ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Το Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ , τα Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά

Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί σε δώδεκα ημέρες
Δημοσίευση: 01/06/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε  δημόσια διαβούλευση αναμένεται να θέσει σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ , τα Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά.

Το esos   δημοσιεύει το Σχέδιο Νόμου πριν αυτό τεθεί σε διαβούλευση.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

H διαβούλευση, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ολοκληρωθεί σε δώδεκα ημέρες.

Στο σημείωμά του στη διαβούλευση , ο υπουργός Παιδείας θα τονίζει τα εξής:

Α. Το νομοσχέδιο συνιστά μια ολοκληρωμένη θεσμική παρέμβαση στην οργάνωση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) βάσει των κατευθύνσεων και προτεραιοτήτων της Κυβέρνησης, της επεξεργασίας του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία και των διαβουλεύσεων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, αξιοποιώντας τον ευρύ, γόνιμο και πρωτότυπο διάλογο που ήδη αναπτύχθηκε με πολλά θεσμικά όργανα των Α.Ε.Ι., αλλά και με πολλούς διδάσκοντες των Α.Ε.Ι.

Β. Το Υπουργείο μετά από μία αποτίμηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα Α.Ε.Ι., προτείνει την θεσμοθέτηση των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων για την αντιμετώπιση των υφιστάμενων προβλημάτων της ανώτατης εκπαίδευσης, στοχεύοντας ιδίως σε έναν δημοκρατικό, αποτελεσματικό, σύγχρονο και ανοιχτό ως προς την κοινωνία τρόπο διοίκησης των Α.Ε.Ι., στη ρύθμιση λειτουργικών ζητημάτων, στην ενίσχυση της αυτοδιοίκησης των Α.Ε.Ι., στην αποδοτικότερη σύνδεση εκπαίδευσης και έρευνας ενισχύοντας τη συνέργεια των Α.Ε.Ι. και των Ερευνητικών Κέντρων για την ανάπτυξη του ενιαίου χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας σε επίπεδο Περιφέρειας, στον εξορθολογισμό της λειτουργίας των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) και των διδακτορικών σπουδών, στη διαφάνεια στη διαχείριση των πόρων των Π.Μ.Σ., στη διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης σε αυτά και στην ενίσχυση της κριτικής αποτίμησης των προγραμμάτων σπουδών, με στόχο τη διαρκή αναβάθμισή τους.

Γ. Τα παραπάνω συνοψίζονται σε τρεις βασικούς άξονες: α) καινοτόμες διαδικασίες που στοχεύουν στην ακαδημαϊκή αναβάθμιση και την ανάδειξη του στρατηγικού ρόλου των Α.Ε.Ι., β) ρυθμίσεις για την ενίσχυση της αντιπροσωπευτικότητας των οργάνων διοίκησης και την εμπέδωση της δημοκρατίας και του πλουραλισμού στα Α.Ε.Ι. και γ) μέτρα που προάγουν τη διοικητική ευελιξία και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων των Α.Ε.Ι.

Το Σχέδιο Νόμου, μεταξύ άλλων, προβλέπει:

•    Δημιουργία του θεσμού των περιφερειακών Ακαδημαϊκών Συμβουλίων Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας (Α.Σ.Α.Ε.Ε), άρθρο 47.

•    Συγκρότηση Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης σε κάθε ΑΕΙ, άρθρο 29.

•    Θεσμοθέτηση των ενιαίων και αδιάσπαστων τίτλων σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου που παρέχονται από τα πενταετή προγράμματα σπουδών  και δημιουργία των προϋποθέσεων για την ρύθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων από Τμήματα τεχνολογικών κατευθύνσεων των Τ.Ε.Ι., άρθρο 46.

•    Ενίσχυση της μεταλυκειακής εκπαίδευσης με τη δυνατότητα δημιουργίας διετών δομών στα Α.Ε.Ι. που θα παρέχουν πιστοποιημένα διπλώματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με βάση το ευρωπαϊκό πλαίσιο προσόντων, άρθρο 1.

•    Ενίσχυση της ακαδημαϊκής λειτουργίας των Κοσμητειών και των Κοσμητόρων, άρθρα 18 και 19.

•    Διασφάλιση της ακαδημαϊκότητας των Π.Μ.Σ., άρθρα 32 και 44.

•    Εξασφάλιση της πρόσβασης των φοιτητών στα Π.Μ.Σ. ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, άρθρο 35.

•    Διαφάνεια και εξορθολογισμός στους προϋπολογισμούς των Π.Μ.Σ. άρθρα 32 και 37.

•    Ενίσχυση των Π.Μ.Σ. που λειτουργούν χωρίς τέλη φοίτησης, άρθρα 32, 36 και 37.

•    Συμμετοχή όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας στα όργανα διοίκησης, κεφάλαιο Δ΄.

•    Εκλογή Αντιπρυτάνεων με ξεχωριστό ψηφοδέλτιο και μονοσταυρία, άρθρο 15.

•    Επαναφορά του Πρυτανικού Συμβουλίου, άρθρο 14.

•    Ρυθμίσεις για την επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν τους Ε.Λ.Κ.Ε., κεφάλαιο Η΄.

•    Απαγόρευση παράλληλης απασχόλησης στα μονοπρόσωπα όργανα διοίκησης, κεφάλαιο Δ΄.

•    Συγχώνευση, κατάτμηση, μετονομασία και μεταβολή έδρας Σχολής ή Τμήματος με Υ.Α., άρθρο 10.

•    Απλοποίηση της διαδικασίας σύναψης ατομικών συμβάσεων, άρθρο 13.

 

 

Σχόλια (28)

 
EDIP
01 Ιουν 2017 10:57

Το δούλεμα συνεχίζεται. Η προαναγγελία για αύξηση της συμμετοχής των ΕΔΙΠ/ΕΕΠ στα όργανα διοίκησης είναι άλλη μια κοροϊδία. Δεν άλλαξε τίποτα. Ένας (!!!!!!) θα εκπροσωπεί 10-15 ή και παραπάνω ΕΔΙΠ στη ΓΣ, ένας (!!!!) θα εκπροσωπεί 150-200 ΕΔΙΠ στη σύγκλητο!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
ΕΕΠ & ΕΔΙΠ
01 Ιουν 2017 11:20

Μας κοροιδεύουν κανονικά. Δηλαδή σε μία ΓΣ με 40 μέλη ΔΕΠ θα υπάρχει και ένας ΕΕΠ (αυτό ισχύει και σήμερα).
Συνάδελφοι, μην περιμένετε άδικα κάποια θετική ρύθμιση, ούτε για το μισθολογικό ούτε φυσικά για επικουροποιήσεις και πράσινα άλογα. Όλα τα άλλα είναι λόγια και τίποτα άλλο.
Κρίμα...

 
Μάριος
01 Ιουν 2017 11:27

Τόση δημοκρατία δε μπορούμε να την αντέξουμε!

 
ΕΠΟΠ ΕΔΙΠ
01 Ιουν 2017 11:43

Υπουργέ είσαι προκλητικός. Σταμάτα να μας κοροϊδεύεις και να μας εμπαίζεις. Όλα έχουν ένα όριο. Σταμάτα να μας απαξιώνεις!!!!!!!!!!!!

 
MED1
01 Ιουν 2017 12:00

Απίστευτο!!! Όχι μόνο δεν βελτιώθηκε τίποτα όσον αφορά στους ΕΔΙΠ, αντίθετα, αν αντιλαμβάνομαι σωστά, αφαιρείται και το δικαίωμα ψήφου από τους εκπροσώπους τους στα όργανα διοίκησης, πέραν των θεμάτων που αφορούν στον κλάδο τους;;; Κάποια εξήγηση γι΄αυτό; Οι ΕΔΙΠ δηλαδή θα συνεχίσουν να κάνουν έρευνα και διδασκαλία σε εργαστηριακό ή/και θεωρητικό επίπεδο, (ό,τι και οι ΔΕΠ δηλαδή) αλλά θα αμοίβονται με μισθούς πείνας και μη έχοντας δικαίωμα ψήφου σε θέματα της Σχολής που δεν αφορούν αυστηρά τον κλάδο τους;;; Ευχαριστούμε πολύ το Υπουργείο για την "αναβάθμιση" των ΕΔΙΠ που είχε εξαγγείλει εδώ και καιρό!!!

 
Σοφία
01 Ιουν 2017 12:12

Αυτό το σχόλιο Γ....β) ρυθμίσεις για την ενίσχυση της αντιπροσωπευτικότητας των οργάνων διοίκησης και την εμπέδωση της δημοκρατίας και του πλουραλισμού στα Α.Ε.Ι.....κύριε Υπουργέ, το γράψατε χωρίς να έχετε διαβάσει το κεφάλαιο Δ;;;; Είναι αυτή αντιπροσωπευτική και δημοκρατική συμμετοχή των ΕΔΙΠ στα όργανα;;;;;

 
ΑΦΩΝΟΣ ΕΔΙΠ
01 Ιουν 2017 12:24

εμπέδωση της δημοκρατίας και του πλουραλισμού στα Α.Ε.Ι. = 1 εκπρόσωπος για >200 άτομα. Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καταργήστε μας ρε παιδιά!!! Αφού αυτός είναι ο στόχος σας!!!!!

 
Διοικητική Αλαλία
01 Ιουν 2017 13:43

Δικαίωμα ψήφου στους διοικητικούς υπαλλήλους των Ιδρυμάτων;
Δημοκρατία Αθηναϊκής φιλοσοφίας.....

 
Κωνσταντίνος Ουλής, Καθηγητής Οδοντιατρικής ΕΚΠΑ
01 Ιουν 2017 14:12

Άρθρο 33
Διάρκεια φοίτησης και πιστωτικές μονάδες
1. Η κανονική διάρκεια φοίτησης σε Π.Μ.Σ. είναι κατ’ ελάχιστο δύο (2) και κατά μέγιστο τέσσερα (4) εξάμηνα. Να διαγραφεί το «κατά μέγιστο» και να ισχύσει ότι ορίζεται στην παράγραφο #5 του ιδίου άρθρου το «κατ’ ελάχιστο δύο εξάμηνα ή εξήντα (60) πιστωτικές (#5. Κάθε Π.Μ.Σ. περιλαμβάνει μαθήματα, που αντιστοιχούν κατ’ ελάχιστο σε εξήντα (60) πιστωτικές μονάδες)

Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομολογία και την ανάγνωση των σχετικών Νόμων (άρθρο 6,του 3685/2008, άρθρο 30 παρ. 3 του Ν 4009/2011, Υ.Α 99832/Β7 ΦΕΚ 1843/7-7-2014) θα πρέπει και σε αυτό τον Νόμο να ακολουθηθεί η ίδια φρασεολογία των παρελθόντων Νόμων για τη διάρκεια σπουδών σε εξάμηνα και πιστωτικές μονάδες στους τρείς κύκλους, όπου αναφέρεται το «ελάχιστο όριο» και να μην διαφοροποιείται ο δεύτερος κύκλος σπουδών αναφέροντας το «κατά μέγιστο τέσσερα εξάμηνα». Θα πρέπει να μένει ελεύθερο που θα ορίζεται από τον κανονισμό κάθε σχολής γιατί υπάρχουν Γνωστικά αντικείμενα με ένα ή δύο ή και τρία χρόνια όπως είναι της Οδοντιατρικής που με τον τρόπο αυτό περιορίζονται.

 
EDIP
01 Ιουν 2017 15:05

Οι φοιτητές στις ΓΣ συμμετέχουν με 5 εκπροσώπους (4 προπτυχιακοί και 1 μεταπτυχιακός) ενώ οι ΕΔΙΠ με έναν (1!!!!!!!!!!!!) και οι ΕΕΠ με έναν (1!!!!!!!!!!!!!!). Σε περίπτωση όμως που ούτε οι μεν ούτε οι δεν έχουν εκλέξει τους εκπροσώπους τους δεν τρέχει τίποτα. "Η Συνέλευση του Τμήματος συγκροτείται και λειτουργεί νόμιμα έστω και αν οι εκπρόσωποι των περιπτώσεων γ΄ και δ΄ δεν έχουν οριστεί ή εκλεγεί, αντίστοιχα."
Δηλαδή η εκπροσώπηση των φοιτητών είναι 5πλασια ενώ η απουσία των ΕΔΙΠ/ΕΕΠ/ΕΤΕΠ περνάει απαρατήρητη!!!!
Μνημείο αίσχους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Κωνσταντίνος Ουλής, Καθηγητής Οδοντιατρικής ΕΚΠΑ
01 Ιουν 2017 15:25

Άρθρο 46
Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματική κατοχύρωση αποφοίτων
1. Η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου σπουδών, που οργανώνεται σε Τμήματα Α.Ε.Ι. και διαρκεί κατ’ ελάχιστον δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα (υποχρεωτικά εξάμηνα για τη λήψη πτυχίου ή διπλώματος σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών), οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος, αν στο πρόγραμμα σπουδών.
Σχόλιο
Θα πρέπει να εξαιρεθεί η Οδοντιατρική και οι Σχολές επιστημών Υγείας από το να ονομαστεί ο πρώτος κύκλος σαν Μεταπτυχιακός με Master’s.
Αυτό ήταν ένα τέχνασμα της Ομάδας της Μπολόνια για να εντάξει τις Σχολές με 5ετείς σπουδές στο σύστημα Μπολόνια αλλά απέτυχε γιατί οι περισσότερες χώρες αρνήθηκαν. Το θέμα του Πολυτεχνείου είναι διαφορετικό και θα πρέπει να ρυθμιστεί χωριστά χωρίς να συμπαρασύρει και τις Σχολές Υγείας.

Αιτιολόγηση: Η προπτυχιακή εκπαίδευση στην Οδοντιατρική είναι δέκα(10) εξάμηνα ή 5000 ώρες και είναι κατοχυρωμένη από την Ευρωπαϊκή (36/2005) και Ελληνική Νομοθεσία (38/2011), τυγχάνει βάση των ελάχιστων εκπαιδευτικών κριτηρίων αυτόματης αναγνώρισης σε όλη την ΕΕ και έχει κατοχυρωμένα τα επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν έχει ανάγκη και δεν μπορεί ως εκ τούτου να αλλάξει αυτή η κατάσταση ή η Νομοθεσία και το Πτυχίο ή Δίπλωμα αντίστοιχου Bachelor να μετονομαστεί σε Μεταπτυχιακό δίπλωμα..
Είναι αντίθετο στην ΕΕ καθώς και στην Μπολόνια σύμφωνα με την οποία ο πρώτος κύκλος σπουδών είναι το Bachelor (5 χρόνια ή 10 εξάμηνα ή 5000 ώρες) και δεν μπορείς να ονοματίσεις ένα κύκλο προπτυχιακής εκπαίδευσης σε Μεταπτυχιακό ούτε να χωρίσεις ή να ονοματίσεις ένα προπτυχιακό κύκλο των 5 ετών σε δύο κύκλους 3+2 …όταν όλο το περιεχόμενο σπουδών είναι προπτυχιακό. Υπάρχει ομόφωνη απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Οδοντιάτρων (Council of European Dentists) που έχει απορρίψει την εφαρμογή των δύο κύκλων της Μπολόνια στην Οδοντιατρική και γι αυτό δεν έχει εφαρμοστεί από τις Οδοντιατρικές Σχολές της Ευρώπης. Υπάρχει επίσης κοινή απόφαση ιατρών οδοντιάτρων φαρμακοποιών και κτηνιάτρων κατά των 2 κύκλων..

 
ΗΡΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
01 Ιουν 2017 16:29

Το νομοθετικό αυτό έκτρωμα δεν πρέπει να κατατεθεί στη Βουλή, καθώς θα μας
γυρίσει στην πιο μαύρη εποχή των πανεπιστημίων.

 
Προλετάριος
01 Ιουν 2017 16:34

"H αναγνώριση των υψηλών προσόντων και του έργου των μελών ΕΔΙΠ και η ενίσχυση της παρουσίας τους στα όργανα" περιλαμβάνει:

1. Για πρώτη φορά αποκλεισμό τους από τη διαδικασία εκλογής Διευθυντών Τομέων και φυσικά Εργαστηρίων κ.λ.π.
2. Η συμμετοχή εκπροσώπου στη Συνέλευση Τομέα αφορά ΜΟΝΟ ζητήματα του κλάδου. Προφανώς τα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν τα προσόντα να εκφράσουν απόψεις για τις ακαδημαϊκές διαδικασίες, τη διδασκαλία και την έρευνα (η μεγάλη πλειοψηφία των μελών που έχουν διδακτορικά ας τα κάψουν, άλλωστε με το νέο μισθολόγιο δεν έχουν ούτε ένα ευρώ διαφορά από τους υπολοίπους που είναι απλά πτυχιούχοι)
3. Η συμμετοχή εκπροσώπου στη Συνέλευση Τμήματος υποβαθμίζεται καθώς αυξάνονται τα μέλη της συνέλευσης με την προσθήκη του αναπληρωτή προέδρου και των φοιτητών. Έτσι στα περίπου 40 μέλη της ΓΣ ενός μέσου Τμήματος θα υπάρχει 1 ΕΔΙΠ, αν και σε κάποια τμήματα οι ΕΔΙΠ μπορεί να είναι όσοι και "οι καθηγητές και οι υπηρετούντες λέκτορες".Η συμμετοχή εκπροσώπου στη Συνέλευση Τμήματος αφορά ΜΟΝΟ ζητήματα του κλάδου. Προφανώς τα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν τα προσόντα να εκφράσουν απόψεις για τις ακαδημαϊκές διαδικασίες, τη διδασκαλία και την έρευνα.
4. Η συμμετοχή ΕΝΟΣ εκπροσώπου στη Συνέλευση Σχολής αγγίζει τα όρια της γελοιότητας καθώς στο νομοσχέδιο ορίζεται ότι μέλη της συνέλευσης θα είναι ΟΛΟΙ "οι καθηγητές και οι υπηρετούντες λέκτορες" στη Σχολή χωρίς να τίθεται το όριο π.χ. των 30 + Δ/ντες Τομέων + Πρόεδρος + Αναπληρωτής Πρόεδρος που ισχύει για τα Τμήματα. Έτσι π.χ. στην συνέλευση της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΕΚΠΑ θα συμμετέχουν 800+ καθηγητές και υπηρετούντες λέκτορες κι 1 εκπρόσωπος του ΕΔΙΠ.
Η συμμετοχή εκπροσώπου στη Συνέλευση Σχολής αφορά ΜΟΝΟ ζητήματα του κλάδου αν και δεν προκύπτει από το νομοσχέδιο καμία αρμοδιότητα της Συνέλευσης της Σχολής σχετικά με τα μέλη ΕΔΙΠ...
5. Το ποσοστό συμμετοχής του κλάδου στη Σύγκλητο μειώνεται κατά περίπου 50% καθώς ο εκπρόσωπος παραμένει 1, ενώ με την συμμετοχή τώρα όλων των Προέδρων Τμημάτων, Αντιπρυτάνεων κ.λ.π. ο αριθμός των μελών της Συγκλήτου υπερδιπλασιάζεται (π.χ. ΑΠΘ και ΕΚΠΑ). Φυσικά, η συμμετοχή εκπροσώπου στη Σύγκλητο αφορά ΜΟΝΟ ζητήματα του κλάδου. Προφανώς τα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν τα προσόντα να εκφράσουν απόψεις για τις ακαδημαϊκές διαδικασίες, τη διδασκαλία και την έρευνα (η μεγάλη πλειοψηφία των μελών που έχουν διδακτορικά ας τα κάψουν αν δεν το έχουν κάνει ήδη).
6. Φυσικά και πάλι, ο κλάδος δεν εκπροσωπείται στα Πρυτανικά Συμβούλια, όπου όμως εκπροσωπούνται (και σωστά) οι διοικητικοί υπάλληλοι...

Κύριε Υπουργέ
σας παρακαλούμε ΕΛΕΟΣ...
ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του κλάδου, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ

 
ΑΝΑΥΔΟΣ
01 Ιουν 2017 16:50

με την εγκαθίδρυση της ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ στα ΑΕΙ που επιχειρείται, ο Νόμος Διαμαντοπούλου θυμίζει μάλλον ακροαριστερό κουμμουνιστικό μανιφέστο...

Και μετά τους ταλαίπωρους Πανεπιστημιακούς Υποτρόφους που δεν μπορούν να έχουν άποψη σε οποιοδήποτε όργανο των ΑΕΙ (άλλωστε τι άποψη να εκφράσουν με τους μισθούς που παίρνουν ? ) εμφανίστηκε το καινούριο φρούτο των Επίκουρων Ορισμένου Χρόνου που αναμένεται να συνδράμει τους πρώτους στην υποκατάσταση του μόνιμου Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού, φθηνά, σιωπηλά και υπάκουα !!!

 
Γιώργος Μπουτσινης
01 Ιουν 2017 17:52

Χαίρεσαι να τον διαβάζεις. Ξεκαθαρος. Αριστερος

 
ΕΔΙΠ 2017
01 Ιουν 2017 18:33

Ο κόμπος έφτασε στο χτένι και έσπασε.

 
petros
01 Ιουν 2017 19:41

Κύριε Υπουργέ στέλνετε πολύ πελατεία στα Ιδιωτικά της Κύπρου για Μεταπτυχιακά!!!!!

 
ΕΔΙΠ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ
01 Ιουν 2017 20:02

Η απόλυτη υποβάθμιση των ΕΔΙΠ. Μεταξύ των άλλων που ειπώθηκαν, η κατηγορία ΕΔΙΠ δεν αναφέρεται στους διδάσκοντες των ΠΜΣ. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να συμμετέχουμε σε οτιδήποτε αφορά ΠΜΣ, είτε εργαστήρια, μαθήματα ή επίβλεψη ΠΜΣ.
Υπουργέ, η υπομονή έχει τα όρια της. Εάν δε θέλετε να δώσετε τη δυνατότητα να κριθούν και να εξελιχθούν όσοι ΕΔΙΠ έχουν τα κατάλληλα ακαδημαϊκά προσόντα, να μας εντάξετε στην κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλλων. Το δρόμο μας θα τον βρούμε. Αυτό που γίνεται με τους ΕΔΙΠ είναι εργασιακή εκμετάλλευση. Ντροπή σε όλους, έχουμε και αριστερή κυβέρνηση.
Νομίζω ότι με μια τρίμηνη απεργία Οκτώβριο - Νοέμβριο - Δεκέμβριο στην οποία θα συμμετέχουν όλα τα μέλη ΕΔΙΠ θα κάνει πολλούς να αναθεωρήσουν τη στάση τους. Διαφορετικά, να κάνουμε μόνο τα προβλεπόμενα, δηλαδή ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ στο προπτυχικαό πρόγραμμα. Και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

 
ΕΠΟΠ ΕΔΙΠ
01 Ιουν 2017 22:28

@ΕΔΙΠ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ
Συμφωνω απολυτα συναδελφε. Η κοροϊδία έχει πιάσει ταβάνι.
1. Μας μειώνουν το μισθό. Πληρωνόμαστε λιγότερο από οποιονδήποτε δημόσιο υπάλληλο.
2. Εξευτελίζουν και απαξιώνουν τις σπουδές μας.
3. Μας απαγορεύουν πρόσθετη αμοιβή από ερευνητικά, ΠΜΣ, κλπ.
4. Μας απαγορεύουν να έχουμε λόγο στις συνελεύσεις (τομείς, τμήμα, σχολή, σύγκλητος). Μόνο για θέματα που μας αφορούν και μόνο ένας (1!!!!) εκπρόσωπος ανεξάρτητα αν οι ΕΔΙΠ είναι 10, 20 ή 30.
5. Λένε ότι ακόμα κι αν δεν έχει οριστεί εκπρόσωπος στα συλλογικά όργανα δεν υπάρχει πρόβλημα. Συνεχίζει το όργανο να λειτουργεί κανονικά!!!
6. Στα μεγάλα τμήματα των κεντρικών ΑΕΙ οι ΕΔΙΠ είναι η ραχοκοκκαλιά του προγράμματος σπουδών. Αν σταματήσουν να κάνουν μάθημα τα τμήματα θα έχουν σοβαρό πρόβλημα. Ο υπουργός προκαλεί. Η απάντηση πρέπει να είναι μαζική και δυνατή!!!!

 
EΔΙΠ 2017
01 Ιουν 2017 22:39

@ ΕΔΙΠ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ

Συνάδελφε, αυτό που λες με την απεργία, μου θυμίζει ότι και ο κ. υπουργός τα ίδια έκανε το 1978 με την "Απεργία των 100 Ημερών".
Μαζί με τους μισούς τουλάχιστον από τους καθηγητές των ελληνικών ΑΕΙ της γενιάς του, που τότε ήταν απλοί βοηθοί.
Βρε, πώς γυρίζουν τα πράγματα!...

 
edip
01 Ιουν 2017 23:35

Απόλυτη ξεφτύλα και πλήρη υποβάθμιση των ΕΔΙΠ.
1. Στα διδακτικά καθήκοντα αυτοδύναμο διδακτικό έργο και ανάλογες ώρες διδασκαλίας όπως τα δεπ
2. Στα ωράρια τα ίδια με τα δεπ
3. Στην αμοιβή 50-60 % στο βασικό του Καθηγητή, στο επίδομα ψιχουλα 100€ το 20% του καθηγητή που είναι 500 € !!
4. Στα προγράμματα εθελοντική συμμετοχή χωρίς αμοιβή!
5. Στις συνελεύσεις 1 άτομο μόνο, στις εκλογές 10% η ψήφος όσο και των διοικητικών με κοινή κάλπη!
Υποτίθετε ότι ψήφισαν και νόμο για αναβάθμιση και λεκτοροποίηση!
Μετατάξεις για όλους χθες! να μην μείνει κανένας επιστήμονας του χιλιάρικου στα Πανεπιστήμια. Όσοι μπορούν φυγή στο εξωτερικό. Να μείνουν μόνοι τους!

 
Ioannis EDIP
02 Ιουν 2017 00:11

Εμείς φωνάζουμε (και με το δίκιο μας) για τον εμπαιγμό αναφορικά με την την εκπροσώπηση μας. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαβούλευση όμως μπορεί κατιτίς να δοθεί παραπάνω, αυτό δηλαδή που εξαρχής είχε προβλεφθεί. Ο αξιότιμος και πάντα δημοκράτης κος Φορτσάκης φωνάζει για την εκπροσώπηση των φοιτητών (για τους οποίους είπε εν πολλοίς ότι είναι παράνομοι), για το άσυλο κλπ. Πιασάρικα θέματα όμως και εδώ μπορεί να εξαντλήσει η κυβέρνηση το αριστερό της πρόσωπο, θα παίξει ωραία σε κανάλια και θα έχει απήχηση στους νέους. Και ποια είναι η ταμπακέρα? Οφείλουμε πάντα να προσπαθούμε να δούμε ποιο θέμα προσπαθεί να συσκοτίσει το art of deception. Και εγώ θα κοίταζα με προσοχή τα τελευταία άρθρα περί ΕΛΚΕ, χρηματοδότησης κλπ κλπ.

 
EDIP AUTH
02 Ιουν 2017 10:26

Συμφωνούμε λοιπόν οτι διαφωνούμε οι συλλογοι ομως ενημερώνουν;; πιέζουν;; τους αρμόδιους;;; Εμεις δε ζητάμε αυτοδίκαια εξέλιξη, δικαιωμα στην εξέλιξη ζητάμε με αξιολογηση. Αν μάς κοψουν και τη χρηματοδοτηση από τα έργα που με δική μας δουλειά έρχονται και υλοποιούνται εντάξει τότε το κίνητρο για όλη αυτή τη δουλειά που προσφέρουμε προφανώς δεν υπάρχει.......ΕΛΕΟΣ δηλαδή......

 
MED1
02 Ιουν 2017 12:20

Απίστευτο!!! Αφαιρείται πλέον και το δικαίωμα στους Διδάκτορες ΕΕΠ και ΕΔΙΠ να διδάσκουν σε ΠΜΣ;;; Ή μήπως κι άλλη ¨παράλειψη"; Μα τόση "αναβάθμιση" πια...

 
EDIP
02 Ιουν 2017 12:54

@MED1
Έχεις δίκιο. Στο άρθρο 36 αναφέρονται ως διδάσκοντες οι
- καθηγητές, υπηρετούντες λέκτορες ή αφυπηρετήσαντες καθηγητές του οικείου Τμήματος και οι
- καθηγητές ή υπηρετούντες λέκτορες άλλων Τμημάτων του ιδίου Α.Ε.Ι ή
- μετά από πρόσκληση καθηγητές ή υπηρετούντες λεκτόρες άλλων Α.Ε.Ι ή ερευνητές από ερευνητικά κέντρα.
ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

 
ANAVATHMISMENOS EDIP
02 Ιουν 2017 13:02

κ. υπουργέ σας παρακαλώ ΟΧΙ άλλη αναβάθμισηηηηηηη!!!!!!!!!! ίδια εργασιακά καθήκοντα (και περισσότερα πολλές φορές), με το 1/3 των αποδοχών, χωρίς αναγνώριση μεταπτυχιακού, διδακτορικού, χωρίς αμοιβές από ερευνητικά και ΠΜΣ. Και για κερασάκι και καλά συμμετοχή σε εκλογές με το τεράστιο ποσοστό του 10% των ΔΕΠ....
ΖΗΤΩ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ!!

 
Yp_EDIP_ΤΕΙ
02 Ιουν 2017 19:06

Συνάδελφοι το θέμα δεν είναι τόσο η συμμετοχή μας στα όργανα αποφάσεων αλλά οι μισθοί μας με είναι αίσχος διδάσκον 14-16 ώρες σε ΑΕΙ (με Δ.Δ) με 20 χρόνια υπηρεσία να πληρώνεται με 1100 στο πανεπιστήμιο και 950 στο ΤΕΙ όσο ένας ΔΕ διοικητικός. Μήπως μια ψυχή ήξερε τίποτα ????????
Καλά τα συμβούλια και σύγκλητοι αλλά τα ευρώ πολύ καλύτερα !!!!!!!!!!!!!!11

 
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΔΙΠ
06 Ιουν 2017 15:19

Κύριε υπουργέ μας κατεβάσατε τους μισθούς, μας αποκλείσατε και από τα προγράμματα των ΕΛΚΕ. Σας ευχαριστούμε πολύ για την αναβάθμισή σας.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.