Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Άνιση η μεταχείριση εκπαιδευτικών και Σχολικών Συμβούλων, υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν πέρασαν από τη διαδικασία της “Γνώμης” των Συλλόγων Διδασκόντων
Δημοσίευση: 21/06/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

H  χθεσινή   αξιολόγηση των υποψηφίων Διευθυντών από τους Συλλόγους Διδασκόντων ανάδειξε την άνιση μεταχείριση μεταξύ των υποψηφίων: Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που έθεσαν υποψηφιότητα ως Διευθυντές Σχολείων  δεν αξιολογήθηκαν από κανέναν.

Χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένο Νομό  από τους 13 Σχολικούς Συμβούλους,  εν ενεργεία ,οι 7 από αυτούς έχουν βάλει υποψηφιότητα για Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης !!!

Τα ερωτήματα που τίθενται είναι

1. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που έθεσαν υποψηφιότητα ως Διευθυντές Σχολείων από ποιο σχολείο πήραν την αξιολόγηση τους, ΄το διαβατήριο ΄ για την συνέντευξη ;

2. Στα πλαίσια της ισονομίας γιατί να μην αξιολογηθούν  όπως και οι άλλοι υποψήφιοι;

Το γεγονός ότι πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι έθεσαν υποψηφιότητας ως Διευθυντές,με μεγάλες πιθανότητες να επιλεγούν, λόγω υψηλών τυπικών προσόντων, δημιουργούνται τα εξής προβλήματα:

Α.  Αποδυναμώνεται  το τμήμα της εκπαίδευσης , ο τομέας των Σχολικών Συμβούλων  που τον Σεπτέμβριο θα χρειαστεί να υλοποιήσει το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας  στα σχολεία .

Β. Θα καταλάβουν θέσεις Διευθυντών σε μεγάλα σχολεία των πόλεων λόγω υψηλών προσόντων και στις επόμενες κρίσεις Σχολικών συμβούλων το πιο πιθανό είναι να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις, με αποτέλεσμα η επιλογή τους να προκαλέσει   αναστάτωση στις Διευθύνσεις .

Γ. Θα δούμε το φαινόμενο Σχολικοί Σύμβουλοι να κληθούν να διευθύνουν μεγάλα κεντρικά  σχολεία  στις μεγάλες πόλεις , χωρίς να διαθέτουν προϋπηρεσία  και την ανάλογη πείρα !!

Καλό είναι λοιπόν το υπουργείο να προλάβει κάποιες καταστάσεις π.χ με με οδηγίες στα Συμβούλια Επιλογής, προκειμένου να αποτραπεί η άνιση μεταχείριση.

Θυμίζουμε ότι ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου κάλεσε τα επταμελή Συμβούλια Επιλογής να λάβουν υπόψιν της Γνώμη των Συλλόγων Διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων

 

Σχόλια (23)

 
εκπκος
21 Ιουν 2017 14:19

Συνεχίζεται η παραποίηση πάνω σε ένα διοικητικό αντι -μοντέλο που προσπαθεί να εγκαθιδρύσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Έννοιες, όροι, νοήματα κτλ., παραποιούνται συνεχώς και προς όλες τις κατευθύνσεις. Βρήκανε ένα κλάδο (τους εκπαιδευτικούς) οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχία ΑΕΙ, αλλά έχουν πλήρη άγνοια ακόμα και ποια η διαφορά αξιολόγησης και έκφρασης γνώμης. Τι είναι η κλίμακες και τι αποτελεί το συμφωνώ - διαφωνώ. Τι σημαίνει καταπάτηση βασικών ατομικών δικαιωμάτων με την μη ακρόαση διοικούμενου ο οποίος βλάπτεται από την όποια πράξη. Ποιά αξιολόγηση έγινε από τους συλλόγους; Ουδεμία αξιολόγηση έγινε, ένα γκάλοπ έγινε το οποίο μετατράπηκε σε διοικητική πράξη μέσα από την Υπουργική απόφαση. Μέχρις να κριθούν οι κουκουλοφορίες αυτές αντισυνταγματικές θα κρατούν εγκλωβισμένους στην πράξη αυτή που υπέγραψαν τους εκπαιδευτικούς. Το άλλοθι των συμβουλίων, να ευνοήσουν τους δικούς τους, αλλά υπάρχει η προσωπική ευθύνη, φρίκη, αίσχος, αλλά και καταπάτηση βασικών δημοκρατικών δικαιωμάτων. Κανείς δεν θα χαριστεί, σε μια κυβέρνηση που καταρρέει, του χρόνου όλα αυτά θα αποτελούν παρελθόν.

 
Ελεύθερος
21 Ιουν 2017 14:24

Η διεύθυνση ενός σχολείου είναι απαιτητική και χρειάζεται πείρα, αλλά ας μην την παρουσιάζουμε και ως ισοστάσιο της δουλειάς πιλότου αεροσκάφους. Μια χαρά μπορούν να ανταποκριθούν οι ικανοί, φιλότιμοι και φιλόπονοι άνθρωποι, ασχέτως αν ήταν σύμβουλοι τα τελευταία έτη.

 
Δημήτρης
21 Ιουν 2017 14:44

Η καλή και η κακή αξιολόγηση.
Πολύ φασαρία κάνει η ΔΟΕ για την κρίση των συναδέλφων για τους υποψήφιους διευθυντές σχολείων και καλεί σε απεργία -αποχή από την διαδικασία, χαρακτηρίζοντας την αξιολόγηση στην οποία ο κλάδος αντιδρά, να σημειωθεί ότι απήργησα σε όλες τις απεργίες που κήρυξε για το θέμα, ποια είναι όμως η στάση της για τους αιρετούς που συμμετέχουν στα ΠΥΣΠΕ και αξιολογούν,χρόνια τώρα, τους υποψήφιους διευθυντές δίκην διοίκησης, οι αιρετοί στα συμβούλια είναι για να εξασφαλίζουν την ισονομία και την νομιμότητα της κρίσης της διοίκησης και όχι να ταυτίζονται με αυτήν α ξ ι ο λ ο γ ώ ν τ α ς τους συναδέλφους, ας αφήσουν τη δουλειά αυτή στους διορισμένους, κάτι που αποδέχομαι αφού συμμετέχω στη διαδικασία, προφανώς για την ΔΟΕ η αξιολόγηση είναι καλή όταν την κάνουν οι συνδικαλιστές, παραχαράσσοντας το συνδικαλιστικό νόημα και πνεύμα, και κακή όταν την επιβάλλει η διοίκηση (άσχετα αν η αξιολόγηση που επιχειρήθηκε ήταν κάκιστη ακόμα και ως προς τις προθέσεις της). Μέσα από αυτό το πρίσμα καλώ τους συναδέλφους αιρετούς να μην κάνουν ερωτήσεις και να βσθμολογήσουν όλους τους συναδέλφους με τον ίδιο βαθμό διαφυλάσσοντας το κύρος και το ήθος του συνδικαλιστικού κινήματος, δηλώνω δε μετά λόγου γνώσεως ότι ΔΕΝ θα απαντήσω σε ερώτηση αιρετού συναδέλφου όχι γιατί απαξιώ τον ρόλο τους, κάθε άλλο, αλλά γιατί στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ο συνδικαλισμός πρέπει να αρθεί στο ύψος που του αρμόζει.
Γράφοντας αυτά δεν σημαίνει ότι έχω την απαίτηση να γίνουν αποδεκτά από όλους είναι μια αποτίμηση προσωπική, και μια προσωπική στάση αρχών που δεν θέλω να παραβώ με ανταμοιβή έναν καλό βαθμό, ας κριθώ από το έργο μου που γνωρίζει καλά η Διεύθυνση ο συμβουλος, και πάνω από όλους οι συνάδελφοι μου.
Με εκτίμηση
Δημήτρης Χαραράς

 
Νώντας
21 Ιουν 2017 16:15

Το οτι "κάλεσε τα επταμελή Συμβούλια Επιλογής να λάβουν υπόψιν της Γνώμη των Συλλόγων Διδασκόντων" είναι στάχτη στα μάτια.
Κι έτσι πολύ όμορφα φαίνεται οτι ο Υπουργός δίνει βαρύτητα στους Συλλόγους Διδασκόντων και όχι στα κομματικά προσόντα...

 
Γιώργος
21 Ιουν 2017 17:50

To Υπουργείο δεν αντιλαμβάνεται γιατί Σύμβουλοι πάνε για Δ/ντές σχολείων; Γιατί δεν υπάρχουν κίνητρα να παραμένουν Σύμβουλοι, μετακινούμενοι κινδυνεύοντας την ακεραιότητά τους και την περιουσία τους σε επαρχιακά σχολεία, σε επικίνδυνους δρόμους και άσχημες καιρικές συνθήκες και ως ευχαριστώ να λαμβάνουν λιγότερο επίδομα θέσης από Δ/ντή μεγάλου σχολείου, αν και έχουν πολύ περισσότερα προσόντα.

 
Poyet
21 Ιουν 2017 18:55

Μήπως θα έπρεπε πρώτα να παραιτηθούν και μετά να θέσουν την υποψηφιότητά τους για Διευθυντές σχολείου;

 
Γιώργος
21 Ιουν 2017 19:27

Δύο παρατηρήσεις: 1) Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ξεκινούν με ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς προκειμένου να καταλάβουν θέση Διευθυντή Σχολείου. Αυτό, γιατί δεν έγινε για αυτούς κάποια αξιολόγηση από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου, όπου έχουν οργανική θέση ή από τους συλλόγους των σχολείων στα οποία είναι παιδαγωγικά υπεύθυνοι. Ετσι μεταβαίνουν "ατσαλάκωτοι" στη συνέντευξη, στην οποία ειρήσθω εν παρόδω θα μετέχουν συνάδελφοί τους από τον ίδιο νομό με τους οποίους συνεργάζονταν στενά μέχρι τώρα.
2) Επειδή η πυραμίδα των κρίσεων ξεκινά και πάλι λάθος, δηλαδή "από κάτω" - όπως και το 2011, θα πρέπει όσοι από τους κ.κ. Σχολικούς Συμβούλους επιλεγούν για Διευθυντές να υπογράψουν (όπως και το 2011) ότι θα παραμείνουν στη συγκεκριμένη θέση για ΟΛΗ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ και δεν θα παραιτηθούν το επόμενο εξάμηνο για να διεκδικήσουν μια θέση Σχολικού Συμβούλου ή Διευθυντή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όταν αυτές προκηρυχθούν. Αλλιώς ας παραιτηθούν από την αρχή.

 
@Poyet
21 Ιουν 2017 21:20

Αυτό που προτείνεις έγινε μόνο για τις επιλογές των ιδίων το 2011 με εγκύκλιο που έβγαλε η Διαμαντοπούλου στην οποία ζητούσε ότι όσοι θέσουν υποψηφιότητα για σχολικοί σύμβουλοι έπρεπε να παραιτηθούν από την θέση ευθύνης που κατείχεαν πρώτα (διευθυντής σχολείου,διευθυντής εκπαίδευσης,υποδιευθυντής κλπ) και μετά να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους
.Ποιος θα ρισκάριζε μια σίγουρη θέση που κατείχε για κάτι αβέβαιο;Το αποτέλεσμα ήταν ότι ενώ στις επιλογές συμβούλων του 2007 οι υποψήφιοι ήταν 2.600 περίπου το 2011 ποτέ δεν ανακοινώθηκε ο ακριβής αριθμός υποψηφίων που σίγουρα δεν υπερέβη τους 850.Δηλ.δια της αφαιρέσεως πλήθος ικανών και προσοντούχων υποψηφίων αποκλείστηκε .Οι ίδιοι όμως ήταν υποψήφιοι για διευθυντές εκπαίδευσης το 2016 και τώρα για διευθυντές σχολείων.Θα μπορούσε το Υπουργείο να πει ότι όποιος επιλεγεί δεν επιτρέπεται πχ για δυο χρόνια να διεκδικήσει άλλη θέση ευθύνης.Το πρόβλημα όμως είναι ότι τον άλλο μήνα μπαίνουν στο 3ο έτος παράτασης της 4ετούς θητείας τους.Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ και για κανέναν άλλο στην εκπαίδευση ,αλλά και σε όλο το δημόσιο.
@Γιώργος
Και κίνητρα έχουν που τα ξέρουμε και 5 οδικές μετεκινήσεις δικαιούνται το μήνα και το επίδομα θέσης είναι πολύ περισσότερο από του διευθυντή σχολείου και τους επικίνδυνους δρόμους τους ήξεραν όταν δήλωσαν την εκπαίδευτική περιφέρεια.Όσο για τα περισσότερα προσόντα μη βάζεις ποια στοίχημα.Δες τους πίνακες με τα μόρια υποψηφίων μεγάλων πόλεων

 
voula
21 Ιουν 2017 21:55

Μεγάλη καριέρα κάνουμε όλοι στην εκπαίδευση τελικά, ζούμε το μύθο μας ως διευθυντές ή σύμβουλοι!!!

 
@oloi
21 Ιουν 2017 23:35

Άντε μπήκατε στη λογική της έκφρασης γνώμης μυστικά. Μας αρέσει το σκοτάδι αρκεί να μη αναλάβουμε την ευθύνη των πράξεών μας. Άντε να εισηγηθεί το Υπουργείο να αλλάξουν οι θεωρίες της διοίκησης και τα συστήματα αξιολόγησης και στην Ευρωπαϊκή ένωση, άντε να τους μάθουμε πως διπλώνουμε στα κρυφά τη γνώμη με χαρτάκια σε κλίμακα των δύο απαντήσεων, ερωτημάτων τρία σε ένα. Άντε να διώξουμε όλους τους νέους στο εξωτερικό μπας και σωθούμε από τα αυτονόητα και τη λογική. Αυτά δεν τα θέλουμε και τα διώκουμε καθημερινά.

 
Βασίλης
22 Ιουν 2017 00:01

@voula
Έχεις απόλυτο δίκιο! Η λέξη καριέρα (σταδιοδρομία) έχει καταλήξει να είναι, αφενός 'κενή νοήματος' (το διοικητικό στέλεχος είναι υποχείριο των υφισταμένων του, αν και διατηρεί ολόκληρο το μερίδιο ευθύνης) και, αφετέρου 'πολιτικά αμαρτωλή', εφόσον κλονίζει τις αυταπάτες περί συλλογικότητας και ομοφωνίας των επαγγελματικώς μετρίων ή ανεπαρκών συλλογικοτήτων εναντίον εκείνων που οραματίζονται το βέλτιστο, πλην ίσως , μη επιθυμητό από τους πολλούς.

Τι να κάνουμε όμως, η 'καλή' σταδιοδρομία προϋποθέτει προσπάθεια, μόχθο, αξιολόγηση, λογοδότηση, αιτιολόγηση και ατομική ευθύνη, πράγματα άγνωστα στους υπερασπιστές της βορειοκορεατικής ομοφωνίας και ομοιομορφίας.

 
Mr Νίκος
22 Ιουν 2017 01:03

Αυτός που το έγραψε αυτό έχει χιουμορ
... Σχολικοί Σύμβουλοι να κληθούν να διευθύνουν μεγάλα κεντρικά σχολεία στις μεγάλες πόλεις , χωρίς να διαθέτουν προϋπηρεσία και την ανάλογη πείρα !!
Δηλαδή χρειάζεται πείρα; Αν χρειαζόταν προϋπηρεσία και πείρα θα μετρούσαν πολύ περισσότερο τα αντίστοιχα προσόντα διοικητικής υπηρεσίας, καθώς και η αντίστοιχη εκπαίδευση, αλλά το κατά Σύριζα σύστημα διαλαλεί ότι αυτό που χρειάζεται ο καλός διευθυντής είναι πρώτιστα πολλά χρόνια στην τάξη, ή κάνω λάθος;

 
Φωτεινή Σταλικα
22 Ιουν 2017 01:24

Περιμένουμε το νεο θεσμικό πλαίσιο συμβούλου,προσόντα υπαρχουν

 
Μαρία
22 Ιουν 2017 07:39

Γιατί λέτε τόσες ανακρίβειες και γιατί τόσο μένος εναντίον των Σχολικών Συμβούλων; Φταίνε αυτοί μήπως για την παράταση της θητείας τους; Ή μήπως δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί στο να διεκδικήσουν μια άλλη θέση; Οι Σχολικοί Σύμβουλοι πέρασαν και αυτοί από τη γνώμη των συναδέλφων στα σχολεία της οργανικής τους θέσης. Και θα έλεγα πως είναι αδικημένοι σε αυτό το θέμα και όχι ευνοημένοι, επειδή λείπουν πολλά χρόνια από εκεί.

 
Παναγιώτης
22 Ιουν 2017 08:44

Μr Nikos ,αν διαβάσεις καλά δεν εννοεί τους σχολικούς συμβούλους ότι δεν έχουν προυπηρεσία και ανάλογη πείρα αλλά αυτούς τους υπόψηφιους διευθυντές που είναι χαμηλά στον πίνακα των μορίων και θα τους αντικαταστήσουν όταν οι ΣΣ θα αποχωρήσουν !!!Τώρα όσο για την άνιση μεταχείρηση ναι έχει απόλυτο δίκαιο και μήπως αυτό έπρεπε διαβάζοντας τον νόμο οι ΣΣ να μην κάνουν αίτηση για διευθυντές αφού ο νόμος λέει καθαρά ότι χρειάζεται η γνώμη του συλλόγου ; Και πόσο αλήθεια αποδεκτοί θα γίνουν απο τους συλλόγους όταν αναλάβουν ως διευθυντές; Ας σκεφτεί κανείς τι αναστάτωση θα δημιουργηθεί όταν αφήσουν την θέση του διευθυντή γιατί θέλουν να γίνουν σύμβουλοι μέσω της σχολικής χρονιάς ; Στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στους ΣΔ, στους μαθητές κ.λ.π; Σωστός , πολύ σωστός λοιπόν ο προβληματισμός και χρήζει διευκρίνησης απο το υπουργείο για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα !!!!

 
Παναγιώτης
22 Ιουν 2017 09:20

Μαρία , ουδένα μένος με τους ΣΣ, αλλά στα πλαίσια του δικαίου κινούνται οι παραπάνω προβληματισμοί και απόψεις!!! Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι απο το 2011 μέχρι σήμερα οι διευθυντές ΣΜ έχουν υποβληθεί σε τρεις αναμετρήσεις -2011,2015, 20017- για θέσεις διευθυντών απο τις οποίες δύο με την συμβολή του Συλλόγου Διδασκόντων ενω οι ΣΣ εκ του ασφαλούς κατείχαν τις θέσεις τους για αυτά τα έξι χρόνια περίπου !!! Άρα ας μην μιλάμε λοιπόν για μένος αλλά για δικαιοσύνη !!!Όταν οι διαδικασίες γίνονται ίσοις όροις μόνο τότε είναι σωστές και δίκαιες !!!

 
Ερωτήματα
22 Ιουν 2017 12:53

Μία λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά αλλά δε λέγεται: η γνωμοδότηση του συλλόγου διδασκόντων αντικατέστησε την αξιολόγηση που δεν έγινε, πάγωσε δεν καταργήθηκε. Όλοι οι σύμβουλοι έχουν αξιολογηθεί παιδαγωγικά και διοικητικά. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ!

 
geothe
22 Ιουν 2017 13:34

@Γιώργος & @Poyet

Η ανακρίβεια πάει σύννεφο. Οι σχολικοί σύμβουλοι δικαιούνται μέχρι 2 μετακινήσεις εφόσον το Σχολείο βρίσκεται τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα μακρυά από την έδρα ή την κατοικία τους. Παίρνουν περίπου το ίδιο επίδομα με τους διευθυντές 12/θέσιου και σίγουρα μικρότερο από αυτό του Λυκειάρχη.
Όσο για τα προσόντα που αναφέρετε, μην το πείτε παραέξω. Οι σχολικοί σύμβουλοι που έθεσαν υποψηφιότητα για Διευθυντές παντού βρίσκονται στις πέντε πρώτες θέσεις.

 
PE
22 Ιουν 2017 15:09

@geothe
Δεν είναι καθόλου ανακρίβειες.Γράφεις για μετακινήσεις οι οποίες είναι 5 μηνιαίως.Τις ίδιες ακριβώς έχουν και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης.Οι καταστάσεις μετακινήσεων αναρτώνται στην Διαύγεια.Τώρα αν εννοείς τα 50 χιλ μακριά από την κατοικία τους το κράτος δεν το αφορά που κατοικούν, γιατί ξέρουμε όλοι σχολικούς συμβούλους που διαμένουν σε γειτονικούς νομους και μετακινούνται.Το επίδομα θέσης είναι υψηλότερο από των Διευθυντών(400 ευρώ περίπου καθαρά).Όσο για τα προσόντα δεν γράφηκε ότι δεν έχουν , αλλά και πολλοί άλλοι που δεν είναι Σχολ.Συμ.έχουν πολλά παραπάνω ειδικά στην Α/θμια.Όποιος δε δεν είναι ευχαριστημένος μπορεί να γυρίσει στην τάξη.Αυτό όμως που προκαλεί ενόχληση είναι ότι ενώ το 2011 στις επιλογές τους για να θέσει κάποιος υποψηφιότητα έπρεπε να παραιτηθεί από την θέση ευθύνης που είχε και μετά να υποβάλει τα δικαιολογητικά του.Οι ίδιοι όμως από τότε, ενώ έχουν την θέση , είναι υποψήφιοι για Διευθυντές Εκπαίδευσης και τώρα σχολείων.Η δε συνεχιζόμενη για 3ο χρόνο παράταση της 4ους θητείας τους,αν και δεν φέρουν ευθύνη έστω και αν δεν το ζητούν επιτακτικά,προκαλεί πλέον ακόμη περισσότερη δυσφορία όπως και το γεγονός ότι ενώ βρίσκονται στον 7ο με τις παρατάσεις περίπου χρόνο της θητείας τους προθύμως μετείχαν στα συμβούλια επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης .Αυτό δεν είναι ούτε δικαιοσύνη ούτε αξιοκρατία και πρέπει όλα αυτά να λέγονται μήπως φιλοτιμηθεί επιτέλους ο Υπουργός ,που στις 14 Δεκεμβρίου δήλωσε στο εσος ότι σε δυο μήνες θα λυθεί το θέμα των Σχολ.Συμβ. και βρισκόμαστε στον 7ο ,και προχωρήσει άμεσα σε επιλογές,και πάνω από όλα ότι όποιος αναλαμβάνει μια θέση ευθύνης για δυο χρόνια να μην μπορεί να διεκδικήσει άλλη παραιτούμενος από αυτήν που ήδη έχει.

 
Rip
22 Ιουν 2017 16:37

Μαρια @ Αν λειπουν πολλα χρονια απο εκει καιρος να πανε ξανα ..

 
npokias
22 Ιουν 2017 18:30

@geothe Καλά πόσο μακριά από την πραγματικότητα μπορείς να είσαι όταν δεν γνωρίζεις το επίδομα των Σχολικών Συμβούλων καθώς και τα προυποτιθέμενα προσόντα για να γίνει κάποιος Σχολικός Σύμβουλος.Γιατί δεν βλέπει παλαιούς πίνακες μοριοδότηαης Σ.Σ. και Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Σχολικών μονάδων ώστε να συγκρίνεις και να μη λες ανακρίβεις.Ότι λάχει ...λέμε!!ΑΧΧΧ

 
geothe
23 Ιουν 2017 19:10

@npokias & @pe
Τώρα για το ποιος είναι μακριά από την πραγματικότητα....
1. Νόμος 4354/2015 ΦΕΚ 176, άρθρο 16, περ. βε "Σχολικοί σύμβουλοι.... 300 ευρώ (φυσικά μεικτά).

2. Οι μετακινήσεις είναι 2 και πρέπει ο τόπος εκτέλεσης υπηρεσίας να είναι τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα είτε από την έδρα είτε από την κατοικία. Αυτό δεν σημαίνει πως επιλέγεις αλλά αποκλείει την πιθανότητα να πάρεις οδοιπορικά.

3. Όσο για τους πίνακες, βρείτε στους πίνακες τα μόρια των ΣΣ που μπαίνουν στη διαδικασία και θα καταλάβετε. Φυσικά και πολλοί άλλοι συνάδελφοι έχουν πολλά και σημαντικά τυπικά προσόντα. Αυτό σημαίνει πως μόνο οι ΣΣ πρέπει να απολογούνται συνεχώς που τα έχουν;

4. Κανένας δεν φοβάται να γυρίσει στην τάξη, μάλιστα κάποιοι έχουν υπηρετήσει για πολλά χρόνια σε Σχολεία που κάνουν τη διαφορά.

5. Επίσης, είναι πολλοί ΣΣ που απαιτούσαν εδώ και καιρό να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις αρμοδιότητες και να γίνουν οι διαδικασίες όπως προβλέπεται να γίνουν.

6. Όσο προθύμως συμμετείχαν και τα υπόλοιπα μέλη των συμβουλίων επιλογής (αιρετοί, εκπαιδευτικοί, πανεπιστημιακοί) τόσο "προθύμως" συμμετείχαν και οι ΣΣ.

7. Έχετε δίκαιο για το δίμηνο που είπε ο Υπουργός, αλλά να "χρεώνετε" και αυτό στους ΣΣ που επιθυμούν τόσο καιρό συνάντηση μαζί του και δε γίνεται, νομίζω πως είναι άδικο.

Θεωρώ πως πρέπει να αποκαθίσταται η αλήθεια με στοιχεία και όχι ιδεοληψίες.

 
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
19 Ιουλ 2017 14:57

Πότε θα βγει προκήρυξη Σχολικών Συμβούλων?

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ