Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

“Σφαγή” σε υποψήφιους Διευθυντές με υψηλά τυπικά προσόντα

Υποψήφιος Διευθυντής με 19,90 αντικειμενικά μόρια έλαβε στη Συνέντευξη 0,90 μόρια.-Υποψήφιος Διευθυντής με 18,50 αντικειμενικά μόρια έλαβε στη Συνέντευξη 0,92
Δημοσίευση: 19/07/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Σφαγή” στην κυριολεξία έχουν υποστεί υποψήφιοι Διευθυντές Σχολείων με υψηλά προσόντα, στη βαθμολογία που έλαβαν στη Συνέντευξη από τα Συμβούλια Επιλογής.

Η βαθμολογία από μηδέν  έως οκτώ μόρια στη Συνέντευξη έχει εκτοπίσει πολλούς υποψήφιους σε κατώτερες θέσεις , ενώ σε άλλους με χαμηλά εντικειμενικά μόρια,  το Συμβούλια Επιλογής πάτησαν το “ασανσέρ” της ανόδου, βάζοντας  το άριστα "8".

Χαρακτηριστικά:

1. Υποψήφιος Διευθυντής με 18,50 αντικειμενικά μόρια έλαβε στη Συνέντευξη 0,92.

2. Υποψήφιος Διευθυντής με τα υψηλότερα αντικειμενικά μόρια από όλους τους συνυποψήφιους στην οικεία Διεύθυνση, έλαβε στη Συνέντευξη 4, 83  μόρια.

3. Υποψήφιος Διευθυντής με 16,50 μόρια έλαβε στη Συνέντευξη 2,20.

4. Υποψήφιος Διευθυντής με 16,18 μόρια έλαβε στη Συνέντευξη 2,00.

5. Υποψήφιος Διευθυντής με τα υψηλότερα αντικειμενικά μόρια (20,90) από όλους τους συνυποψήφιους , έλαβε στη συνέντευξη 5, 17  μόρια, τα λιγότερα από όλους.

6. Υποψήφιος Διευθυντής με 19,90 αντικειμενικά   μόρια έλαβε στη Συνέντευξη  0,90 μόρια.

6. Αντίθετα υποψήφιοι Διευθυντές με κάτω από 10  αντικειμενικά μόρια έλαβαν στη Συνέντευξη το άριστα 8.

Η οδηγία του υπουργού Παιδείας

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, πριν τις κρίσεις προέτρεψε τα Συμβούλια Επιλογής:

 "Η Συνέντευξη γίνεται από ανθρώπους ιδιαίτερα υπεύθυνους. Αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν και τις απόψεις του Συλλόγου. Εάν ένας Σύλλογος λέει πως ο “χ” εκπαιδευτικός με κανένα λόγο δεν είναι κατάλληλος  ως υποψήφιος Διευθυντής πρέπει να τον πάρουν υπόψιν , διότι η Συνέντευξη όσο δομημένη και να είναι , όσο καλών προθέσεων και να είναι βασίζεται και στην κρίση, όσων κάνουν συνέντευξη".

Τα 5 στα 7 μέλη των Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών Σχολείων διορίστηκαν από τον υπουργό ενώ τα δύο είναι αιρετοί παρατάξεων

Χωρίς να προηγηθεί Πρόσκληση Ενδιαφέροντος και με μοναδικό κριτήριο τη 15ετή  εκπαιδευτική υπηρεσία και προϋπηρεσία, ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου διόρισε τα πέντε από τα επτά μέλη των   Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών των Σχολείων, των οικείων Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η πρώτη απόφαση διορισμού των Συμβουλίων υπογράφηκε στις 19 Μαίου.

Δείτε εδώ την απόφαση με τα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών

Ωστόσο στη συνέχεια κι ενώ ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους υποψήφιους Διευθυντές  υπήρξε σειρά τροποποιήσεων από τον υπουργό Παιδείας επί της αρχικής απόφασης της 19ης Μαίου, αντικαθιστώντας κυρίως Σχολικούς Συμβούλους από τα Συμβούλια.

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε αντικατάσταη μελών χωρίς να προηγηθεί έγγραφη παραίτησή τους.

Ως πρόεδροι των Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών Σχολείων ορίστηκαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, όχι με αυτή την ιδιότητα, αλλά με συγκεκριμένα κριτήρια που έθεσε ο νέος νόμος.

Τα δύο υπόλοιπα μέλη από τα επταμελή Συμβούλια είναι αιρετοί παρατάξεων, που εξελέγησαν από τος δύο κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σχόλια (63)

 
ασυμβίβαστος
24 Ιουλ 2017 20:20

Ο υπουργός ακούει;
Ερώτηση κρίσεως!
Δύο υποψήφιοι από το ίδιο σχολείο, ο ένας έχει θετική εισήγηση από το ΣΔ και ο άλλος αρνητική. Ποιος πήρε μεγαλύτερη βαθμολογία υπουργέ μου;
Εδώ σε θέλω. Μάντεψε. Στην Ελλάδα του 2017 από το 3ο στο 4ο μνημόνιο.
Άντε που δεν ξέρεις .Φυσικά ο 2ος.
Ερώτηση 2η
Υποψήφιος με ΕΔΕ στην πλάτη για ανάρμοστη συμπεριφορά και άλλα πολλά, με μηδενική προϋπηρεσία σε θέση Δ/ντή, τι έλαβε από το συμβούλιο υπουργέ μου; Μη κάνεις ότι δεν ξέρεις; Φυσικά ΑΡΙΣΤΑ!!!
Υπουργέ μου ξανά σκέψου το. Όχι τα εν οίκω εν δήμω. Ξεφτιλιζόμαστε, και άντε μετά να μπούμε στο σχολείο.

Δε θέλω να σε κουράσω άλλο υπουργέ μου. Συγχαρητήρια για την όλη διαδικασία.Αλλά να ξέρεις αλλαγή με άτομα όχι του χτες αλλά του προχτές δε γίνεται. Όπως και να το κάνουμε
Καληνύχτα Ελλάδα

 
Ηλίας
24 Ιουλ 2017 00:13

Στην περιοχή που υπηρετώ είδα πως ανάμεσα στους υποψήφιους υπάρχουν περισσότερα μεταπτυχιακά παρά lower. Εμένα μου χτυπάει κάπως αυτό. Η σύνδεση τίτλων-ικανότητας είναι εξ αρχής λάθος κ δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται θέμα!

 
xyz
22 Ιουλ 2017 22:01

Σε μια άλλη κοινωνία, ο Διευθυντής που υπερέβαλε εαυτόν για την πρόοδο των μαθητών και του σχολείου που διηύθυνε , που ξέρει νόμους και κανονισμούς, που έχει την αναγνώριση συναδέλφων και μαθητών, θα αξιολογείτο θετικά και θα επιβραβευόταν με νέα θητεία. Εδώ αν δεν έχει κομματικά εχέγγυα θα σφαγεί αριστοτεχνικά με τη συνέντευξη, να μείνει πίσω όσο χρειάζονται οι εκλεκτοί που προφανώς αριστεύουν στη συνέντευξη.

Όταν μια δημόσια θέση, με διοικητική ευθύνη και μισθολογικά προνόμια, κρίνεται από το αποτέλεσμα της αξιολόγησης μιας επιτροπής, είναι αδιανόητο να μην υπάρχει αιτιολόγηση με γραπτά πρακτικά που είναι διαθέσιμα τουλάχιστον στους ενδιαφερόμενους.

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
22 Ιουλ 2017 18:20

Tι χες Γιάννη τι χα πάντα.Όποτε έχουμε κρίσεις διευθυντών πάντα έχουμε καρατομήσεις.Από τη στιγμή που επανήλθε η συνέντευξη αυτά θα γίνονται.Το είδαμε στις κρίσεις δ/ντών εκπαιδευσης το 2016. Ήταν λάθος η απόσυρση του νόμου Μπαλτά-Κουράκη.

 
KATERINA
22 Ιουλ 2017 13:07

Αχ αυτά τα τυπικά προσόντα ...Και ναι αν κάποιος γνωρίζει καλά τουλάχιστον μερικές ξένες γλώσσες όπως την αγγλική τη γαλλική και τη γερμανική έχει πρόσβαση και συγγράμματα επίκαιρα της παιδαγωγικής επιστήμης και της συμβουλευτικής που δεν έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά. Εξωστρέφεια λέγεται αυτό..πως να το κάνουμε....Ανοικτό μυαλουδάκι εξασφαλίζει αυτό... Επίσης και κουλτούρα... Ας μην υποτιμούμε τις ξένες γλώσσες σαν την αλεπού που δεν έφτανε τα...σταφύλια...

Κι ας μην ξεχνάμε τους συναδέλφους μεταταγμένους στη πρωτοβάθμια που αντιμετωπίστηκαν σαν παιδιά κατώτερου Θεού και δεν είχαν τελικά δικαίωμα να γίνουν διευθυντές παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις.... Δεν είδα διαμαρτυρία βέβαια από τις μαχητικές συνδικαλιστικές οργανώσεις των δασκάλων και καθηγητών.... Μόνο με τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ ξέρουν να συντάσσονται αυτοί....

Συμφωνώ λοιπόν απόλυτα με την άποψη του J:

Εάν κάποιος έχε υψηλά τυπικά προσόντα ...
Θα δεχόμουν οποιαδήποτε άποψη άν ΑΝ ΑΝ ΑΝ για μια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ φορά πείτε μια καλή κουβέντα για τους ΥΤΠ (υψηλά Τυπικά Προσόντα). ΝΑΙ!! είναι υψηλά γιατί τόσα χρόνια δεν κουνούσανε μόνο σημαίες !!! Ναι είναι υψηλά γιατί αγωνιούν για την εκπαίδευση και θέλουν να προσφέρουν το καλύτερο ... Ναι είναι υψηλά γιατί θέλουν αξιοκρατία .... ναι είναι υψηλά γιατί σε λίγο καιρό που τα παιδιά σας θα έχουν σίγουρα ΥΤΠ και θα αδικούνται κάποια θα τους αγκαλιάσουν και θα τους δικαιώσουν ... και σίγουρα δεν θα είναι αυτοί οι ίδιοι που κουνάνε μόνο σημαίες!!! Στους ΥΤΠ δώσατε μια ευκαιρία???? Δυστυχώς έχουμε την εκπαίδευση που μας αρμόζει! Κρίμα κρίμα!!

 
Γιώργος
22 Ιουλ 2017 10:37

Το κομματικό κράτος που κληρονομήσαμε από τη δεξιά της Ν.Δ. και του Π.Α.Σ.Ο.Κ. καλά κρατεί! Οι υποτιθέμενοι αριστεροί (καλυμμένοι νεοδεξιοί) προσπαθούν να επιβιώσουν εφαρμόζοντας δοκιμασμένες μεθόδους που τα στελέχη τους γνωρίζουν πολύ καλά από παλαιότερες εποχές! Η Αναξιοκρατία, η φαυλότητα και η κομματοκρατία κυριαρχούν, η ανευθυνότητα, η αμετροέπεια κι η ασυνέπεια λόγων και έργων δείχνουν την ξεκάθαρη παραπλάνηση του λαού στην οποία έχει επιδοθεί η κυβέρνηση που υποτίθεται ήρθε να μας σώσει απ' αυτά! Έχουν ισοπεδώσει υγεία και παιδεία κι επειδή δεν έχουν τη στοιχειώδη ευθιξία να παραδεχτούν τα λάθη τους ρίχνουν τις ευθύνες στους προηγούμενους. Αν ήθελαν να κάνουν μια πραγματική μεταρρύθμιση στον χώρο της εκπαίδευσης, όσον αφορά τουλάχιστον την επιλογή στελεχών διοίκησης, θα έπρεπε να επέβαλαν, κατά τη γνώμη μου, τη φοίτηση των υποψηφίων σε εξειδικευμένες σχολές διοίκησης και την επιλογή τους, στη συνέχεια, μέσω βαθμολογίας ή εξετάσεων! Ποια η χρησιμότητα της συνέντευξης παρά μόνο για να νομιμοποιήσει την κομματική επιλογή; Ποιος ο λόγος συγκέντρωσης υψηλών τυπικών προσόντων όταν είναι άσχετα με το αντικείμενο ή παρακάμπτονται από την κομματική ταυτότητα; Ποιος ο λόγος της γνωμοδότησης του συλλόγου διδασκόντων όταν βασίζεται, πολλές φορές, σε λόγους συμφέροντος ή πετιέται εν ταις πράξεσι στον κάλαθο των αχρήστων ;

 
Στράτος
22 Ιουλ 2017 10:13

H ΟΛΜΕ ακολουθώντας πολλές ΕΛΜΕ της χώρας εξέδωσε Aνακοίνωση - "Καταγγελία για την καθαίρεση της διευθύντριας του ΕΠΑΛ Δυτ. Φραγκίστας".
Ζητά στην Ανακοίνωση "να ανακληθεί τώρα η καθαίρεση της διευθύντριας του ΕΠΑΛ Φραγκίστας".

Αυτό που δεν πρόσεξαν ίσως οι συνάδελφοι της ΟΛΜΕ είναι ότι βάσει της απόφασης καθαίρεσης της Διευθύντριας ο Διευθυντής ΔΕ Ευρυτανίας την απέκλεισε και από τις τωρινές επιλογές Διευθυντών σχολείων. Στον σχετικό πίνακα τελικών μορίων γράφει:

"Αποκλείστηκαν από τη συνέχεια της διαδικασίας και δεν αναφέρονται στον τελικό πίνακα κατάταξης οι υποψήφιοι διευθυντές:
1...... διότι δεν προσήλθε στην συνέντευξη
2. Κ.Γ., λόγω κωλύματος επιλογής βάσει των κείμενων διατάξεων".

Η 2η αυτή υποψήφια που αποκλείστηκε είναι η Διευθύντρια του ΕΠΑΛ. Είναι μάλιστα εξεταστέο νομικά εάν υπάρχει κώλυμα λόγω της απόφασης του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση η καθαίρεση της Διευθύντριας από τη θέση της κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής νέων Διευθυντών ελέγχεται ως αντιβαίνουσα στην αρχή της ίσης μεταχείρισης και της διακριτικής εις βάρος της συναδέλφου απόφασης.

 
Poyet
22 Ιουλ 2017 09:48

@ΣΟΦIΑ ΑΥΓ και οι υπόλοιποι με πολλά "προσόντα". Λίγο πολύ μας λέτε ότι επειδή έχετε τυπικά προσόντα πρέπει ή να μην περνάτε συνέντευξη και να παίρνετε το άριστα ή επειδή έχετε τυπικά προσόντα πρέπει οπωσδήποτε να είστε και καλοί σε όλα. Οποιαδήποτε κατηγορία ότι σας έσφαξαν, αν δεν έχουμε την κασέτα να ακούσουμε τις ερωτήσεις - απαντήσεις, είναι εκ του πονηρού.

 
ΣΟΦIΑ ΑΥΓ.
21 Ιουλ 2017 21:17

1η στα αντικειμενικα, 4η στα τυπικα στους 60..53η στη συνεντευξη..ο νοων νοειτω...

 
υποψηφιος Διευθυντης ΠΥΣΔΕ Λάρισας
21 Ιουλ 2017 19:17

Αγαπητοί συνάδελφοι υποψήφιοι δείτε από την ιστοσελίδα της Δ/νσης Δ/θμιας Λάρισας α) τον πίνακα με τα μετρήσιμα μόρια των υποψηφίων δ/ντων Β/θμιας Λάρισας και β) τον πίνακα όπως διαμορφώθηκε μετά τη διαδικασία της συνέντευξης.Εκεί να δείτε ανακατατάξεις : από τα ψηλά στα χαμηλά και αντίστροφα.20-40 θέσεις παρακάτω ή το αντίστροφο.
Αλήθεια τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων τις έλαβαν καθόλου υπόψη τους;
Τι άλλο να πει κανείς ;;;;;

 
nikos
21 Ιουλ 2017 18:45

νομιζωτα δικα τους παιδια ελαβανοτελευταιο το χρησμα τι νοημα εχει η ενσταση ολα ειναι ωραια

 
vivi
21 Ιουλ 2017 15:16

Συνάδελφοι, γιατί αυτό το μένος κατά των πτυχίων και γιατί το καχύπτο ερώτημα κατά πόσο είναι μεταπτυχιακό ή ένα διδακτορικό κάνει κάποιον και καλό διευθυντή. Τι ρωτήθηκαν αλήθεια οι υποψήφιοι στις συνεντεύξεις; Μήπως για αυτά στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν δεν αρκεί απλά η εμπειρία - αφήνω ανοιχτό το ερώτημα περί ποιότητας της εμπειρίας, λες και δεν γνωρίζουμε... - αλλά είναι αναγκαία και η επιστημονική γνώση;
Παρακάτω:Πιο λογικό μου φαίνεται να υπάρχει μια κλιμάκωση στη βαθμολογία των μεταπτυχιακών τίτλων ανάλογα μα το βαθμό συνάφειας του τίτλου/του επιστημονικού πεδίου με τα καθήκοντα ενός διευθυντή. Π.χ. ένα μεταπτυχιακό στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης γιατί να μην μετρά περισσότερο από ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο, λιγότερο συναφές επιστημονικό πεδίο. Τόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίσουμε τι είναι και τι δεν είναι συναφές με το έργο ενός διευθυντή;
Προσήλθαν στη συνέντευξη κάποιοι που ήδη υπηρετούν ως διευθυντές: τους αξιολόγησε ποτέ κανείς για το έργο τους; κατέθεσαν κάποιο φάκελο με το τι όραμα είχαν στην αρχή, πως έδρασαν, τι πέτυχαν, τι δεν πέτυχαν;
Γιατί δεν προβλέπεται μια διαδικασία αξιολόγησης του έργου του διευθυντή από την αρχή μέχρι το τέλος της θητείας του; Ρητορικό το ερώτημα.

 
Γονέας
21 Ιουλ 2017 15:03

Λυπάμαι πολύ για αυτά που διαβάζω στο άρθρο και στα σχόλια. Θέλουμε καθηγητές μορφωμένους με προσόντα και διευθυντές ακόμη πιο μορφωμένους με περισσότερα προσόντα. Η σφαγή δείχνει ότι τα σχολεία μας έγιναν κομματικά φέουδα. Δεν ενδιαφέρεται κανείς για την παιδεία τελικά.. αλλά πιο κόμμα θα πάρει τους περισσότερους διευθυντές ??

 
Homo hominis lupus est
21 Ιουλ 2017 14:30

Προς ΘΑΝΑΣΗ.Ζ.
"Έγινε κάποια έρευνα άραγε αν τα τελευταία χρόνια που καταλαμβάνουν τις διευθυντικές θέσεις άτομα με περίσσια τυπικά προσόντα,ταυτόχρονα επιτεύχθηκε κι άνοδος του επιπέδου της εκπαίδευσής μας" .
Το επίπεδο της εκπαίδευσης αγαπητέ μου εξαρτάται από το δάσκαλο ο οποίος είναι το Α κ το Ω της εκπαίδευσης. Ας ανοίξουν οι πόρτες των αιθουσών (όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες) και τότε θα δούμε πόσοι είναι επαρκείς, πόσοι προετοιμάζονται με σχέδια μαθήματος και πόσοι μπορούν να διαχειριστούν τη τάξη.

 
Υποψ.Διευθυντης Ε
21 Ιουλ 2017 14:23

γνωμοδοτηση του πολυπληθους συλλογου διδασκοντων ελαβα το απιστευτο ποσοστο 100%, στη συνεντευξη αν και απαντησα αριστα σε ολες τις ερωτησεις ελαβα 5 και κατι ψιλα με αριστα το 8!!! Ωστε κ. Γαβρογλου οι διορισμένοι από σας στα συμβουλια ελαβαν υποψη την αποψη του συλλογου ε; Δηλαδη κ. Γαβρογλου ποσο επρεπε να παρω στη γνωμοδοτηση του συλλογου για να παρω το αριστα, 300% η μηπως και 1000%; Αυτη ειναι η πρωτη φορα Αριστερα. Παραμυθια, ψεμματα και λογια του αερα! Αηδια σκετη.
Για οσους αμφισβητουν τη γνωμοδοτηση του συλλογου:Στο καθηκοντολογιο του διευθυντη αναφερεται η συνεργασια που πρεπει να επιδεικνυει ισοτιμα και με πνευμα αλληλεγγυης με το συλλογο. Αν δεν υπαρχει συνεργασια τοτε παραβιαζεται το καθηκοντολογιο. Αυτο ποιος πρεπει να το κρινει; Μηπως ο Προισταμενος η ο
Περιφερειαρχης; η ο Πρωθυπουργος; Μονο ο συλλογος που ζει καθε στιγμη μπορει να κρινει τον Διευθυντη.

 
Pier
21 Ιουλ 2017 11:43

Και κάτι άλλο, ήμουν Δ/ντης σε σχολειο με αναπληρωτες μόνο, αν καταλαβει καποιος ποιος είμαι ας το σχολιάσει, και δεν πήρα κριση από το συλλογο μου, εχω όμως την διαπίστευση όλων, με αποδείξεις!!!!!

 
Johny
21 Ιουλ 2017 10:49

Υποψήφιοι σε τελικό πίνακα του ... με τυπικά προσόντα πάνω από 16 μόρια και θέση γύρω στη 40 στον πίνακα αντικειμενικών κριτηρίων βρέθηκαν στην 140 μετά τη συνέντευξη!!! άλλοι όμως με 12 αντικειμενικά μόρια από τη θέση 140 πέταξαν στη 40, τυχαίο?? Συγχαρητήρια στην αντικειμενικότητα τους....
Όσο για τους επικριτές των τυπικών προσόντων "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

 
simone
21 Ιουλ 2017 10:30

Τελικά από ότι κατάλαβα άνθρωποι με μηδενικούς φακέλους και καταμαυρισμένοι από τους συλλόγους διδασκόντων πήγαν πολύ καλά. Αυτό αποτελεί και ένα παράδειγμα για τους νέους ανθρώπους που εμείς τους βγάζουμε στην κοινωνία. Κρίμα στους γονείς που προσπαθούν τα παιδιά τους να έχουν πολλά εφόδια. Να τα κάνουν Τι?

 
νικος
21 Ιουλ 2017 08:56

Δε σημαίνει ότι κάποιος με υψηλά τυπικά προσόντα είναι κατάλληλος και για διευθυντής.Ψυχραιμία αδέρφια,μακάρι να το κάνατε και σε άλλες περιπτώσεις.

 
Επικρατείας
21 Ιουλ 2017 08:47

Πως θα μάθουμε πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία για δικαστικό αγώνα και από ποιους ? θέλουμε να συμμετάσχουμε σε αυτόν τον δίκαιο και νόμιμο αγώνα ενάντια στην αντισυνταγματικότητα του νόμου. Απαράδεκτο να μη δοθεί βήμα στους υποψηφίους να συμμετάσχουν στην κρίση ψευτοαξιόλογησης τους και απαράδεκτο επίσης να μην είναι αιτιολογημένη η απόφαση στα φύλλα αποτίμησης των γνωμοδοτικών σωμάτων των σχολείων σύμφωνα με άρθρο 20 Ν2690/1999. Η ανωνυμία διέπρεψε χωρίς να έχουν άποψη οι υποψήφιοι. Ποιοι διέπρεψαν στη συνέντευξη με άριστα? Μια απλή παρατήρηση του πίνακα και καταλαβαίνει κανείς .... Αν θέλουμε κοινωνική δικαιοσύνη πρέπει το υπουργείο να ασχοληθεί έστω και εκ των υστέρων...

 
ΘΑΝΑΣΗΣ Ζ.
21 Ιουλ 2017 08:19

Όπως πολύ εύστοχα επισημαίνετε και σεις,τα προσόντα «των αδικημ
ένων»είναι τυπικά κι όχι ουσιαστικά.Θα'πρεπε δηλ.οι έχοντες τυπικά προσόντα να'χουν και καλή αντιμετώπιση(βαθμολογική)στη συνέντευξη?Τι σόι συνειρμός είναι αυτός?Κάποιος δηλ.που για διαφόρους λόγους πήρε ένα δεύτερο πτυχίο ή ένα περιβόητο μεταπτυχιακό,έγινε αυτομάτως ο καταλληλότερος προς διευθυντοποίηση?Μήπως η επίσημη πολιτεία έχει πραγματικό πρόβλημα πως να κατατάξει τους υποψηφίους και εφηύρε ένα μέσο κατάταξης κι όχι πραγματικής αξιολόγησης?
Έγινε κάποια έρευνα άραγε αν τα τελευταία χρόνια που καταλαμβάνουν τις διευθυντικές θέσεις άτομα με περίσσια τυπικά προσόντα,ταυτόχρονα επιτεύχθηκε κι άνοδος του επιπέδου της εκπαίδευσής μας?
Αν θέλετε κύριοι κυβερνώντες να επιλέξετε τουλάχιστον αντικειμενικά τα διευθυντικά στελέχη(όχι απαραίτητα τους καλύτερους)οργανώστε σοβαρές κι αδιάβλητες γραπτές εξετάσεις με δομημένο υλικό που να αφορά τη δημόσια διοίκηση και ειδικότερα τη διοίκηση σχολείου.Αδιάβλητη διαδικασία,αμερόληπτη βαθμολόγηση τύπου πανελληνίων από ανάλογους διορθωτές και καμία μοριοδότηση σε τίποτα.Οι ικανοί στην ουσία(κι όχι στον τύπο) θα αποδειχθούν ικανοί και σ'αυτή τη διαδικασία.Μόνον έτσι θα σταματήσει τουλάχιστον η αμφισβήτηση κι η απαξία.

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΕΚ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ
21 Ιουλ 2017 03:12

Ολοι αυτοί που απαξιώνουν τα τυπικά προσόντα γνώσης, να θυμούνται μερικά πράγματα :
1. Η δουλειά τους είναι να διευκολύνουν τη γνώση και την πιστοποίησή της. Δηλαδή να δίνουν χαρτιά.
2. Πράγματι όποιος έχει 'χαρτιά' πιθανά να μην είναι καλός. Αλλά είναι πιθανότερο να είναι πιο καλός από έναν άλλον που δεν έχει τίποτα πλην ενός σκονισμένου πτυχίου.
3. Αν είναι εύκολο να αποκτήσουν ΄χαρτιά' ας το επιτύχουν.
4. (για άλλη φορά............)

 
Στράτος
20 Ιουλ 2017 23:49

@ΕΚ
Γράφεις: "@Στρατος.Η δικη σου απουσια περνα παντελως απαρατηρητη". Επομένως βλέπω πως παρατήρησες την απουσία μου!

Επί της ουσίας, επιμένω για μια ακόμη φορά ότι η συνέντευξη ενώπιον Συμβουλίου (όποια κυβέρνηση και να έχουμε) είναι προβληματική λόγω υποκειμενικότητας (κομματικές δεσμεύσεις, προσωπικές γνωριμίες και ισορροπίες κ.α.) και άσχετα από την απόφαση του ΣτΕ η απόφαση του Συλλόγου οδηγούσε στην επιλογή πολύ καλύτερων Διευθυντών.
Στις περισσότερες περιπτώσεις είχαμε επιστροφή των παλαιών.
Σίγουρα ότι πήγε να φέρει ως καινούργιο ο Κουράκης δεν κατάφερε να το διασώσει ο Γαβρόγλου. Κι έτσι επιστρέψαμε στον παλιό "κακό" καιρό των συνεντεύξεων ενώπιον ολιγομελών Συμβουλίων με όλα τα γνωστά προβλήματα που έχει η διαδικασία αυτή.

 
ΜΑΡΙΑ
20 Ιουλ 2017 22:33

Ποιες δημοκρατικές διαδικασίες αναφέρονται όταν σύλλογοι σχολείων δεν συμμετειχαν στη διαδικασία υπεγραψαν πρακτικό αποχης ,ενώ άλλοι έλαβαν αρνητική θέση εναντίον υποψηφίων? Ομως Και οι μεν και οι δε υποψήφιοι σντιμετωπιστηκαν το ιδιο! Αυτή ειναι Η Δημοκρατια στη χώρα του Περικλή ,ΤΟΥ Αριστοτέλη και του ΣΩΚΡΑΤΗ?

 
ΕΚ
20 Ιουλ 2017 22:23

@ κε.Πλαταρο.Εχετε μερες να σχολιασετε.Χαθηκατε.
@Στρατος.Η δικη σου απουσια περνα παντελως απαρατηρητη.Ο κος Τζανακοπουλος μας φτανει.Δεν χρειαζετε και δευτερος κυβερνητικος εκπροσωπος.

 
Αριστερά αυτοακυρούμενη
20 Ιουλ 2017 22:16

Στην περίπτωση ... ξέρω διευθυντή που ο σύλλογος τον έβγαλε το 2015 με πάνω από 90%, τώρα και πάλι με πάνω από 90% (20 ψήφοι στους 20 ψήφους στα ερωτήματα 3 και 4 και 19 στους 20 ψήφους στα ερωτήματα 1 και 2 ), και ήρθε 70 σειρά και κάτω, αν ταξινομήσουμε τους υποψήφιους ως προς τα μόρια της συνέντευξης. Το 2011, συμφωνώ με προηγούμενο συνάδελφο, ήταν επιστημονικά δομημένη η συνέντευξη, με μελέτες περίπτωσης και κλήρωση. Δυστυχώς δεν άλλαξε τίποτα ή μάλλον άλλαξε προς τα πίσω. Μόνο ίσως κάποιοι από εμάς, που παρά την απογοήτευση του συνθήματος "αλλαγή" του 1981, πιστέψαμε και ξαναπογοητευτήκαμε με το σύνθημα "πρώτη φορά αριστερά". Πρόταση: "αν πρέπει να υπάρχει συνέντευξη τότε να μην μοριοδοτείται. Να αποφαίνεται μόνο στο "είναι κατάλληλος' , "δεν είναι κατάλληλος".

 
αλέξανδρος Πιστοφίδης
20 Ιουλ 2017 19:44

Αυτή ήταν η απάντηση του Υπουργείου Παιδείας στην απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου Επικρατείας, η οποία κήρυξε αντισυνταγματικό το νόμο Μπαλτά-Κουράκη για την επιλογή των διευθυντών και από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Στην υποτιθέμενη αξιολόγηση των διευθυντών από το Σύλλογο Διδασκόντων με ένα Ναι ή ένα Όχι, όσοι διευθυντές είχαν ως αρχή τους, ότι «το συμφέρον των μαθητών είναι πάνω από το συμφέρον των διδασκόντων», πήραν μια γεύση του τι σημαίνει παιδεία στη χώρα μας: «τα σχολεία υπάρχουν μόνο και μόνο για να υπηρετούν το συμφέρον των διδασκόντων».

Με τέτοια λογική και την άρνηση οποιασδήποτε αξιολόγησης βλέπω τα επόμενα χρόνια να απαξιώνεται ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο και να δημιουργείται ένα ολόκληρο κίνημα για την καθιέρωση Επιταγών Κατάρτισης (Voucher), όπου ο γονιός θα μπορεί να στείλει το παιδί του σε όποιο σχολείο θεωρεί ότι είναι καλύτερο για το παιδί του.

 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
20 Ιουλ 2017 19:20

Προς Μηδενικό
Κύριε Μηδενικέ, κάνεις λόγο για διευθυντές που δεν τους θέλει ο σύλλογος. Θα ήθελα να σε ρωτήσω το εξής: Αλήθεια έχουν καταλάβει οι εκπαιδευτικοί ότι εργάζονται στο ελληνικό δημόσιο και όχι στην επιχείρησή τους; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί δε θέλει κάποιον ένας σύλλογος;

 
Panos
20 Ιουλ 2017 19:10

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, αρκετά ικανά και έμπειρα στελέχη βρέθηκαν στη μαύρη λίστα και με συνοπτικές διαδικασίες εκτοπίστηκαν. Άντε τώρα να πείσουμε τα παιδιά μας στο σχολείο ότι υπάρχει αξιοκρατία και διαφάνεια, όταν στον ίδιο τον χώρο της εκπαίδευσης γίνονται εξωφρενικά πράγματα.

 
Γιώργος
20 Ιουλ 2017 18:50

Παρατηρώ τα σχόλια που με (δίκαιη) αγανάκτηση κάνουν όσοι αδικούνται. Όμως που είναι το περίεργο; Τη στιγμή που το υπουργείο παιδείας ανακοινώνει συνθέσεις ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, όπου από τα επτά μέλη τα πέντε είναι διορισμένα και τα υπόλοιπα δύο αιρετά (και έχουν συγκεκριμένους ψηφοφόρους, μην το ξεχνάμε) τι περιμένατε δηλαδή; Ότι θα επικρατήσει η αντικειμενικότητα; Πότε απαιτήσαμε από το υπουργείο η συνέντευξη να δίνεται σε επιτροπή κατά τεκμήριο ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ; Πότε απαιτήσαμε από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες να ασχοληθούν με το θέμα; Από πότε οι αιρετοί (οι περισσότεροι από τους οποίους δεν έχουν ιδέα από διοίκηση) είναι οι πλέον κατάλληλοι να κρίνουν τους υποψήφιους διευθυντές; Θα μου πείτε: "Έτσι γινόταν και παλαιότερα". Συμφωνώ απόλυτα, έχω μόνο να παρατηρήσω ότι οι τωρινοί έχουν ξεπεράσει κάθε όριο....
Υγιαίνετε και, ει δυνατόν αγαλλιάσθε!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ