Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τροπολογία για την αναγνώριση των Διδασκαλείων ως Μεταπτυχιακών τίτλων

Επανακατέθηκε για τρίτη φορά , προς ψήφιση, στη Βουλή
Δημοσίευση: 23/05/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επανακατέθηκε σήμερα,   προς ψήφιση, στη Βουλή από τον τομεάρχη παιδείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Βουλευτή Χρ. Κατσίκη, στο Σχέδιο Νόμου για τους Διευθυντές Σχολείων,  η τροπολογία  για την αναγνώριση των Διδασκαλείων ως Μεταπτυχιακών.

Η τροπολογία επανακατατέθηκε άλλες δύο φορές, τον   Οκτώβριο του 2016 και τον περασμένο Φεβρουάριο, αλλά αποσύρθηκε από την τότε πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας, με τη δέσμευση να επανακατατεθεί σε άλλο νομοσχέδιο  (Διαβάστε εδώ)

Με την τροπολογία  είχε συμφωνήσει  η ΝΔ δια του τότε  Συντονιστή Παιδείας του Κόμματος Βουλευτή Θ. Φορτσάκη, ενώ είχε διαφωνήσει  ριζικά το ΠΑΣΟΚ, δια του τομεάρχη Δ. Κωνσταντόπουλου

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

 

 

Σχόλια (20)

 
Πολίτης
24 Μάιος 2017 13:59

@ekp/kos
Μια και τα λες ωραία, ήμουν ΔΙΔΑΣΚΩΝ σε Διδασκαλείο (Μαράσλειο) για 4 συνεχή έτη αλλά ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΑΙ για αυτό.
Επίσης, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δυνατότητα ΟΛΕΣ οι ειδικότητες να αιτηθούν εισαγωγή σε αυτό, άρα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ευκαιρίες σε ολους τους συναδέλφους.
Δεν στέκει ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΟΜΙΚΑ (ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ) να βαφτίζεις μεταπτυχιακό ένα πρόγραμμα που ΔΕΝ ΗΤΑΝ οταν έτρεχε ως τέτοιο.
Μην ισοπεδώνεις τα μεταπτυχιακά ακόμα και τα μονοετή γιατό οι απαιτήσεις τους αλλά και η δομή τους είναι τελείως διαφοροποιημένη από την επιμόρφωση των Διδασκαλείων

 
daskalos_ioa
24 Μάιος 2017 13:23

Υποθέτω ότι δασκαλος με μεταπτυχιακό και διδασκαλείο τωρα θα μοριοδοτείται
μονο για το μεταπτυχιακό , σωστά;

 
ekp/kos
24 Μάιος 2017 12:52

ΝΑΙ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΕΣΤΩ ΩΣ ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΕΣΤΩ) ΜΕ 0,50 ΜΟΡΙΑ
ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

 
Μαρία
24 Μάιος 2017 12:23

@ekp/kos
Άρα μοριοδότηση και ΤΠΕΒ επιπέδου, όπως λέει ο Γιώργος, άσχετα αν δεν έχουν ολοκληρώσει όλοι; Δυο μέτρα και δυο σταθμά;

 
ekp/kos
24 Μάιος 2017 12:09

ΛΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΕΚΛΕΙΣΕ Κ.Λ.Π.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ;
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔ.ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΡΑ ΤΙ;
ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΕΕ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ (3/ΕΤΗ) ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
ΟΧΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ...ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ
ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ

 
Γιώργος
24 Μάιος 2017 10:52

Αρα και μοριοδοτηση ΤΠΕ Β επιπέδου;

 
ekp/kos
24 Μάιος 2017 10:30

ΓΙΑ ΤΟ Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΗΡΩΘΗΚΑΜΕ.
ΑΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ; ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ,ΝΑΙ.
ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
ΔΩΣΑΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΥΣΤΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ 1/ΕΤΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ,ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΡΑ ΤΙ;
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ; ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΝΙΧΡΟΊ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ...

 
Πολίτης
24 Μάιος 2017 08:57

Αδιανόητο κύριοι
Αυτή ήταν η ...πρότασή σας;
Καμία σχέση το Διδασκαλείο με ενα Μεταπτυχιακό πρόγραμμα...άλλο η επιμόρφωση άλλο οι μεταπτυχιαλές σπουδές..

 
Πάνος
24 Μάιος 2017 08:57

Ειρήνη ημίν συνάδελφοι. Η ψήφιση της τροπολογίας δεν συνεπάγεται καμιά ακαδημαϊκή συντέλεια. Όπως εξηγείται στην εισηγητική έκθεση πρόκειται ουσιαστικά για διευθέτηση εκκρεμότητας με βάση τον ν. 1566/85. Έτσι κι αλλιώς, στην κούρσα κατάληψης θέσεων ευθύνης, το Διδασκαλείο των 4 εξαμήνων, της δωρεάν φοίτησης και των 24 μαθημάτων (ή 22 μαθημάτων + 1 διπλωματικής) μοριοδοτείται ανεξάρτητα από τα ΠΜΣ με δίδακτρα των 8-10 μαθημάτων + 1 διπλωματικής. Η ποιότητα σπουδών, το κόστος και ο χρόνος φοίτησης σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να αποτιμηθούν αντικειμενικά ποτέ! Τι ακριβώς θα συμβεί αν περάσει η τροπολογία ως έχει ή με κάποια τροποποίηση; Πιστεύω ότι προτείνεται από τους ΑΝΕΛ με καλή πρόθεση.

 
Κατερίνα
24 Μάιος 2017 08:54

Αυτή η ισοπέδωση προς τα κάτω σε όλα τα επίπεδα δεν έχει τελειωμό. Πότε θα κοιτάξουν με τη σοβαρότητα που αρμόζει το θέμα της μοριοδότησης;
Έχει σταματήσει από το 2010 η λειτουργία τους, χωρίς να αντικατασταθεί από κάτι άλλο παρεμφερές που να δίνει τη δυνατότητα και στον υπόλοιπο εκπαιδευτικό κόσμο να το παρακολουθήσει. Ισότητα ευκαιριών;;; Το ΤΠΕ β΄επιπέδου δε μοριοδοτείται για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Στην καλύτερη περίπτωση θα έπρεπε να λογίζεται ως διετής επιμόρφωση σε ΑΕΙ και να παίρνει 1 μόριο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα μεταπτυχιακά, όπως ανέφερε και ο συνάδελφος παραπάνω. Μεταπτυχιακό δύο εξαμήνων εξ αποστάσεως 2,5 μόρια. Μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ 4 εξαμήνων συν 1 εξάμηνο διπλωματική με υποχρεωτικές παρακολουθήσεις 2,5 μόρια επίσης.
Όλα τα πτυχία δίνουν πλέον τις λεγόμενες πιστωτικές μονάδες ects. Άλλα μεταπτυχιακά δίνουν 60, άλλα 120 και το διδασκαλείο ό,τι εξυπηρετεί τους εκάστοτε κυβερνώντες. Τόσο δύσκολο είναι να αξιολογείται κάποιος μ' αυτόν τον τρόπο και να παίρνει ένα σύνολο πιστωτικών μονάδων; Υπάρχει πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύστημα; Πότε θα σταματήσει πλέον αυτή η ισοπέδωση προς τα κάτω και η αυθαιρεσία;;;

 
Π.Κ.Π
23 Μάιος 2017 22:46

-Έχουν πληρώσει δίδακτρα?
-Εχουν εκπονήσει διατριβή και αν ναι την έχουν δημοσιευσει σε επιθεωρήσεις με δείκτες βαρύτητας?
- Οι επιβλέποντες καθηγητές ήταν οι διδάσκοντες στο Διδασκαλείο?
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ,
Κύριε Κατσίκη γιατί τέτοια ζέση να αναβαθμίσετε τα επιμορφωτικά σεμινάρια των διδασκαλείων σε ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ?

 
Εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2017 21:30

Σχετικά με το θεσμό της μετεκπαίδευσης

Η μετεκπαίδευση των δασκάλων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα Διδασκαλεία, ως ένας ενδοϋπηρεσιακός θεσμός, αποτελούσε μορφή συνεχιζόμενης εκπαίδευσής τους και εξασφάλιζε μία δυναμική σύνδεση με την καθημερινή πρακτική του σχολείου.
Για την αποσαφήνιση του όρου «μετεκπαίδευση» υπάρχουν δεκάδες ορισμοί και τυπολογίες. Στην παρούσα φάση ενδιαφέρει αν η μετεκπαίδευση μπορεί να ταυτιστεί με ένα μεταπτυχιακό για αυτό παρακάτω παραθέτουμε τα δεδομένα έρευνας στους Οδηγούς Σπουδών των 6 Διδασκαλείων που λειτουργούσαν το 2009.

Όπως αναφέρεται σαφώς στο Ν. 2327/1995, σκοπός του Δ.Δ.Ε Αθήνας και κατά συνέπεια των υπόλοιπων Διδασκαλείων, είναι η μετεκπαίδευση και εξειδίκευση του εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στα πλαίσια αυτά το Δ.Δ.Ε. και σύμφωνα με το νόμο 2327/1995, θέτει τους παρακάτω σκοπούς:
«α) Να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον τομέα των επιστημών της αγωγής και της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, β) Να προάγει την έρευνα, την παραγωγή και τη μετάδοση γνώσεων και εμπειριών που συμβάλλουν στην εκπαιδευτική ανάπτυξη της χώρας, γ) Να παρέχει τις απαραίτητες, πρόσθετες, γενικές και ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, που εξασφαλίζουν την ελεύθερη και ισότιμη επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» (Ν. 2327/95, Άρθρο 5, παρ.3, σ. 5007).

Σε σχέση με και την «προαγωγή της έρευνας» στα προγράμματα σπουδών των Ο.Σ. των Δ.Δ.Ε σύμφωνα με τα αποτελέσματα διενεργηθείσας έρευνας (2008) διαπιστώθηκε ότι η «Μεθοδολογία έρευνας» εκπροσωπείται σε όλα τα Δ.Δ.Ε. με εννέα (9) διδακτικά αντικείμενα, πέντε (5) υποχρεωτικά και τέσσερα (4) κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά ή επιλογής, που αφορούν στο σχεδιασμό, στις μεθόδους, στη διαχείριση και επεξεργασία ερευνητικών δεδομένων.
Επομένως, συμπεραίνουμε την επιδίωξη της κάλυψης των προϋποθέσεων για την επίτευξη ενός από τους σκοπούς της μετεκπαίδευσης που αφορά στην προαγωγή της έρευνας (Ν. 2327/1995).

Ωστόσο η διεξαγωγή «ερευνητικών εργασιών» από τους μετεκπαιδευόμενους με στόχο την παραγωγή και τη μετάδοση γνώσεων εκπροσωπείται μόνο από ένα (1) αντικείμενο σχετικό με την εκπόνηση υποχρεωτικής ερευνητικής μελέτης, που καλύπτει και τα τέσσερα (4) εξάμηνα σπουδών και εντοπίζεται στο Π.Σ. του Δ.Δ.Ε. Θεσσαλονίκης (Παρ/μα ΙΙ, Π.Σ. Α.Π.Θ.-Π.Τ.Δ.Ε. Διδασκαλείο «Δημ. Γληνός» Ακαδ. Έτος 2006-2007).

Σε ό,τι αφορά στην εκπόνηση ερευνητικών εργασιών από τους μετεκπαιδευόμενους των άλλων Δ.Δ.Ε., αρχικώς χαρακτηρίζονται στους Ο.Σ. Ιωαννίνων, Πάτρας, Ρεθύμνου και στο Π.Σ. Ρόδου ως «διπλωματικές εργασίες». Ο χρόνος που καλύπτει η εκπόνησή τους είναι το γ΄ και δ΄ εξάμηνο σπουδών. Στο Δ.Δ.Ε. Ιωαννίνων (Ο.Σ. σ. 50 και 87) η «διπλωματική εργασία» είναι υποχρεωτική. Στα Δ.Δ.Ε. Πάτρας (Ο.Σ. σ. 26-27), Δ.Δ.Ε. Ρεθύμνου (Ο.Σ. σ. 21) και στο Δ.Δ.Ε. Ρόδου (Παρ/μα ΙΙ, Π.Σ.. Ρόδου) η «διπλωματική εργασία» είναι προαιρετική και απαλλάσσει το μετεκπαιδευόμενο από τρία (3) μαθήματα στα δυο πρώτα Δ.Δ.Ε. και από δυο (2) μαθήματα στο Δ.Δ.Ε. Ρόδου. Στο Δ.Δ.Ε Αθήνας δεν προβλέπεται στον Ο.Σ. η εκπόνηση ερευνητικής εργασίας.

Από τα παραπάνω τεκμαίρεται αφενός η προαιρετικότητα ανά Διδασκαλείο της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας ή ερευνητικής εργασίας αφετέρου η δυνατότητα του μετεκπαιδευομένου να επιλέξει 2 ή 3 μαθήματα του ενδιαφέροντός τους αντί της εκπόνησής της.

Η μετεκπαίδευση είχε και έχει τη δική της αξία για το σκοπό που εξυπηρετούσε (τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη) και τα οφέλη που προσέδωσε στην εκπαίδευση κι έτσι πρέπει να συνεχίζουμε να τη βλέπουμε. Μην ξεχνάμε ότι για να επιτύχει την είσοδό του κανείς έδινε εξετάσεις και περνούσαν οι άριστοι. Αντί λοιπόν να της αποδώσουμε ως ελάχιστο φόρο τιμής (αφού δεν υπάρχει ελπίδα επαναπροσδιορισμού και βελτίωσης του θεσμού με σκοπό την επαναλειτουργία της ) τη διακριτή αξία που της ταιριάζει προσπαθούμε να την εξισώσουμε με τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών που μπορεί να αποκτήσει κανείς μέσα από διαφορετικές διαδικασίες για διαφορετικούς σκοπούς και στόχους.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Μάιος 2017 19:13

... ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ που φοίτησαν με κόπο και πόνο στο ένα ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΜΕ ΦΟΒΕΡΌ ανταγωνισμο - κάποιες χιλιάδες για λίγες θέσεις εισαγωγής θα πάρουν ...
Τι σκεπτικό είναι αυτό ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΠΌ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ;
Φωτογραφίζουν κάτι!!!!!!!!!!

 
Τ.Σ
23 Μάιος 2017 18:11

Ως συνέχεια των παραπάνω:
1. Ας σκεφτεί ο κύριος Κατσίκης ότι η αναγνώριση του τίτλου των διδασκαλείων ως μεταπτυχιακού θα είναι αντισυνταγματική επειδή άλλος είναι ο σκοπός των διδασκαλείων και άλλος ο σκοπός των μεταπτυχιακών προγραμμάτων.
2. Ας σκεφτεί και το γεγονός ότι οι χιλιάδες απόφοιτοι των διδασκαλείων βάσει του νόμου θα διεκδικήσουν δύο μισθολογικά κλιμάκια παραπάνω (τόσα δίνει ο μόχθος της απόκτησης του μεταπτυχιακού τίτλου). Τουτέστιν, το οικονομικό κόστος για την ψωροκώσταινα σε στιγμές κρίσης θα είναι μεγάλο. Δεν το γνωρίζει αυτό ο κ. Κατσίκης;

 
Τ.Σ.
23 Μάιος 2017 17:50

Βαρέθηκα πια να βλέπω και να ακούω για κυβιστήσεις και ανακυβιστήσεις. Δε γίνεται το κρέας να το βαφτίζει κανείς ψάρι. ΕΛΕΟΣ!!!

 
Άγνωστος
23 Μάιος 2017 17:29

Δεν καταλαβαίνω τι εννοούν οι ΑΝΕΛ με την τροπολογία που κατέθεσαν. Ενώ στο σχέδιο νόμου για την επιλογή διευθυντών αναφέρεται καθαρά ότι το 2ο μεταπτυχιακό δε μοριοδοτείται, στην πρότασή τους οι ΑΝΕΛ (στο τέλος της τροπολογίας) ζητούν τα μόρια του Διδασκαλείου να είναι ανεξάρτητα από αυτά του μεταπτυχιακού. Δηλαδή ένας που έχει δύο μεταπτυχιακά θα πάρει 2,5 μονάδες, ενώ όσοι έχουν μεταπτυχιακό και έχουν και Διδασκαλείο (δηλαδή στην ουσία 2ο μεταπτυχιακό, μετά την ψήφιση της τροπολογίας) θα πάρουν 4,5 μονάδες. Εδώ κολλάει αυτό που ο λαός μας λέει: "και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο". Πάτε καλά μωρέ!!!

 
ΑΒ
23 Μάιος 2017 16:10

Αν περάσει και ψηφιστεί τελικά η τροπολογία που κατέθεσαν οι ΑΝΕΛ, μήπως θα πρέπει το υπουργείο να μοριοδοτήσει, στις επερχόμενες κρίσεις, τα μεταπτυχιακά με βάση τις πιστωτικές μονάδες (ects); Δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά του ίδιου επιπέδου. Μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα στον βωμό των σκοπιμοτήτων!!!

 
Γιώργος
23 Μάιος 2017 15:50

Αντε πάλι ο λαγός...

 
pol
23 Μάιος 2017 15:46

Απλά μαθήματα σύριζα: δεν παίρνει μόρια το δεύτερο μεταπτυχιακό! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.