικές συνέπειες για τον πολίτη.
Το 2012 που προκηρύχθηκαν οι θέσεις αυτές μπορεί κάποιος αν ήξερε πως δεν λογίζεται η προϋπηρεσία ως διδακτική, να μην έκανε αίτηση. Τόσο απλά.
Διδακτική υπηρεσία είναι μόνο το μάθημα στη τάξη.
Όλα τα άλλα που γράφονται εδώ και αλλού είναι εκτός πραγματικότητας.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και δεν πρέπει να διαμαρτύρεται γι' αυτές.
Η δουλειά του Διευθυντή δεν έχει καμία σχέση με αυτή του Συμβούλου.
Επίσης δεν είναι πολύ εγωιστικό να κάνουν κάποιοι για όλες τις δουλειές;
Δεν θα έπρεπε όταν κάποιο στέλεχος αποφασίσει να γίνει στέλεχος να γνωρίζει ότι οι προυποθέσεις με τις οποίες μπαίνει δεν θα αλλάξουν στο παρα πέντε.Αν κάτι αλλάξει να έχει μεταβατικές διατάξεις και να ισχύσει μετά την ενημέρωση τους από τον παρόντα Νόμο; Για αυτό υπάρχουν οι μεταβατικές διατάξεις ώστε να αίρονται οι αιφνιδιασμοί.
Σωστά, δεν πρέπει να λογίζεται, αφού δεν είναι διδακτική. Μάλιστα δεν θα πρεπε να μπορεί να γίνει κάποιος Σχολικός Σύμβουλος, αν δεν έχει θητευσει προηγουμένως ως Δντης σχολικής μονάδας (γιατί δεν ξέρει τις αρμοδιότητες του σχολείου, το οποίο συμβουλεύει ή αξιολογεί).
Από τη στιγμή που το Υπουργείο έχει προσχωρήσει στη λογική της "διδακτικής Υπηρεσίας", πολύ σωστά αναγνωρίζει ουσιαστικά ΜΟΝΟ αυτή που έχει διανυθεί σε Σχολική Μονάδα. Όλοι όπου και είχαμε αποσπαστεί, κάτι σχετικό με την εκπαίδευση κάναμε. Και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων και ο Σχολικός Σύμβουλος και στο Πανεπιστήμιο και..και.. και..με την εκπαίδευση και τη διδασκαλία ασχολούνται.Αν το Υπουργείο πιεστεί και μπει στη λογική των εξαιρέσεων, ζήτω που καήκαμε..Διδακτική υπηρεσία είναι ΜΟΝΟ στο σχολείο.
ΥΓ Η ΠΕΣΣ ας ανακοινώσει στοιχεία (πχ το μέσο όρο ετών, διάγραμμα κατανομής) διδακτικής υπηρεσίας των μελών της σε Σχολείο. Αν δεν το κάνει η ΠΕΣΣ, ας το κάνει το Υπουργείο. Είναι ενδιαφέρον να μάθουμε επίσημα οι Σύμβουλοι που μας "συμβουλεύουν" πόσα χρόνια έχουν διδάξει σε τάξη. Φαίνεται λογικό άνθρωποι που έχουν 5,6, 7, χρόνια στην τάξη να καθοδηγούν άλλους με 25; Φαίνεται λογικό άνθρωποι που δεν έχουν ποτέ διδάξει τα "νέα " βιβλία (του 2006!!!) να καθοδηγούν εκπαιδευτικούς με μεγάλη εμπειρία στην τάξη;
@Αγνωστος
Γιατί όχι να θεωρείται προϋπόθεση 20ετη προϋπηρεσία και να επαναφέρουμε και τους συνταξιούχους
Έλεος!!!
Σε μια χώρα με πρωθυπουργό 42 ετών και αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης 49 ετών, θέλετε διευθυντές στα 55 και στα 60!!!!!
Πείτε μου σε ποια μεγάλη ιδιωτική εταιρία, σε ποια ανεπτυγμένη χώρα αν υπάρχει στέλεχος με αυξημένα προσόντα θα το κρατήσουν να ωριμάσει, να γκριζάρει για να προωθηθεί;
Δείτε τι κάνει η google, η aple όλες οι ιδιωτικές εταιρίες. Επιλέγουν τους καλύτερους (με εμπειρία και προσόντα) και όχι τους ..."ώριμους", τους κολλητούς και τους αρεστούς.
Σκεφτείτε να είστε προπονητής ποδοσφαίρου και να κρατάτε τον... "Χ 20χρονο Μέσι" στον πάγκο μέχρι να γίνει 30-32 ετών και να μην μπορεί να κουνήσει τα πόδια του!!!!
Για ποια αδικια μιλατε;Κανω πληρες ωραριο που εσεις δεν κανετε σε ταξη.Αδικια θα ηταν να συνεχισαν να σας τα δινουν ενω δεν τα κανετε.Αδικια ειναι οτι ,χωρις να φταιτε,οτι μπαινετε σε λιγο στον 7ο χρονο με μια επιλογη το 2011.Μπραβο στον Υπουργο,στους συνεργατες του και στον ΣΥΡΙΖΑ που αποκαταστησαν μια αδικια σε βαρος αυτων που ηταν στην ταξη και επαιρναν τα διδσκτικα και ισοι δεν διδασκαν.
Διδακτική προυπηρεσια:Άλλο ενα αγκαθι της εκπσης ερχεται στην επιφανεια. Οταν επι σειρα ετων και 10ετιων υπολογιζεται ως διδακτικη εμπειρια τα κεδδυ,οι σχολικοι συμβουλοι, οι αδειες κυησης και λοχειας, υπευθυνοι προγρτων και γενικά οτιδηποτε εκτος ταξης....γιατι να μην ξεσηκωθουν λοιπόν; Η διδακτικη εμπειρια στην ταξη συναδελφοι...οτιδηποτε αλλο ειναι απλα εκπκη υπηρεσια! Απλα καποιοι συνηθισαν "και τα δικα μας δικα μας και τα δικα σας δικα μας"!!!
Η ανωτέρω θέση της ΠΕΣΣ είναι λανθασμένη διότι αν και ο καθοδηγητικός ρόλος των Σχολικών μας Συμβούλων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τις σχολικές μονάδες και την εκπαίδευση γενικότερα, δεν αποτελεί διδακτική υπηρεσία. Η έννοια της διδακτικής υπηρεσίας είναι ιδιαίτερα στενή και αφορά αποκλειστικά στη διδασκαλία εντός της σχολικής τάξης κατά την οποία ένας εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο διδάσκοντας μαθητές. Αυτό και τίποτα περισσότερο. Έτσι, εάν η υπηρεσία των Σχολικών Συμβούλων προσμετρηθεί ως διδακτική, τότε δικαιολογημένα θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου διότι για λόγους αξιοκρατίας η κάθε θιγόμενη κατηγορία (π.χ. τα 2 έτη του διδασκαλείου, το διάστημα των εκπαιδευτικών αδειών, οι υπεύθυνοι εκπ/κών προγραμμάτων που εργάζονται στις διευθύνσεις εκπ/σης και κατ' επέκταση οι πρ/νοι εκπ/κών θεμάτων, κλπ) είναι λογικό να έχουν την ίδια απαίτηση. Εάν συμβεί αυτό, καταργείται η έννοια της διδακτικής υπηρεσίας ή καλύτερα, ταυτίζεται με αυτή της εκπαιδευτικής υπηρεσίας...
Μήπως οι Σχολικοί σύμβουλοι θα έπρεπε να διεκδικήσουν την κάλυψη των κενών θέσεων σχολικών συμβούλων που υπάρχουν. Με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί υποβαθμίζονται συνεχώς στη συνείδηση των συναδέλφων αφού καλούνται να "καλύψουν" τρείς τέσσερις ή και περισσότερους νομούς με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να ανταποκριθούν στο ρόλο τους. Θα μπορούσαν να διεκδικήσουν την επαναφορά των πινάκων του 2011. Γιατί δεν το θέτουν τόσα χρόνια ;;;
ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΙΛΑΝΕ;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΔ.ΕΜΠΕΙΡΙΑ;
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΗΣΗΣ.
ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΙΣ Δ/ΝΤΡΙΕΣ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ -ΑΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ-
Μιλάτε κάποιοι για μοριοδότηση ΤΠΕ2 ενώ δεν προσφέρονται προγράμματα παντού κ το γνωρίζετε!!! Μοριοδοτουνται οι υποδιευθυντες μόνο των μεγάλων σχολείων κ δε μιλα κανεις.
Από όσο έχουμε πληροφορηθεί υπάρχουν δεδικασμένα συναδέλφων που προσέφυγαν δικαστικά και δικαιώθηκαν, όταν στο παρελθόν επιχειρήθηκε από μεμονωμένα όργανα να μην προσμετρηθεί ως διδακτική υπηρεσία η θητεία τους, του Σχολικού Συμβούλου. Μπορούμε να επικαλεστούμε τα δεδικασμένα και εάν δεν αποκατασταθεί η αδικία και κυρίως η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, να δηλώσουμε σαφώς την πρόθεση της ΠΕΣΣ και σύσσωμων των Σ.Σ. να προσφύγουν δια των νομικών εκπροσώπων τους στο ΣΤΕ όπου με δεδομένο και τα δεδικασμένα θα είναι γρήγορη (ελπίζω) η δικαίωσή μας....
Σ.Σ.
Μην απογοητεύετε τους νεότερους εκπαιδευτικούς με προσόντα. Κατεβάστε στα 8 ή έστω στα 9 τα χρόνια αντί 10 για να μπορέσουν να κάνουν αίτηση. Κανένας δεν θίγεται έτσι !
Τέλεια. Σε λιγότερο από 48 ώρες δε θα μείνει τίποτα από το νομοσχέδιο που έρχεται στη Βουλή. Ο καθένας από την πλευρά του θίγεται. Γι' αυτό ο Υπουργός καλείται ή να το εφαρμόσει όπως το ανακοίνωσε την Παρασκευή το βράδυ ή να προχωρήσει στις αλλαγές που απαιτούνται, για όλα τα θέματα.
Αν τελικά επικρατήσει το σενάριο να κάνουν αλλαγές, στο κομμάτι που αφορά στη διδακτική υπηρεσία, μπορούν να θεωρούν ως προϋπόθεση, για να κάνει αίτηση, κάποιος τη 10ετή ή 12ετή διδακτική υπηρεσία και να μοριοδοτείται ο πλεονάζων χρόνος της εκπαιδευτικής υπηρεσίας που έχει κάποιος, με 1 μονάδα τη χρονιά, με ανώτερο τις 10 μονάδες.
ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΤ/ΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡ. ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΗΣΗΣ-ΛΟΧΙΑΣ ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΠΕ 2 Κ ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΠΕ1; ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ Η ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗΣ! ΚΡΙΜΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΣΥΝΗΣ!