Α. Διαμαντοπούλου: Έγιναν υπουργοί οι Πρυτάνεις που αρνήθηκαν να εφαρμόσουν το νόμο που ψήφισαν 250 Βουλευτές

Ο νόμος “Γαβρογλου”είναι σε βάρος των παιδιών της εργατικής τάξης.

10/07/2017

Ενημερώθηκε: 11/07/2017, 08:45

Άκουσε το άρθρο

Α. Οταν ψηφίστηκε ο νόμος 4009/11 με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή  (250 Βουλευτών) υπήρξαν δύο Πρυτάνεις οι οποίοι είπα δημοσίως ότι ανεξαρτήτως πως ψηφίστηκε ο νόμος εμείς δεν  θα τον εφαρμόσουμε.

Β. Οι δύο αυτοί Πρυτάνεις έγιναν υπουργοί.Ο μεν ένας έγινε υφυπουργός, ο δε άλλος κυβερνητικό στέλεχος.

Γ. Το πως λοιπόν προσλαμβάνεται η ανομία και η αντίσταση απέναντι στο νόμο είναι κάτι που μπορεί να το δει κανείς από την πρώτη ημέρα.  Περίμενε κανείς απόν κ. Πελεγρίνη να αφήσει την εφαρμογή του νόμου; Τα Συμβούλια άλλαξαν σχεδόν από την πρώτη  ημέρα.

Δ. Οι  Πρυτάνεις αρνήθηκαν τότε να συνεργαστούν με τα Συμβούλια.

Τα παραπάνω, είπε μεταξύ άλλων, η πρώην υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στη παρέμβασή της στην εκδήλωση της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α «κατά της οπισθοδρόμησης που επιχειρείται με το Νομοσχέδιο Γαβρόγλου για την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα».

Για το νόμο Γαβρόγλου η κ. Διαμαντοπούλου τόνισε τα εξής:

  •  Ολα αυτά γίνονται μέσα από τη χρησιμοποίηση της λέξης αριστερά που την ταυτίζουν με τη λέξη πρόοδο και τη λέξη λαϊκότητα , το φιλολαϊκό.
  •  Ο νόμος αυτός είναι σε βάρος των παιδιών της εργατικής τάξης.
  •  Κάνει αναδιανομή εισοδήματος προς όφελος των υψηλότερων στρωμάτων , διότι αυτή την ιστορία των Μεταπτυχιακών θα την πληρώσουν τα παιδιά των φτωχών οικογενειών και  τα παιδιά που έχουν (οικονομική) δυνατότητα θα φύγουν στο εξωτερικό.
  • Αυτή η λογική που αντιμετωπίζουν τα Μεταπτυχιακά θα οδηγήσει πολλά Μεταπτυχιακά σε κλείσιμο, μείωση της ποιότητάς τους σε πολύ μεγάλο βαθμό.

 

Σχόλια (13)

student
|

Θα θυμόμαστε για πολύ καιρό το (αρχικό) μένος κατά των εκπαιδευτικών. Θα θυμόμαστε πάντα το ότι έμειναν για μήνες μαθητές χωρίς βιβλία. Θα θυμόμαστε την ελληνοφρένεια.

bob mastoras
|

Να θυμίσω και την εγγραφή των γόνων της σε ΙΒ κατά την διάρκεια της υπουργίας της έτσι ώστε να μην έχουν καμία σχέση με ότι ελληνικό. Τόση εμπιστοσύνη στο έργο της.

Θανασης
|

Κε Λαϊκέ Μαχητή
Η κυρία αυτή συναίνεσε χωρίς καμία αντίσταση στην μισθολογική σφαγή άνω του 40% των νεότερων συναδέλφων βάση τιυ Ενιαίου Μισθολογίου, το οποίο εφαρμόστηκε μόνο για τους εκπαιδευτικούς, την στιγμή που οι ήδη υψηλότερα αμειβόμενοι άλλων υπουργείων διατήρησαν προσωπικές διαφορές και επιδόματα. Για το επίτευγμά της αυτό ενεργοποίησε χωρίς δισταγμό όλες τις μεθόδους κοινωνικού αυτοματισμού.
Αυτό είναι το βασικό της έργο, το οποίο ακύρωσε οτιδήποτε άλλο επιχείρησε να κάνει. Θα την θυμόμαστε πάντα για αυτό, αλλά και ως μια άριστη συνομιλήτρια της Ελληνοφρένειας.

PE19
|

Νικήτας Χιωτίνης
Το άλλο με το Τοτό το ξέρεις !!!!
Ωραία ανέκδοτα μας λες!!! Για τους υπουργούς που είπες άστο καλύτερα. Άντε ο κ. Φωτάκης και να δούμε. Όσο για τον υπουργό μας όλο νομοσχέδια βγάζει στο πόδι και χαλάει αντί να φτιάχνει. Για δε το υπουργείο, πέρα από την έρευνα, ισχύει η ρήση Ζουράρη «Μέχρι το 19 ποιος ζει ποιος πεθαίνει». Έτσι θα φτιάξουμε την παιδεία ? με αντιφατικά νομοσχέδια ? με ερωτηματολόγια των 4 ερωτήσεων και των 2 πιθανόν απαντήσεων ? Με αερότουμπες μπροστά σε Ιερείς και συνδικαλιστές? Έλεος

Νικήτας Χιωτίνης
|

Κε Pe19 δεν είπα πως τωρα είναι καλλίτερα....τα ευτράπελα και συνάμα τραγικά συνεχίζονται. Πάντως ο Κος Γαβρόγλου "δικαιούται δια να ομιλεί",με δείγματα γραφής.....όπως και μερικοί άλλοι υπουργοί , κατά τη γνώμη μου, έχουν πολλά "ένσημα" πολιτικής σκέψης και πράξης και είναι και σχετικοί με τη δουλειά που τώρα κάνουν, γι' αυτό και την κάνουν επιτυχώς, τηρουμένων των δυνατοτήτων της χώρας (Κοτζιάς, Σπίρτζης , ισως και κάνα-δυό ακόμα, υφυπουργοί κυρίως...).

Pe19
|

@Νικήτας Χιωτίνης
Ε και, η πρώτη(μετά την τρίτη) φορά αριστερά το ίδιο δεν κάνει ααα εδώ γίνονται αμέσως υπουργοί .

κορνήλιος
|

Κυρία Διαμαντοπούλου , πρέπει να το πάρετε απόφαση! Δεν σας θέλει το χωριό !!!! Όλοι μας έχουμε μνήμη και δεν μπορούμε , ούτε θέλουμε να ξεχάσουμε!!

Λαικος Μαχητης
|

Το πως αντιλαμβανεται ο καθένας την παιδεία στο σύνολο της,είναι ζήτημα καλλιέργειας μόρφωσης κοινωνικής συνείδησης και ευφυίας. Η Α.Διαμαντοπουλου εκτός της μόρφωσης της έχει μια τεράστια εμπειρία ως επιτυχημένη επίτροπος της Ε.Ε. άρα είχε τα προσόντα για Υ.Π.(Σύγκριση με προηγουμενους...).Η ενίσχυση των μαθησιακών ικανοτήτων των παιδιών η αριστεία η αξιολόγηση των δασκάλων-καθηγητών-εκπαιδευτικων μονάδων και η σύνδεση της εκπαίδευσης ,μετά την 9ετη βασική,με τις ανάγκες της προόδου και ανάπτυξης είναι όρος επιβίωσης του Λαού και προϋπόθεση ΜΕΙΩΣΗΣ των ανισοτήτων .

ουδείς αναντικατάστατος
|

Tροφή για σκέψη
Στην Ελλάδα ο νόμος δεν επέχει δεσμευτικό χαρακτήρα αλλά απλής σύστασης. Έτσι και ο νόμος 4009/11. Aν και ψηφίστηκε με πλειοψηφία 250 και πλέον βουλευτών, αρκούσε μία μικρή ομάδα πρυτάνεων να αρνηθεί τη συνεργασία με τα συμβούλια των Ιδρυμάτων, δίχως καμμία πειθαρχική συνέπεια για τη μη εφαρμογή του νόμου… Τη συνέχεια ανέλαβαν ο ένας υπουργός μετά τον άλλο για να τον εξουδετερώσουν εντελώς.
Όποιος γνωρίζει από εκπαίδευση, γνωρίζει πολλά τέτοια παραδείγματα δήθεν «αντίστασης» σε καθημερινό επίπεδο να συμβαίνουν κάθε ημέρα στην εκπαίδευση. Γιατί η δημόσια εκπαίδευση από πολλούς εμπλεκόμενους σε αυτήν βιώνεται ως «επανάσταση», εκλαμβάνεται ως «χαλαρή διακυβέρνηση» και οι νόμοι, σχεδόν ως «κουρελόχαρτα». Μόνον που την ευθύνη την πληρώνουν τα παιδιά των φτωχών οικογενειών. Έτσι, όμως, για ποιο λόγο να μην χάνει το κύρος της η δημόσια εκπαίδευση;
Είτε κυβερνά η αριστερά είτε η δεξιά, «πρόοδος» δεν είναι τα φτηνά σε ποιότητα και τα πολλά σε ποσότητα μεταπτυχιακά. Να εξειδικεύουν τους φοιτητές με πραγματικούς όρους πρέπει και όχι να μοιράζουν τίτλους και προσδοκίες.
Αλλιώς μία νέα γενιά ετοιμάζεται να φύγει εκτός Ελλάδας. Και όχι μόνον για σπουδές…

Νικήτας Χιωτίνης
|

Κε "Πολίτη....." το πρόβλημα είναι οι νόμοι. Ως "Πολίτης" καλό θα είναι να ανατρέξετε στην έννοια του προσωνυμίου σας και το ρόλο του για τη λειτουργία της Πόλης (και των Νόμων της) στις περιόδους της Ιστορίας που υπήρχε πολιτική σκέψη και πράξη. Ζούμε σε προ-πολιτική περίοδο. Μία κοπέλλα παίρνει πτυχίο πανεπιστημίου και αμέσως διορίζεται νομάρχης, αμέσως εκλέγεται βουλευτής και μετά Υπουργός Παιδείας (χωρίς να κρίνω τη μετά του πτυχίου της διαδρομή της σε αυτά). Το ίδιο άλλωστε ισχύει ίσως για την πλειονότητα του δήθεν πολιτικού τοπίου της χώρας μας, που από τις αφισες στους διαδρόμους των Πανεπιστημίων τους γίνονται διευθυντικά στελέχη δημοσίων υπηρεσιών, βουλευτές και υπουργοί, ακολουθώντας την επετηρίδα του κλειστού κομματικού και αρχηγικού συστήματος που γονηπετείς εισήλθαν, συστήματος που μας εξουσιάζει. Η "Βουλή" όχι μόνο δεν της επιτρέπεται να βουλεύεται, αλλά και μάλλον αδυνατεί να βουλεύεται: οι Υπουργοί της συχνά αντιγράφουν κακεκτύπως νομους του εξωτερικού, της ΗΠΑ εν προκειμένω..Αλλά κακεκτύπως). Κε "Πολίτη..." γίνετε πραγματικός Πολίτης! και απαιτείστε τα δικαιώματά σας!

ΝΚ
|

Είναι γνωστό το ενδιαφέρον της κας Διαμαντοπούλου για τα παιδιά τής εργατικής τάξης. Γι αυτό γέμισε τα μεταπτυχιακά των ΑΕΙ με δίδακτρα.

Πολίτης...
|

Κάποτε ο Κουτσόγιωργας έλεγε στους διαφωνούντες: "δεν δικαιούστε για να ομιλείτε".

Τώρα ο κ. Χιωτίνης απαιτεί, όποιος πολίτης ("μία κυρία") ζητά απλή εφαρμογή των νόμων - dura lex sed lex - "να έχει σχέση με την ακαδημαϊκή πραγματικότητα".

O tempora o mores...

Νικήτας Χιωτίνης
|

Αποτελεί θράσος να εγκαλεί τους Πρυτάνεις μία κυρία που δεν έχει καμία σχέση με την ακαδημαϊκή πραγματικότητα, πέραν του αντιδεοντολογικού ορισμού της σε υπουργό Παιδείας(αλλά και νομάρχη άμα τη αποφοιτήσει της, αμέσως μετά βουλευτή, υπουργό και ακροατή της Λέσχης ....)! Ομοίως και η πλειονότητητα των "250"......Τελικά πολύ σοφό αυτό με τον Λουμίδη και το "έκαστος στο είδος του..."

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ