Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα πρώτα στοιχεία από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με ανώτατη πηγή , είναι ικανοποιημένη από τη συμμετοχή , παρά την απεργία-αποχή που κήρυξαν η ΑΔΕΔΥ, η ΔΟΕ και πολλές ΕΛΜΕ.
Δημοσίευση: 20/06/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos  συγκέντρωσε και δημοσιεύει τα πρώτα στοιχεία από  τον αριθμό  Συλλόγων Διδασκόντων, που συνεδρίασαν , ανεξάρτητα από τον αριθμό εκπαιδευτικών που συμμετείχαν, προκειμένου να διατυπωθεί  η γνώμη τ για τους υποψηφίους Διευθυντές  Σχολείων.

Πάντως η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ που επικοινώνησε το esos , δεν διαθέτει στοιχεία συμμετοχής στην αποχή-απεργία.

Η πολιτική ηγεσία του  υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με ανώτατη πηγή , είναι ικανοποιημένη από τη συμμετοχή , παρά την απεργία-αποχή που κήρυξαν η ΑΔΕΔΥ, η ΔΟΕ και πολλές ΕΛΜΕ.

Ειδικότερα :

Στην Πελοπόννησο έγιναν κανονικά οι συνεδριάσεις:

Στο 100% των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Λακωνίας, Αρκαδίας και Αργολίδας, και στο 98% της Κορινθίας .

Επισης στο 96% των σχολείων  της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και το 80 % της Λακωνίας.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Στην Κεντρική Μακεδονία  από τις   679    σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  εκφράσανε γνώμη  σε  524  σχολικές μονάδες (σ.σ Δεν   έχουμε εικόνα από 67 Σχολεί)α.

ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ Δ/ΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: ΣΥΝΟΛΟ  148  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ     92  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ  (Λείπουν 56 Σχολεία)
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: ΣΥΝΟΛΟ  169 ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ    133   ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ  (Λείπουν 6 Σχολεία)
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΣΥΝΟΛΟ  73  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ  62  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΚΙΛΚΙΣ:  ΣΥΝΟΛΟ  34  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ  28  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ:  ΣΥΝΟΛΟ  77  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ  75  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΠΙΕΡΙΑΣ: ΣΥΝΟΛΟ  49    ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ       37     ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ  (Λείπουν 2 Σχολεία)
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΣΕΡΡΩΝ: ΣΥΝΟΛΟ  75  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ  54  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ
Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: ΣΥΝΟΛΟ  54  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ- ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ        43  ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ (Λείπουν 6 Σχολεία)

 

 

Σχόλια (17)

 
ΤΚ9
20 Ιουν 2017 22:21

Τι ακριβώς κάναμε σήμερα;Γιατί πανηγυρίζουν αυτοί και οι άλλοι; Εμείς οι ταλαίπωροι κερδίσαμε ή χάσαμε; Γιατί όλοι θέλουν να μπούν στην εκπαίδευση και οι περισσότεροι να εξέλθουν της αίθουσας;

 
Mourikis
20 Ιουν 2017 22:51

Εχω την ΑΠΟΡΙΑ αν βρέθηκε ΕΝΑ "αρνητικό" δελτίο σε κάποιο σχολείο.
Μια ΚΟΡΟΙΔΙΑ ηταν η όλη διαδικασία...

 
Hellas!
21 Ιουν 2017 00:29

Γιατί είμαστε εδώ και χρόνια (ανανταμ μπαμπαντάμ που λένε!) η χώρα των τσίπρων. Τσίπρα είναι αυτά. Άντε γειά μας ρε παιδιά! Δόξα τω Θεώ, δόξα τω Θεώ, καλά περνάμε!!!!

 
radioel
21 Ιουν 2017 09:34

Εκείνο που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί έγινε η διαδικασία "έκφρασης γνώμης" και στα Εργαστηριακά Κέντρα...
Ποιοι, ακριβώς, είναι οι "συνυπηρετούντες" σε αυτά;
Ποιοι σε γνωρίζουν εκεί, εκτός από τους συναδέλφους του ίδιου Τομέα;
Πώς και γιατί μπορεί να εκφράσει γνώμη κάποιος για έναν υποψήφιο τον οποίο δε γνωρίζει ούτε κατ' όψη, αφού άλλες μέρες και ώρες πηγαίνει στο ΕΚ ο ένας, άλλες ο άλλος;
Αλλού βρίσκονται τα Εργαστήρια Κομμωτικής ή Φυσικοθεραπείας και τελείως αλλού αυτά των Μηχανολόγων ή των Ηλεκτρολόγων....

 
petran
21 Ιουν 2017 10:00

εκείνο που κατάλαβα είναι ότι οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε πολύ μεγάλο ποσοστό και υπήρξαν και "αρνητικά" δελτία που τουλάχιστον οι αιρετοί πρέπει να υπερασπιστούν και να σεβαστούν (τους δέσμευσαν άραγε οι παρατάξεις;)τις απόψεις των συλλόγων

 
K.Kalemis
21 Ιουν 2017 10:09

Θα μου επιτρέψετε να θέσω υπόψη σας κάποια σχόλια στο θέμα αυτό.
Δεν αναφερετε ΤΙΠΟΤΑ για τους Συλλόγους Διδασκόντων εκείνους, οι οποίοι με συμμετοχή ελάχιστων εκπαιδευτικών μεν συνέχισαν στη διαδικασία και συνέταξαν Πρακτικό το οποίο και έστειλαν στην Διεύθυνση.
Αυτό αυτόματα δημιουργει ανισότητα ως προς την κρίση των υποψηφίων συναδέλφων στην ίδια περιοχή μια και μια ομάδα υποψηφίων θα πάει στις συνεντεύξεις χωρίς καμία αξιολόγηση από συναδέλφους, ενώ μια άλλη ομάδα από την ίδια πάντα περιοχή θα έχει ήδη μια κρίση άσχετα αν είναι θετική ή αρνητική.
Σε κάθε περίπτωση, το μόνο που επετευχθει χθες είναι η δημιουργία αρνητικού κλίματος, ο διχασμός Συλλόγων Διδασκόντων και σίγουρα η αξίωση νομικής δικαίωσης από πλευράς των συναδέλφων που κρίθηκαν αρνητικά.
Επίσης, το κλίμα που ήδη διαφαίνεται προ της ενάρξεως του επόμενου σχολικού έτους είνα προδήλως αρνητικό σε υπολογίσιμο αριθμό σχολικών μονάδων.
Και να μη ξεχνάμε κάτι: Όταν ο κάθε υποψήφιος λάβει γνώση του πρακτικού και διαπιστώσει ότι οι υπογράφοντες συνάδελφοί του διαφωνούν με την παιδαγωγική και επιστημονική του κατάρτιση καθώς και με τις δημοκρατικές του αντιλήψεις και τις διοικητικές του ικανότητες (ειδικά αν ο συγκεκριμένος ΔΕΝ ήταν Διευθυντής στο Σχολείο), αυτό ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ λόγο νομικής πλέον δικαίωσης του;
Επίσης, ενώ τα τιθέντα προς απάντηση ερωτήματα είναι σύνθετα και αποτελούμενα από υποερωτήματα, οι συνάδελφοι καλούνται να απαντήσουν ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ με μια απάντηση ΓΙΑ ΟΛΑ τα ερωτήματα.
Εδώ θα αναφέρω την άποψη του Μορφωτικού Τμήματος της Βουλής, στην οποία τονίζεται:
Α. Υπό το πρίσμα των αρχών της ισότητας και της αξιοκρατίας, η γνώμη, προκειμένου να μπορεί αυτή επιτρεπτώς να ληφθεί υπόψη από το υπηρεσιακό συμβούλιο (Διευρυμένο ΠΥΣΠΕ), πρέπει να τεκμηριώνεται βάσει στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της κρίσης και να καθίσταται ελέγξιμη η ουσιαστική αποτίμηση του οικείου κριτηρίου.
Β. Η προτεινόμενη ρύθμιση δεν αναφέρει τα στοιχεία τα οποία λαμβάνονται υπόψη για τη διατύπωση γνώμης επί των ερωτήσεων και δεν αποσαφηνίζει αν οι συνυπηρετούντες εκπαιδευτικοί θα έχουν πρόσβαση στον φάκελο υποψηφιότητας των υποψηφίων ή σε άλλα σχετικά στοιχεία.
Επειδή – η ενυπόγραφη - γνωμοδότησή των συναδέλφων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη, επειδή η γνωμοδότησή αυτή σαφώς προσβάλλει το κύρος, την επιστημονικότητα, την επαγγελματική καταξίωση και δημιουργεί την εντύπωση στους γονείς των μαθητών (των τωρινών αλλά και σε αυτούς της επόμενης σχολικής χρονιάς) ότι ο κριθείς υποψήφιος ως Διευθυντής δεν εκτελεί σωστά και ενσυνείδητα τα καθήκοντά του και ειδικά επειδή, η γνωμοδότησή αυτή αν ληφθεί υπόψη του συμβουλίου μπορεί να τον θέσει εκτός επιλογής για τη θέση του διευθυντή και να προσπορίσει παράνομο οικονομικό όφελος σε βάρος του ενός κάποιου άλλου υποψηφίου, ΔΕΝ ΕΧΕΙ το δικαίωμα να διεκδικήσει με όποιο νόμιμο μέσο την αποκατάσταση της επαγγελματικής του αξιοπρέπειας;
Θα παρακαλούσα για μια απάντηση στα όσα σας ανέφερα, θετική ή και αρνητική.
Θα σας ευχηθώ και εγώ Καλό Καλοκαίρι σε εσάς και τις οικογένεές σας, αν και μάλλον δεν θα είναι τέτοιο για κάποιους.......
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

Κων. Β Καλέμης
Δάσκαλος 1ου Δημοτικού Σχολείου Κρυονερίου

 
K.Kalemis
21 Ιουν 2017 10:49

@Mourikis
Αγαπητέ συνάδελφε,
Στο μεγαλύτερο ποσοστό των Σχολείων που απέστειλαν Πρακτικό, οι υποψήφιοι συνάδελφοι για Διευθυντές απλά ....μαυρίστηκαν.
Στοιχεία από 7 σχολικές μονάδες αυτά.
Θα δούμε τι θα γίνει τελικά

 
radioel
21 Ιουν 2017 10:50

Συνέχεια από το προηγούμενο:
Στο ίδιο Εργαστηριακό Κέντρο θεωρούνται "συνυπηρετούντες" εκπαιδευτικοί και Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ...
Τα σχόλια δικά σας....

 
ΠΟΛΙΤΗΣ
21 Ιουν 2017 11:25

@K.Kalemis
Έχοντας λάβει την αποδοχή του συλλόγου που ανήκω κατά 82,5%, χωρίς να λαμβάνω υπ'όψιν ένα 20% λευκών, επιμένω να θεωρώ ότι η κατατεθείσα άποψη είναι και ανώνυμη και χωρίς αιτιολόγηση. Συνεπώς φίλε μου θα ζήσουμε μια από τα ίδια του 2015 ...

 
Ηλίας
21 Ιουν 2017 11:28

@mourikis

Κάνεις λάθος και μπορώ να στο πω και από την προσωπική μου γνωμοδότηση και από όσα μου έχουν μεταφέρει από άλλα σχολεία της περιοχής μου. Δεν "μαυρίστηκαν" όλοι αλλά ούτε και θριάμβευσαν όλοι! Υπήρχαν αρκετές "ενδιάμεσες" αποτιμήσεις.

 
Στράτος
21 Ιουν 2017 17:04

Υπήρχαν σχολεία της Πρωτοβάθμιας που η συνεδρίαση δεν έγινε καθόλου καθώς απείχαν όλοι υπακούοντας στην προτροπή της ΔΟΕ.
Σε πολλά άλλα και στα περισσότερα της Δευτεροβάθμιας έγινε η ειδική συνεδρίαση, σε πολλά με κάποιες αποχές και τα αποτελέσματα δεν ήταν ούτε μόνο θετικά ούτε μόνο αρνητικά αλλά από όλα. Υπήρχαν μάλιστα υποψήφιοι που έλαβαν "Συμφωνώ" για κάποια από τα 4 ερωτήματα και "Διαφωνώ" για κάποια άλλα. Επομένως λειτούργησε η διαδικασία με όλες τις αδυναμίες της. Για κάθε υποψήφιο υπάρχει μια εικόνα στο Συμβούλιο Επιλογής, το οποίο φυσικά έχει τον τελευταίο και κύριο λόγο.

 
ekp/kos
21 Ιουν 2017 17:12

ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΚΩΝ;
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΛΥΚΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΗΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ....ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΑΙΤΗΣΕΙΣ .....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ .....
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ
ΑΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.....ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΑ.....

 
ekp/kos
21 Ιουν 2017 17:19

ΟΣΟΙ Δ/ΝΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΥΑΛΟ ΚΗΡΥΞΑΝ ΑΠΟΧΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΕΚΠΚΟ
ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΤΗ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΕΤΣΙ
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΡΙΣΚΟ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΘΑ ...ΑΝΘΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΑΙΤ,ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ....ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ...

 
ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΟΣ
21 Ιουν 2017 22:02

@ΣΤΡΑΤΟ ΣΥΡΙΖΟΓΝΩΜΩΝ
Για ποιά συμβούλια επιλογής μιλάς;Αυτά που διορίζονται από τον διορισμένο Περιφερειακό;Πως επιλέγηκαν τα μέλη τους αφού δεν έγινε δημόσια πρόσκληση ενδιαφέροντος;Ποιος τους πρότεινε ;Είναι σύμπτωση ότι όλοι πρόσκεινται στον ίδιο κομματικό χώρο;Τι προσόντα έχουνε αφού θα αξιολογήσουν υποψήφιους με πολλούς τίτλους;Αφού κανείς τους δεν ήταν Διευθυντής σχολείου πως θα αξιολογήσουν σε ένα αντικείμενο που αγνοούν;Πάντα δε αναρωτιόμουν ότι αφού δεν προβλέπεται αποζημίωση γιατί για ένα μήνα ολόκληρο και όλη τη μέρα μετέχουν σε συμβούλιο ξοδεύοντας τον χρόνο τους αντί να είναι πχ σε διακοπές ή κάπου αλλού;Δεν έχουν τίποτε καλύτερο να κάνουν;Πρόκειται περί εκπαιδευτικού ή κομματικού πατριωτισμού και αλτρουιστικής θυσίας για το καλό της εκπαίδευσης;Έτσι γίνονταν πάντα αλλά εσείς κληθήκατε για να τα αλλάξετε και όχι να τα συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο.Θα μου πείς ότι ψηφιστήκατε σαν αντιμνημονιακοί και φέρατε άλλα δυο μνημόνια ως το 2060 και βάλε υποθηκεύοντας και την περιουσία της χώρας ως το 2115 μ.Χ αν μείνει μέχρι τότε κάτι.
Θα απαντήσεις επιτέλους αν είναι αριστερό και σοσιαλιστικό καθήκον υποψήφιοι με προσόντα και πρώτοι σε ψήφους να κόβονται σε εξευτελιστικές συνεντεύξεις επειδή δεν είναι δικοί σας;

 
Μαριάννα
21 Ιουν 2017 22:26

Συμφωνώ με τον ekp/kos. Αξιολόγηση εδώ και τώρα.

 
Έφη
21 Ιουν 2017 22:50

Ερωτήματα χωρίς διαβάθμιση, σε κάποιες περιπτώσεις οι απαντήσεις κρύβουν ή λαϊκισμό από μέρους του υποψήφιου ή εμπάθεια από μέρους κάποιων εκ/κών .......... Ανώνυμη αξιολόγηση !!!! και χωρίς τεκμηρίωση !!!!!

Όσο για τη συνέντευξη πως είναι δυνατόν κάποιος που ποτέ δεν άσκησε καθήκοντα Δ/ντου να κρίνει αυτόν που άσκησε;;;;;;

 
Κ.Β.
22 Ιουν 2017 12:44

Θα ήθελα να εκφράσω μια απορία.
Τα συνδικαλιστικά όργανα ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ έχουν την πρόθεση να καλέσουν σε
αποχή- απεργία τους αιρετούς από τη διαδικασία αξιολόγησης των διευθυντών στα συμβούλια επιλογής, προκειμένου να είναι συνεπή με την αρχή που υποστηρίζουν? Σε περίπτωση που το κάνουν θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δημοσιευτούν τα ποσοστά συμμόρφωσης με την οδηγία.
Ευχαριστώ!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ