Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Δεκατέσσερις διευκρινίσεις για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Ε.Κ.
Δημοσίευση: 08/06/2017
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δεκατέσσερις διευκρινίσεις καθώς και το χρονοδιάγραμμα για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων, εξέδωσε με σημερινή εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Οι διευκρινίσεις

1. Ο επιλεγείς Διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. που έχει επιλεγεί. Υποψήφιος Διευθυντής ο οποίος έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση σε σχολική μονάδα όπου δεν είναι δυνατό να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο του Διευθυντή, αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής στο συγκεκριμένο σχολείο. Συνεπώς δικαίωμα υποβολής αίτησης υποψηφιότητας για θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. έχει ο εκπαιδευτικός εφόσον το ωρολόγιο πρόγραμμα της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας περιλαμβάνει αριθμό διδακτικών ωρών για τα μαθήματα πρώτης και δεύτερης ανάθεσης καθώς και της πιθανής δεύτερης ειδικότητας, ο οποίος αντιστοιχεί στον αριθμό ωρών υποχρεωτικού ωραρίου για το Διευθυντή. Δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που δύνανται να συμπληρώσουν εντός του εργασιακού τους ωραρίου το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο του διευθυντή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα

2. Η προϋπόθεση της συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. προκειμένου να αποκτήσει ο υποψήφιος διευθυντής το δικαίωμα υποβολής αίτησης υποψηφιότητας για τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα ή Ε.Κ., ελέγχεται με βάση το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα του τρέχοντος σχολικού έτους .Ειδικά στην περίπτωση των πρόσφατα ιδρυμένων σχολείων που το σχολικό έτος 2017-2018 πρόκειται να λειτουργήσουν νέες τάξεις η προϋπόθεση της συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου της θέσης διευθυντή κρίνεται με βάση το νέο αριθμό τμημάτων γενικής παιδείας

3. Οι θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που προκηρύσσονται, αφορούν στις σχολικές μονάδες οργανικότητας τεσσάρων θέσεων και άνω.

4. Όσον αφορά τη μοριοδότηση της δεύτερης ξένης γλώσσας σας γνωρίζουμε ότι αυτή μοριοδοτείται κατά το ήμισυ της μοριοδότησης που προβλέπεται για το αντίστοιχο επίπεδο της πρώτης ξένης γλώσσας.

5. Στο χρόνο άσκησης διδακτικών καθηκόντων προσμετρώνται και τα διαστήματα βραχυχρόνιας απουσίας του εκπαιδευτικού από τα διδακτικά του καθήκοντα, ως ακολούθως:

-Οι κανονικές άδειες του άρθρου 48, οι ειδικές άδειες του άρθρου 50, οι γονικές άδειες της παρ. 6 του άρθρου 53, οι βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες της παρ. 2 του άρθρου 55, οι άδειες μικρής χρονικής διάρκειας του άρθρου 59 και οι άδειες εξετάσεων του άρθρου 60 του υπαλληλικού κώδικα (κυρωτικός ν. Ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ.26 τ.Α ́, 9-2-2007), και των άρθρων 2 και 5 του ν.4210/2013 (ΦΕΚ 128 Α).
οι βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 17 &18 του ν.1264/1982 ( ΦΕΚ 79 Α ́), του άρθρου 6 του ν. 2224/1994 ( ΦΕΚ 112 Α ́) και του άρθρου 11 του ν. 2336/1995 ( ΦΕΚ 189 Α ́).

-οι βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 17 &18 του ν.1264/1982 ( ΦΕΚ 79 Α ́), του άρθρου 6 του ν. 2224/1994 ( ΦΕΚ 112 Α ́) και του άρθρου 11 του ν. 2336/1995 ( ΦΕΚ 189 Α ́).

-οι άδειες αιρετών Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, οι οποίες προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 93 παρ. 5, και 182 παρ.2,3 & 4 εφόσον χορηγούνται τμηματικά, του άρθρου 183 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’) και του άρθρου 7 παρ. 1 και 3 του ν.4071/2012 (ΦΕΚ 85/Α ),

-οι άδειες για συμμετοχή σε εθνικούς αγώνες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 665/1977 ( ΦΕΚ 225 Α ́) .

6. Η άσκηση καθηκόντων υποδιευθυντή – υπευθύνου ολοημέρου δεν μοριοδοτείται.

7. Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 17 του ν.4327/2015 ( Α ́ 50 ) σχετικά με την άσκηση καθηκόντων τριών ετών σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων της οικείας βαθμίδας, σας γνωρίζουμε ότι οι τύποι σχολείων είναι οι ακόλουθοι:

Α) Γενικής Εκπαίδευσης

Β) Επαγγελματικής Εκπαίδευσης :
i) ΕΠΑΛ ii) ΕΚ

8. Το πτυχίο ΚΑΤΕ – ΚΑΤΕΕ μοριοδοτείται, μόνο στην περίπτωση που
έχει χορηγηθεί ισοτιμία με πτυχίο ΤΕΙ αντίστοιχης ειδικότητας, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν.1865/1989 ( ΦΕΚ 210 Α ́).

9. Τίτλοι σπουδών, πτυχίο Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ, μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα που χρησιμοποιήθηκαν για μετάταξη δεν μοριοδοτούνται

10. Σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 7 του ν.3699/2008 (Α ́ 199) όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 9 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α ́ 193) ορίζεται ότι «Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή Διευθυντή και για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών – ΕΕΠ σε σχολεία Κωφών – Τυφλών, είναι η πιστοποίηση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.) και της γραφής Braille αντίστοιχα και εάν η ανωτέρω προϋπόθεση δεν πληρούται, τοποθετούνται για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, εκπαιδευτικοί με λιγότερα προσόντα.» Για την πιστοποίηση της επάρκειας στην Ε.Ν.Γ. και στη γραφή Braille ισχύουν τα προβλεπόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 7 του ν.3699/2008 (Α ́ 199) όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 10 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α ́ 193) και με την παρ. 2 του άρθρου 11 του ν.4452/2017 (Α ́ 17).

11. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για θέσεις διευθυντών Ε.Ε.Ε.ΕΚ., σε περίπτωση κατοχής πτυχίου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων Εκπαίδευσης δεν λαμβάνουν μόρια από το συγκεκριμένο τίτλο, αφού σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. β του άρθρου 14 του ν.3848/2010 (Α ́ 71) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 19 του ν.4327/2015 (Α ́ 50) ο συγκεκριμένος τίτλος μοριοδοτείται μόνο για στελέχη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά αποδεικνύεται η εξειδίκευσή τους στην ΕΑΕ σύμφωνα με την υποπερίπτωση γγ της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του ν.3699/2008 (Α ́ 199) όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 48 του ν.4415/2016 (Α ́ 159).»

12. Σε περίπτωση που στην ίδια σχολική μονάδα υπάρχουν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι αρχαιότεροι των υπολοίπων ( έχουν το ίδιο ΦΕΚ διορισμού ), προτείνεται ως πρόεδρος του σώματος των συνυπηρετούντων μονίμων εκπαιδευτικών αυτός που προκύπτει ύστερα από κλήρωση μεταξύ των ανωτέρω, η οποία πραγματοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης..

13. Όσον αφορά στη μοριοδότηση του υποκριτηρίου « Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία » προσμετράται μόνο αυτή που έχει ασκηθεί μεταγενέστερα από το ΦΕΚ διορισμού του υποψηφίου.

14. Η ειδική συνεδρίαση του σώματος των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 20/6/2017 και μεταξύ των ωρών 08:00 και 20:00. Η ακριβής ώρα της ειδικής συνεδρίασης καθορίζεται από το προεδρεύοντα σε συνεννόηση με τους συνυπηρετούντες μόνιμους εκπαιδευτικούς. Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου ή του νόμιμου αναπληρωτή του ενημερώνεται εγκαίρως η οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης για την ακριβή ώρα της ειδικής συνεδρίασης

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ε.Κ. που θα πρέπει απαρέγκλιτα να τηρηθεί έχει ως εξής:

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Ε.Κ.

Από 1/6/2017 έως 6/6/2017 Διαδικασία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας

Από 1/6/2017 έως 13/6/2017 Διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων

Από 7/6/2017 έως 13/6/2017 Ενημέρωση από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης άλλων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για τυχόν υποψηφιότητες εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούν σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. αρμοδιότητάς τους και για τους οποίους απαιτείται έκφραση γνώμης.

Από 8/6/2017 έως 19/6/2017 Αποστολή από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις σχολικές μονάδες και τα Ε.Κ. αρμοδιότητάς τους, πινάκων των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν σε αυτές έως στις 6/6/2017 και έχουν δικαίωμα έκφρασης γνώμης. Υπόδειξη του αρχαιότερου εκπαιδευτικού ( με βάση το ΦΕΚ διορισμού ) ως προεδρεύοντα της ειδικής συνεδρίασης.

13/6/2017 Ανακοίνωση του προσωρινού ενιαίου αξιολογικού πίνακα των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά. Επισημαίνεται ότι στον πίνακα των αντικειμενικών μορίων θα συμπεριλαμβάνονται και οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης υποβολής ένστασης.

Από 13/6/2017 έως 15/6/2017 Κατάθεση ενστάσεων στην οικεία διεύθυνση τόσο κατά της μη αποδοχής της υποψηφιότητας όσο και για θέματα προσμέτρησης των αντικειμενικών μορίων

16/6/2017 Εκδίκαση ενστάσεων – Ανακοίνωση τελικού αναμορφωμένου αξιολογικού πίνακα των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά, ο οποίος πλέον περιλαμβάνει μόνο τους υποψηφίους που οριστικά έχουν γίνει δεκτοί στη διαδικασία.

Από 16/6/2017 έως 19/6/2017 Αποστολή από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις σχολικές μονάδες και τα Ε.Κ. αρμοδιότητάς τους, πινάκων των υποψηφίων για τους οποίους οι συνυπηρετούντες μόνιμοι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. οφείλουν να διατυπώσουν γνώμη. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι ομαδοποιημένοι ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης για την οποία έχουν υποβάλλει αίτηση.

20/6/2017 Ειδική συνεδρίαση των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών και διεξαγωγή της διαδικασίας έκφρασης γνώμης - Σύνταξη πρακτικών – Αυθημερόν αποστολή πρακτικών με τηλεομοιοτυπία στην αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

20/6/2017 Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

21/6/2017 Αποστολή πρακτικών και φύλλων αποτίμησης στην αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης είτε ταχυδρομικά ( ταχυμεταφορά με απόδειξη παραλαβής ) είτε αυτοπρόσωπα – Κοινοποίηση σε κάθε υποψήφιο αντίγραφο του πρακτικού που τον αφορά

Από 22/6/2017 έως 18/7/2017 Συνεντεύξεις των υποψηφίων ενώπιον των συμβουλίων επιλογής

19/7/2017 Κατάρτιση και ανάρτηση του τελικού ενιαίου αξιολογικού πίνακα της τελικής βαθμολογίας των υποψηφίων στην ιστοσελίδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

Από 19/7/2017 έως 21/7/2017 Κατάθεση ενστάσεων για τον τελικό πίνακα

24/7/2017 Εκδίκαση ενστάσεων – κατάρτιση αναμορφωμένων τελικών ενιαίων αξιολογικών πινάκων, ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και αποστολή τους προς κύρωση στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

25/7/2017 Υποβολή δήλωσης προτίμησης σχολικών μονάδων και Ε.Κ. με ενιαία σειρά

27/7/2017 Πρόταση τοποθέτησης διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. από τα συμβούλια επιλογής

28/7/2017 Απόφαση τοποθέτησης διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

1/8/2017 Ανάληψη υπηρεσίας των διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Σχόλια (34)

 
Pe19
12 Ιουν 2017 01:11

@Εκπαιδευτικος Φ
Και συνεχίζω με την λογική!!! αυτή δεν υπάρχουν θέσεις διευθυντών σε άλλα άλλα σχολεία. Ειδικά στην ειδικότητά μου, απλά δεν υπάρχουν σχολεία που να μπορείς να πας, στην Β/μια,γιατί απλά έχουν όλα υπερκαλυφθεί από πληροφορικούς. Το ίδιο και για τους Γυμναστές αλλά και για τους περισσότερους ξενόγλωσσους, δηλαδή θα γίνει καθηγήτρια Γαλλικών διευθύντρια σε σχολείο και θα συμπληρώνει με ιστορίες? έλεος μετά βγαίνει η διάταξη αντισυνταγματική. Συνάδελφε μην φτιάχνεις ιστορίες με το μυαλό σου. Είπαμε είναι τρελό το υπουργείο μας, καταργεί την λογική (περισσότερο από το στρατό) αλλά έχει και όρια η βλακεία του.

 
Εκπαιδευτικός Α
12 Ιουν 2017 00:03

@Εκπαιδευτικός Φ
Δεν με παρακολουθείτε ή δεν θέλετε. Η οργανική δεν χάνεται. Δεν είπα ότι τον διώχνει ούτε ότι χάνει την οργανική του αλλά όπως σας είπε και ο Στράτος μπορεί να δημιουργηθεί λειτουργική υπεραριθμία και ο τελευταίος του κλάδου (όχι ο διευθυντής) να συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο. Εσείς τελικά θέλετε ο διευθυντής να έχει οπωσδήποτε οργανική θέση στο σχολείο. Σε αυτό έχω ήδη απαντήσει. Θέλουμε σύλλογο κλειστή λέσχη; Δεν μας φτάνει ο υποδιευθυντής; Θέλoυμε και ο διευθυντής να ανήκει οργανικά ; Ανέφερα και πριν ότι είναι σωστό το μέτρο για το όριο των θητειών στο ίδιο σχολείο. Νομίζω ότι αυτό που περιμένετε δεν θα γίνει με καμία κυβέρνηση η οποία θέλει δημόσιο σχολείο στο οποίο να εργάζονται δημόσιοι υπάλληλοι. Φανταστείτε ότι σε ένα σχολείο δεν υπάρχει κανένας που ενδιαφέρεται ή κανένας με προσόντα και στο γειτoνικό δέκα που ενδιαφέρονται και με προσόντα. Το παράδειγμα με τον στρατηγό δεν έχει καμία σχέση με το θέμα μας. (σκεφτείτε τι είπατε δεν είμαι σε θέση να το αναλύσω διότι κούρασα και κουράστηκα οπότε σταματώ εδώ.

 
ένας πληροφορικός
11 Ιουν 2017 21:52

Στο περιφερειακό (συστεγαζόμενο) σχολείο που δουλεύω, όταν πρωτοπήγα πριν 7 χρόνια, είχα 18 ώρες διδακτικό ωράριο (12 στο σχολείο μου και άλλες 6 στο συστεγαζόμενο γυμνάσιο...χωρίς λειψά τμήματα κτλ) ... φέτος είχα 14 ώρες Α' ανάθεση και στα δύο σχολεία μαζί!!!

Η ανησυχία μου θα πρέπει να είναι που μπορεί να μη μπορώ να υποβάλω αίτηση για δ/ντής???

 
Εκπαιδευτικος Φ
11 Ιουν 2017 21:23

@Εκπαιδευτικος Α και @ΡΕ19: Απαντωντας στον καθενα χωριστα:
1) ΡΕ19: Ο νομος ειναι σαφης:Δεν μιλα γενικα για αρχαιοτερο αλλα για αρχαιοτερο Οργανικα τοποθετηθεντα στο σχολειο. Δεν ισχυει αυτο που λες οτι ο προισταμενος ειναι αρχαιοτερος ολων. Στις ενοπλες δυναμεις οταν θελουν να κανουν καποιο αντιστρατηγο, αποστρατευουν υποχρεωτικα ολους τους συμμαθητες και τους αρχαιοτερους.
2) @Εκπαιδευτικος Α: Κατι που δεν καταλαβαινεις ειναι το εξης:Ο διευθυντης πρεπει μεν να συμπληρωνει ωραριο αλλα οχι και να διωχνει τον οργανικα τοποθετημενο καθηγητη. Ειναι αντισυνταγματικο να ερχεται καποιος εστω διευθυντης και να διωχνει τον εχοντα οργανικη θεση. Ο διευθυντης λοιπον πρεπει να συμπληρωνει ωρες μετα και τον τελευταιο οργανικα τοποθετηθεντα καθηγητη.
Εγω συναδελφε μιλω για Διευθυντες που διεκδικουν σχολεια οπου δεν εχουν οργανικη. Ουδεις ειδικος οπως τον αποκαλεις νομος μπορει να καταργησει την οργανικη θεση.

 
PE19
11 Ιουν 2017 19:16

@Εκπαιδευτικος Φ
Ελπίζω να αστειεύεσαι !!! Φυσικά υπάρχει πολυνομία αλλά υπάρχει και η κοινή λογική που μπαίνει μπροστά από τις βλακείες της εκάστοτε κυβέρνησης. Σε κάθε διαστρωμάτωση και οργανωμένη δομή αρχαιότερος είναι ο προϊστάμενος της μονάδας και προφανώς προηγείται κάθε ανάθεσης.
Αγαπητέ μου μην πέφτετε στην παγίδα της αυτοδιοικούμενης σχολικής μονάδας.
Είμαστε υπάλληλοι του κράτους και όχι του σχολείου μας. Απλά.

 
Εκπαιδευτικός Α
11 Ιουν 2017 17:51

@Εκπαιδευτικός Φ
Πηγή: wikipedia
Σύγκρουση κανόνων
Αρκετές φορές μπορεί κανόνες δικαίου να συγκρούονται φαινομενικά ή πραγματικά μεταξύ τους. Σε αυτήν την περίπτωση ο εφαρμοστής του δικαίου οφείλει να προσπαθήσει να εφαρμόσει τον πιο κατάλληλο κανόνα κι αν αυτό δεν είναι δυνατό, να σταθμίσει τα αντικρουόμενα συμφέροντα και να βρει ποιο υπερισχύει. Θεωρητικά σε μια έννομη τάξη δεν υπάρχουν συγκρούσεις, μια που με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο είναι όλα ρυθμισμένα, απομένει μόνο να βρεθεί ο σωστός κανόνας. Στην πράξη βέβαια είναι τα πράγματα διαφορετικά. Κάποιοι κανόνες για την επίλυση συγκρούσεων κανόνων είναι οι εξής:

lex specialis derogat legi generali
Ο ειδικός νόμος υπερισχύει του γενικού. Αν π.χ. ο νόμος για το ωράριο των καταστημάτων προβλέπει να κλείνουν στις 6 και ο νόμος για τα αρτοποιεία προβλέπει να κλείνουν στις 7, ο νόμος για τα αρτοποιεία είναι ειδικός, αφού αναφέρεται σε ορισμένο είδος εμπορικών καταστημάτων και σε ό,τι αφορά τα αρτοποιεία υπερισχύει του γενικού νόμου.

lex posterior derogat legi priori
Ο νεώτερος νόμος υπερισχύει του παλαιότερου.

lex posterior generalis non derogat legi priori speciali
Ο νεώτερος γενικός νόμος δεν καταργεί παλαιότερο ειδικό. Αν ο νόμος για τα αρτοποιεία προβλέπει να κλείνουν στις 7 και αργότερα ψηφιστεί νόμος για όλα τα εμπορικά καταστήματα που προβλέπει να κλείνουν στις 6, ως γενικός δεν επηρεάζει τον ειδικό για τα αρτοποιεία εκτός αν το προβλέπει ρητώς.

Σύγκρουση νόμων και Συντάγματος
Το Σύνταγμα είναι πάνω από τους νόμους και οι νόμοι που συγκρούονται με αυτό είναι άκυροι

Η Φ.361.22/27/80025/Ε3 για τη διαδικασία επιλογής δ/ντων σχολείων όπως και η διευκρινιστική Φ.361.22/31/81732/Ε3 στο νόμο 4327/15 σύμφωνα με την οποία σε κάθε περίπτωση ο επιλεγείς διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του δ/ντη στη σχολική μονάδα που έχει εκλεγεί. Οι εκπαιδευτικοί είναι το γενικό και ο διευθυντής το ειδικό όπως τα αρτοποιεία.
Τι δεν καταλαβαίνετε; Νόμιζα ότι πράγματι είχατε ένα ερώτημα και ζητούσατε πιθανές απαντήσεις, αλλά εσείς νομίζω ότι έχετε σχηματισμένη άποψη. Σας ευχαριστώ όμως που με αφορμή την ευκαιρία αυτή αναδεικνύεται και μια άλλη παράμετρος της ψηφοφορίας. Αρκετοί εκπαιδευτικοί πιθανά θα αξιολογήσουν τον διευθυντή με τέτοια κριτήρια. Δηλαδή αν έχει την ίδια ειδικότητα με αυτούς θα ρίξουν "δεν συμφωνώ". Τι να πει κανείς είναι απογοητευτικό όλο αυτό. Με αγάπη όμως θα το ξεπεράσουμε και αυτό. Αγάπη.

 
Εκπαιδευτικος Φ
11 Ιουν 2017 17:30

@Στρατο & @Εκπαιδευτικο Α:Στην Ελλαδα ειναι γνωστο οτι πασχουμε απο πολυνομια. Πολλες φορες οι νομοι ειναι αντικρουομενοι. Οι αποφασεις που καλουμαστε να παρουμε ως εκπαιδευτικοι πρεπει να παιρνονται με βαση τη κειμενη νομοθεσια και οχι βασει ερμηνειων η λογικων συμπερασματων. Ερχομαστε τωρα στο θεμα μας: "Ο Διευθυντης δεν προηγειται στη κατανομη ωρων διδασκαλιας του αρχαιοτερου οργανικα τοποθετηθεντος"
Η τελευταια εγκυκλιος αναθεσεων μαθηματων 94588/Δ2/9-6-16 ή ΦΕΚ 1670/τ.Β/10-6-16 αναφερει: "Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων α' ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα".
Στην παραπανω εγκυκλιο (αλλα και σε καμια παλαιοτερη εγκυκλιο,Υ.Α. ή νομο) δεν αναφερεται πουθενα οτι ο κατεχων θεση ευθυνης προηγειται.
Οι νομοι που υπαρχουν για προισταμενους ειναι οι εξης:
α) Τα στελέχη διοίκησης των σχολείων οφείλουν να παραµένουν στο σχολείο ΟΛΕΣ τις εργάσιµες ώρες, όπως ορίζεται ρητά στην Υ.Α. µε αριθ. Φ.353.1./324/105657/∆1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340/τ.Β’/16-10-2002), άρθρο 28, παρ. 2, εδ. Β (Καθηκοντολόγιο).
β) Απαγορεύεται η απόσπαση υπαλλήλου που έχει επιλεγεί ως προϊστάµενος οργανικής µονάδας, σύµφωνα µε το Ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26/τ.Α’/9-2-2007), άρθρο 68, παρ. 6.
Κατοπιν των παραπανω, ας παρουμε λοιπον ενα παραδειγμα: Εστω οτι τοποθετειται Διευθυντης σε σχολειο. Ο Συλλογος διδασκοντων εφαρμοζοντας τον νομο (ΦΕΚ 1670/τ.Β/10-6-16) αφηνει τελευταιο τον Διευθυντη για τη καλυψη ωραριου και ωρες δεν υπαρχουν για αυτον. Βασει της εγκυκλιου των υποψηφιων διευθυντων (Φ.361.22/ 27 / 96038 /E3/8-6-17) για να μπορει να ειναι Διευθυντης πρεπει να συμπληρωνει ωραριο. Ομως ωραριο δεν θα συμπληρωνει και συνεπως θα ειναι ακυρη η τοποθετηση του. Τελικα υποστηριζω οτι με βαση τους νομους ο συλλογος μπορει να ακυρωσει τη τοποθετηση διευθυντων αν αυτοι δεν συμπληρωνουν ωραριο τελευταιοι μετα τον αρχαιοτερο οργανικα τοποθετηθεντα.

 
Εκπαιδευτικός Α
11 Ιουν 2017 15:02

@Εκπαιδευτικός Φ. Θα πρέπει να λάβετε υπ όψιν ότι ο ειδικός (νόμος, εγκύκλιος) υπερισχύει του γενικού. Έτσι λύνεται το ζήτημα. Και βέβαια φαντάζομαι (χωρίς να είμαι νομικός) ότι υπάρχουν λογικές συνεπαγωγές και λογικές επεξεργασίες αλλιώς η νομική δεν θα ήταν "επιστήμη". Ο σύλλογος δεν είναι λέσχη και μάλιστα κλειστή. Έτσι τον θέλουμε: Εγώ πάντως όχι, και γι αυτό και μπαίνω στον κόπο να σχολιάζω.

 
Εκπαιδευτικος Φ
11 Ιουν 2017 11:22

@Στρατο:Το οτι οι Διευθυντες δεν μπορουν να αποσπονται σε αλλη υπηρεσια δεν συνεπαγεται το οτι προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου. Αλλος νομος διεπει την απαγορευση αποσπασεων και αλλος τη συμπληρωση ωραριου. Στην εφαρμογη των νομων δεν υπαρχουν συνεπαγωγες και λογικες επεξεργασιες μεταξυ τους. Δεν εννοειται τιποτε.

 
ΒΛΑΣΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ
10 Ιουν 2017 20:58

Καλά αυτή η συναίνεση για τη παιδεία που πάει;Έχουμε μπερδευτεί με νομοθετήματα κάθε μέρα και αλλαγή.Ο Αντρέας είχε πει αλλαγή το 81 αλλά το ενοούσε.Σταματήστε επιτέλους τα νομοθετήματα σαχλαμάρες και ασχοληθείτε επιτέλους με κάτι σοβαρό...Βαρεθήκαμε τις επιτροπές και τις υποεπιτροπές...

 
Que
10 Ιουν 2017 17:30

Όλο προβληματα δημιουργούν οι καινοτομίες τους. Έλεος. Σταματήστε να κανετε αλλαγές εις βάρος εκπαιδευτικών κ μαθητών.

 
Ηλίας
10 Ιουν 2017 15:39

@disappointed

Θυμάσαι πως για να σου ανατεθεί μάθημα Γ' ανάθεσης θα πρέπει οι ώρες αυτού του μαθήματος να μην έχουν ανατεθεί σε εκπ/κό που το έχει Α' ή Β' ανάθεση μέχρι κάποια στιγμή τον Οκτώβρη (αρχές? τέλος? δε θυμάμαι...). Δηλαδή να μην υπάρχει κανένας στο νομό που να διδάξει το μάθημα και να χάνονται ώρες!

Με απλά λόγια, πως μπορείς να είσαι σίγουρος πως συμπληρώνεις ωράριο με Γ' ανάθεση όταν μπορεί, μέχρι τον Οκτώβρη, να εμφανιστεί κάποιος συνάδελφος (μόνιμος ή αναπληρωτής) που έχει το μάθημα Α' ή Β' ανάθεση και δικαιωματικά να πάρει τις ώρες?

...πορεύσου καλύτερα με την πρώτη ανάθεση γιατί και η συμπλήρωση μέχρι και με Β' ανάθεση είναι επισφαλής!!!

 
Τζιμ
10 Ιουν 2017 15:22

@Στράτος
Αντιλαμβλανεσαι τι λες;Να ελεχθεί εκ των υστέρων το ωράριο των Διευθυντών πανελλαδικά;Είναι αυτή η θέση του ΣΥΡΙΖΑ που εκφράζεις;Καμία Διεύθυνση δεν έχει καθιερώσει μηδενικό ωράριο για τους Διευθυντές γιατί είναι παράνομο.Εξ άλλου οι Διευθυντές Εκπαίδευσης επιλέχτηκαν πέρσι από εσας. Για σένα όμως όποιος κόπηκε από τα συμβούλια και δεν είναι συριζαίος είναι καλό ,αυτονόητο και υπερδημοκρατικό.Έτσι δεν είναι Στράτο;Να δούμε τι θα λες αύριο που θα το κάνουν οι άλλοι δείχνοντας εσας που το κάνατε κατά κόρον και προκλητικότατα
Αντιλαμβάνεσθε υποψήφιοι Διευθυντές που ήσαστε ήδη Διευθυντές τι λέει ο εκπρόσωπος και εκφραστής του ΣΥΡΙΖΑ και του Υπουργείου στην τελευταία παράγραφό;Να ελεχθούν τώρα τα ωράρια σας.Συνεπώς αν δεν τα κάνατε είστε διοικητικά και πονικά υπόλογοι και να σας αφαιρεθούν και τα μόρια.τους ψηφίσατε κιόλας.

 
Βιβή
10 Ιουν 2017 14:49

Πάλι "έγραψε" το υπουργείο. Στις 20 Ιουνίου που προγραμμάτισε την ειδική συνεδρίαση των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών, γίνονται πανελλήνιες εξετάσεις στα Επαγγελματικά Λύκεια.
Δεν θα ήταν καλύτερο η συνεδρίαση να γίνει μετά την λήξη των πανελληνίων και των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ; 'Η μήπως το μόνο που έχει σημασία για το υπουργείο είναι οι εξετάσεις των ΓΕΛ που τελειώνουν (τι σύμπτωση!) στις 19 Ιουνίου;

 
Στράτος
10 Ιουν 2017 12:44

Η συμπλήρωση του ωραρίου Διευθυντή ως προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης για συγκεκριμένο σχολείο δεν πρέπει να συγχέεται με τις οργανικές θέσεις. Ο Διευθυντής κατέχει θέση επί θητεία. Η θητεία αρχίζει και λήγει. Η θητεία του δεν δημιουργεί οργανική υπεραριθμία.
Ωστόσο η θητεία του Διευθυντή δημιουργεί λειτουργική υπεραριθμία. Δεν έχω πρόχειρες σχετικές διατάξεις, αλλά ο Διευθυντής προηγείται στη συμπλήρωση ωραρίου καθώς είναι αδύνατη η μετακίνησή του σε άλλο σχολείο προς το σκοπό αυτό. Επομένως το ωράριο του Διευθυντή είναι δυνατόν να προκαλέσει λειτουργική υπεραριθμία.
Τέλος, αφού συνεχίζει να τίθεται ως προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης η συμπλήρωση ωραρίου Διευθυντή καλό θα ήταν και εκ των υστέρων να ελεγχθεί πόσοι Διευθυντές εφαρμόζουν αυτό το ωράριο, πόσοι έχουν μειωμένο (2-3 ώρες) και πόσοι καθόλου ωράριο. Κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχουν καθιερώσει το μηδενικό ή πλήρως ελαχιστοποιημένο ωράριο Διευθυντών σχολείων.

 
Εκπαιδευτ Φ
10 Ιουν 2017 01:50

Ο διευθυντής πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο. Σε ποιον νομο,Υ.Α. ή εγκύκλιο ομως αναφέρεται ότι προηγειται του παλαιοτερου οργανικα τοποθετηθεντος; Ολοι οι νόμοι δεν αναφέρουν πουθενα οτι ο Προιστάμενος ή ο Διευθυντής προηγούνται.

 
ekp/kos
09 Ιουν 2017 22:36

ΟΙ ΕΚΠΚΟΙ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΣΗΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ,ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΛΉΞΗΣ Κ.Λ.Π.
ΤΩΡΑ ΚΑΘΕ 2 ΕΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ,ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ,ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ Κ.Λ.Π.
ΕΓΙΝΕ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΟΛΑΣΗ
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΥΞΑΝΕΙ
ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ...... ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

 
@Εκπαιδευτ Φ
09 Ιουν 2017 22:22

Σύμφωνα με διευκρινιστικές εγκυκλίους στο νόμο 4327/15 ο διευθυντής πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο. Φ.361.22/31/81732/Ε3 Φ.361.22/27/80025/Ε3. Βέβαια αυτό δεν δημιουργεί υπεραριθμία αφού ο διευθυντής έχει αλλού οργανική.

 
GIORGOS
09 Ιουν 2017 19:45

Πριν από κάποιους μήνες μας βάλανε να τρέχουμε να βρούμε χαρτιά και δικαιολογητικά για να αναγνωρίσουμε κάποια χρόνια .Έγιναν ολόκληρα συμβούλια πάρθηκαν αποφάσεις αναγνωρήστικαν τα χρόνια προϋπηρεσίας γιατί δεν προσμετρούντε ,,,,,,,,,,σίγουρα δεν τους βγαίνουν τα νούμερα.

 
Rafael
09 Ιουν 2017 18:36

Οι δάσκαλοι των Τμημάτων Ένταξης δικαιούνται να δηλώσουν ΣΜΕΑΕ;

 
Βασιλική Ζεπάτου
09 Ιουν 2017 17:37

Ο ορισμός μόνο της 20-6-2017 για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων δημιουργεί δυσκολίες διότι την ημέρα αυτή διεξάγονται: α) εισαγωγικές εξετάσεις στα Πρότυπα Σχολεία Β΄/θμιας Εκπ/σης και β) ξεκινούν οι εισαγωγικές εξετάσεις στα Μουσικά Σχολεία.
Βάσει των κείμενων διατάξεων, οι Επιτροπές Επιλογής στα Μ.Σ. συγκροτούνται κατά κανόνα από εκπ/κους ΠΕ 16.01 που υπηρετούν σε άλλα Μουσικά Σχολεία, οι οποίοι συχνά μεταβαίνουν εκτός έδρας από 1 έως 3 μέρες για να είναι εξεταστές σε Μ.Σ. άλλης Δ/νσης και ακόμα άλλου Περιφερειακού διαμερίσματος.
Μήπως πρέπει να υπάρχει και εναλλακτική δυνατότητα για συνεδρίαση και στις 19-6-2017 αφού είναι ημέρα που δε χρειάζονται πολλοί επιτηρητές στις Πανελλαδικές λόγω των εξεταζόμενων μαθημάτων;

 
Εκπαιδευτ Φ
09 Ιουν 2017 17:24

Ο Διευθυντης δεν προηγειται του παλαιοτερου οργανικα τοποθετηθεντος! Εχω ψαξει ολες τις εγκυκλιους,Υ.Α. και νομους! Πουθενα δεν αναφερεται αυτο. Μπορει καποιος να μου αναφερει κατι σε αυτο?

 
Αναστάσιος Α.
09 Ιουν 2017 16:56

Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όσον αφορά στη μοριοδότηση του υποκριτηρίου « Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία » προσμετράται μόνο αυτή που έχει ασκηθεί μεταγενέστερα από το ΦΕΚ διορισμού του υποψηφίου.....
Όσοι από εμάς έχουμε υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα μονοθέσια και διθέσια σχολεία επί σειρά ετών ως αναπληρωτές, εκεί που δεν πήγαινε κανένας μόνιμος συνάδελφός μας, πρέπει τώρα να τιμωρηθούμε αναίτια ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Λίγο τσίπα κύριοι !!!!!!!!!! Είναι μεγάλη αδικία αυτό που κάνετε, για όλους εμάς που υπηρετήσαμε σε πολύ αντίξοες συνθήκες στα πιο απομακρυσμένα χωριά της επικράτειας!!!! Τότε είμασταν άξιοι να διευθύνουμε σχολεία και τώρα μας τιμωρείται γι αυτό ;;;;; Πάρτε πίσω το Νο 13 , είναι πέρα για πέρα άδικο κύριοι !!!

 
Ιουλία
09 Ιουν 2017 15:37

Συμφωνώ με τους συναδέλφους που θέτουν το ερώτημα για το τι θα γίνουν τα περιφερειακά σχολεία στα οποία εκτός από τους ΠΕ 02-03-04, όλοι οι υπόλοιποι υποψήφιοι θα αποκλειστούν!!!
Μήπως πρέπει κάποιος αρμόδιος επιτέλους να το θέση ως ερώτημα στο Υπουργείο και να υπάρξουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις?
Ή μήπως πάλι θα αρχίσουν οι αγωγές...?

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
09 Ιουν 2017 11:17

Αν είναι δυνατόν! ....13. Όσον αφορά στη μοριοδότηση του υποκριτηρίου « Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία » προσμετράται μόνο αυτή που έχει ασκηθεί μεταγενέστερα από το ΦΕΚ διορισμού του υποψηφίου......

Αν είναι δυνατόν!! Οι αιτήσεις των διευθυντών έχουν γίνει ήδη με συγκεκριμένα μετρήσιμα μόρια..και αναιρούνται αιφνιδίως και αναιτιολόγητα εκ των υστέρων!

- Αλήθεια γιατί να τιμωρείται αντί να επιβραβεύεται η προσφορά εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε μονοθέσια σχολεία σε εσχατιές της Ελλάδας;

- Ποιους ωφελεί και ποιους εκπαιδευτικούς βλάπτει αυτή η απαράδεκτη αλλαγή;

- Ενώ απομοριοδοτείται η διοικητική προϋπηρεσία του αναπληρωτή συνεχίζει να υπολογίζεται ως κανονική προϋπηρεσία τόσο διδακτική όπως και συντάξιμη. Να καταργήσουμε κι αυτά μήπως;

- Την ίδια διοικητική εργασία ως προϊστάμενος δεν προσφέρει ένας μόνιμος και ένας αναπληρωτής; Γιατί να γίνεται τέτοιος άδικος διαχωρισμός;

- Θεωρήθηκε απ το ΣΤΕ κι αυτό αντισυνταγματικό και δεν το ξέρουμε; Ή όχι;
- Δίκαιο και αριστερό δηλ να τιμωρούνται αυτοί που υπηρέτησαν στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας έναντι άλλων που είχαν τον " τρόπο" τους να μη δουν ούτε σε φωτό τέτοια σχολεία;

Προλαβαίνει το υπ παιδείας να περισώσει έστω και λίγη απ την αξιοπιστία που του έχει απομείνει κάνοντας διόρθωση αυτής της άδικης ρύθμισης της τελευταίας στιγμής!

 
Αθηνά
09 Ιουν 2017 09:48

Πρόβλημα υπάρχει με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων όπως ΠΕ19 στα Δημοτικά (με 6 ή 7 τμήματα) που είναι μονόωρο το μάθημα της πληροφορικής. Τι γίνεται; θεωρείται Β΄ανάθεση η ευέλικτη ζώνη ή βγαίνουν οι ειδικότητες εκτός της διαδικασίας επιλογής Διευθυντών σχολείων; Πρέπει να ξεξαθαρήσουν οι αναθέσεις μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια.

 
Que
09 Ιουν 2017 07:28

Η παράγραφος που αναφέρει ότι δε μοριοδοτουνται τα μεταπτυχιακά που χρησιμοποιήθηκαν για μετάταξη αφορά τους μεταταγμενους στα δημοτικά; Το λέω γιατί κατά τη μετάταξη μοριοδοτουνται με επτά μόρια κ άρα χρησιμοποιήθηκαν για τη μετάταξη

 
Δημήτρης
09 Ιουν 2017 06:37

Στα μικρά Γυμνάσια τριών τμημάτων (και αυτά είναι πολλά στην επαρχία) αποκλείονται από τη δυνατότητα διεκδίκησης της θέσης οι εκπαιδευτικοί πολλών ειδικοτήτων όπως Γυμναστές, Θεολόγοι, Τεχνολόγοι, Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικής, Οικιακής Οικονομίας, Μουσικής και άλλοι. Απαιτείται οπωσδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση της διάταξης αυτής ώστε για την κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου του Διευθυντή σχολείου να προσμετρούνται οι ώρες και της τρίτης Γ΄ ανάθεσης του.

 
Παναγιώτης
09 Ιουν 2017 00:21

Θα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι διευθυντές πριν δηλώσουν , πόσα τμήματα έχουν οι σχολικές μονάδες για να ξέρουν αν συμπληρώνουν ωράριο Α΄ανάθεσης , Β΄ανάθεσης . Για τους ξενόγλωσσους υποψήφιους επίσης αν διδάσκεται η αντίστοιχη ξένη γλώσσα .Θα πρέπει να βγουν επισήμως απο τις Διευθύνσεις αυτά τα στοιχεία !!!

 
15η διευκρίνιση-Χρονοδιαγραμμα αποχώρησης
08 Ιουν 2017 23:47

@Στράτο +ΣΥΡΙΖΑ
Παρακαλώ να διευκρινίσετε πότε έχετε σκοπό να φύγετε για να γλυτώσουμε από τις ιδεοληψίες σας και να επανέλθουμε στον 21ο αιω. από τη λίθινη εποχή που μας πήγατε.Παρακαλώ επίσης να ορίσετε χρονοδιάγραμμα αποχώρησης το αργότερο πριν το θέρος του 2018 γιατί αν καθυστερήσετε θα σας αποχωρήσει η διεθνής επιτροπεία.
Φεύγοντας μην ξεχάσετε τον Πάνο.Τον θυμάμαι από τους πύρινους αντιαριστερούς λόγους του όταν ήταν στην ΟΝΝΕΔ .

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.