Α. Οταν ψηφίστηκε ο νόμος 4009/11 με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή (250 Βουλευτών) υπήρξαν δύο Πρυτάνεις οι οποίοι είπα δημοσίως ότι ανεξαρτήτως πως ψηφίστηκε ο νόμος εμείς δεν θα τον εφαρμόσουμε.
Β. Οι δύο αυτοί Πρυτάνεις έγιναν υπουργοί.Ο μεν ένας έγινε υφυπουργός, ο δε άλλος κυβερνητικό στέλεχος.
Γ. Το πως λοιπόν προσλαμβάνεται η ανομία και η αντίσταση απέναντι στο νόμο είναι κάτι που μπορεί να το δει κανείς από την πρώτη ημέρα. Περίμενε κανείς απόν κ. Πελεγρίνη να αφήσει την εφαρμογή του νόμου; Τα Συμβούλια άλλαξαν σχεδόν από την πρώτη ημέρα.
Δ. Οι Πρυτάνεις αρνήθηκαν τότε να συνεργαστούν με τα Συμβούλια.
Τα παραπάνω, είπε μεταξύ άλλων, η πρώην υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στη παρέμβασή της στην εκδήλωση της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α «κατά της οπισθοδρόμησης που επιχειρείται με το Νομοσχέδιο Γαβρόγλου για την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα».
Για το νόμο Γαβρόγλου η κ. Διαμαντοπούλου τόνισε τα εξής:
- Ολα αυτά γίνονται μέσα από τη χρησιμοποίηση της λέξης αριστερά που την ταυτίζουν με τη λέξη πρόοδο και τη λέξη λαϊκότητα , το φιλολαϊκό.
- Ο νόμος αυτός είναι σε βάρος των παιδιών της εργατικής τάξης.
- Κάνει αναδιανομή εισοδήματος προς όφελος των υψηλότερων στρωμάτων , διότι αυτή την ιστορία των Μεταπτυχιακών θα την πληρώσουν τα παιδιά των φτωχών οικογενειών και τα παιδιά που έχουν (οικονομική) δυνατότητα θα φύγουν στο εξωτερικό.
- Αυτή η λογική που αντιμετωπίζουν τα Μεταπτυχιακά θα οδηγήσει πολλά Μεταπτυχιακά σε κλείσιμο, μείωση της ποιότητάς τους σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Θα θυμόμαστε για πολύ καιρό το (αρχικό) μένος κατά των εκπαιδευτικών. Θα θυμόμαστε πάντα το ότι έμειναν για μήνες μαθητές χωρίς βιβλία. Θα θυμόμαστε την ελληνοφρένεια.