Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ποια θα είναι η σειρά αξιολόγησης στελεχών εκπαίδευσης

Δεν προβλέπεται στο νέο νόμο αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς
Δημοσίευση: 22/05/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το Ιούνιο θα κατατεθεί προς ψήφιση, στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων, προκειμένου η εφαρμογή του να ξεκινήσει από τη νέα σχολική χρονιά.

Για τους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στην τάξη και κάνουν μάθημα δεν προβλέπεται αξιολόγηση

Έναρξη της αυτοαξιολόγησης της εκπαιδευτικής μονάδας το σχολικό έτος 2017-2018

Ο νέος νόμος αξιολόγησης αφορά τα στελέχη εκπαίδευσης με την ακόλουθη σειρά:

1. Διευθυντές και υποδιευθυντές σχολείων

2. Διευθυντές Εκπαίδευσης

3. Περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης

4. Διευθυντές εκπαιδευτικών θεμάτων στις Διευθύνσεις

5. Σχολικούς Συμβούλους

6. Προϊστάμενους Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών προγραμμάτων και προγραμμάτων Εκπαίδευσης για την Υγεία, την Εκπαίδευση, και την Επαγγελματική Σταδιοδρομία.

7. Επικεφαλής των σημείων επαφής για νέους σπουδαστές

8. Διευθυντές Κέντρων Διαφορικής Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης

9. Προϊστάμνους Κέντρων Προσανατολισμού και Καθοδήγησης

10. Επικεφαλής των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

11. Προϊστάμενους Κέντρων Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών

12. Διευθυντές / Αναπληρωτές Διευθυντές Περιφερειακών Κέντρων Κατάρτισης

Υπουργός: Οι «μάχιμοι» εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογηθούν θα αξιολογούν (Οι δηλώσεις σε βίντεο)

Το τι θα γίνει με την αξιολόγηση του  υπόλοιπου εκπαιδευτικού προσωπικού  -πλην των 20.000 στελεχών- δεν είναι θέμα που το συζητάμε. Δεν είναι θέμα. Το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό θα πάρει μέρος στην αξιολόγηση των στελεχών, θα πάρει μέρος στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου. Ας δούμε όλα αυτά τα αποτελέσματα, ας τα μελετήσουμε κλπ και θα δούμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. Δεν ξέρουμε. Δεν σημαίνει ότι όταν ολοκληρωθούν αυτά πάμε στους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι αυτή η σειρά. Μπορεί να ξαναπάμε στις αυτοαξιολογήσεις.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, στη σημερινή συνέντευξη τύπου,  απαντώντας σε σχετική ερώτηση του esos.

esos: Στο θέμα της αξιολόγησης, πείτε μου θα καταργήσετε το προεδρικό διάταγμα 152 το οποίο εξακολουθεί να είναι σε ισχύ; Θα ξεκινήσετε από τα στελέχη εκπαίδευσης, τα 20.000 στελέχη όπως προαναγγείλατε; Με τους μάχιμους τι θα γίνει; Θα αξιολογηθούν οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί που είναι στην τάξη;

Και εάν θα εξακολουθεί να ισχύει η αξιολόγηση που έχει γίνει ήδη σε πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς με την προηγούμενη κυβέρνηση;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Επειδή είστε πολύ πεπειραμένος και πολύ γνώστης θα μπορούσα να απαντήσω ναι, ναι, ναι, όχι, ναι. Έτσι δεν είναι; Γιατί ξέρετε τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά. Τι εννοώ; Είναι σαφέστατα αυτά που έχουμε πει.

Είναι απολύτως σαφή. Πρώτον, θα υπάρχει αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Αυτή η αυτοαξιολόγηση θα δούμε πώς θα σχεδιαστεί και προφανώς αυτό σημαίνει ότι δεν ισχύει το προηγούμενο προεδρικό διάταγμα.

esos:  Δηλαδή θα καταργηθεί;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα καταργηθεί με την δημιουργία του καινούργιου. Καταλάβατε. Εξ ορισμού.

esos: Το έχουμε ξανακούσει κ. Υπουργέ.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αν το έχετε ξανακούσει χαίρομαι ότι κι άλλοι σκέφτονται το ίδιο με εμένα. Αλλά από την παρούσα ακόμα καλύτερα. Σημαίνει ότι όλοι μας είμαστε ομογενοποιημένοι τότε. Με συγχωρείτε, επειδή γνωριζόμαστε έχω και τη δυνατότητα να το κάνω αυτό.

Καταργείται το προηγούμενο. Διαμορφώνεται ένα καινούργιο με στόχο αυτά που σας είπα. Τώρα, εκεί μέσα θα υπάρχει και η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης. Το τι θα γίνει με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό, δεν είναι θέμα που το συζητάμε. Δεν είναι θέμα. Το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό θα πάρει μέρος στην αξιολόγηση των στελεχών, θα πάρει μέρος στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου. Ας δούμε όλα αυτά τα αποτελέσματα, ας τα μελετήσουμε κλπ και θα δούμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. Δεν ξέρουμε. Δεν σημαίνει ότι όταν ολοκληρωθούν αυτά πάμε στους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι αυτή η σειρά. Μπορεί να ξαναπάμε στις αυτοαξιολογήσεις.

Μπορεί χιλιάδες άλλα  πράγματα. Γι’ αυτό λέμε ας τα κάνουμε αυτά χωρίς άγχος, χωρίς κυνήγι μαγισσών και είμαι σίγουρος ότι σε αυτό θα βοηθήσετε, πραγματικά σας θέλουμε να βοηθήσετε και ας δούμε τα αποτελέσματα και ας δούμε τι θα βγούνε από τα αποτελέσματα.

Εγώ νομίζω ότι θα βγούνε εξαιρετικά ενδιαφέροντα και θετικά σημεία. Εξαιρετικά ενδιαφέροντα και η κοινωνία θα καταλάβει γιατί άντεξε το σχολείο τόσο καιρό. Γιατί είναι ένα από τα παράδοξα. Πώς κατέρρευσαν τόσοι πολλοί θεσμοί και το σχολείο άντεξε όρθιο; Τα πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ με όλα τα προβλήματα;

Σημαίνει ότι κάτι γίνεται εκεί το οποίο δεν γνωρίζει η κοινωνία. Να λοιπόν ένας τρόπος να τα γνωρίσει.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (5)

 
Q
22 Μάιος 2017 11:50

Διορισμοι χωρις αξιολογηση δεν θα γινουν,το εχετε υπογραψει.Σταματηστε το σανο.

 
Στέργιος
22 Μάιος 2017 13:53

Και μετά σειρά έχουν οι μάχιμοι που θα τους αξιολογήσουν τα στελέχη. Λάου - λάου.

 
ΜΙΧΑΗΛ
22 Μάιος 2017 14:00

ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΕΚΠΚΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΣΗΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΝΗΣΙΑ Κ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ: ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ!!!

 
Δημήτρης
22 Μάιος 2017 14:20

Τι σημαίνει "Επικεφαλής των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών".
Γνωρίζω ότι υπάρχει Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ και Τεχνικοί Υπεύθυνοι. Σε ποιον αναφέρεται η λέξη Επικεφαλής;
Παρατηρώ ότι και άλλοι τίτλοι δεν είναι σωστοί!
Γιατί δεν αναφέρονται οι ιδιότητες όπως είναι τώρα;

 
Υπεύθυνοι Τομέων;
22 Μάιος 2017 15:05

Από την παραπάνω λίστα, έχουν ξεχαστεί οι Υπεύθυνοι Τομέων των Εργαστηριακών Κέντρων. Ελπίζω, εκ παραδρομής.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ