Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Με «αυτόματο πιλότο;» η διαδικασία των Συνεντεύξεων για την επιλογή των Διευθυντών των σχολικών μονάδων…

Υποψήφιοι Δ/ντές – Δ/ντριες που έχουν ΑΡΝΗΤΙΚΗ έκφραση γνώμης από τους Συλλόγους Διδασκόντων, φαίνεται να παίρνουν ΑΡΙΣΤΑ από τα Συμβούλια Επιλογής.
Δημοσίευση: 29/06/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων , φαίνεται να μη λαμβάνεται υπόψη σε πολλές περιπτώσεις από τα  Συμβούλια Επιλογής, για τη βαθμολόγηση κατά τη «Συνέντευξη»

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του esos , τις δύο (2) πρώτες ημέρες;

•    Το κάθε Συμβούλιο Επιλογής ακολουθεί τη δική του διαδικασία όσον αφορά τις Συνεντεύξεις, αφού δεν υπάρχει πλαίσιο και κατευθύνσεις.

•    Το κάθε Συμβούλιο Επιλογής ακολουθεί τη δική του διαδικασία όσον αφορά τις Ερωτήσεις προς τους υποψήφιους Δ/ντές – Δντριες. Κάνουν όποια ερώτηση επιθυμούν.

•    Η οδηγία  του υπουργού Παιδείας , από τα Μέσα Μαζικής Ενημλερωσης, για συνεκτίμηση της «Γνώμης του Συλλόγου Διδασκόντων» δεν ακολουθείται αφού:

1.    Δ/ντές & Δ/ντριες, εν ενεργεία, που φαίνεται να έχουν «αποτύχει» στο έργο τους και έχουν ΑΡΝΗΤΙΚΗ έκφραση γνώμης από τους Συλλόγους Διδασκόντων, αντιμετωπίζονται από τα Συμβούλια Επιλογής ως να μην έχει συμβεί κάτι και Αριστεύουν.

2.    Υποψήφιοι Δ/ντές – Δ/ντριες που έχουν, επίσης, ΑΡΝΗΤΙΚΗ έκφραση γνώμης από τους Συλλόγους Διδασκόντων, φαίνεται να παίρνουν ΑΡΙΣΤΑ από τα Συμβούλια Επιλογής.

Η οδηγία του υπουργού Παιδείας από τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης:

ΥΠΟΥΡΓΟΣ

«Το σύστημα  το οποίο το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματικό ήταν η ψηφοφορία του Σ.Δ. η οποία ψηφοφορία μοριοδοτούταν. Εμείς αυτό που λέμε, σεβόμενοι την απόφαση  που κατά τη γνώμη μας   είναι μια δύσκολη απόφαση, είναι ότι  δε βοηθά τη δημοκρατική πορεία των σχολείων.

Προσπαθήσαμε να βρούμε άλλους τρόπους και νομίζω ότι υπάρχει ένας  ιδανικός τρόπος Δηλαδή οι   Σ.Δ σε μία συνέλευση που θα κάνουν, σε μία συνάντηση θα εκφράσουν τη γνώμη τους  πάνω σε ορισμένα πράγματα.

Π.χ το άτομο που βάζει υποψηφιότητα ενισχύει τη συλλογικότητα ή είναι ένας άνθρωπος που πολώνει τη κατάσταση; Επιστημονικά παρακολουθεί τα πράγματα ή έχει μείνει τότε που πήρε πτυχίο;

ΔΗΜ
Επομένως είναι αξιολόγηση;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Θα σας πω. Η έκφραση γνώμης  δεν είναι αξιολόγηση, η έκφραση γνώμης είναι  για να βοηθηθεί το επόμενο στάδιο η συνέντευξη.
Λέω ότι ( αν κάποιος) ενισχύει τη συλλογικότητα, έχει καινοτόμα προγράμματα αλλά δεν έχει διοικητικές ικανότητες.
Λέω για κάποιον άλλο έχει διοικητικές ικανότητες αλλά έχει να  πάρει ένα σεμινάριο τα τελευταία χρόνια.

Όταν πάνε στη συνέντευξη, οι άνθρωποι που κάνουν τη συνέντευξη   θα πρέπει να το αξιολογήσουν να το συνεκτιμήσουν».

ΑΠΟΡΙΕΣ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.    Είναι, λοιπόν να απορεί κανείς ποιο ρόλο έπαιξε η γνωμοδότηση του Συλλόγου Διδασκόντων αφού δεν δεσμεύει κανέναν και δεν συνεκτιμάται;

2.    Πράττουν σωστά τα Συμβούλια Επιλογής ή όχι αν λειτουργούν με τον τρόπο αυτό;

3.    Τι Δ/ντές – Δ/ντριες θα επιλεγούν και θα πάνε στα σχολεία όταν τα σχολεία τους έχουν «απορρίψει»;

4.    Υπάρχει κάποιος τρόπος και ποιος για να απορριφθεί κάποιος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπ/κός – Δ/ντής αν τα Συμβούλια Επιλογής «φοβούνται» και δεν επιθυμούν να εμπλακούν σε διαδικασίες νομικές; Τους προστατεύει και πώς το ΥΠ.Π.Ε.Θ.;

5.    Γιατί το υπουργείο Παιδείας δεν τολμά να υλοποιήσει την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου του κάθε σχολείου και η έκθεση να δεσμεύει το κάθε Συμβούλιο Επιλογής, αλλά και το κάθε μέλος του;

6.    Γιατί στην Ελλάδα του 2017 δεν υπάρχουν ακόμη διαδικασίες αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου, οι οποίες να παίρνονται υπόψη στην επιλογή των Στελεχών της Εκπ/σης;  

7.    Συνιστά αυτό κατάφωρη αδικία για τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς που έχουν προσφέρει, που έχουν παράγει εκπαιδευτικό έργο και η εργασία τους δεν παίρνεται υπόψη;

Αυτά και άλλα ερωτήματα απασχολούν τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης, τα οποία δεν φαίνεται να μπορούν   να απαντηθούν ούτε από το υπουργείο Παιδείας, αλλά ούτε και από τα κόμματα που κυβέρνησαν για δεκαετίες την Ελλάδα και είχαν την ευθύνη της εκπαίδευσης αφού μια σειρά από αυτονόητες λειτουργίες στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μας φαντάζουν ακόμη εξωπραγματικές.

 

Σχόλια (35)

 
γιωργος
01 Αυγ 2017 09:41

στη δική μας περίπτωση υπήρξε υποψήφια που καθόλα τα προηγούμενα ετη απουσίαζε απο το σχολείο με αποσπάσεις οπότε και τη συγκεκριμένη στιγμή (ήταν σε πανεπιστήμιο) δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ γνώμη από κανένα σύλλογο ,παρόλα αυτά πήρε 8 και εμείς που πήγαμε στη διαδικασία εκτεθήκαμε αγωνιστήκαμε λιγότερο απο 8 και το αποτέλεσμα πήρε αυτή τη θέση ! αυτά για να καταλάβουν μερικοί πόσο ψεύτικο ήταν το τμήμα της γνώμης του συλλόγου ! αν υπάρχουν αιρετοί συριζα τους καλώ να λάβουν θέση για τέτοιου είδους περιπτώσεις και τι θα έλεγε ο υπουργός ;

 
Εκπαιδευτικός
02 Ιουλ 2017 19:35

@GAS
Φίλε μου, παράγινε το κακό με όλη αυτή την παραφιλολογία περί αντισυνταγματικότητας και ατέρμονων προσφυγών στη δικαιοσύνη! Κι εσύ κινείσαι στην ίδια λογική, βλέπω. Μόνο που όλα αυτά βλάπτουν σοβαρά... την υγεία της εκπαίδευσης! Βρίσκω άκρως υποκριτική πάντως όλη αυτή την όψιμη ευαισθησία για πράγματα που νομίζω πως στο παρελθόν γίνονταν με πολύ πιο προκλητικό και άδικο τρόπο. Αυτό που λες για συμβούλια αποτελούμενα από πρώην διευθυντές αποτελεί ξεκάθαρη ανακρίβεια! Φυσικά και μπαίνανε αυθαίρετα διάφοροι με "ειδικά" προσόντα! Άλλωστε πού να βρεθούν πρώην διευθυντές,;

 
Pe19
02 Ιουλ 2017 19:28

@Στράτο @Πλατάρο Γιάννη

Φέτος τα συμβούλια επιλογής αλλά και οι υποψήφιοι έχουν και ένα ακόμη σταθερό στοιχείο, την «αξιολόγηση» του συλλόγου. Είμαι περίεργος πως θα χρησιμοποιηθεί; Κάτι μου μου λέει υποψήφιοι με 100% θετικές γνώμες και εξαίρετο βιογραφικό θα βαθμολογηθούν χειρότερα από υποψηφίους (ημέτερους) που θα έχουν αρκετές αρνητικές κρίσεις αλλά θα τα «λένε» καλύτερα.
Η στατιστική αξιοποίηση της γνώμης του συλλόγου είναι εξαίρετη σαν ιδέα πλην όμως με πολλά πρακτικά προβλήματα. Θα ήταν καλό σε ένα σύλλογο όλοι να βαθμολογούν όλους (χαχαχαχα) στο τέλος κάθε χρονιάς και κάθε φορά που κάποιος είναι υποψήφιος τα στατιστικά του να είναι στην διάθεση του εκάστοτε συμβουλίου. (Φυσικά σε μια φόρμα 10+ ερωτήσεων και στην 5βαθμη κλίμακα).
Συμφωνώ με τον Στράτο ότι η γνώμη του συλλόγου είναι σωστότερη από αυτή του συμβουλίου αλλά για υποψηφίους που ξέρουν, τι θα γίνει με αυτούς που δεν ξέρουν ή με αυτούς που υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα με την εκλογή τους (συμπλήρωση ωραρίου). Θα συμφωνούσα με μια κρίση του συλλόγου όμως σαν μόνο και αποκλειστικό κριτήριο ( συμβαίνει στις προηγούμενες κρίσεις που αν και πλειοψήφησα να χάσω την εκλογή λόγω περισσότερων χρόνων «διδακτικής» υπηρεσίας του συνυποψηφίου μου και παντελή έλλειψη άλλων προσόντων ). Ακόμα η γνώμη αυτή θα πρέπει να είναι, είτε τεκμηριωμένη (επώνυμη), είτε ο σύλλογος να είναι κλειστό σύνολο δηλαδή να εκλέγεται μόνο μέλος του συλλόγου και οι εκπαιδευτικοί του κάθε σχολείου να είναι υπάλληλοι του σχολείου και όχι του κράτος (το τελευταίο το απεύχομαι).
Το συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω, η τελευταία στροφή του τραγουδιού των Αφών Κατσιμίχα
«Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες
τότε και μόνο όταν είναι εφικτές
μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις
ασ’τες καλύτερα, καθόλου μην τις λες.»

 
ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΟΣ
02 Ιουλ 2017 18:25

@
Στράτος ο Συριζογνώμων
Πάλι διαμαρτύρεσαι για την απόφαση του ΣτΕ και οι ομοιδεάτες σου για τις άλλες δικαστικές αποφάσεις;Κάντε πολύ απλά αυτό που έκανε ο σύντροφός σας ο Μαδούρο.Καταργήστε το ΣτΕ να ησυχάσετε επιτέλους.
Κυβερνάτε 2,5 χρόνια.Θα μπορούσατε να κάνετε,αν θέλατε που δεν θέλατε,έναν αξιοκρατικό νόμο επιλογών.Αντ΄αυτού ακολουθήσατε την πεπατημένη των προηγούμενων που κατακρίνατε.Απλά είστε πιστή συνέχειά τους και μάλιστα σε χειρότερη έκδοση.Πάλι διορισμένα συμβούλια επιλογής και συνεντεύξεις που κατακρίνατε όταν ήσασταν η ελπίδα που έρχεται και εφαρμόζετε σαν το χειρότερο παλιό που είστε τώρα που γίνατε εξουσία ελέω ΗΠΑ,ΕΕ,Μέρκελ,δανειστών ,Καραμανλή και ντόπιας ολιγαρχίας.Δυο μνημόνια μέχρι το 2060 μας φορτώσατε αδίστακτα.
Το γιατί είστε χειρότεροι από τους προηγούμενους και παγκόσμιοι πρωταθλητές της αναξιοκρατίας φαίνεται από έναν επί πλέον λόγο:
Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης εκλέχτηκαν με την αντισυνταγματική ψηφοφορία.Παρά όλες τις επισημάνσεις νομικών τους κάνατε προέδρους των συμβουλίων επιλογής.Δηλαδή να αξιολογήσουν αυτούς που τους ψήφισαν και αυτους που τόλμησαν να μην τους ψηφίσουν.Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ούτε στην Ελλάδα ,ούτε και πουθενά στον κόσμο.Έτσι έχουμε προέδρους συμβουλίων που θα ανταποδώσουν με βαθμό αυτούς που τους ψήφισαν σαν ένδειξη ευχαριστίας και θα τιμωρήσουν όλους όσους δεν ήθελαν δημοκρατικά , ζώντας ακόμη σε ένα ελεύθερο καθεστώς,να μην τους ψηφίσουν.Και υπάρχουν διευθύνσεις,όπως γράφηκε και στο εσος και στις εφημερίδες ,που έγιναν διευθυντές ενώ δεν πέρασαν ούτε το 17 ή 18%.Άρα να αναμένουμε την 'τιμωρία'του 80 και πάνω τοις% και την επιβράβευση του κάτω του 20%.Αυτό εσείς του ΣΥΡΙΖΑ το θεωρείτε αξιοκρατία και διαφάνεια.;Μπορείτε να επιβεβαιώσετε κατηγορηματικά ότι δεν συμβαίνει τώρα;Γιατί ήδη υποψήφιοι που εξετάσθηκαν εκφράζουν αμφιβολίες για την αντικειμενικότητα των προέδρων επειδή γνωρίζουν ότι δεν τους ψήφισαν.Αυτά δεν γίνονται ούτε σε κράτη-μπανανίες.Που ακούστηκε να αξιολογεί ο πρόεδρος αυτούς που ξέρει ότι τον ψήφισαν ή όχι;Άσε λοπόν συριζογνώμωνα Στράτο τις θεωρίες σου για διαφάνεια.Δεν πείθεις ούτε εσύ ,ούτε η κυβέρνηση σου του 15% και κάτω.Αν του χρόνου Στράτο ανέβουν οι άλλοι , οι διευθυντές που φέρθηκαν έτσι σε υποψήφιους τι αντιμετώπιση περιμένεις να έχουν την επόμενη των εκλογών;
Τέλος επιμένεις να μην απαντάς στο ερώτημα αν θεωρείς αριστερό και σοσιαλιστικό καθήκον να κόβονται στις συνεντεύξεις οι πρώτοι σε ψήφους και προσόντα και να γίνονται οι τρίτοι,τέταρτοι κλπ,στις επιλογές για διευθυντές εκπαίδευσης ,όπως έγραψε και το εσος, μόνο και μόνο επειδή δεν είναι δικοί σας.Το ότι δεν απαντάς σημαίνει ότι συμφωνείς και ας το σκεφτούν όσοι ελάχιστοι ευτυχώς ακόμη πιστεύουν τα γραφόμενά σου.Αυτοί οι τρίτοι ,τέταρτοι κλπ τώρα Στράτο αξιολογούν αλλά δεν πειράζει.Δικοί σου είναι.Αν ήταν οι άλλοι θα είχατε ξεσηκωθεί .

 
KM
02 Ιουλ 2017 16:34

Υπάρχει προηγούμενο μελών συμβουλίου που είχαν επιπτώσεις από προσφυγές υποψηφίων; Δεν θυμάμαι κάτι τα τελευταία χρόνια.

 
Γιάννης Πλατάρος
02 Ιουλ 2017 14:12

@Στράτος
Φυσικά και επιστρέψαμε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στα Συμβούλια Επιλογής, διότι η ανώνυμη , αναιτιολόγητη, μυστική, απρόσωπη, μη λογοδοτούσα άποψη του Συλλόγου, ήταν αντισυνταγματική.
Τα Συμβούλια Επιλογής λοιπόν, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ.
Το ότι είναι όμως απολύτως Συνταγματικά, δεν σημαίνει ότι ΘΕΣΜΙΚΩΣ, λειτουργούν και δίκαια!
Έχθρός του δικαίου είναι το δικαιότερο. Εχθρός του σωστού το σωστότερο. Η συνέντευξη έχει δαιμονοποιηθεί από τον Συνδικαλισμό. Με τον τρόπο που γινόταν, ναι, ήταν «εργαστήριο μικροχασαπικής τέχνης» Χρονικά η καλύτερη συνέντευξη ήταν του 3848/2010. Με τις διαδικασίες της εξετάστηκα 2 φορές. Την μία πήρα 10+/15 την άλλη 14/15. Αυτή ήταν ό,τι καλύτερο έχει θεσπιστεί και ...ξεθεσπίστηκε!
Ήταν μια «ημιδομημένη Συνέντευξη» Θα μπορούσε να ήταν πιο δομημένη, πιο διαφανής . Όχι το προηγούμενο θεσμικό χάλι, ούτε το νυν θεσμικό χάλι. Μπορούσαν να πάρουν τις διαδικασίες Συνέντευξης του 3848 και να τις βελτιώσουν προς την μοναδική κατεύθυνση αξιοκρατίας.
Ευτυχώς που υπάρχουν πολλά μεταπτυχιακά στην Εκπαίδευση και ο κόσμος ΜΑΘΑΙΝΕΙ και δεν θα μπορεί να τον δουλεύει ο κάθε ένας ημιμαθής συνδικαλιστής με στεντόρεια φωνή, ντουντούκα, συνθήματα και ιδεολογική τρομοκρατία. Λέτε να μην υπάρχει ΚΑΛΗ συνέντευξη ΘΕΣΜΙΚΑ; Για ρωτήστε έναν Πανεπιστημιακό. Έλληνα απαραιτήτως. Θα σας υποδείξει ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ. Αν του πείτε όμως να σας υποδείξει μία που να φωτογραφίζει «τα δικά μας παιδιά» θα σας υποδείξει μια θεσμικά αυθαίρετη, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑ, όπως η νυν. Και όχι μόνον όπως η νυν, αλλά και αεί και εις του πρότερους αιώνες των αιώνων, πλην όχι αμήν.
Αγαπητέ Στράτο δεν γέρασα για να κοροϊδεύω τους συνανθρώπους μου.
Δεν αξίζει να δουλεύουμε τον κόσμο και να είμαστε συνεργοί στις κοροϊδίες των εξουσιών. Να λέμε την αλήθεια. Είμαστε κάτοχοι της αληθείας; Η απάντηση είναι ότι για πλήρως ορισμένα αρχικά στοιχεία, για πλήρως ορισμένες έννοιες, να ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, πάντα εν χρόνω, τόπω και σκοπώ. Δεν ξέρω νομίζεις πόσο πολύ ΑΡΕΣΕΙ η ψηφοφορία στον κλάδο; Σε όλο τον κλάδο. Όλου του ιδεολογικού φάσματος. Οι Σειρήνες είναι ελκυστικές διαχρονικά. Βάζεις σε ένα φάκελλο ένα χαρτί και τιμωρείς κάποιον, χωρίς η τιμωρία σου να είναι εφέσιμη, χωρίς να υπόκειται σε αναψηλάφηση, χωρίς να υπόκειται σε αναθεώρηση, χωρίς να υπόκειται σε ένσταση, χωρίς να υπόκειται σε κανενός είδους θεραπεία! Αυτό το ΠΡΑΜΑ, το Σ.τ.Ε, είπε ότι είναι αντισυνταγματικό. Είπε αυτό που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ως «άδικο» και ένα παιδάκι. Εμείς που είμαστε δάσκαλοι δεν το ξέρουμε; Δεν το κατανοούμε δεν το καταλαβαίνουμε; Θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας αλληλοκοροϊδευόμενοι;
Ζωή να έχουμε, συντόμως θα έλθει και η αξιολόγηση από μαθητές και γονείς και εκεί να δεις γόους κλαυθμούς (>«Κλαυθμώνος») θρήνους οδυρμούς και τριγμούς των οδόντων. Κάποιοι θα παρευρίσκονται στην Εκπαιδευτική κόλαση «παρά τω οξαποδώ»
Γιατί αλλιώς τα τελώνια «θα μας την λένε» Και θα μας την λένε δια στόματος Δαυίδ: «...σὺ δὲ ἐμίσησας παιδείαν καὶ ἐξέβαλες τοὺς λόγους μου εἰς τὰ ὀπίσω. Εἰ ἐθεώρεις κλέπτην, συνέτρεχες αὐτῷ, καὶ μετὰ μοιχοῦ τὴν μερίδα σου ἐτίθεις. Τὸ στόμα σου ἐπλεόνασε κακίαν, καὶ ἡ γλῶσσά σου περιέπλεκε δολιότητα· καθήμενος κατὰ τοῦ ἀδελφοῦ σου εν κρυφαίς ψηφοφορίαις κουκουλοφορικώς κατελάλεις καὶ κατὰ τοῦ υἱοῦ τῆς μητρός σου και συναδέλφου σου ἐτίθεις σκάνδαλον. ταῦτα ἐποίησας, καὶ ἐσίγησα· ὑπέλαβες ἀνομίαν, ὅτι ἔσομαί σοι ὅμοιος· ἐλέγξω σε καὶ παραστήσω κατὰ πρόσωπόν σου τὰς ἁμαρτίας σου...»

 
Εκπαιδευτικός
02 Ιουλ 2017 11:58

@ΝΙΚΟΣ
Αγαπητέ μου φίλε, επίτρεψέ μου να εκφράσω τη διαφωνία μου με την υποτιμητική σου στάση απέναντι στους συλλόγους διδασκόντων. Με το να μην πράττουν κάποιοι σωστά το καθήκον τους δεν μπορεί να ενοχοποιείται συλλήβδην και αδιακρίτως το σύνολο! Είναι απολύτως ξεκάθαρο πάντως ότι ανεξαρτήτως των αδυναμιών που σαφώς υπάρχουν στη λειτουργία των συλλόγων, κανείς δεν μπορεί να τους προσάψει κομματικές σκοπιμότητες ή παρεμβάσεις σε πλήρη αντίθεση με ό,τι συνέβαινε πάντα - και ασφαλώς θα συμβεί και τώρα - με αυτά τα ολιγομελή συμβούλια που κάποιοι επιμένουν να τα θεοποιούν.

 
ΝΙΚΟΣ
02 Ιουλ 2017 10:02

@ Στράτος το έχεις παρακάνει να υπερασππιζεσαι τους συλλόγους. Πάψε να έχεις παρωπίδες και δες την πραγματικότητα. Τα πραγματικά γεγονότα και οι αναφορές λένε ότι δεν εφαμόστηκαν οι νόμοι στις συνεδριάσεις. Άλλοι έγραψαν το πρακτικό στο βιβλίο συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων και το αρίθμησαν ως συνέχεια των πρακτικών, άλλοι πρόεδροι σφράγιζαν το πρακτικό με τη σφραγίδα του σχολείου, άλλοι κατέθεσαν φωτοτυπία του πρακτικού και όχι το προτότυπο και οι διευθύνσεις τα παρέλαβαν χωρίς αρ. πρωτ. βέβαια κανένα πρακτικό δεν είναι αιτιολογιμένο.
Αφού δεν έφαρμόστηκε ο κώδικας διοικητικής διαδικασίας πως αυτοί αξιολόγησαν το κριτήριο των διοικητικών ικανοτήτων.
Πιστεύω ότι για να είναι σε θέση οι σύλλογοι να εφαρμόσουν τις αρχές της αμεροληψίας, της ίσης μεταχείρησης και της αντικειμενικότητας πρέπει πρώτα να γνωρίζουν από δημόσια διοίκηση και να εφαρμόζουν τη νομοθεσία.
Στράτο αντί να υπερασπίζεσαι ένα σύστημα που μόνο εντάσεις προκαλεί ανάμεσα στους διδάσκοντες πάρε το θάρρος να διαφοροποιηθείς από ένα νόμο που μόνο εντάσεις φέρνει στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Η γνώμη μου είναι ότι ο διευθυντής πρέπει να έχει αποδεδειγμένα γνώσεις δημόσιας διοίκησης
Νίκος

 
apla einai ta pragmata
02 Ιουλ 2017 01:45

Άλλη μια φορά μπράβο κε Πλατάρο, βάζετε τα πράγματα στη θέση τους, σεμινάριο οι αναλύσεις σας για όλους μας. Αλλά θα το στρογγυλέψω λίγο το ζήτημα. Κύριοι, το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ είναι εκεί για να παράξει έργο, το οποίο αφορά τα στελέχη του εκπαιδευτικού συστήματος. Ο καθένας βαθμολογεί και έχει προσωπική ευθύνη, τελεία. Δεν είναι ΙΧ το ΠΥΣΔΕ κανενός, τελεία. Στα πλαίσια της προσωπικής ευθύνης του ο καθένας (όποιος και αν είναι και όπως και αν βρέθηκε εκεί) και του θεσμικού πλαισίου που διέπει την ευθύνη του, ο αξιολογούμενος έχει και αυτός δικαιώματα.
Τα πράγματα είναι τόσο μα τόσο απλά. Στη δημοκρατία όποιος πιστεύει ότι έχει θιχτεί το έννομο συμφέρον του και έχει υποστεί βλάβη, προστρέχει στη δικαστική εξουσία. Αυτή αποφασίζει τελικά αν είναι έτσι η δεν είναι.
Το κάθε μέλος του ΠΥΣΔΕ λοιπόν αξιολογεί αλλά και ο κάθε αξιολογούμενος μπορεί αφού ζητήσει τις φόρμες αξιολόγησης του κάθε μέλους να κρίνει στη συνέχεια αν υπάρχει λόγος να προσφύγει στη δικαιοσύνη με όποιο τρόπο και με μήνυση ακόμα. Το δικαστήριο θα ζητήσει ότι αυτό εκτιμάει ότι θα φωτίσει την υπόθεση, και την κασέτα με τη συνέντευξη βεβαίως, γιαυτό υπάρχει για να δει η δικαιοσύνη αν ο αξιολογούμενος τα είπε καλά και εν τέλει δεν είναι ψυχασθενής αν του βάλανε βαθμολογία 2 ή 3. Αν λοιπόν δεν είναι έτσι και ταυτόχρονα ο φάκελός του δεν δικαιολογεί χαμηλή βαθμολογία, τότε το μέλος του ΠΥΣΔΕ θα βρεθεί κατηγορούμενο. Και ένα παιδάκι δημοτικού τα αντιλαμβάνεται αυτά. Απλά πράγματα δηλαδή, πολύ απλά. H αλλιώς, όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένι. Για να είσαι στο ΠΥΣΔΕ πρέπει να μπορείς να αναλάβεις και τις ευθύνες σου. Καλές οι μυστικές ψηφοφορίες αλλά τώρα έχει το μέλος ευθύνη απέναντι στο νόμο. Οπως και το περήφημο πρακτικό έκφρασης γνώμης του περήφημου συλλόγου διδασκόντων, που δεν είναι ο σύλλογος διδασκόντων αλλά μια ειδική συνεδρίαση εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο ίδιο σχολείο με τον υποψήφιο. Αλλά στη δημοκρατία δεν κάνει ο καθένας ότι θέλει. Καλά ξεμπερδέματα.

 
ΝΙΟΒΗ
01 Ιουλ 2017 23:47

Και μόνο το γεγονός ότι τα μέλη του Συμβούλιου Επιλογης α/ επώνυμα "αποτιμουν " βαθμολογουν, αξιολογούν ή όπως αλλιώς θέλει να το πει κανείς β/ "εκτίθενται " καθώς θα αναρτηθεί η βαθμολογία κάθε μέλους για κάθε υποψήφιο/α διευθυντή /ντρια γ/δύναται να δεχθούν ενστάσεις, πρέπει να το κρίνουμε θετικά (Όχι απλά επειδή φρονεί το ΣΤΕ...) Οι σύλλογοι και την προηγούμενη φορά ανώνυμα αποφάσισαν χωρίς να δίνουν δυνατότητα ένστασης -καλά δηλαδή που το ΣΤΕ αποφάσισε. ..- και τώρα -εξαιρουμένης της υπογραφής στο πρακτικό και της δήλωσης αποχής ανώνυμα έδρασαν! !! Πώς θα ένιωθαν οι εκπαιδευτικοί αν δέχονταν με ανάλογο τρόπο "αποτίμηση γνώμης ";;; Επανάσταση θα έκαναν μάλλον, ενω τώρα ! !! Και κάποιοι ήδη έχουν αρχίσει να αντιδρούν γιατί υποψήφιοι/ες διευθυντές / τριες ίσως πήραν άριστα από το Συμβούλιο Επιλογής ενώ ο σύλλογος εξέφρασε αρνητική γνώμη! !!! Θέατρο του παραλόγου δηλαδή. .. Αφενός μεν θέλουν την εξουσία του κριτή /τιμητη για τους διευθυντές /ντριας αλλά εναντιώνονται στην εξουσία αυτή όταν την έχουν οι άλλοι! !!! Κι όλα αυτά τα ενστερνίζονται και τα υπερασπίζονται οι εκπαιδευτικοί / παιδαγωγοι που κάθε μέρα αξιολογούν τους μαθητές .Άλλη πράξη στο προαναφερθεν θέατρο !!! Φυσικά όλα αυτα στη Δημοκρατία του Σύριζα στην Ελλάδα με τις "πρωτοποριακές και μοναδικές " πρωτοτυπίες στον κόσμο!!!!
Και κάτι άλλο. Οι σύλλογοι είναι οι πλεον κατάλληλοι να κρίνουν τους διευθυντές/ντριες τους ,αλλά όλοι οι υπόλοιποι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ. .. Και ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟΙ!!!!

 
Στράτος
01 Ιουλ 2017 22:08

@Γιάννης Πλατάρος
Αν αυτό σε ευχαριστεί, επιστρέψαμε λόγω ΣτΕ στα Συμβούλια Επιλογής.

Διατηρώ προσωπικά το δικαίωμα της γνώμης μου (προσωπική άποψη) ότι οι Σύλλογοι διδασκόντων μπορούν πολύ καλύτερα να κρίνουν από ένα Συμβούλιο Επιλογής. Το ΣτΕ όμως συμφωνεί μαζί σου και με πολλούς που πιστεύουν τα ίδια ή παρόμοια με σένα. Είμαι όμως βέβαιος (προσωπική άποψη και πάλι) ότι το ΣτΕ αγνοεί το μέγεθος των "μαγειρεμάτων" που κάνουν Συμβούλια ώστε να επιλεγούν, με τη σειρά μάλιστα που εκείνοι καθορίζουν, συγκεκριμένα πρόσωπα. Αν αυτή είναι αντικειμενική κρίση και αξιοκρατική επειδή διατηρείται το δικαίωμα δικαστικού ελέγχου της απόφασης του Συμβουλίου, ας την χαιρόμαστε τέτοια αξιοκρατία!

Λοιπόν, κ. Πλατάρο, καλή επιτυχία στη συνέντευξη της Τετάρτης ενώπιον του Συμβουλίου.

 
ΠΕ04.01
01 Ιουλ 2017 22:02

Γ. Πλατάρε
θα 'θελα να δω, πείτε το περιέργεια, πώς διευθύνατε τα σχολεία που διετέλεσατε δ/ντής. εννοώς τις σχέσεις σας με τους καθηγητές του συλλόγου, τις σχέσεις μεταξύ των καθηγητών του συλλόγου.

για τη θητεία ως δ/ντής β/θμιας υπάρχει το internet και μια εικόνα την έχω

 
rip
01 Ιουλ 2017 15:57

DINOS@Δεν έχω αναφερθεί σε πρόσωπα.... αλλα σε τακτικές... εγώ συνάδελφο όπου είχε εκφράσει αρνητική γνώμη για έμενα δεν τον απειλώ με μηνύσεις. Αν ήμουν προϊστάμενός του και δε με ψήφιζε-εξέφραζε θετική γνώμη για εμένα θα μου ήταν πιο χρήσιμο να μάθω τους λόγους της απόφασής του ...ίσως και εγώ να είχα κάνει λάθη... ο εκπ/κος είναι εν δυνάμει μαθητής ..

 
Γιάννης Πλατάρος
01 Ιουλ 2017 15:54

@Στράτος
Mε τις νεότευκτες νέας κοπής παρατηρήσεις που κάνεις αγαπητέ Στράτο, είσαι πολύ κοντά να κατανοήσεις την περιβόητη απόφαση του Σ.τ.Ε.
Ναι, τα Συμβούλια επιλογής στελεχώνονται κατά κανόνα από ΜΗ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. Η κλίμακα ξεκινά από τους αιρετούς των εκπαιδευτικών. Ναι, δεν έχουν σπουδάσει τεχνικές συνεντεύξεων, δεν τους έγινε ένα σεμινάριο. Τίποτα. Άρα πρέπει να πάμε στους Συλλόγους πάλι λες!
Δεν σε νοιάζει Στράτο που υπάρχουν λίγοι που καταλαβαίνουν ότι λες ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ και χρησιμοποιείς λόγο συνδικαλιστικής σπέκουλας μη τυπικής Συνεδρίασης ΕΛΜΕ χωρίς απαρτία; Δεν σε νοιάζει αυτό προφανώς.
ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ:
Και η ουσία εστί :
Η ΕΥΘΥΝΗ
Η ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ
ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
που έχουν ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, είτε είναι σχετικοί είτε άσχετοι, σε σχέση με ΜΗΝΥΣΕΙΣ που μπορούν να εισπράξουν από τον οιονδήποτε θεωρήσει ότι αδικήθηκε!
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ:
Α) Ψηφίζουν ΦΑΝΕΡΑ.
Β) Ψηφίζουν ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ.
γ) Κρατούν Πρακτικά
δ) Ψηφίζουν βάσει διατυπωμένων κριτηρίων στον νόμο (ασαφών λίγο, αλλά υπαρχόντων και διατυπωμένων)
ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ!

Όταν το ΠΑΡΤΑΕΚΑΝΑΝ, λογοδοτούσαν και ενίοτε εισέπρατταν και ποινές.
ΣΥΝΕΠΩΣ:
Το Συμβούλιο Επιλογής, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ από άποψη στελέχωσης, ΕΙΝΑΙ 100% ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, 100% ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ.
Είμεθα διατεθειμένοι να στο εξηγήσουμε περεταίρω, αν πάλι υποδυθείς ότι δεν το κατάλαβες.
Αν οι Σύλλογοι αναλάβουν ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ που γίνεται ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ, καλώς ας ψηφίζουν φανερά!
Το ότι θα παραιτηθούν από την ευθύνη είναι βέβαιο.
Ευκαιρία όμως είναι να εμπεδώσουν ότι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ =ΕΥΘΥΝΗ.

 
Ηλίας
01 Ιουλ 2017 08:53

@Γ. Πλατάρος

Νομίζω πως το αναλύσατε πολύ και ήδη αρχίζετε να χάνετε την ουσία. Δεν είναι το θέμα μας αν ο Χ υποψήφιος είναι "δημοκράτης" σύμφωνα με τον ορισμό του Θουκιδίδη ή όχι (λέμε τώρα!). Τα μέχρι σήμερα ζητήματα είναι :

1) Ανέκαθεν θέλουμε να τοποθέτουμε όπως νομίζουμε ανθρώπους σε διάφορες θέσεις. Για τα μάτια του κόσμου τους περνάμε και από μία διαδικασία (συνέντευξη) νομιμοποίησης των πράξεών μας, αφού πρώτα έχουμε φροντίσει να τη φέρουμε στα μέτρα μας.

2) Ανέκαθεν κάνουμε ό,τι θέλουμε, δεν μας ενδιαφέρει η σωστή αξιολόγηση αλλά φτιάχνουμε και τη χρησιμοποιούμε όπως θέλουμε για να πετύχουμε το σκοπό μας. Παράδειγμα οι διαθεσιμότητες Αρβανιτόπουλου (της παράταξης του 30+ τοις εκατό) που έγιναν χωρίς καμία αξιολόγηση.

3) Ανέκαθεν ήμασταν ιδιαίτερα δύσπιστοι απέναντι στη σοβαρότητα και την υπευθυνότητα του κλάδου. Αν και έχουμε "χίλιους λόγους" να είμαστε, έχουμε φτάσει προ πολλού στο σημείο που έστω και η παραμικρή σοβαρή προσπάθεια να γίνει την ακυρώνουμε από μόνοι μας με τη στάση μας.

4) Ανέκαθεν είχαμε ψευδαισθήσεις. Πιστεύαμε πως αν δεν συμμετέχουμε εμείς στο Χ έχουμε ελπίδες αυτό να μην εφαρμοστεί ή έστω δε θα μας αγγίξει. Βλέπετε ΑΣΕΠ παλιότερα, βλέπετε ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΠΣ πιο πρόσφατα, βλέπετε ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ προχθες, βλέπετε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ χθες, βλέπετε ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ σήμερα και ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ αύριο. Ίσα ίσα που όσο απέχουμε και προβάλλουμε μία στείρα άρνηση, τόσο πιο εύκολα θα έρχονται και θα μας φορούν καπέλο ό,τι θέλουν και ό,τι τους εξυπηρετεί καλύτερα.

 
DINOS
30 Ιουν 2017 23:57

@rip
Είτε τον θέλουν κάποιον στο σύλλογό του είτε όχι αν ήταν ήδη Διευθυντής ή Υποδιευθυντής και δεν ψήφισε τον Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πληρώσει αυτό τα ατόπημα του.Στον Καιάδα αφού δεν ψήφισε τον ...εκλεκτό.Αυτό το θεωρείς αξιοκρατικό;Αν κάποιος καταφύγει για αυτόν το λόγο στο δικαστήριο θα τον επικρίνεις όπως τον κ. Πλατάρο;

 
Στράτος
30 Ιουν 2017 18:26

Αυτά και άλλα πολλά είναι τα προβλήματα των Συμβουλίων Επιλογής. Γνωστά από το παρελθόν.
Γι' αυτό πολλοί υποστηρίζουμε ότι πολύ καταλληλότερο όργανο επιλογής είναι ο Σύλλογος διδασκόντων. Αλλά το ΣτΕ δεν φρονεί έτσι! Άραγε ξέρει το ΣτΕ πώς λειτουργούν τα Συμβούλια Επιλογής και πόσο "αξιοκρατική" είναι η κρίση τους; Πόσο κατάλληλα για κρίση είναι τα μέλη των Συμβουλίων;

 
ΚΜ
30 Ιουν 2017 16:41

@ekp/kos29 Ιουν 2017 23:26
"ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ"

Ή είσαι πολύ μικρός σε ηλικία ή δεν έπαιρνες χαμπάρι τι γινόταν...
Ειδικά όταν οι υποψήφιοι είχαν κάνει την δήλωση προτίμησης σχολείων...

 
rip
30 Ιουν 2017 16:04

αλλος εκπαιδευτικος@ Άλλο το νόμιμα δικαιώματα ,άλλο η δικαστική εξουσία και άλλο οι απειλές για μηνύσεις .

 
ΝΙΚΟΣ
30 Ιουν 2017 15:00

νόμος 2690/99 άρθρο 20 Γνώμη - Πρόταση
1. Όπου ο νόμος, για την έκδοση διοικητικής πράξης, προβλέπει προηγούμενη γνώμη (απλή ή σύμφωνη) ή πρόταση
άλλου οργάνου, η μεν γνώμη διατυπώνεται ύστερα από ερώτημα του οργάνου που έχει την αποφασιστική
αρμοδιότητα, η δε πρόταση υποβάλλεται με πρωτοβουλία του προτείνοντος οργάνου. Η γνώμη ή η πρόταση,
πρέπει να είναι έγγραφη, αιτιολογημένη και επίκαιρη κατά το περιεχόμενό της.

Συνεπώς κανένα πρακτικό δεν είναι νόμιμο και δεν πρέπει να ληφθεί υπόψη του συμβουλίου.
Και κάτι άλλο είναι πειθαρχικό παράπτωμα για όσους υπέγραψαν πρακτικά που δεν είναι αιτιολογημένα.
ορισμός του πειθαρχικού παραπτώματος «1. Πειθαρχικό παράπτωμα αποτελεί κάθε παράβαση υπαλληλικού καθήκοντος που συντελείται με υπαίτια πράξη ή παράλειψη και μπορεί να καταλογισθεί στον υπάλληλο. 2. Το υπαλληλικό καθήκον προσδιορίζεται τόσο από τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, οι εντολές και οδηγίες όσο και από τη συμπεριφορά που πρέπει να τηρεί ο υπάλληλος εντός και εκτός της υπηρεσίας ώστε να μη θίγεται το κύρος αυτής. 3. Το υπαλληλικό καθήκον, κατά την προηγούμενη παράγραφο, σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει στον υπάλληλο πράξη ή παράλειψη που να αντίκειται προδήλως στις διατάξεις του Συντάγματος και των νόμων».

 
ΜΑΤ,VAV
30 Ιουν 2017 13:54

Νομίζω πως συνέπεια όλων αυτών που αναφέρονται, είναι το πρόχειρο στήσιμο της όλης διαδικασίας!
Από τη μοριοδότηση των προσόντων, από το ποιος θα κρίνει ποιον ,από τα απαράδεκτα φύλλα 'αποτίμησης -αξιολόγησης" που δεν έχουν καμιά διαβάθμιση που δηλαδή οδηγούν στην ανθρωποφαγία και δεν προδιαγράφουν ένα καλύτερο μέλλον στην εκπαίδευση!

 
nik
30 Ιουν 2017 11:44

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

 
NK
30 Ιουν 2017 11:14

Είναι να θαυμάζει κανείς τον Υπουργό που ... έδωσε οδηγίες μέσα από τα ΜΜΕ. Αν πραγματικά πίστευε πως στέκουν νομικά όλα αυτά, θα έστελνε τις οδηγίες με εγκύκλιο και όχι με συνεντεύξεις.

 
αλλος εκπαιδευτικος
30 Ιουν 2017 03:45

@rip, περίμενε και θα δεις, ο κος Πλατάρος ξέρει καλά τι λέει, τα χαρτιά μαζεύονται, οι δικηγόροι γελάνε με εκείνο το πονηρό γέλιο, οι οδηγίες συγκεκριμένες, αυτό που δεν έχουν ακόμα τις βαθμολογίες των συμβουλίων και την αιτιολόγηση. Τι είπε ο κος Πλατάρος, ότι η βαθμολόγηση αποτελεί προσωπική νομική ευθύνη του κάθε μετέχοντα στο συμβούλιο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί και μεμονωμένα κάποιος να δεχτεί την ωραία μηνυσούλα και να τρέχει μια χαρά, άσε αν χάσει και στο δικαστήριο εκεί να δεις μετά τι ωραία είναι. Και κάτι ακόμα, με 16% αυτή τη στιγμή δημοσκοπικά, προοπτικά κάτω από 10% με στόχο το 3%, άντε να βρεις έστω και πολιτικό στήριγμα όταν θα τρέχει κανείς με μηνύσεις. Ξέρεις φίλε μου, οι πολιτικοί μόλις χάσουν την καρέκλα ούτε σε ξέρουν ούτε σε είδαν, προτιμούν διακοπές σε παραλίες.

 
Mr Νίκος
30 Ιουν 2017 02:11

Τα συμβούλια επιλογής την ώρα της συνέντευξης αξιολογούν ... τη συνέντευξη. Τίποτα άλλο. Ακόμη και αν η αξιολόγηση του συλλόγου είναι εντελώς αρνητική, τα συμβούλια επιλογής μπορεί να προσπαθήσουν να καταλάβουν κάτι παραπάνω γιαυτό από τη συνέντευξη, όχι να συνυπολογίσουν τη γνώμη του συλλόγου που έτσι κι αλλιώς δεν μετράει πουθενά. Κατά τη γνώμη μου, η γνώμη του συλλόγου ζητείται μόνο για να είναι ευχαριστημένοι οι εκπαιδευτικοί που δεν τους πήραν πίσω την ψευδαίσθηση της δυνατότητας να αξιολογούν.

 
ekp/kos
29 Ιουν 2017 23:26

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ: ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟ (ΛΟΓΩ Π.Χ. ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΕ ΦΟΡΕΑ )ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΑΠΟΧΗ.

ΑΛΛΟΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 5/ΜΕΛΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ 7/ΜΕΛΗ
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,
ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΥΣΠΕ,
ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ
ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ
ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
ΜΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ....

 
Γιάννης Πλατάρος
29 Ιουν 2017 23:03

@ Εκπαιδευτικός
Μπορεί και να έχετε δίκιο που λέτε ότι επιμένω ,επιμένω πολύ και γίνομαι υπεραναλυτικός. Έως και «ψείρας» θα συμπλήρωνα. Το κάνω ως εξαρτημένο αντανακλαστικό, βλέποντας, καλής πίστεως συναδέλφους να μην γνωρίζουν τις βαθύτερες συνέπειες αυτών που θεσμοθετούνται στον χώρο μας. Ποτέ δεν είχαμε λόγο να τρωγόμαστε. Θα βάλουμε τώρα με το ζόρι αξιολογήσεις αντιεπιστημονικές που ανοίγουν τον ασκό του Αιόλου για να έχουμε γκρίνιες; Θα πηγαίνει ένας στην δουλειά του και θα σκέφτεται ποίος ήταν αυτός που του έβαλε αρνητική αξιολόγηση στο αν είναι Δημοκράτης ή συνεργάσιμος; Μπορεί και να στοχοποιήσει και κανέναν λανθασμένα. Ξέρετε, οι καλοί συνάδελφοι και έχουμε μπόλικους τέτοιους, κινούνται μόνο με το φιλότιμο. Παρακινούνται με εσωτερικά κίνητρα. Εγώ δεν λέω να μη αναδειχθεί για λίγο Διευθυντής. Γίνει δεν γίνει, το να τον λερώσουν αναπολόγητα, άκριτα άδικα το παίρνει βαρέως. Δεν ανάβει όλος ο κόσμος κεριά «υπέρ των εχθρών μας και υπέρ των καταδιωκόντων μας» ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΚΑΙΑ ΚΡΙΣΗ! Ξέρετε τι γέλιο ρίχνουν τα ύπατα μέρη της εξουσίας όταν βλέπουν «σκορ» 1-10, 5-6, 9-2 κ.ο.κ. Γελάνε αγαπητέ Εκπαιδευτικέ με τα ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ. Διασκεδάζουν που τρωγόμαστε μεταξύ μας. Έτσι κι αλλιώς η παρατηρήσιμη κα ιμόνιμη αλλαγή συμπεριφοράς του κλάδου (= μάθηση) δεν θα γίνει ποτέ. Μόνο για κάποια «κλικ» βελτίωσης μπορούμε να μιλάμε. Είπαμε και ξαναλέμε: Αυτές οι διαδικασίες προοιωνίζονται τις πλέον επαχθέστερες εξελίξεις ως προς τον τρόπο αξιολόγησης των ίδιων των εκπαιδευτικών. Πρόκειται περί τυρού φάκας. Το παρετήρησαν δεκάδες συνάδελφοι. Είμαστε η μεγαλύτερη μισθοδοτική δαπάνη για το Δημοσίο. Η μεγαλύτερη. Η συντριπτικά μεγαλύτερη Δαπάνη. Δεν παίρνουμε πολλά, είμαστε πάρα πολλοί. 200.000 μισθοδοτούμενοι. (Μόνιμοι, Αναπληρωτές, Διοικητικοί, Βοηθητικό προσωπικό. ) Κοστίζουμε πολλά και κανείς δεν λέει «Ευχαριστώ κ. Πολιτικέ που με προσέλαβες» Διότι είχαμε επετηρίδα (= διαφάνεια) και τελευταία ΑΣΕΠ (= διαφάνεια +Αξιοκρατία) Έχετε παρατηρήσει έπαρση που είχαν/έχουν οι του ΑΣΕΠ ; Τώρα που θα μας «πασάρουν» στους Δήμους αφού είμαστε βάρος και μισθοδοτικό άγχος και θα κρινόμαστε από ους ΟΤΑ σύμφωνα με μετρήσεις ΕΠΙΣΗΜΕΣ διεθνών οργανισμών, θα τα πούμε όλοι άλλη μια φορά κάνοντας αυτοκριτική για το από που άρχισε το κακό....

 
GAS
29 Ιουν 2017 22:48

Στα περισσότερα συμφωνώ με τον κ.Πλατάρο.Θέλω να θέσω δυο επιπλέον παραμέτρους :
α.Μέχρι και το 2011 ναι μεν τα συμβούλια επιλογής,όπως και τώρα,τα διόριζε ο Περιφερειακός με αδιαφανείς διαδικασίες,όπως όλοι γνωρίζουμε,αλλά φρόντιζαν να αποτελούνται από πολύπειρους Διευθυντές σχολείων οι οποίοι δεν ήταν υποψήφιοι γιατί θα συνταξιοδοτούνταν.Ήξεραν τι θα ρωτήσουν όπως ήξεραν και τους υποψήφιους.Αυτό τώρα δεν υπάρχει.Παντελώς άγνωστοι μη γνωρίζοντας το αντικείμενο καλούνται να αξιολογήσουν.Τι να περιμένετε λοιπόν.
β.Με την αντισυνταγματική ψηφοφορία επιλέγηκαν και οι διευθυντές εκπαίδευσης που είναι ταυτόχρονα και πρόεδροι των συμβουλίων επιλογής.Ας μην εξετάσουμε την νομιμότητα τους τώρα αλλά το θέμα δημοκρατίας,αξιοκρατίας και ηθικής που προκύπτει.Όλοι οι υποψήφιοι ήξεραν ποιοι τους ψήφισαν και ποιοι όχι γιατί το θέμα είχε πάρει διαστάσεις.Επομένως ο πρόεδρος του συμβουλίου -διευθυντής εκπαίδευσης-ψηφισμένος θα φροντίσει να προωθήσει πρώτα τους ψηφοφόρους του και μετά να ασχοληθεί με αυτούς που είχαν το ...θράσος να μην τον ψηφίσουν.Το αποκλείετε ότι είναι απίθανο να γίνει;Και μόνο από αυτό το λόγο δεν έπρεπε να μετέχουν των συμβουλίων επιλογής.Δείξτε ένα κράτος στον κόσμο που ο αξιολογητής καλείται να αξιολογήσει αυτούς που τον ψήφισαν και αυτούς που δεν τον ψήφισαν.Δεν υπάρχει .Και μόνο από αυτό το λόγο οι συνεντεύξεις ελέγχονται για την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα τους.Και είναι λόγος πλην της νομιμότητας της συμμετοχής τους για προσφυγή στη δικαιοσύνη για όποιον θεωρεί ότι αδικήθηκε.Ευελπιστώ όταν αναλάβει πιθανότατα του χρόνου η ΝΔ να εξετάσει αυτό το ζήτημα και να ακυρώσει τις φετινές επιλογές σαν προιόν μη νομιμότητας των προέδρων και της αξιολόγησης τους.

 
rip
29 Ιουν 2017 21:36

Ο εισαγγελέας εκπ/κος πάλι απειλεί ...φαίνεται δεν τον θέλουν στο σύλλογό του.

 
Εκπαιδευτικός
29 Ιουν 2017 19:32

@κ. Πλατάρο
Διαβάζω πάντα με προσοχή και ενδιαφέρον τα σχόλιά σας και παρόλο που αξιολογώ ως εμπεριστατωμένο το λόγο σας, δεν μπορώ να μην εκφράσω ουκ ολίγες επιφυλάξεις για την απολυτότητα των θέσεών σας. Ενίοτε μοιάζει σαν να πασχίζετε να βγάλετε από τη μύγα ξίγκι διυλίζοντας τον κώνωπα. Και μέσα σ' όλο αυτό το μακελειό, να σας πω ότι βρίσκω άκρως διασκεδαστικές τις δακρύβρεκτες ιερεμιάδες πολλών για τη χαμένη τιμή του συλλόγου διδασκόντων, όταν οι ίδιοι μέχρι πρότινος ήταν διαπρύσιοι πολέμιοι της εμπλοκής των συλλόγων στη διαδικασία επιλογής διευθυντών!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ